این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
اینستاگرام به دنبال تغییر مسیر در تعدادی از جنبه هایی است که قبلاً برای عموم مطرح شده بود. در تلاش بلندپروازانه خود برای به دست آوردن بخشی از جادوی TikTok، این شرکت می خواست تغییرات زیادی ایجاد کند. با این حال، به دلیل واکنش های کاربران، برخی از آن ها در حال عقب نشینی هستند.
اوایل این هفته، آدام موسری، مدیر اینستاگرام، خطاب به کاربرانش گفت: «اینستاگرام بیشتر و بیشتر به مرور زمان تبدیل به ویدیو میشود». با این حال، تنها چند روز طول کشید تا موسری مسیر خود را معکوس کرد. با آشکار شدن تغییرات در صفحه نمایش و فیدهای برنامه، اینستاگرام پسبکی دریافت کرد.
آدام موسری، مدیر اینستاگرام گفت: «خوشحالم که ریسک کردیم – اگر هر چند وقت یک بار شکست نخوریم، به اندازه کافی بزرگ یا جسورانه فکر نمی کنیم. آستانه. اما ما قطعاً باید یک گام بزرگ به عقب برداریم و دوباره سازماندهی کنیم. [When] ما چیزهای زیادی یاد گرفته ایم، سپس با نوعی ایده یا تکرار جدید برمی گردیم. بنابراین ما از طریق آن کار خواهیم کرد.»
گزارش شده است که تغییرات نمایشگر که عکسها و ویدیوهای تمام صفحه را در فیدهای کاربران مشاهده میکردند، طی یکی دو هفته آینده حذف خواهند شد. در حالی که به نظر می رسد یک تغییر واقعی در ویدیو برای اینستاگرام رخ داده است، تغییرات طراحی آن و فشار قوی آشکار به منظره ای شبیه به TikTok مورد استقبال قرار نگرفت.
موسری گفت: «برای طرحهای جدید خوراک، مردم ناامید هستند و دادههای استفاده عالی نیست. بنابراین من فکر می کنم که باید یک گام بزرگ به عقب برداریم، دوباره سازماندهی کنیم و بفهمیم که چگونه می خواهیم به جلو برویم.
چیزی که من زیاد میشنوم این است که مردم درخواست میکنند محتوای دوستان بیشتری را در فید ببینند. من دوست دارم محتوای دوستان بیشتری در فید وجود داشته باشد، اما تمام رشد در عکسها و ویدیوهای دوستان در استوریها و DMها بوده است.
— آدام موسری (@mosseri) 26 جولای 2022
علاوه بر این، اینستاگرام قصد دارد پست های توصیه شده کمتری را نشان دهد. در فیس بوک متا، پست های توصیه شده حدود 15 درصد از آنچه کاربر هنگام پیمایش فیدها می بیند را اشغال می کند. گفته می شود تا سال 2023، این درصد تا 30 درصد افزایش می یابد. اینستاگرام اکنون به دنبال کاهش تعداد پست های توصیه شده در اینستاگرام است. هر چند درصد مشخص نیست.
TikTok بیشترین بارگیری در سراسر جهان است. بیش از 3 میلیارد دانلود در سراسر جهان دارد. طبق گفته های TikTok که متعلق به ByteDance است، اولین برنامه غیر متا است که به چنین نقاط عطفی دست یافته است. برج سنسور. به طور طبیعی، این امر TikTok را به یک نیروی رقابتی برای متا و اینستاگرام تبدیل می کند. اگرچه اینستاگرام در حال پشت سر گذاشتن تغییرات خود است، اما به نظر می رسد همه آنها موقتی هستند.