• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

برچسب‌های خالق پیشرفته اینستاگرام: پیامدهای بازاریابی اینفلوئنسر B2B -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
تیر 1, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

چگونه بازاریابان B2B می توانند محتوای خود را برجسته کنند و متخصصان، سازندگان و تأثیرگذاران با استعدادی را که با آنها شریک هستند برجسته کنند؟ اوایل امسال اینستاگرام جدید منتشر شد ویژگی های برچسب گذاری پیشرفته که به بازاریابان دیجیتال اجازه می دهد کار بسیار بهتری را برای نشان دادن و اعتبار دادن به تأثیرگذاران و سازندگان مختلف درگیر در ایجاد محتوای به اشتراک گذاشته شده در پلت فرم انجام دهند. افزودن برچسب‌گذاری پیشرفته در اینستاگرام – که برای استفاده در حلقه‌های ویدیویی نیز موجود است – فرصت‌های جدیدی را برای قرار گرفتن در معرض محتوای B2B که توسط چندین حرفه‌ای ایجاد شده است، ارائه می‌کند، اغلب دقیقاً نوع محتوایی است که توسط تأثیرگذاران صنعت ساخته یا ایجاد می‌شود. بیایید نگاهی به برخی از مزایای ارائه شده توسط تگ های سازنده بهبودیافته اینستاگرام بیندازیم، و اینکه چگونه بازاریابان B2B می توانند به بهترین شکل از آنها استفاده کنند.

1 – فرآیند راه اندازی ساده

فرآیند استفاده از ویژگی‌های برچسب‌گذاری بهبودیافته نسبتاً ساده است، با این حال، هنگام حرکت به منظور گنجاندن آنها در گردش کار بازاریابی B2B خود در اینستاگرام، به منظور دریافت اثر کامل از آخرین عناصر برچسب‌گذاری اینستاگرام، باید از چند نکته آگاه باشید. تصویر اینستاگرام در حالی که اینستاگرام به سمت در دسترس قرار دادن بیشتر ویژگی‌های خود برای کاربران دسکتاپ حرکت کرده است، ویژگی‌های بهبود یافته برچسب‌گذاری در ابتدا فقط از طریق اپلیکیشن موبایل در دسترس بود. صرفاً تگ کردن سازندگان محتوا یا هم‌سازندگان، راه زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد و پیوندی قابل کلیک برای کسب اطلاعات بیشتر یا دنبال کردن افراد دخیل در دارایی‌های دیجیتالی که در اینستاگرام مفید می‌دانید نشان می‌دهد. با این حال، ویژگی تگ به روز شده می تواند کارهای بیشتری انجام دهد.

2 – یک حساب تجاری یا سازنده را روشن کنید

یکی از جنبه‌های سیستم برچسب‌گذاری بهبودیافته ارزش بیشتری پیدا می‌کند، و این زمانی است که افرادی که برچسب‌گذاری شده‌اند فرآیند ساده راه‌اندازی نمایه اینستاگرام خود را به‌عنوان ایجادکننده یا حساب تجاری انجام داده‌اند. برچسب‌گذاری افراد با حساب ایجادکننده یا کسب‌وکار، خط دومی از اطلاعات مفید را در زیر نام کاربری فرد اضافه می‌کند که شامل دسته‌ای است که او انتخاب کرده است، مانند چند نمونه مرتبط با B2B که در اینجا فهرست شده‌اند:

  • سازنده ویدیو
  • خالق دیجیتال
  • نویسنده
  • نویسنده
  • بنگاه تبلیغاتی
  • آژانس بازاریابی
  • مشاور تحقیقات بازار
  • بازاریابی تبلیغاتی
  • خدمات بازاریابی اینترنتی

برای اطمینان از اینکه هر زمان که نام تجاری شما یا تأثیرگذارانی که با آنها کار می کنید با استفاده از یک برچسب پیشرفته که اطلاعات دسته را نیز نشان می دهد نام برده می شود، به راحتی می توانید حساب اینستاگرام خود را از شخصی به حرفه ای تغییر دهید – دوره انتظار یا هزینه ای در کار نیست – به سادگی به تنظیمات حساب خود دسترسی داشته باشید. و گزینه تبدیل به حساب حرفه ای را انتخاب کنید. از آنجا می توانید بین ایجاد کننده یا حساب تجاری که توسط اینستاگرام به شرح زیر است انتخاب کنید:

