این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
چگونه از اینستاگرام به عنوان ابزاری برای رشد در کسب و کار خود استفاده کنیم؟
بزرگترین نکته من برای اینستاگرام اشتراک گذاری محتوایی است که به دیگران خدمت می کند.
این بدان معنا نیست که نمیتوانید گهگاه به فالوورهای خود بینشی از زندگی شخصی خود بدهید، اما میتوانم بگویم که بسته به آنچه میخواهید با اکانت اینستاگرام خود به دست آورید، بر اساس آن پست ارسال کنید.
به عنوان مثال، اگر می خواهید کسب و کار خود را با رسانه های اجتماعی توسعه دهید، پس عاقلانه است که محتوایی را به اشتراک بگذارید که برای مردم ارزشمند باشد.
بنابراین، آنها بیشتر محتملتر خواهند بود که محتوای شما را دوست داشته باشند، با آن درگیر شوند یا به اشتراک بگذارند، که پس از آن نمایه شما را ایجاد میکند.
به طور مشابه، هنگامی که محتوای ارزشمند را به صورت رایگان به اشتراک می گذارید، احتمال اینکه مردم باور کنند خدمات پولی شما باید حتی بهتر باشد را افزایش می دهید.
پاداش های ما در زندگی بازتاب ارزشی است که به دیگران می دهیم.
بنابراین اگر میخواهید برای تلاشهای خود پاداش بیشتری دریافت کنید، مطمئن شوید که به مردم خدمت میکنند و به آنها کمک میکنند تا نیازهایشان را برآورده کنند.
بایرون سخا، صنعت کوچینگ، موسسه سخا، استاد کوچ، @ByronSakha
عکس های اصلی با کیفیت بالا بگیرید.
اگر عکسهایتان لایکپذیر نباشند، نمیتوانید انتظار لایک داشته باشید.
و گرفتن عکسی که می توان در گوگل پیدا کرد، جذابیت زیادی نخواهد داشت.
اگر از یک مکان یا چیزی معمولی عکس میگیرید، مطمئن شوید که شگفتانگیز است یا لحظهای بینظیر دارد.
مت سوئیت وود، صنعت فناوری، مشاور ام اس ویت وود، @MSweetwood
مورد علاقه من نسبتاً اخیراً اضافه شده اینستاگرام، تلویزیون اینستاگرام است.
من حداقل هفته ای یک بار از ویدیوهایی با نکات تجاری فیلم می گیرم، حدود 30 هشتگ مرتبط را در توضیحات اضافه می کنم و پیش نمایش یک دقیقه ای را در نمایه خود پست می کنم.
این ترکیبی عالی از جذب مخاطب از سوی کسانی است که پیشنمایش را پستهای سنتی میدانند و بینندگان تلویزیونی که ویدیو را در تلویزیون IG تماشا میکنند.
این تاثیر زیادی روی بیننده و بازدید از صفحه من داشته است.
موریسا شوارتز، صنعت رسانه، نویسندگی و بازاریابی دکتر ریسی، @Morissa_Schwartz
برندسازی شرکت من در اینستاگرام به آرامی با گذشت زمان اتفاق افتاد و با این ایده شروع شد که یک طرح گرافیکی جسورانه اما ساده ایجاد کنم، درک اساسی خود را از تجارت خود به اشتراک بگذارم، و حضوری منظم در این پلتفرم داشته باشم.
من دوست دارم بررسی دقیق محصول و ابزار را از شرکت هایی که محصولات خود را با من به اشتراک می گذارند به اشتراک بگذارم.
من همچنین نکاتی را به سایر پیمانکاران در مورد تکنیک هایی ارائه می دهم که سال ها برای یادگیری و تسلط من طول کشیده است.
نه تنها ارسال محتوای جذاب مهم است، بلکه تعامل با جامعه شما نیز مهم است.
پیمانکاران اغلب از طریق اینستاگرام با من تماس می گیرند و در مورد دیوار خشک، بافت و نقاشی از من سؤال می پرسند.
من پاسخ های مفید را رایگان ارائه می دهم.
با تبدیل شدن به منبعی برای سایر پیمانکاران با ارائه مشاوره رایگان هنگام تماس با من در اینستاگرام، آنها پس از آن به کار پولی خود به من اعتماد می کنند!
جاشوا گری، صنعت ساخت و ساز، موسس The Drywall Artist، @TheDrywallArtistLLC
من به نشان دادن عشق به همه در رسانه های اجتماعی اعتقاد دارم.
من به آنها نشان میدهم که ابتدا با کامنتگذاری واقعی و لایک کردن دو تا سه ویدیوی اینفوگرافیک/ویدئوی لذتبخش و در عوض، اکثر آنها همین کار را خواهند کرد.
