• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

6 راه آسان برای استفاده بیشتر از اینستاگرام -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 21, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است که ماهانه 1 میلیارد کاربر فعال دارد و این تعداد سال به سال در حال افزایش است.

با این حال، استفاده از شبکه اجتماعی محبوب اشتراک‌گذاری عکس برای بازاریابان و مشاغل دیجیتال مانند فیس‌بوک یا توییتر آسان یا ساده نیست. یافتن راه‌هایی برای بازگرداندن ترافیک به وب‌سایت شما دشوارتر است، به‌روزرسانی‌ها نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و مقدار زیادی سرگرمی و تخیل دارند و تعداد زیادی از آنها وجود ندارد. ابزار مفید برای کمک به انتشار در اینستاگرام و افزایش نتایج خود.

گفته شد، با استراتژی درست، اینستاگرام مزایای زیادی دارد برای بسیاری از مشاغل مختلف در واقع، مردم بیشتر از سایر شبکه‌های اجتماعی به حضور کسب‌وکارها در اینستاگرام پاسخ مثبت می‌دهند.

در اینجا برخی از نکات ضروری اینستاگرام برای کمک به تسلط بر این شبکه اجتماعی آورده شده است:

  • از همه نوع محتوا استفاده کنید: عکس، فیلم و داستان
  • از هشتگ ها به صورت استراتژیک استفاده کنید
  • یک استراتژی ایجاد کنید
  • با استفاده از ابزارها از هر عکس بهره بیشتری ببرید
  • ثبات برند را حفظ کنید
  • آزمایش، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی

از همه نوع محتوا استفاده کنید: عکس ها، فیلم ها و داستان ها

یک استراتژی خوب اینستاگرام باید از عکس ها و ویدیوها استفاده کند. در واقع، ویدیو نسبت به تصاویر به نرخ تبدیل بیشتری منجر می شود و از آنجایی که طول آنها بسیار کوتاه است، یک ویدیوی اینستاگرام به کار اضافی زیادی نیاز ندارد. و در واقع، ساختن ویدیوهای کوتاه حتی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

تلاش كردن بومرنگ برای اینستاگرام برای ایجاد ویدیوهای کوتاه که حلقه می شوند، هایپرلپس برای ویدیوهای تایم لپس خیره کننده و سینفی برای ویرایش فیلم ها مانند یک حرفه ای.

به‌علاوه، حتماً فهرست ابزارهای برتر بازاریابی ویدیویی من را برای فهرستی از ابزارهایی که می‌توانند به شما در ایجاد ویدیوهای پیچیده‌تر به راحتی کمک کنند، بررسی کنید.

عکس در مقابل ویدیو #اینستاگرام #نکات بازاریابیبرای توییت کلیک کنید

از هشتگ ها به صورت استراتژیک استفاده کنید

6 راه آسان برای استفاده بیشتر از اینستاگرامهشتگ ها در اینستاگرام بسیار مهم هستند. اگر می خواهید لایک، فالوور و تبدیل بیشتری داشته باشید، این اولین قدمی است که باید بردارید – هشتگ اضافه کنید.

متوجه خواهید شد که مردم به دنبال هر چیزی و همه چیز در اینستاگرام هستند، و من خیلی تعجب نمی کنم اگر در ساعت 3 صبح برای گروهی مبهم، یا سرگرمی یا هر چیز دیگری که فکرش را بکنید، لایک دریافت کنید.

سعی کنید در هر پستی که می‌سازید هشتگ بگنجانید و انواع مختلف هشتگ را آزمایش کنید. این در نهایت به شما کمک می کند تا تعداد فالوورها و تعداد تعامل خود را با تلاش بسیار کمی افزایش دهید.

بهترین نکته من این است که با هر دو هشتگ محبوب آزمایش کنید (هشتگ با صدها هزار پست – هشتگ با میلیون ها پست کمی است هم محبوب) و با هشتگ های خاص. هشتگ‌های Niche پست‌ها و فالوورهای کمتری دارند، اما بسیار هدفمند هستند و این بدان معناست که شما از نوع مخاطبی هستید که بیشتر به آن علاقه دارید.

ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای یافتن هشتگ مناسب برای پست های خود استفاده کنید، مانند هشتگی کردن برای هشتگ های پرطرفدار و ایده های هشتگ، و سوراخ کلید و تابلوی برچسب برای ردیابی آنها

اشاره کوتاه: لیستی از هشتگ ها را بر اساس موضوعاتی که معمولاً در اینستاگرام صحبت می کنید ایجاد کنید (پس از تحقیق در مورد این هشتگ ها!) – سپس، می توانید هر بار که نیاز به ارسال مطلبی داشتید، به سادگی هشتگ های مربوطه را کپی و جای گذاری کنید.

یک استراتژی ایجاد کنید

یک استراتژی خوب اینستاگرام نیاز به برنامه ریزی بسیار زیادی دارد. اگر به سادگی آن را رها کنید و با دیدن چیزی که فکر می کنید ارزش عکس گرفتن را دارد فقط عکس و فیلم بگیرید، احتمالا خیلی دور نخواهید شد.

با این حال، برنامه ریزی دقیق محتوای خود می تواند به شما کمک کند لایک بیشتری دریافت کنید، دنبال کنندگان و کلیک ها، در حالی که به شما در صرفه جویی در زمان کمک می کند. انواع مختلف عکس‌ها و ویدیوها را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست، و سپس پست‌های آینده خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

با برنامه ریزی پست های خود، همچنین مطمئن خواهید شد که هیچ روزی را از دست نمی دهید و با رسانه های اجتماعی خود سازگار هستید.

یک تقویم محتوای اینستاگرام نیز به شما کمک می کند تا زمان زیادی را صرفه جویی کنید. به جای اینکه مجبور شوید چندین بار در روز توقف کنید و به چیزهایی فکر کنید که می توانید پست کنید، هفته ای یک بار ایده های طوفان فکری را با تیم خود امتحان کنید.

البته این بدان معنا نیست که شما باید خودانگیختگی را فراموش کنید. هر زمان که چیز جالبی دیدید که فکر می کنید ممکن است فالوورهای شما از آن استقبال کنند، عکس یا ویدیو بگیرید. اما در 99٪ مواقع، باید به استراتژی خود تکیه کنید – همه چیز را در مورد ایجاد یک استراتژی بصری برای اینستاگرام در راهنمای من در اینجا بیاموزید.

#اینستاگرام #نکات استراتژیبرای توییت کلیک کنید

عکس های بهتری ایجاد و به اشتراک بگذارید

ابزارهای زیادی در دسترس هستند (و بسیاری از آنها رایگان هستند!) که می توانند به شما کمک کنند پتانسیل هر عکس یا ویدیویی را که می گیرید به حداکثر برسانید. ابزارها می توانند به شما کمک کنند عکس های خود را طوری ویرایش کنید که زیباتر، جذاب تر و چشم نوازتر شوند.

ابزارهایی برای فیلترهای عکس، برای ایجاد ویدیوهای جالب، گیف های خنده دار یا تایم لپس های جذاب یا برای افزودن متن وجود دارد. در واقع، من مطمئن هستم که ابزاری برای همه چیز و هر چیزی که به معنای ویرایش عکس برای اینستاگرام است، وجود دارد، بسیاری از آنها رایگان یا بسیار ارزان هستند. ناگفته نماند، امتحان کردن آنها بسیار سرگرم کننده است، و آنها می توانند به شما کمک کنند تا برای پست های بیشتر به شما ایده دهند. من عاشق استفاده از ابزارهای ویرایش عکس و کشف ابزارهای جدید هستم. اینها فقط برخی از موارد مورد علاقه من هستند:

#اینستاگرام #ابزار عکسبرای توییت کلیک کنید

  • کانوا – این یکی از ابزارهای ویرایش عکس مورد علاقه من است. من از آن برای ایجاد تصاویر، داستان‌ها و طرح‌های دیگر استفاده می‌کنم و همچنین می‌توان از آن برای افزودن فیلترها، نمادها و هر چیزی که فکرش را بکنید استفاده کرد.

اسکرین شات پست اینستاگرام canva

  • پابلو از Buffer دارای بیش از 50000 تصویر بدون حق امتیاز است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، و همچنین به شما امکان می دهد متن با فونت ها و رنگ های مختلف اضافه کنید و تصاویر و لوگوی خود را آپلود کنید تا بتوانید تصاویر مارک دار عالی ایجاد کنید.

pablo توسط بافر اسکرین شات

  • Snapseed از Google یکی دیگر از برنامه های عالی است که هم برای دسکتاپ و هم برای دستگاه های iOS و اندروید دارد. این یک ابزار ویرایش بسیار قدرتمند است که با توجه به قابلیت هایش استفاده از آن به طرز شگفت انگیزی آسان است.

