• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

چگونه از خرید اینستاگرام برای افزایش فروش محصولات استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
تیر 2, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

آیا از فروشگاه های اینترنتی در اینستاگرام استفاده کرده اید؟ با بیش از یک میلیارد کاربر فعال و در حال رشد، اینستاگرام ممکن است یکی از مکان های مورد علاقه شما برای تبلیغ فروشگاه تجارت الکترونیک شما باشد. با این حال، فرصت‌های زیادی برای بازاریابی در کانال وجود دارد، بنابراین می‌تواند مکانی عالی برای ایجاد پایگاه فالوور و اطلاع رسانی درباره محصولات و برند شما باشد.

اگر بتوانید تعامل غیرفعال را به سطح بعدی ببرید و در واقع مستقیماً از پلتفرم خرید و فروش کنید، چه؟ این با خرید اینستاگرام امکان پذیر است. این می‌تواند برای کاربران اینستاگرام و فروشگاه‌های تجارت الکترونیکی که می‌خواهند تعامل خود را از کشف تا فروش، همانجا در اینستاگرام حفظ کنند، فریبنده باشد.

فروشگاه اینستاگرام چیست؟

فروشگاه‌های اینستاگرام گزینه‌ای برای دارندگان حساب اینستاگرامی است که دارای برندهای تجارت الکترونیک هستند تا مستقیماً از پلتفرم اینستاگرام بفروشند.

آنها راهی را برای کاربران اینستاگرام فراهم می کنند تا بتوانند با برندهایی که دوست دارند خرید کنند، برندهای جدیدی را که ممکن است دوست دارند پیدا کنند و از طریق برنامه اینستاگرام خرید کنند.

یک فروشگاه اینستاگرام مانند یک فروشگاه کوچک تجارت الکترونیک، در اینستاگرام، به عنوان افزونه صفحه برند شما وجود دارد. به عنوان صاحب برند، می‌توانید مجموعه‌هایی بسازید که قابل تنظیم باشند و سبک و دیدگاه شما را منعکس کنند.

فروشگاه‌ها می‌توانند به خرید مستقیم از برنامه، با استفاده از فیس‌بوک پی اجازه دهند یا از فروشگاه اینستاگرام خود برای اشاره به یک فروشگاه تجارت الکترونیک خارج از سایت استفاده کنند. در هر صورت، آنها می توانند تجربه خرید تعاملی تری را برای کاربران خود ایجاد کنند.

چگونه خرید اینستاگرام کار؟

خرید اینستاگرام یک فرآیند بسیار ساده برای کاربران اینستاگرام است. کل ایده این ویژگی این است که چیزها را فریبنده تر کند، بنابراین کاربران زمان بیشتری را در برنامه صرف می کنند، فروشگاه های مورد علاقه خود را بررسی می کنند و همچنین مارک های جدید را کشف می کنند.

برای یافتن مغازه‌هایی که می‌خواهید کاوش کنید یا از آن‌ها خرید کنید، به نماد خرید کوچکی که شبیه کیسه خرید در برنامه است بروید:

نحوه خرید از فروشگاه در اینستاگرام

از آنجا، فروشگاه‌هایی را از برندهایی که قبلاً دنبال کرده‌اید، و همچنین برخی از آنها را که بر اساس تعاملات شما در اینستاگرام توصیه می‌شوند، مشاهده خواهید کرد. همچنین می‌توانید «انتخاب‌های ویرایشگر» را بررسی کنید تا دسته‌های مختلف مانند راهنمای هدیه را ببینید و مجموعه‌ها و سایر توصیه‌ها را بررسی کنید.

اگر روی «مرور فروشگاه‌ها» کلیک کنید، فهرستی از مارک‌هایی را که قبلاً دنبال کرده‌اید و در اینستاگرام فروشگاه دارند، مشاهده می‌کنید. زمانی که در حال کاوش هستید، این می‌تواند مکانی عالی برای شروع باشد، زیرا احتمالاً قبلاً به محصولات علاقه‌مند بوده‌اید و حتی ممکن است در گذشته از آنها خرید کرده باشید.

نحوه مرور فروشگاه ها در اینستاگرام

هنگامی که روی یک فروشگاه کلیک می کنید، محصولات و مجموعه هایی را که در دسترس هستند مشاهده خواهید کرد.

نمونه خرید اینستاگرام

از آنجا، می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید یا خرید را انتخاب کنید، درست مانند یک سایت تجارت الکترونیک.

