این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
Skift Take
استارتآپهایی مانند Tripscout که بهتازگی ۱۰ میلیون دلار سرمایهی مخاطرهآمیز جمعآوری کرد، و Curacity میگویند که اینستاگرام چیز بزرگ بعدی در فروش سفر است، درست مانند گوگل در دهه ۲۰۰۰. شرکت هایی مانند تریپ ادوایزر تا حد زیادی بر اساس مهارت خود در بازاریابی جستجو ساخته شده اند. سرمایه گذاران شرط می بندند که شرکتی مانند این شرکت بعدی باشد.
تیم مولانی
سرمایهگذاران شرط میبندند که اینستاگرام میتواند گوگل بعدی باشد – وقتی نوبت به فروش سفر میرسد.
آخرین شواهد یک دور جدید 10.3 میلیون دلاری سرمایه گذاری خطرپذیر است که توسط Tripscout جمع آوری شده است. این استارت آپ مستقر در شیکاگو، آینده خود را بر اساس 30 میلیون دنبال کننده فیدهای اینستاگرامی خود ساخته است. مرحله بعدی: اولین تلاش برای فروش اتاقهای هتل، از طریق یک فید خصوصی که کاربران میتوانند برای دریافت نرخهای اتاق آگهینشده در غیر این صورت به آن دسترسی داشته باشند.
Konrad Waliszewski، مدیر عامل Tripscout (تلفظ وال اوه-شو-سکی) گفت: “داشتن 30 میلیون دنبال کننده ما یک کانال کاملاً جدید را باز می کند.” این کانال آینده است. تریپ ادوایزر در اوایل پیدایش گوگل بر بهینه سازی موتورهای جستجو تسلط داشت. ما این کار را برای اینستاگرام انجام می دهیم.”
البته، اینستاگرام سابقه طولانی در تلاش برای تبلیغ سفر دارد، عمدتاً از طریق تأثیرگذارانی که مقصدها برای ارسال عکس های گردشگری خیره کننده پرداخت می کنند. اما استراتژی Tripscout فراتر از بازاریابی نرم است.
Tripscout در راه اندازی آژانس مسافرتی مستقر در اینستاگرام @hotel خود در روز پنجشنبه، از طریق مشارکت با Hotelbeds و HotelPlanner به تخفیف ده ها هزار هتل دسترسی خواهد داشت. Waliszewki گفت که اینها شامل زنجیر و افراد مستقل است. کاربران می توانند با ارسال پیام “هتل” به حساب های اینستاگرام Tripscout به تخفیف ها دسترسی پیدا کنند.
دور سرمایه گذاری توسط Corazon Capital مستقر در شیکاگو، حامی سایت رزرو هتل RocketMiles و برنامه پارکینگ گاراژ SpotHero، و توسط Accomplice مستقر در بوستون، که Hopper و DraftKings را تامین مالی می کرد، رهبری شد.
این دور به اصطلاح سری A بود، دور دومی که این شرکت پس از جمع آوری 2.3 میلیون دلار قبلاً به دست آورده است. Tripscout همچنین 3.5 میلیون دلار بدهی جمع آوری کرد.
مائوریسیو پریتو، نویسنده زیرمجموعه Travel Tech Essentialist و مدیر ارشد بازاریابی سابق آژانس مسافرتی آنلاین eDreams Odigeo، میگوید: «با توجه به زمان و توجه بیشتر مصرفکننده به رسانههای اجتماعی، به وضوح فرصتی برای بازیکنان جدید وجود دارد که ابزارهای بهتری را در اختیار مصرفکنندگان قرار دهند. . او گفت که رسانههای اجتماعی در سفر به دلیل فناوری ضعیف عملکرد ضعیفی داشتهاند، در حالی که سایر منتقدان استراتژیهای تبلیغاتی ضعیف یا بیمیلی برندها برای مرتبط کردن خود با محتوای مزخرف در TikTok را مقصر میدانند. به نظر میرسد Tripscout حتی قبل از راهاندازی خود راهی هوشمندانه برای حل چالش جذب مشتری پیدا کرده است.
Waliszewki گفت که TripScout مخاطبان اینستاگرام خود را در طول همهگیری کووید، با تأکید بر ویدیو پس از عرضه محصول Reels در سال 2020 توسط اینستاگرام، افزایش داد.