برای قابلتوجه و متمایز کردن آن، حمایت از سایر شرکتهایی که مشابه شرکت شما هستند، در فرهنگ امروزی بسیار ارزشمند است.
ما متوجه شدیم که در دنیای شرکتها، به دلیل رقابت و کسبوکارهایی که خواهان موفقیت خود هستند، انجام این کار غیرعادی است.
پس چرا برای پیروزی با یکدیگر شریک و همکاری نکنیم؟
برای همه جا برای خوردن سر میز وجود دارد و نشان دادن عشق اولین کلید موفقیت است!
کریستین ویند، صنعت موسیقی، هنرمند هیپ هاپ و یکی از بنیانگذاران BcauseYouCan، @ChristianVind
با افزایش محبوبیت اینستاگرام، برجسته شدن به طور فزاینده ای دشوار می شود، و حتی برای ما تأثیرگذاران مهم تر می شود که در پیام خود شفافیت پیدا کنیم.
قرار است به چه کسی و در چه مقامی خدمت کنیم؟
و در دنیایی پر از ماشین های تقلبی، عمارت های اجاره ای، و مدل هایی که برای دنبال کنندگان هر کاری انجام می دهند، چگونه متمایز می شوید؟
شما برعکس عمل میکنید… شما تبدیل به شخصیت منحصربهفرد خود میشوید… و از اصیلترین خودتان شریک میشوید.
به پست هایی که بیشترین اشتراک گذاری را در رسانه های اجتماعی دارند نگاه کنید.
آنها داستان هایی هستند، معمولاً از افراد زیردستی که از طریق سختی ها یا مصیبت ها به موفقیت رسیده اند.
دو ویژگی که باید از امروز شروع کنید: IGTV و ویژگی “پیوستن به چت” در استوری ها.
گروه بسازید، ارزش زیادی قائل شوید و تماشا کنید که مخاطبتان چگونه پاسخ می دهد.
در نهایت، یک راه حل (محصول، برنامه، خدمات) برای بزرگترین مبارزه و خواسته آنها ایجاد کنید و نتیجه را سریعتر از هر کسی در فضای خود ارائه دهید.
مایکل مورلی، صنعت تناسب اندام، بنیانگذار Morelift Fit، @morellisworld & @MorellFiti
من از اینستاگرام برای کمک به تبلیغ برندهایی که از من حمایت مالی میکنند، استفاده میکنم، به گونهای که به من نشان میدهد که به طور واقعی از محصولات آنها استفاده میکنم.
من همچنین دوست دارم تمام مکان های جالبی را که می توانم به عنوان یک تنیس باز حرفه ای به آنها سفر کنم را به نمایش بگذارم.
من احساس میکنم که این به طرفدارانم دید واقعی نسبت به زندگی در تور میدهد.
تارا مور، ورزش حرفه ای (تنیس)، WTA، @TaraMoore92
من به عنوان یک وبلاگ نویس و صاحب سایت، از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری واقعی برندها و محصولاتی که دوست دارم استفاده می کنم.
فید من تماماً در مورد تبلیغ برندها نیست.
من همچنین تجربیات، غذاها و حتی محصولاتی را که خودم خریداری می کنم به اشتراک می گذارم.
هدف من این است که با جامعه خود واقعی و صادق باشم!
استفانی لی، صنعت انتشارات، بنیانگذار BeautyBrite، @BeautyBrite
lnstagram راهی عالی برای مستندسازی گذشته و حال شماست.
این به شما این امکان را می دهد که تصویر خود را هر طور که می خواهید نقاشی کنید.
انجام این کار به کسانی که میخواهند با شما کار کنند کمک میکند شما را بهتر درک کنند و میتواند به ایجاد اولین برداشت قدرتمند کمک کند.
ایشان گوئل، صنعت بازاریابی و روابط عمومی، بنیانگذار استراتژی های گوئل، @IshanGoel
در روزنامه نگاری چاپی به خوبی شناخته شده است که این تصویر است که توجه خوانندگان را به خود جلب می کند تا آنها بخواهند داستان را بخوانند.
در اینستاگرام، شما حدود یک یا دو ثانیه فرصت دارید تا در وسط اسکرول توجه را به خود جلب کنید و بهترین راه برای انجام این کار، تصاویری است که حس داستان را منتقل می کنند.
مردم زمان بیشتری را صرف تماشای تصاویر با چهره، احساسات و تعامل می کنند.
از عکسهای اکشن استفاده کنید که نشان میدهد چه کاری انجام میدهید یا چگونه کارمندانتان با هم کار میکنند.
خود را در فضای کاری خود یا آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد یا افرادی که کسب و کار شما را منحصر به فرد می کنند نشان دهید.
والری موزلی، صنعت عکاسی خبری، موسس عکاسی وال ماسلی، @ValMosley