چگونه یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کنیم

برای راه اندازی یک فروشگاه در اینستاگرام برای برند خود، باید یک فروشگاه داشته باشید کسب و کار اینستاگرام حساب، و شما باید واجد شرایط باشید. به گزارش اینستاگرام، واجد شرایط بودن شامل اما محدود به:

  • فعالیت در یک بازار حمایت شده (بسته به موقعیت مکانی شما)
  • داشتن یک وب سایت تجارت الکترونیک که از آن محصولات می فروشید

به یاد داشته باشید، فروشگاه اینستاگرام افزونه فروشگاه تجارت الکترونیک شماست، نه لزوماً جایگزینی برای آن.

سپس باید حساب فیسبوک خود را متصل کنید. بعداً در مورد نحوه اتصال این دو و اینکه چرا برای حساب خرید اینستاگرام شما اهمیت دارد، بیشتر توضیح دهید.

پس تو مراحل را دنبال کنید برای راه‌اندازی حساب خود، بارگیری تصاویر محصول و «روشن کردن خرید».

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در حین انجام این مراحل فنی به خاطر داشته باشید:

  • از تصاویر ویرایشی با کیفیت بالا برای محصولات و مجموعه های خود استفاده کنید: فروشگاه اینستاگرام خود را به عنوان یک نوع کاتالوگ تعاملی در نظر بگیرید. در مورد تصاویری که برای محصولات خود استفاده می کنید انتخابی باشید. مطمئن شوید که آنها برجسته هستند و جزئیات زیادی را نشان می دهند.
  • تمام اطلاعات محصول خود را در دسترس داشته باشید: باز هم، با در نظر گرفتن این موضوع به عنوان یک کاتالوگ، باید تمام اطلاعات توصیفی مربوط به هر محصول، از جمله قیمت، رنگ، اندازه، طعم، نوع و غیره را وارد کنید. همچنین به اطلاعاتی در مورد حمل و نقل و سایر جزئیات نیاز دارید. قبل از غواصی همه چیز را آماده نگه دارید.
  • برای تگ کردن آماده شوید: پس از راه اندازی فروشگاه اینستاگرام، آخرین مرحله ای که اینستاگرام توصیه می کند شروع تگ کردن است. وقتی تصویری را آپلود می‌کنید، «تگ محصولات» را انتخاب کنید و نام محصولی را که می‌خواهید در آن پست تگ کنید تایپ کنید. شما می توانید این کار را در استوری اینستاگرام نیز انجام دهید.

مزایای داشتن فروشگاه اینستاگرام

چرا مدیران برند می خواهند برای راه اندازی فروشگاه در اینستاگرام وقت بگذارند؟ ابتدا به چند عدد نگاه می کنیم. طبق گفته اینستاگرام، 60 درصد از افراد مصاحبه شده گفتند که محصولات جدیدی را در این برنامه کشف کرده اند. فیس بوک می‌گوید 70 درصد از افرادی که از آنها به عنوان علاقه‌مندان به خرید یاد می‌شود برای خرید به اینستاگرام مراجعه می‌کنند و 36 درصد از کل کاربران اینستاگرام خرید را سرگرمی خود می‌دانند.

بهترین دلیل برای راه اندازی فروشگاه در اینستاگرام، استفاده از این اشتیاق است. به خرید اینستاگرام به عنوان شیک ترین مرکز خرید در آن روز فکر کنید که خریداران مشتاق در آن قدم می زنند و ویترین خرید می کنند. شما هم می خواهید با نام تجاری خود آنجا باشید، درست است؟

در اینجا برخی از مزایای دیگر داشتن فروشگاه در اینستاگرام آورده شده است:

  • رایگان است: بله، می توانید فروشگاه اینستاگرام خود را به صورت رایگان راه اندازی کنید. تنها هزینه های مرتبط خواهد بود کارمزد فروش زمانی که مشتریان سفارش و هزینه تبلیغاتی را که برای تبلیغ محصولات یا خرید خود استفاده می کنید، ثبت می کنند.
  • این یک فروشگاه آنلاین دیگر است: آنها می گویند همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید، و این برای خرید آنلاین نیز صدق می کند. اگر سکسکه با یک پلت فرم رخ دهد، شما قبلاً در جای دیگری راه اندازی شده اید.
  • این یک کاتالوگ موبایل است: اینستاگرام این فروشگاه ها را بسیار تمیز و قابل اسکن طراحی کرده است. مطالعه آنها و به دست آوردن یک ایده کلی از ظاهر یک نام تجاری، و همچنین بررسی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات آسان است. به همین دلیل می‌توانید فروشگاه‌ها را در اینستاگرام به‌عنوان نوعی کاتالوگ موبایلی در نظر بگیرید. حتی ممکن است متوجه شوید که افرادی را به آنجا می فرستید تا احساسی نسبت به آنچه می فروشید داشته باشند، فقط به این دلیل که پیمایش در آن بسیار آسان است.
  • این راهی برای ایجاد موارد زیر است: همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، مردم در اینستاگرام به دنبال خرید هستند. راه اندازی فروشگاه خود در آنجا یک راه اصلی برای جذب خریدارانی است که آماده خرید هستند، و همچنین برای ایجاد فالوور برای حساب اینستاگرام خود (که احتمالاً از استراتژی کلی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما پشتیبانی می کند).

