• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

10 کارآفرین برتر نحوه استفاده از اینستاگرام را برای رشد کسب و کار خود به اشتراک می گذارند -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 19, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

چگونه از اینستاگرام به عنوان ابزاری برای رشد در کسب و کار خود استفاده کنیم؟

  • محتوای شما باید در خدمت دیگران باشد.

    بزرگترین نکته من برای اینستاگرام اشتراک گذاری محتوایی است که به دیگران خدمت می کند.

    این بدان معنا نیست که نمی‌توانید گهگاه به فالوورهای خود بینشی از زندگی شخصی خود بدهید، اما می‌توانم بگویم که بسته به آنچه می‌خواهید با اکانت اینستاگرام خود به دست آورید، بر اساس آن پست ارسال کنید.

    به عنوان مثال، اگر می خواهید کسب و کار خود را با رسانه های اجتماعی توسعه دهید، پس عاقلانه است که محتوایی را به اشتراک بگذارید که برای مردم ارزشمند باشد.

    بنابراین، آنها بیشتر محتمل‌تر خواهند بود که محتوای شما را دوست داشته باشند، با آن درگیر شوند یا به اشتراک بگذارند، که پس از آن نمایه شما را ایجاد می‌کند.

    به طور مشابه، هنگامی که محتوای ارزشمند را به صورت رایگان به اشتراک می گذارید، احتمال اینکه مردم باور کنند خدمات پولی شما باید حتی بهتر باشد را افزایش می دهید.

    پاداش های ما در زندگی بازتاب ارزشی است که به دیگران می دهیم.

    بنابراین اگر می‌خواهید برای تلاش‌های خود پاداش بیشتری دریافت کنید، مطمئن شوید که به مردم خدمت می‌کنند و به آنها کمک می‌کنند تا نیازهایشان را برآورده کنند.

    بایرون سخا، صنعت کوچینگ، موسسه سخا، استاد کوچ، @ByronSakha

  • عکاسی بیشترین اهمیت را دارد.

    عکس های اصلی با کیفیت بالا بگیرید.

    اگر عکس‌هایتان لایک‌پذیر نباشند، نمی‌توانید انتظار لایک داشته باشید.

    و گرفتن عکسی که می توان در گوگل پیدا کرد، جذابیت زیادی نخواهد داشت.

    اگر از یک مکان یا چیزی معمولی عکس می‌گیرید، مطمئن شوید که شگفت‌انگیز است یا لحظه‌ای بی‌نظیر دارد.

    مت سوئیت وود، صنعت فناوری، مشاور ام اس ویت وود، @MSweetwoodMatt Sweetwood (نمایه اینستاگرام: سپتامبر 2019)

  • از تلویزیون IG برای ارائه نکات تخصصی که مخاطبان شما هوس می کنند استفاده کنید.

    مورد علاقه من نسبتاً اخیراً اضافه شده اینستاگرام، تلویزیون اینستاگرام است.

    من حداقل هفته ای یک بار از ویدیوهایی با نکات تجاری فیلم می گیرم، حدود 30 هشتگ مرتبط را در توضیحات اضافه می کنم و پیش نمایش یک دقیقه ای را در نمایه خود پست می کنم.

    این ترکیبی عالی از جذب مخاطب از سوی کسانی است که پیش‌نمایش را پست‌های سنتی می‌دانند و بینندگان تلویزیونی که ویدیو را در تلویزیون IG تماشا می‌کنند.

    این تاثیر زیادی روی بیننده و بازدید از صفحه من داشته است.

    موریسا شوارتز، صنعت رسانه، نویسندگی و بازاریابی دکتر ریسی، @Morissa_Schwartzموریسا شوارتز (نمایه اینستاگرام: سپتامبر 2019)

  • برای راه اندازی کار پولی در آینده مشاوره رایگان بدهید.

    برندسازی شرکت من در اینستاگرام به آرامی با گذشت زمان اتفاق افتاد و با این ایده شروع شد که یک طرح گرافیکی جسورانه اما ساده ایجاد کنم، درک اساسی خود را از تجارت خود به اشتراک بگذارم، و حضوری منظم در این پلتفرم داشته باشم.

    من دوست دارم بررسی دقیق محصول و ابزار را از شرکت هایی که محصولات خود را با من به اشتراک می گذارند به اشتراک بگذارم.