  • حساب‌های سازنده برای شخصیت‌های عمومی، تولیدکنندگان محتوا، هنرمندان و تأثیرگذاران بهترین هستند
  • حساب های تجاری برای خرده فروشان، مشاغل محلی، مارک ها، سازمان ها و ارائه دهندگان خدمات بهترین هستند

پس از انتخاب نوع حساب خود، به شما این امکان داده می‌شود که دسته‌ای را انتخاب کنید که به بهترین نحو با نحوه استفاده شما از اینستاگرام مطابقت دارد، و این دسته‌ای است که در زیر نام کاربری شما نشان داده می‌شود، زمانی که دیگران شما را با استفاده از برچسب‌گذاری بهبودیافته اضافه می‌کنند – اما به خاطر داشته باشید که باید همچنین علامت “نمایش دسته در جعبه پروفایل” گزینه. اینستاگرام از یک کادر جستجو برای یافتن مرتبط‌ترین دسته برای حساب‌های سازنده و کسب‌وکار، مانند مواردی که در بالا فهرست کردیم، استفاده می‌کند، و می‌تواند ارزشمند باشد که دسته‌های موجود را آزمایش کنید، زیرا ممکن است در طول زمان دسته‌های جدیدی اضافه شوند که B2B خودتان را بهتر توصیف کنند. جایگاه بازاریابی

3 – آماده برای پیاده سازی توسط برندهای B2B

در عرصه B2B، برچسب‌گذاری پیشرفته اینستاگرام برای مارک‌ها و بازاریاب‌هایی که به دنبال متمایز کردن محتوای خود از رقبا هستند، و برجسته کردن متخصصان موضوع و تأثیرگذارانی که با آنها شریک هستند، آماده است. هنوز روزهای اولیه برای اجرای برچسب‌گذاری پیشرفته است، و آن برندها و بازاریاب‌های B2B که مایل به استفاده از آنها هستند، جزو اولین کسانی خواهند بود که متمایز می‌شوند، زیرا مشارکت‌کنندگان متعددی در محتوای مشترک برجسته می‌شوند. [bctt tweet=”“The new Instagram enhanced tagging is ripe for implementation by B2B brands and marketers looking to distinguish their content from the competition, and to highlight the influencers they partner with.” — Lane R. Ellis @lanerellis” username=”toprank”]

4 – از یک تأثیرگذار به بسیاری دیگر

هنگامی که از تگ های پیشرفته اینستاگرام به طور منظم استفاده می شود، نه تنها راهی قدرتمند برای تأثیرگذاران خواهد شد تا کارهای دیجیتالی را که به ایجاد آنها کمک کرده اند در معرض دید بیشتری قرار دهند، بلکه راهی مفید برای یافتن متخصصان جدید صنعت است که در کنار آنها برچسب گذاری شده اند. اینفلوئنسر که ممکن است از قبل از آن آگاه باشید. این روزها بهترین محتوای دیجیتالی می‌تواند شامل تعداد زیادی از متخصصان خلاق با استعداد، از بازاریابان و نویسندگان گرفته تا متخصصان ویدئو، صدا و رسانه‌های اجتماعی باشد، و برچسب‌های پیشرفته جدید اینستاگرام به راحتی می‌تواند به همه کسانی که در ساختن یک شرکت نقشی داشته‌اند، توجه داشته باشد. دارایی دیجیتال موفق