Screenshot 2019 10 01 at 12.16.06

ثبات برند را حفظ کنید

6 راه آسان برای استفاده بیشتر از اینستاگرامثبات برند همیشه بسیار مهم است، چه آنلاین باشد و چه آفلاین، و به ویژه برای رسانه های بصری مانند اینستاگرام بسیار مهم است.

به آنچه می خواهید برند شما در اینستاگرام الهام بگیرد فکر کنید و سپس دستورالعمل هایی را برای هر عضوی از تیم خود که در اینستاگرام پست می گذارد تعیین کنید.

به این فکر کنید که چه نوع محتوایی را می‌خواهید منتشر کنید، چه چیزی غیرمجاز است، می‌خواهید تصاویرتان چگونه به نظر برسند، آیا می‌خواهید از فیلترهای خاصی استفاده شود و آیا با برندهای دیگر شما سازگار است یا خیر.

در اینستاگرام، حفظ یکپارچگی بصری خاص از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به عنوان مثال، برخی از حساب‌ها عمدتاً از انواع خاصی از رنگ‌ها استفاده می‌کنند، برخی از یک فیلتر برای تمام تصاویر خود استفاده می‌کنند و برخی دیگر صرفاً به دلیل نوع محتوایی که به اشتراک می‌گذارند شناخته می‌شوند – اما موضوع رایج این است که بسیاری از حساب‌های محبوب اینستاگرام به راحتی قابل دسترسی هستند. با محتوای آنها قابل تشخیص است.

آزمایش، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی

بهترین راه برای فهمیدن اینکه چه چیزی برای شما مفید است این است که دائماً نتایج خود را آزمایش و تجزیه و تحلیل کنید. نگران نباشید – آنقدرها هم پیچیده یا وقت گیر نیست.

ایده این است که انواع مختلف به‌روزرسانی‌ها را امتحان کنید – هم از نظر قالب (عکس‌ها، ویدیوهای کوتاه و بلند، داستان‌ها) و هم از نظر موضوعات و انواع به‌روزرسانی‌ها (به عنوان مثال، نحوه ویدیوها، انواع مختلف به‌روزرسانی‌های تبلیغاتی ، پشت صحنه استوری ها و غیره) – و هنگامی که شروع به انتشار آنها کردید، نتایج خود را از نزدیک بررسی کنید تا بفهمید چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست (اگر حساب تجاری اینستاگرام دارید، به این معنی است که به Insights Instagram نیز دسترسی دارید. ).

به همین ترتیب، همانطور که قبلا ذکر شد، باید انواع مختلفی از هشتگ ها را امتحان کنید تا ببینید کدام یک به شما کمک می کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید و نتایج بهتری ایجاد کنید.

هنگام تجزیه و تحلیل نتایج خود، اهداف بازاریابی اینستاگرام خود را در نظر بگیرید. برای مثال، اگر هدف شما افزایش آگاهی از برند بود، سعی کنید بفهمید کدام پست بیشترین دسترسی را به شما می‌دهد. یا، اگر هدف شما صرفاً جذب مخاطب است، به دنبال این باشید که ببینید کدام نوع به روز رسانی بیشترین نظرات و تعاملات را برای شما به ارمغان می آورد.

این یک فرآیند بسیار مستمر است، کاری که باید به طور منظم انجام دهید تا همچنان به بهبود استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود ادامه دهید.

نتیجه گیری: بهترین نکات اینستاگرام شما چیست؟

اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای مشاغل در هر شکل و اندازه است. اما اگر هنوز به نتیجه نرسیده اید، به سادگی این نکات ساده، ابتدایی، اما بسیار موثر اینستاگرام را دنبال کنید.

چه کاری انجام می دهید تا مطمئن شوید از اکانت اینستاگرام خود نهایت استفاده را می کنید؟ از کدام ابزار استفاده می کنید؟ در بخش نظرات زیر به من اطلاع دهید!



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
حلقه های اینستاگرام: تاثیر واقعی بر کسب و کارهای کوچک چیست؟

حلقه های اینستاگرام: تاثیر واقعی بر کسب و کارهای کوچک چیست؟ -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

Instagram

خطای ‘feedback_required’ اینستاگرام هنگام ورود به سیستم توسط بسیاری گزارش شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 4, 1401

راهنمای دقیق برای انجام بازاریابی در اینستاگرام – وبلاگ Uni Square -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 29, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.