    من همچنین نکاتی را به سایر پیمانکاران در مورد تکنیک هایی ارائه می دهم که سال ها برای یادگیری و تسلط من طول کشیده است.

    نه تنها ارسال محتوای جذاب مهم است، بلکه تعامل با جامعه شما نیز مهم است.

    پیمانکاران اغلب از طریق اینستاگرام با من تماس می گیرند و در مورد دیوار خشک، بافت و نقاشی از من سؤال می پرسند.

    من پاسخ های مفید را رایگان ارائه می دهم.

    با تبدیل شدن به منبعی برای سایر پیمانکاران با ارائه مشاوره رایگان هنگام تماس با من در اینستاگرام، آنها پس از آن به کار پولی خود به من اعتماد می کنند!

    جاشوا گری، صنعت ساخت و ساز، موسس The Drywall Artist، @TheDrywallArtistLLCThe Drywall Artist (نمایه اینستاگرام: سپتامبر 2019)

  • عشق خود را به مخاطبان خود نشان دهید.

    من به نشان دادن عشق به همه در رسانه های اجتماعی اعتقاد دارم.

    من به آن‌ها نشان می‌دهم که ابتدا با کامنت‌گذاری واقعی و لایک کردن دو تا سه ویدیوی اینفوگرافیک/ویدئوی لذت‌بخش و در عوض، اکثر آنها همین کار را خواهند کرد.

    برای قابل‌توجه و متمایز کردن آن، حمایت از سایر شرکت‌هایی که مشابه شرکت شما هستند، در فرهنگ امروزی بسیار ارزشمند است.

    ما متوجه شدیم که در دنیای شرکت‌ها، به دلیل رقابت و کسب‌وکارهایی که خواهان موفقیت خود هستند، انجام این کار غیرعادی است.

    پس چرا برای پیروزی با یکدیگر شریک و همکاری نکنیم؟

    برای همه جا برای خوردن سر میز وجود دارد و نشان دادن عشق اولین کلید موفقیت است!

    کریستین ویند، صنعت موسیقی، هنرمند هیپ هاپ و یکی از بنیانگذاران BcauseYouCan، @ChristianVindکریستین ویند (نمایه اینستاگرام: سپتامبر 2019)

  • تجربیات واقعی خود را به اشتراک بگذارید

    با افزایش محبوبیت اینستاگرام، برجسته شدن به طور فزاینده ای دشوار می شود، و حتی برای ما تأثیرگذاران مهم تر می شود که در پیام خود شفافیت پیدا کنیم.

    قرار است به چه کسی و در چه مقامی خدمت کنیم؟

    و در دنیایی پر از ماشین های تقلبی، عمارت های اجاره ای، و مدل هایی که برای دنبال کنندگان هر کاری انجام می دهند، چگونه متمایز می شوید؟

    شما برعکس عمل می‌کنید… شما تبدیل به شخصیت منحصربه‌فرد خود می‌شوید… و از اصیل‌ترین خودتان شریک می‌شوید.

    به پست هایی که بیشترین اشتراک گذاری را در رسانه های اجتماعی دارند نگاه کنید.

    آنها داستان هایی هستند، معمولاً از افراد زیردستی که از طریق سختی ها یا مصیبت ها به موفقیت رسیده اند.

    دو ویژگی که باید از امروز شروع کنید: IGTV و ویژگی “پیوستن به چت” در استوری ها.

    گروه بسازید، ارزش زیادی قائل شوید و تماشا کنید که مخاطبتان چگونه پاسخ می دهد.

    در نهایت، یک راه حل (محصول، برنامه، خدمات) برای بزرگترین مبارزه و خواسته آنها ایجاد کنید و نتیجه را سریعتر از هر کسی در فضای خود ارائه دهید.

    مایکل مورلی، صنعت تناسب اندام، بنیانگذار Morelift Fit، @morellisworld & @MorellFitiمایکل مورلی (نمایه اینستاگرام: سپتامبر 2019)

  • همیشه به طرفداران و حامیان مالی خود پاسخ دهید.

    من از اینستاگرام برای کمک به تبلیغ برندهایی که از من حمایت مالی می‌کنند، استفاده می‌کنم، به گونه‌ای که به من نشان می‌دهد که به طور واقعی از محصولات آنها استفاده می‌کنم.

    من همچنین دوست دارم تمام مکان های جالبی را که می توانم به عنوان یک تنیس باز حرفه ای به آنها سفر کنم را به نمایش بگذارم.

