این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
متاشرکت مادر فیسبوک و اینستاگرام، این روزها یک استراتژی روشن دارد: بیشتر شبیه TikTok باشید. با تغییراتی در فیدهای برنامه هایش و یک افزایش تمرکز در محصول ویدئویی عمودی خود قرقره هامتا به دنبال کپی کردن تجربه اسکرول اعتیاد آور است که TikTok را به یک طعمدهنده فرهنگی تبدیل کرده است.
فقط یک مشکل وجود دارد: بخش قابل توجهی از پایگاه کاربران اینستاگرام از مسیر جدید برنامه ناراضی هستند و این گروه توسط برخی افراد با نفوذ هدایت می شود. خواهران کایلی جنر و کیم کارداشیان، که به ترتیب دومین و هفتمین حساب های فالو شده در اینستاگرام را کنترل می کنند، یک را بازنشر کرده اند دادخواست Change.org که به برخی از تغییرات اخیر برنامه اعتراض دارد. به رهبری دو ستاره واقعیت و دیگر افراد مشهور مانند کریسی تیگنجنبش «بازسازی اینستاگرام اینستاگرام» به اندازهای بزرگ شده است که مدیر عامل اینستاگرام را مجبور کند آدام موسری برای انتشار ویدئویی در دفاع از رویکرد فعلی شرکتش به محتوا.
اگرچه تغییرات متعددی به خصومت فزاینده نسبت به اینستاگرام کمک کرده است، اما یک نقطه گیر خاص، طراحی مجدد این اپلیکیشن است که هنوز در مرحله آزمایشی است. را اینستاگرام با ظاهر جدید به طور باورنکردنی شبیه TikTok است، زیرا به شدت Reels را در اولویت قرار می دهد و کاربران را تشویق می کند تا در فید خود یک مورد در یک زمان حرکت کنند. کاربرانی که بخشی از آزمایش جدید هستند همچنین «پستهای پیشنهادی» بیشتری را از حسابهایی که دنبال نمیکنند میبینند، تغییر دیگری که اینستاگرام را بیشتر شبیه رقیب میکرو ویدیویی خود میکند.
برای اخبار روزانه Tubefilter مشترک شوید
جنر که حدود 361 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، با به اشتراک گذاشتن طومار مخالف Change.org به TikTokification اینستاگرام پاسخ داد. “لطفا” او التماس کرد در داستان او طومار مورد بحث تاکنون بیش از 150000 امضا داشته است.
کوچکترین دختر کیتلین و کریس جنر ثابت کرده است که به اندازه کافی نفوذ دارد از بین بردن بیش از یک میلیارد دلار ارزش وال استریت با یک توییت، اینستاگرام عاقلانه خواهد بود که نگرانی های او را جدی بگیرد. مطمئناً موسری شکایات کایلی و کیم را با صدای بلند و واضح شنید. او در یک ویدئو در توییتر، استدلال کرد که کاربران اینستاگرام حتی بدون دخالت پلتفرم، ویدیوها را ترجیح می دهند. من معتقدم که اینستاگرام بیشتر و بیشتر به مرور زمان تبدیل به ویدیو می شود. موسری گفت. “ما این را می بینیم حتی اگر چیزی را تغییر دهیم.”
توئیت موسری واکنش تیگن را به همراه داشت. این پاسخ، مدیر عامل اینستاگرام را بر آن داشت تا هر یک از کاربران این پلتفرم را تشویق کند تا محتوایی را که برای آنها معنادارتر است، پست کنند.
اگر نمی خواهید ویدیو بسازید، بهتر است این کار را نکنید. چیزی که من میخواهم اینستاگرامی است که درباره عکسهایی باشد که عکسها را ترجیح میدهند و درباره ویدیو برای کسانی است که آن فرمت را ترجیح میدهند.
— آدام موسری (@mosseri) 26 جولای 2022
پاسخ موسری به افراد مشهور ناامید چیزهای زیادی کم است. به نظر نمیرسد متا درک کند که اگر کاربرانش مجبور شوند برای بازگشت به فید مورد علاقه خود از حلقههای زیادی (بیصدا کردن پستهای توصیهشده، تبدیل عکسها به حلقهها و غیره) عبور کنند، ناامید میشوند، به خصوص اگر اینطور به نظر برسد. آنها در برابر جزر و مدی هستند که متا بر آنها تحمیل می کند. بهطور خاص اینستاگرام به دلیل موفقیتی که ویژگیهای کپیکننده آن از آن برخوردار بوده است، جسور شده است، به طوری که مدیر ارشد اجرایی آن، فریادهای مکرر افرادی را که میخواهند تجربه TikTok را در TikTok حفظ کنند، نادیده میگیرد.
و اگر موسری، همانطور که ادعا میکرد، واقعاً سعی میکرد در ویدیوی توییتر خود «صادق» باشد، پس باید اعتراف کند که اینستاگرام آشکارا ویژگیهایی را که در TikTok کار کرده است، کپی میکند. در عوض او حتی یک بار هم نام رقیب کوتاه قامت اینستاگرام را در آدرس خود ذکر نکرد.
متای عزیز: اجازه ندهید TikTok در ذهن شما بدون اجاره زندگی کند. کایلی و کیم سعی میکنند به شما بگویند که هیچکس نسخهای که قرار است یک اپلیکیشن عکس باشد، نسخهای با TikTok درخواست نکرده است. با توجه به میزان قدرتی که این خانم ها دارند، تصمیم گیرندگان در منلو پارک باید توجه داشته باشند.