5 – تگ کردن به استعدادهایی که کمتر بازنمایی می شوند صدا می دهد

اگرچه ویژگی‌های جدید برچسب‌گذاری منحصر به فرد نیست، اما می‌تواند نقش مفیدی در ارائه صدای بهتر به استعدادهای سنتی داشته باشد. ویژگی‌های برچسب‌گذاری افزوده اینستاگرام با کمک سه زن در فن‌آوری که هر کدام در مصاحبه Snobette نمایه شدند، زنده شد.با زنانی که در فناوری پشت ویژگی برچسب‌گذاری بهبودیافته اینستاگرام هستند، آشنا شوید” «در دنیایی که دید آنلاین مستقیماً به حمایت‌های مالی برند و دیگر انواع فرصت‌های پولی منجر می‌شود، اعتبار بیش از همیشه مهم است.» الکساندرا زائوی، تحلیلگر داده های موسیقی در شرکت مادر اینستاگرام متا مشاهده کرد. [bctt tweet=”“In a world where online visibility directly leads to brand sponsorships and other types of monetary opportunities, crediting is more important than ever.” — Alexandra Zaoui @ZaouiAlexandra” username=”toprank”] یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های زن بودن و به‌ویژه یک زن سیاه‌پوست در فناوری، ندیدن و کار نکردن با دیگرانی مثل شماست.» کامرین بوید، مهندس نرم افزار در Meta، اشاره کرد. بوید افزود: «من مشتاق وارد کردن زنان سیاه‌پوست دیگر و افراد کم‌رنگ به فناوری هستم، زیرا بهترین و عادلانه‌ترین نوآوری‌ها در این صورت و در چه زمانی اتفاق می‌افتد. درست مانند دنیای بازاریابی B2C، اینفلوئنسر مارکتینگ B2B می تواند به تقویت صداهای کم ارائه شده کمک کند و ویژگی هایی مانند برچسب گذاری پیشرفته جدید اینستاگرام به گسترش این تلاش ها کمک می کند. مدیر عامل ما لی اودن تلاش‌های برجسته‌ای که به استعدادها به عنوان یکی از روش‌های برتر برای ارتقای بازاریابی B2B در سال 2022 صدا می‌دهند، در «سه تا از بزرگترین فرصت ها برای ارتقاء بازاریابی B2B در سال 2022” [bctt tweet=”“B2B marketers are in a unique position to make choices about how they represent their customers in content, who they partner with in content collaborations and the influencers they engage.” — Lee Odden @LeeOdden” username=”toprank”]

برچسب گذاری پیشرفته اینستاگرام برای موفقیت در بازاریابی B2B

با پذیرش کامل قابلیت‌های جدید برچسب‌گذاری پیشرفته اینستاگرام، بازاریابان B2B باهوش می‌توانند راه را پیش ببرند و الگوی خوبی برای اینفلوئنسرها، سازندگان دیجیتال و متخصصان صنعت باشند که با آن‌ها کار می‌کنند، در فرآیندی که هم برای برندها و هم برای اینفلوئنسرها مفید است. مشتریان فعلی و بالقوه اینستاگرام تنها یکی از فروشگاه‌های دیجیتالی پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی است که برندهای برتر B2B از آن برای جذب مخاطبان استفاده می‌کنند، اما با توجه به اینکه تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌های B2B در پلتفرم‌هایی از جمله TikTok و دیگران به موفقیت دست پیدا می‌کنند. داشتن یک استراتژی برچسب گذاری متقابل پلتفرم قوی، به شما برتری نسبت به کسانی که این کار را ندارند، می دهد. ایجاد بازاریابی B2B برنده جوایز که استعدادها را ارتقا می دهد، به استعدادها می بخشد و با اصالت انسانی می سازد، زمان و تلاش قابل توجهی می طلبد، به همین دلیل است که تعداد فزاینده ای از شرکت ها برای همکاری با یک آژانس بازاریابی دیجیتال برتر مانند TopRank Marketing انتخاب می کنند. با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم کمک کنیم، همانطور که برای بیش از 20 سال برای مشاغل مختلف از LinkedIn، Dell و 3M گرفته تا Adobe، Oracle، monday.com و دیگران انجام داده ایم.

پست برچسب‌های خالق پیشرفته اینستاگرام: پیامدهای بازاریابی اینفلوئنسر B2B اول ظاهر شد وبلاگ بازاریابی B2B – TopRank®.

OnlineMarketingSEOBlog?d=yIl2AUoC8zA

امروز وب سایت وردپرس رایگان خود را با میزبانی رایگان Host2.us بسازید!



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
متا شروع به آزمایش NFT در استوری های اینستاگرام با SparkAR - MAXBIT کرد

متا شروع به آزمایش NFT در استوری های اینستاگرام با SparkAR - MAXBIT کرد -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

Instagram Stories

Erfolgreiche Instagram Stories: 13 Strategien für mehr Interaktionen – Swat.io -پنل اینستاگرام

تیر 1, 1401
چگونه از صفحه کاوش اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده کنید

چگونه از صفحه کاوش اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

تیر 1, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

تیر 1, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

تیر 1, 1401
به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام - راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام – راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام -پنل اینستاگرام

تیر 1, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

تیر 1, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

تیر 1, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.