از آنجایی که مردم باید نرخهای آگهینشده ارائهشده از طریق کانال جدید آن را درخواست کنند، دامنهای Tripscout معمولاً از آژانسهای مسافرتی آنلاین میخواهند که قیمتی مشابه یکدیگر و وبسایتی که توسط خود هتل اداره میشود ارائه دهند.
برای مثال، در شیکاگو، این آخر هفته، Tripscout دارای اتاقهایی در هتل گادفری با قیمت 357.49 دلار است، در حالی که Expedia همان هتل را با قیمت عضویت 524 دلار تبلیغ میکند.
Tripscout گفت که قلاب برای هتل ها، توده عظیمی از دنبال کنندگان Tripscout است که ماهیانه دو میلیون نفر افزایش می یابد. Waliszewski میگوید اینستاگرام از گوگل عبور کرده و به مکان شماره 1 تبدیل شده است که مشتریان شروع به تحقیق درباره سفر میکنند.
پریتو میگوید این واقعیت که مصرفکنندگان باید تخفیفها را درخواست کنند ممکن است به Tripscout کمک کند تا از تأثیر تغییرات در سیاستهای حفظ حریم خصوصی در اپل، که به کاربران اینستاگرام اجازه میدهد تا میزان استفاده تبلیغکنندگان از این سرویس را محدود کنند، کمک کند.
پریتو گفت: “این چیزی است که می تواند به نفع Tripscout باشد.” بازیکنان در صنعت که به تبلیغات وابسته هستند ممکن است با چالش هایی روبرو شوند. اما Tripscout یک پایگاه فالوور متشکل از 30 میلیون مسافر ایجاد کرده است که Tripscout میتواند قیمتگذاری گروه کاربر بسته را در مقیاس از طریق پیوندهای رزرو خصوصی برای آنها انجام دهد. جالب خواهد بود که ببینیم این تابه چگونه است.”
نیک اسلاوین، رئیس و یکی از بنیانگذاران، نیک اسلاوین، که شبکه او همچنین شامل شرکای رسانه ای مسافرتی مانند Conde Nast است، گفت Curacity ایده مشابهی دارد، تخفیف هایی را برای اینفلوئنسرهای اینستاگرام که درباره تجربیات سفر پست می کنند، ترتیب می دهد. طبق آمار STR، با توجه به اشغال 67 درصدی هتلها در آوریل که هنوز 3 درصد نسبت به ماه مشابه در سال 2019 کاهش یافته است، بسیاری از افراد میتوانند از اینستاگرام برای جابجایی ارزان قیمت 25 میلیارد دلاری موجودی فروختهنشده خود استفاده کنند.
برای اینفلوئنسرها، Curacity میتواند در زمان و هزینهای که صرف تهیه کیتهای رسانهای برای ارائهدهندگان مسافرتی برای جستجوی موارد رایگان میکنند، صرفهجویی کند. اسلاوین گفت و وقتی Curacity پست هایشان را در حساب خود تبلیغ می کند، می توانند مخاطبان خود را تقویت کنند. این شرکت میگوید از دادههای مربوط به مخاطبان تولیدکنندگان محتوای خاص استفاده میکند تا آنها را با هتلهایی که سعی در دستیابی به جمعیتشناختی مانند هتلهای خود دارند، مطابقت دهد. Curacity برای رزروهایی که می تواند ثابت کند که ایجاد کرده است، 10 درصد کمیسیون می گیرد، بسیار کمتر از نشانه گذاری اتاق ها در آژانس های مسافرتی آنلاین پیشرو.
اسلاوین گفت: «هتلها میتوانند از داراییهای فروخته نشده با محتوای باورنکردنی استفاده کنند و ما میتوانیم آن محتوا را با درآمدی که ایجاد میکند مرتبط کنیم.
Curacity ادعا می کند که می تواند بازده سرمایه گذاری 10-1 را برای مشتریان خود که عمدتاً هتل های مستقل هستند نشان دهد. طبق گفته Crunchbase، یک ارائه دهنده مستقل داده و دارای 15000 سازنده محتوا، این شرکت در سه دور سرمایه گذاری خطرپذیر، 7.3 میلیون دلار جمع آوری کرده است.