این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
روز دوشنبه، کایلی جنر و کیم کارداشیان به اینستاگرام گفتند:تلاش برای TikTok بودن را متوقف کنید.انتقادات آنها به دنبال اعلامیه متا، شرکت مادر اینستاگرام، در مورد تغییرات آتی است.
برای تقویت بازی خود در برابر TikTok، متا اعلام کرد که هر ویدیوی اینستاگرام زیر 15 دقیقه به طور خودکار به عنوان یک حلقه به اشتراک گذاشته می شود. این یکی از راه هایی است که شرکت در حال دو برابر کردن فرمت ویدیوی کوتاه است. با این حال، خواهران مشهور آن را ندارند. هر دو پستی از کاربر اینستاگرام به اشتراک گذاشتند @illumitati، که متا را ترغیب کرد که اینستاگرام را دوباره اینستاگرام بسازد. تلاش نکنید تا TikTok باشید. من فقط می خواهم عکس های زیبای دوستانم را ببینم. پست می گوید.
هم جنر و هم کارداشیان در شبکه های اجتماعی بسیار تاثیرگذار هستند. در سال 2018، زمانی که جنر از طراحی مجدد اسنپ چت انتقاد کرد، سهام اسنپ 7 درصد سقوط کرد. با مجموع 686 میلیون فالوور اینستاگرام، نظرات جنر و کارداشیان می تواند خبر بدی برای متا باشد.
صبح سهشنبه، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، ویدیویی را منتشر کرد که به تغییرات پرداخته و نشان میدهد که بدون توجه به نظر کیم، کایلی یا هر کس دیگری، به سمت ویدیو حرکت میکند.
👋🏼 در حال حاضر اتفاقات زیادی در اینستاگرام می افتد.
من میخواستم به چند مورد اشاره کنم که روی آن کار میکنیم تا اینستاگرام تجربه بهتری داشته باشد.
لطفا نظرتون رو بهم بگید👇🏼 pic.twitter.com/x1If5qrCyS
— آدام موسری (@mosseri) 26 جولای 2022
در اینجا دیگر خبرهای برتر امروز آمده است:
بالاخره یک نسخه دسکتاپ از اسنپ چت وجود دارد
صحبت از اسنپ چت شد، شرکت مادر اسنپ بالاخره راه اندازی شد یک نسخه دسکتاپ از برنامه 10 ساله تماس گرفت اسنپ چت برای وب، نسخه دسکتاپ از Chrome برای شروع یک تماس یا از جایی که کاربران تلفن همراه را متوقف کردند، استفاده می کند. این شرکت تصمیم خود را توضیح داد:
با بیش از 100 میلیون اسنپچتتر که هر ماه به طور متوسط از تماس صوتی و تصویری ما استفاده میکنند، ما مشتاق هستیم که راه جدیدی را برای جامعه خود ارائه دهیم تا مکالمات را در رایانههای خود ادامه دهند، جایی که آنها در حال کار، یادگیری و مرور هستند. ”
در حال حاضر، اسنپ چت برای وب فقط در دسترس است کاربران اسنپ چت + در ایالات متحده، انگلستان، کانادا، استرالیا و نیوزلند. همچنین فقط از طریق کروم کار می کند، اما اسنپ به دنبال اضافه کردن پشتیبانی برای مرورگرهای وب بیشتر است.
چرا این مهم است: با تعداد زیادی از افراد که از خانه کار می کنند، اسنپ از این فرصت برای حفظ ارتباط افراد استفاده می کند. به طور متوسط، کاربران برنامه را باز می کنند بیش از 20 بار در روز و 30 دقیقه از آن استفاده کنید. انتقال ویژگی های اصلی اسنپ چت به وب منطقی است.
افکار اندازه گیری شده
جای تعجب نیست ژنرال Z روی رویکرد ما تأثیر می گذارد به رسانه های اجتماعی اما تحقیق از شرکت روابط عمومی و ارتباطات Vuelio یافت این که یک پنجم صنعت روابط عمومی بریتانیا به افراد زیر 25 سال توجه نمی کند. این شرکت استفاده از محتوای سریع و مختصر را تشویق می کند، همانطور که Gen Zers انجام داده است یک بازه توجه هشت ثانیه ای. این چهار ثانیه کوتاهتر از بازه 12 ثانیه ای هزاره است.
Vuelio همچنین برای همکاری بیشتر فشار می آورد، زیرا بیش از دو سوم از کارمندان جوانتر مایلند به همکاران خود در مورد نکات و نکات فناوری آموزش دهند. خوش گذرانی نیز وارد بازی می شود. داده ها نشان می دهد که 42 درصد از مصرف کنندگان Gen Z در یک بازی آنلاین برای کمپین برند شرکت می کنند.
جنرال الکتریک از نام های تجاری و لوگوی جدید خود رونمایی کرد
در اواخر سال 2021، جنرال الکتریک اعلام کرد که به سه شرکت متمرکز بر لیزر در صنایع مراقبت های بهداشتی، انرژی و هوانوردی جدا می شود. تصمیم به تقسیم شدن به سه شرکت، یک سوال اساسی را ایجاد کرد: برند نمادین جنرال الکتریک چگونه در هر یک از آنها نقش دارد؟ برای کمک به پاسخ به این سوال، جنرال الکتریک با Interbrand همکاری کرد برای یک فرآیند شش ماهه تحقیق و طراحی. هفته گذشته، نام های جدید شرکت منتشر شد: GE Healthcare، GE Aerospace و GE Vernova.
لیندا باف، مدیر عامل شرکت جنرال الکتریک، توضیح داد:
بر اساس داده ها و تجزیه و تحلیل به دست آمده از هزاران مکالمه، مشخص شد که نام جنرال الکتریک و مونوگرام نشان دهنده میراث نمادین نوآوری، نماد اعتماد برای مشتریان جهانی، منبع غرور برای تیم های ما، و آهنربای استعداد برای رهبران آینده است. . ما مفتخریم که این مشاغل آینده قادر خواهند بود بر روی DNA نوآوری جنرال الکتریک بنا شوند.
در حالی که برخی افراد فکر می کنند منزمان آن فرا رسیده است که جنرال الکتریک جنرال الکتریک را رها کند، دیگران شرکت را به دلیل پیروی از این اصل “اگر خراب نیست، آن را تعمیر نکنید” تحسین می کنند. در مقاله ای برای فوربسجس کالن این نام ها را «درخشان» نامید. “چرا فقط به خاطر تغییر تغییر کنیم؟” او نوشت. “[GE] یکی از قویترین، با ارزشترین و طولانیترین علامتهای تجاری در آمریکا را گرفت – و تصمیم گرفت که با آن سر در نیاورم.»
چرا این مهم است: برای جنرال الکتریک، تغییر نام تجاری منطقی بود. بالاخره آنها به سه شرکت مختلف تقسیم شدند. و در حالی که همه انواع وجود دارد دلایلی برای تغییر نام تجاری، این احتمال وجود دارد شما مجبور نیستید. تغییر نام تجاری گران، پیچیده و زمان بر است و تنها در صورتی باید انجام شود که دیگر نشان دهنده شخصیت شما یا کاری نباشد که انجام می دهید.
داون اولسن نویسنده ای است که برای دریافت مدرک زبان انگلیسی به یک دانشکده مهندسی خارج از ایالت (دانشگاه پردو) رفت. او به مدت 10 سال در ایندیاناپولیس زندگی کرده و مدت زیادی را سپری می کند زمان زیادی در توییتر. در واقع، او احتمالاً در حال حاضر به توییتر فکر می کند.