    من احساس می‌کنم که این به طرفدارانم دید واقعی نسبت به زندگی در تور می‌دهد.

    تارا مور، ورزش حرفه ای (تنیس)، WTA، @TaraMoore92تارا بی مور (نمایه اینستاگرام: سپتامبر 2019)

  • قبل از فروش، ابتدا اعتماد را ایجاد کنید.

    من به عنوان یک وبلاگ نویس و صاحب سایت، از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری واقعی برندها و محصولاتی که دوست دارم استفاده می کنم.

    فید من تماماً در مورد تبلیغ برندها نیست.

    من همچنین تجربیات، غذاها و حتی محصولاتی را که خودم خریداری می کنم به اشتراک می گذارم.

    هدف من این است که با جامعه خود واقعی و صادق باشم!

    استفانی لی، صنعت انتشارات، بنیانگذار BeautyBrite، @BeautyBriteBeauty Brite (نمایه اینستاگرام: سپتامبر 2019)

  • اثبات اجتماعی مستند شده با عکس ایجاد کنید.

    lnstagram راهی عالی برای مستندسازی گذشته و حال شماست.

    این به شما این امکان را می دهد که تصویر خود را هر طور که می خواهید نقاشی کنید.

    انجام این کار به کسانی که می‌خواهند با شما کار کنند کمک می‌کند شما را بهتر درک کنند و می‌تواند به ایجاد اولین برداشت قدرتمند کمک کند.

    ایشان گوئل، صنعت بازاریابی و روابط عمومی، بنیانگذار استراتژی های گوئل، @IshanGoelایشان گول (نمایه اینستاگرام: سپتامبر 2019)

  • داستان بصری را بگویید که کسب و کار شما را منحصر به فرد می کند.

    در روزنامه نگاری چاپی به خوبی شناخته شده است که این تصویر است که توجه خوانندگان را به خود جلب می کند تا آنها بخواهند داستان را بخوانند.

    در اینستاگرام، شما حدود یک یا دو ثانیه فرصت دارید تا در وسط اسکرول توجه را به خود جلب کنید و بهترین راه برای انجام این کار، تصاویری است که حس داستان را منتقل می کنند.

    مردم زمان بیشتری را صرف تماشای تصاویر با چهره، احساسات و تعامل می کنند.

    از عکس‌های اکشن استفاده کنید که نشان می‌دهد چه کاری انجام می‌دهید یا چگونه کارمندانتان با هم کار می‌کنند.

    خود را در فضای کاری خود یا آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد یا افرادی که کسب و کار شما را منحصر به فرد می کنند نشان دهید.

    والری موزلی، صنعت عکاسی خبری، موسس عکاسی وال ماسلی، @ValMosleyVal Mosley (نمایه اینستاگرام: سپتامبر 2019)



  • منبع

    حسندخت

    حسندخت

    نوشته‌ی بعدی

    به گفته اینفلوئنسرها چگونه در اینستاگرام اسپانسر شویم -پنل اینستاگرام

    دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    توصیه شده

    10 نوع محتوای بصری در اینستاگرام که دیوانه وار به اشتراک گذاشته می شوند - وبلاگ جفبولاس

    10 نوع محتوای بصری در اینستاگرام که دیوانه وار به اشتراک گذاشته می شوند – وبلاگ جفبولاس -پنل اینستاگرام

    اردیبهشت 19, 1401
    اولین NFT در اینستاگرام اکنون زنده است

    اولین NFT در اینستاگرام اکنون زنده است -پنل اینستاگرام

    اردیبهشت 26, 1401

    اخبار منتخب.

    بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

    بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

    اردیبهشت 21, 1401
    descargar vídeos de Instagram

    آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

    اردیبهشت 21, 1401
    اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

    اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

    اردیبهشت 21, 1401

    اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

    اردیبهشت 21, 1401
    مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

    مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

    اردیبهشت 21, 1401

    پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

    ما را دنبال کنید

    دسته‌ها

    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • تبلیغات اینستاگرام
    • فالوور اینستاگرام
    • کسب درآمد از اینستاگرام

    تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

    بدون نتیجه
    مشاهده تمام نتایج
    • پنل اینستا
    • تبلیغات اینستاگرام
    • کسب درآمد از اینستاگرام
    • فالوور اینستاگرام

    تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.