این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
با سلام خدمت کاربران اینستاگرام آیا متوجه بهبود قابل توجهی در ارائه برنامه و یک تجدید بصری جدید شده اید؟ بله، برنامه اشتراک گذاری عکس متعلق به متا تغییرات کوچکی در لوگوی خود ایجاد کرده است، از جمله هویت بصری تازه و زندگی و هدف جدید برای عناصر دیگر برند. جدای از این متا همچنین آواتارهای سه بعدی را به استوری ها و DM ها در هند گسترش داده است. برای دانستن بیشتر به خواندن ادامه دهید.
اینستاگرام از طریق پست وبلاگ اعلام کرد“امروز، ما انرژی و هدف جدیدی را به رنگها، حروف چاپی، لوگو و دیگر عناصر برند خود با هویت بصری تازهای میآوریم. سیستم جدید ما به گونه ای طراحی شده است که تکامل مستمر را در بر بگیرد تا به ما کمک کند تجارب فراگیرتر و فراگیرتری برای جامعه خود ایجاد کنیم.”
– تبلیغات –
شیب پر جنب و جوش در اینستاگرام با استفاده از یک فرآیند مدل سازی سه بعدی نوآورانه برای ایجاد احساس روشن و زنده بودن دوباره تصور شد. کل سیستم رنگی حول شیب اینستاگرام ساخته شده است که از رنگ های برند ما تشکیل شده است.
– تبلیغات –
شیب در بازاریابی، لوگوها و حتی درون برنامه، همانطور که در حالت ایجاد، استیکرها و حلقههای استوری اینستاگرام مشاهده میشود، لحظات کشف را از طریق روشنایی نشان میدهد.
– تبلیغات –
متا همچنین یک تایپ فیس جدید به نام Instagram Sans معرفی کرده است که از تاریخچه این پلتفرم الهام گرفته شده است. این شرکت خاطرنشان کرد: از بیلبوردها گرفته تا وبسایتها، تایپفیس جدید ما هویت متمایز ما را برجسته میکند.
Instagram Sans به آن کمک می کند تا هویتی متمایز را در سطوح مختلف، از کمپین های بازاریابی گرفته تا وب سایت های ما، به نمایش بگذارد. Instagram Sans روشی جدید برای جامعه جهانی اینستاگرام برای بیان خود در مکانهایی مانند Stories و Reels است. برای اینکه اینستاگرام بدون دسترسی جهانی باشد، با کارشناسان زبان در سراسر جهان همکاری کرد تا حروف را با حروف بینالمللی مانند عربی، تایلندی و ژاپنی تطبیق دهد.
اینستاگرام همچنین یک سیستم چیدمان و طراحی کاملاً جدید را اعلام می کند که محتوا را در اولویت قرار می دهد و بر سادگی و بیان خود تأکید می کند. طرحبندیهای جدید بازاریابی اینستاگرام دارای تصاویر تمامصفحه هستند، به تجربه درون برنامهای اشاره میکنند و خلاقیت روزمرهای را که از جامعه خود میبینیم جشن میگیرند.
متا به طور جداگانه در هند آواتارهای سه بعدی را به استوری های اینستاگرام و پیام های مستقیم (DM) معرفی کرد. علاوه بر این، این شرکت همچنین آواتارهای جدیدی را برای فیس بوک و مسنجر منتشر کرده است که می توانند شخصی سازی شوند. کاربران میتوانند نسخه مجازی خود را با انتخاب ویژگیهای صورت، تیپهای بدن، مدل لباس و موارد دیگر با استفاده از آواتار مجازی سهبعدی شخصیسازی کنند. علاوه بر این، آواتارها را می توان برای اهداف مختلفی از جمله استیکرها، پست های فید و تصاویر نمایه فیس بوک استفاده کرد. آواتارها نیز به روز شده اند تا شباهت بیشتری به ویژگی های صورت و ظاهر کاربران داشته باشند. برخی از اشکال صورت و سایه بان های پوست دستکاری شده اند.
کاشت حلزون و سمعک های رنگی روی گوش از جمله آنها هستند. همچنین شامل صندلیهای چرخدار است که در استیکرهای فیسبوک، چتهای مسنجر و پیامهای پیامکی اینستاگرام ظاهر میشوند.
برای اطلاع از جدیدترین گجتها و اخبار فناوری و بررسی ابزارها، ما را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اینستاگرام. برای جدیدترین ویدیوهای فناوری و ابزار، در ما مشترک شوید کانال یوتیوب. همچنین می توانید با استفاده از به روز باشید برنامه اندروید پل گجت. می توانید جدیدترین ها را پیدا کنید اخبار ماشین و دوچرخه اینجا.
– تبلیغات –