• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

آیا اینستاگرام گوگل جدید برای سفر است؟ این استارت آپ ها می گویند این است -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 12, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

Skift Take

استارت‌آپ‌هایی مانند Tripscout که به‌تازگی ۱۰ میلیون دلار سرمایه‌ی مخاطره‌آمیز جمع‌آوری کرد، و Curacity می‌گویند که اینستاگرام چیز بزرگ بعدی در فروش سفر است، درست مانند گوگل در دهه ۲۰۰۰. شرکت هایی مانند تریپ ادوایزر تا حد زیادی بر اساس مهارت خود در بازاریابی جستجو ساخته شده اند. سرمایه گذاران شرط می بندند که شرکتی مانند این شرکت بعدی باشد.

تیم مولانی

سرمایه‌گذاران شرط می‌بندند که اینستاگرام می‌تواند گوگل بعدی باشد – وقتی نوبت به فروش سفر می‌رسد.

آخرین شواهد یک دور جدید 10.3 میلیون دلاری سرمایه گذاری خطرپذیر است که توسط Tripscout جمع آوری شده است. این استارت آپ مستقر در شیکاگو، آینده خود را بر اساس 30 میلیون دنبال کننده فیدهای اینستاگرامی خود ساخته است. مرحله بعدی: اولین تلاش برای فروش اتاق‌های هتل، از طریق یک فید خصوصی که کاربران می‌توانند برای دریافت نرخ‌های اتاق آگهی‌نشده در غیر این صورت به آن دسترسی داشته باشند.

Konrad Waliszewski، مدیر عامل Tripscout (تلفظ وال اوه-شو-سکی) گفت: “داشتن 30 میلیون دنبال کننده ما یک کانال کاملاً جدید را باز می کند.” این کانال آینده است. تریپ ادوایزر در اوایل پیدایش گوگل بر بهینه سازی موتورهای جستجو تسلط داشت. ما این کار را برای اینستاگرام انجام می دهیم.”

البته، اینستاگرام سابقه طولانی در تلاش برای تبلیغ سفر دارد، عمدتاً از طریق تأثیرگذارانی که مقصدها برای ارسال عکس های گردشگری خیره کننده پرداخت می کنند. اما استراتژی Tripscout فراتر از بازاریابی نرم است.

Tripscout در راه اندازی آژانس مسافرتی مستقر در اینستاگرام @hotel خود در روز پنجشنبه، از طریق مشارکت با Hotelbeds و HotelPlanner به تخفیف ده ها هزار هتل دسترسی خواهد داشت. Waliszewki گفت که اینها شامل زنجیر و افراد مستقل است. کاربران می توانند با ارسال پیام “هتل” به حساب های اینستاگرام Tripscout به تخفیف ها دسترسی پیدا کنند.

دور سرمایه گذاری توسط Corazon Capital مستقر در شیکاگو، حامی سایت رزرو هتل RocketMiles و برنامه پارکینگ گاراژ SpotHero، و توسط Accomplice مستقر در بوستون، که Hopper و DraftKings را تامین مالی می کرد، رهبری شد.

این دور به اصطلاح سری A بود، دور دومی که این شرکت پس از جمع آوری 2.3 میلیون دلار قبلاً به دست آورده است. Tripscout همچنین 3.5 میلیون دلار بدهی جمع آوری کرد.

مائوریسیو پریتو، نویسنده زیرمجموعه Travel Tech Essentialist و مدیر ارشد بازاریابی سابق آژانس مسافرتی آنلاین eDreams Odigeo، می‌گوید: «با توجه به زمان و توجه بیشتر مصرف‌کننده به رسانه‌های اجتماعی، به وضوح فرصتی برای بازیکنان جدید وجود دارد که ابزارهای بهتری را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند. . او گفت که رسانه‌های اجتماعی در سفر به دلیل فناوری ضعیف عملکرد ضعیفی داشته‌اند، در حالی که سایر منتقدان استراتژی‌های تبلیغاتی ضعیف یا بی‌میلی برندها برای مرتبط کردن خود با محتوای مزخرف در TikTok را مقصر می‌دانند. به نظر می‌رسد Tripscout حتی قبل از راه‌اندازی خود راهی هوشمندانه برای حل چالش جذب مشتری پیدا کرده است.

Waliszewki گفت که TripScout مخاطبان اینستاگرام خود را در طول همه‌گیری کووید، با تأکید بر ویدیو پس از عرضه محصول Reels در سال 2020 توسط اینستاگرام، افزایش داد.