خرید اینستاگرام در مقابل فروشگاه های فیس بوک

ممکن است تعجب کنید که فروشگاه های اینستاگرام چگونه با فروشگاه های فیس بوک مقایسه می شوند. در حالی که آنها پلتفرم های متفاوتی هستند، هر دو زیر چتر فیس بوک هستند.

آن شرکت را به خاطر بسپار فیسبوک مالک اینستاگرام است، به این معنی که فیس بوک خرید اینستاگرام را تقویت می کند. برای راه اندازی فروشگاه اینستاگرام خود، باید به حساب فیس بوک خود پیوند دهید و همانطور که گفته شد، پرداخت از طریق فیس بوک پرداخت انجام می شود.

آیا باید یک فروشگاه اینستاگرام و یک فروشگاه فیس بوک راه اندازی کنید؟ در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در تصمیم گیری کمک می کند:

  • به راحتی پیوند دهید: از آنجایی که برای راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرام به فیس‌بوک نیاز دارید، ممکن است ارزش داشتن محصولات در هر دو پلتفرم را داشته باشد. اگر برای بازار هدف و برند شما منطقی است، می‌توانید از محصولات و مجموعه‌های مشابهی در هر کدام استفاده کنید.
  • جمعیت شناسی را در نظر بگیرید: بازار هدف شما ممکن است زمان بیشتری را در اینستاگرام صرف کند تا فیس بوک. اگر اینطور است، باید مطمئن شوید که یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کرده اید. اگر بازار هدف شما هم با جمعیت فیس بوک و هم در اینستاگرام قرار دارد، ممکن است بخواهید در هر کدام یک فروشگاه راه اندازی کنید.

ارسال و دریافت پرداخت برای محصولات خرید اینستاگرام

واقعاً چگونه با خرید اینستاگرام به خرید و فروش می‌پردازید؟ بخش بزرگی از این سوال این است که چگونه پول رد و بدل می شود.

به یاد داشته باشید که می توانید انتخاب کنید که محصولات شما به سایت تجارت الکترونیک شما اشاره کنند. سپس خریداران به جای پردازش خرید از طریق پلتفرم اینستاگرام، در یک مرورگر در برنامه اینستاگرام به وب سایت شما هدایت می شوند.

با این حال، اگر می‌خواهید در این مرحله خریداران را نجات دهید، می‌توانید گزینه‌های پرداخت را تنظیم کنید تا امکان تراکنش از طریق اینستاگرام فراهم شود. هنگامی که فروشگاه خود را راه اندازی می کنید، باید به Facebook Pay پیوند دهید. ما در بالا به رابطه فیس بوک و اینستاگرام اشاره کردیم. فیس‌بوک Pay نحوه دریافت پرداخت‌ها برای خریدهای انجام شده است.

وقتی چیزی را از فروشگاه‌های اینستاگرام خریداری می‌کنید، باید اطلاعات کارت اعتباری، کارت نقدی یا PayPal خود را برای استفاده ارسال کنید. فیس بوک پرداخت برای نهایی کردن معامله

چگونه فروشگاه اینستاگرام خود را تبلیغ کنیم

هنگامی که یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کردید، می خواهید راه هایی برای تبلیغ آن و جذب مشتریان بالقوه به مکان جدید خود بیابید. در اینجا چند نکته برای دستیابی به آن وجود دارد:

  • راه اندازی مجموعه های به موقع: وقتی مجموعه‌ها یا گروه‌هایی از محصولات را برای نمایش در فروشگاه خود ایجاد می‌کنید، ابتدا به خریدارانی که در حال جستجو هستند فکر کنید و در حال حاضر به دنبال چه چیزی هستند. اینستاگرام توصیه می کند فکر کردن به فصول، تعطیلات یا لحظات فرهنگ پاپ برای ایجاد مجموعه هایی که با خریداران ارتباط برقرار کرده و آنها را جذب می کند.
  • کار را برای خریداران آسان کنید: هنگام ایجاد پست و استوری، مطمئن شوید که گزینه «برچسب محصول» را انتخاب کنید تا مستقیماً به محصولات فروشگاه خود پیوند داده شود. همچنین، فیس بوک توصیه می کند افزودن تماس‌ها برای اقدام در زیرنویس‌ها برای یادآوری به خریداران در مورد کارهایی که باید انجام دهند. توصیه دیگر این است که بیو خود را با اطلاعات خرید به روز کنید.
  • سرمایه گذاری در تبلیغات: آیا می خواهید با فروشگاه اینستاگرام خود به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید؟ شما می توانید در نظر بگیرید راه اندازی تبلیغ در اینستاگرام با برچسب های قابل کلیک که افراد را به فروشگاه شما می کشاند.

گزینه های جایگزین برای خرید اینستاگرام

ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد که چرا فروشگاه در اینستاگرام پلتفرم مناسبی برای برند شما نیست، یا شاید بخواهید گزینه های دیگر فروشگاه را برای یافتن مناسب تر بررسی کنید. برخی از آن دلایل ممکن است:

  • جمعیت شناسی درستی نیست: بله، اینستاگرام بسیار محبوب است، اما همه از آنجا خرید نمی کنند. اگر بازار هدف برند شما با فناوری آشنا نیست، تمایلی به استفاده از اینستاگرام ندارد یا ترجیح می‌دهد از پلتفرم‌های جدید خرید نکند، ممکن است نخواهید یک فروشگاه اینستاگرام راه‌اندازی کنید.
  • محصولات کافی وجود ندارد: فروشگاه‌های اینستاگرام مجموعه‌ای از محصولات را به خوبی به نمایش می‌گذارند و به برندها اجازه می‌دهند گروه‌هایی از محصولات را راه‌اندازی یا تبلیغ کنند. اگر فقط یک کالا می فروشید، ممکن است ارزش وقت گذاشتن برای راه اندازی یک فروشگاه را نداشته باشد. با این حال، حتی یک محصول، اگر به خوبی عکاسی و تبلیغ شود، می تواند در آنجا محبوب شود.
  • آنها محصولات فیزیکی نیستند: شما انجام می دهید نیاز به فروش یک محصول فیزیکی. محصولات یا خدمات دیجیتال با برنامه قابل فروش نیستند.
  • در مکان مناسبی قرار ندارد: همانطور که قبلا ذکر شد، شما باید در مکانی فعالیت کنید که خرید اینستاگرام در آن در دسترس است. اگر این کار را نکنید، باید یک جایگزین پیدا کنید.

در این موارد، یا اگر فقط به دنبال سفارشی سازی بیشتر یا ابزارهای گسترده تر هستید، ممکن است بخواهید جایگزینی برای خرید اینستاگرام انتخاب کنید. مثال ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • Like2Buy: با Like2Buy، می‌توانید راه‌حل‌های قابل خرید بسازید، و همچنین سایر فراخوان‌ها را ایجاد کنید، مانند درخواست آدرس ایمیل مشتریان بالقوه.
  • Yotpo: علاوه بر چندین ابزار بازاریابی تجارت الکترونیک، Yotpo یک ابزار ادغام اینستاگرام را ارائه می دهد.
  • چهار شصت: با تبلیغ زیبایی شناسی طراحی محور، FourSixty ابزارهای بازاریابی اینستاگرام از جمله گالری های قابل خرید و زمان بندی را ارائه می دهد.

نتیجه

فروشگاه‌ها در اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهند که با فالوورهای خود (و خریداران جدید!) به روشی یکپارچه ارتباط برقرار کنید. شما می توانید مجموعه هایی را به موقع برای یک فصل یا تعطیلات ایجاد کنید و محصولات خود را برای مخاطبانی که مشتاق خرید هستند تبلیغ کنید.

این ویژگی به صاحبان برند اجازه می دهد تا به صورت پویا در اینستاگرام به فروش برسند. اگرچه ممکن است تنها راه حل مورد نیاز شما نباشد، اما می تواند افزودنی عالی برای استراتژی فروش اینستاگرام شما باشد.

آیا مستقیماً در اپلیکیشن اینستاگرام خرید و فروش خواهید کرد؟ یا پلتفرم تجارت الکترونیک سنتی تر را ترجیح می دهید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

یک تماس رزرو کنید



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
متا برای افزایش استفاده و کشف به‌روزرسانی‌های فیسبوک و اینستاگرام را اعلام کرد |  DeviceDaily.com

متا برای افزایش استفاده و کشف به‌روزرسانی‌های فیسبوک و اینستاگرام را اعلام کرد | DeviceDaily.com -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

متا کیف پول Metaverse MetaPay را معرفی کرد و شروع به آزمایش NFT در اینستاگرام با SparkAR کرد.

متا کیف پول Metaverse MetaPay را معرفی کرد و شروع به آزمایش NFT در اینستاگرام با SparkAR کرد. -پنل اینستاگرام

تیر 2, 1401
هنرمندان مجاز به فروش NFT در اینستاگرام هستند

هنرمندان مجاز به فروش NFT در اینستاگرام هستند -پنل اینستاگرام

تیر 2, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

تیر 2, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

تیر 2, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

تیر 2, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

تیر 2, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

تیر 2, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.