از آنجایی که مردم باید نرخ‌های آگهی‌نشده ارائه‌شده از طریق کانال جدید آن را درخواست کنند، دامن‌های Tripscout معمولاً از آژانس‌های مسافرتی آنلاین می‌خواهند که قیمتی مشابه یکدیگر و وب‌سایتی که توسط خود هتل اداره می‌شود ارائه دهند.

برای مثال، در شیکاگو، این آخر هفته، Tripscout دارای اتاق‌هایی در هتل گادفری با قیمت 357.49 دلار است، در حالی که Expedia همان هتل را با قیمت عضویت 524 دلار تبلیغ می‌کند.

Tripscout گفت که قلاب برای هتل ها، توده عظیمی از دنبال کنندگان Tripscout است که ماهیانه دو میلیون نفر افزایش می یابد. Waliszewski می‌گوید اینستاگرام از گوگل عبور کرده و به مکان شماره 1 تبدیل شده است که مشتریان شروع به تحقیق درباره سفر می‌کنند.

پریتو می‌گوید این واقعیت که مصرف‌کنندگان باید تخفیف‌ها را درخواست کنند ممکن است به Tripscout کمک کند تا از تأثیر تغییرات در سیاست‌های حفظ حریم خصوصی در اپل، که به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد تا میزان استفاده تبلیغ‌کنندگان از این سرویس را محدود کنند، کمک کند.

پریتو گفت: “این چیزی است که می تواند به نفع Tripscout باشد.” بازیکنان در صنعت که به تبلیغات وابسته هستند ممکن است با چالش هایی روبرو شوند. اما Tripscout یک پایگاه فالوور متشکل از 30 میلیون مسافر ایجاد کرده است که Tripscout می‌تواند قیمت‌گذاری گروه کاربر بسته را در مقیاس از طریق پیوندهای رزرو خصوصی برای آنها انجام دهد. جالب خواهد بود که ببینیم این تابه چگونه است.”

نیک اسلاوین، رئیس و یکی از بنیانگذاران، نیک اسلاوین، که شبکه او همچنین شامل شرکای رسانه ای مسافرتی مانند Conde Nast است، گفت Curacity ایده مشابهی دارد، تخفیف هایی را برای اینفلوئنسرهای اینستاگرام که درباره تجربیات سفر پست می کنند، ترتیب می دهد. طبق آمار STR، با توجه به اشغال 67 درصدی هتل‌ها در آوریل که هنوز 3 درصد نسبت به ماه مشابه در سال 2019 کاهش یافته است، بسیاری از افراد می‌توانند از اینستاگرام برای جابجایی ارزان قیمت 25 میلیارد دلاری موجودی فروخته‌نشده خود استفاده کنند.

برای اینفلوئنسرها، Curacity می‌تواند در زمان و هزینه‌ای که صرف تهیه کیت‌های رسانه‌ای برای ارائه‌دهندگان مسافرتی برای جستجوی موارد رایگان می‌کنند، صرفه‌جویی کند. اسلاوین گفت و وقتی Curacity پست هایشان را در حساب خود تبلیغ می کند، می توانند مخاطبان خود را تقویت کنند. این شرکت می‌گوید از داده‌های مربوط به مخاطبان تولیدکنندگان محتوای خاص استفاده می‌کند تا آنها را با هتل‌هایی که سعی در دستیابی به جمعیت‌شناختی مانند هتل‌های خود دارند، مطابقت دهد. Curacity برای رزروهایی که می تواند ثابت کند که ایجاد کرده است، 10 درصد کمیسیون می گیرد، بسیار کمتر از نشانه گذاری اتاق ها در آژانس های مسافرتی آنلاین پیشرو.

اسلاوین گفت: «هتل‌ها می‌توانند از دارایی‌های فروخته نشده با محتوای باورنکردنی استفاده کنند و ما می‌توانیم آن محتوا را با درآمدی که ایجاد می‌کند مرتبط کنیم.

Curacity ادعا می کند که می تواند بازده سرمایه گذاری 10-1 را برای مشتریان خود که عمدتاً هتل های مستقل هستند نشان دهد. طبق گفته Crunchbase، یک ارائه دهنده مستقل داده و دارای 15000 سازنده محتوا، این شرکت در سه دور سرمایه گذاری خطرپذیر، 7.3 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
Tripscout اولین پلتفرم رزرو هتل را برای اینستاگرام راه اندازی کرد

Tripscout اولین پلتفرم رزرو هتل را برای اینستاگرام راه اندازی کرد -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

نحوه تغییر ریز عکسها در اینستاگرام

نحوه تغییر ریز عکسها در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
10 تاکتیک ارگانیک برای جذب افراد بیشتر با استفاده از اینستاگرام

10 تاکتیک ارگانیک برای جذب افراد بیشتر با استفاده از اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 28, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام - راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام – راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.