• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

مدیر عامل اینستاگرام می گوید تغییر به سمت ویدیو اجتناب ناپذیر است، متاسفم کایلی -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
مرداد 4, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

عکسی از کایلی جنر در مهمانی اسکار Vanity Fair در سال 2020 که به دوربین نگاه می کند.

کایلی جنر مدیران اینستاگرام را به خاطر تلاش برای تبدیل اپلیکیشن به TikTok قضاوت می کند.
عکس: فریزر هریسون (گتی ایماژ)

کایلی جنر، کوچکترین خواهر کارداشیان-جنر که اینترنت دوست دارد و از وسواس در مورد آنها متنفر است، می تواند حرکت بازارها با پست هایش در شبکه های اجتماعی در میان 360 میلیون نفر او را دنبال می کنند آدام موسری، رئیس اینستاگرام، که مثل یک جن ظاهر شد از یک لامپ صبح سه شنبه پس از اینکه او نارضایتی خود را از تغییرات او ابراز کرد ساخته شده به شبکه اجتماعی.

روز دوشنبه، جنر انتقاد کرد ترفندهای اخیر به برنامه اشتراک گذاری عکسسکویی که در آن او است سومین اکانت پر فالوور و بیشترین دنبال زن. در یک استوری – چهار روز پس از اینکه اینستاگرام اعلام کرد که تمام ویدیوهای جدید زیر 15 دقیقه منتشر می شود، منتشر شد تبدیل به قرقره شد– جنر پستی از عکاس تاتی برونینگ به اشتراک گذاشت که تداعی کننده آن بود رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ: «اینستاگرام را دوباره اینستاگرام بسازید.”

اینستاگرام را دوباره بسازید. (از تلاش برای tiktok بودن دست بردارید من فقط می خواهم عکس های زیبای دوستانم را ببینم.) با احترام، همه،» در این پست آمده است. جنر درخواست خود را به داستان اضافه کرد و نوشت: “PLEASEEEEEEE.”

تصویری از بازنشر کایلی جنر از درخواست برونینگ.  او می افزاید: "خواهش می کنم."

خواهران او، کیم و کورتنی کارداشیان نیز پست برونینگ را به اشتراک گذاشتند و به ترتیب “خیلی لطفا” و “بله لطفا” را اضافه کردند.

پست برونینگ، که در آخر هفته منتشر شد، از مردم خواست تا برای “بازگرداندن اینستاگرام قدیمی” با یکدیگر همکاری کنند. این عکاس به کاربران گفت که پست او را در استوری های خود به اشتراک بگذارند و طومار او را امضا کنند Change.org. کارگردانی شده در اینستاگرام و شرکت مادر آن متا، طومار از قدرت‌هایی می‌خواهد که جدول‌های زمانی زمانی را بازگردانند، تقلید را متوقف کنند TikTok، به الگوریتمی برگردید که عکس‌ها را به ویدیوها ترجیح می‌دهدو پلتفرمی باشید که به حرف سازندگان گوش می دهد.

برونینگ نوشت: «ما به دلایلی TikTok را داریم و اجازه دهید با آن روبرو شویم، تنها حلقه‌های آپلود شده TikToks بازیافتی و محتوایی هستند که جهان قبلاً دیده است. «چه چیزی نوآورانه و منحصر به فرد در مورد محتوای قدیمی قدیمی وجود دارد؟ هیچ چی!”

تا زمان انتشار، این طومار بیش از 136000 امضا داشت.

این واقعیت که جنر از تغییرات اینستاگرام شکایت کرد ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، اما این یک پرچم قرمز است که چیزی اشتباه است. زمانی که او برای شکایت توییت کرد در مورد طرح بندی جدید اسنپ چت در سال 2018 و گفت که او دیگر از این برنامه استفاده نمی کند، شرکت 1.3 میلیارد دلار ضرر کرد.

موسری، سردار اینستاگرام، بدون شک با این اتفاق آشناست. اچE عجله کرد تا به نگرانی های مطرح شده توسط جنر، برونینگ و سایر کاربران رسیدگی کند.

در یک قرقره صبح سه شنبه ارسال شدموسری گفت اینستاگرام در حال آزمایش چندین تغییر مختلف در این اپلیکیشن است. او گفت که با شنیدن نگرانی های کاربران، می خواست چند نکته را روشن کند. ابتدا، او اشاره کرد که درصد کمی از کاربران نسخه تمام صفحه فید اینستاگرام را مشاهده می کنند. این چیزی است که برنامه در حال آزمایش آن است و موسری اذعان کرد که «هنوز خوب نیست» و اگر شرکت تصمیم بگیرد آن را برای همه کاربران عرضه کند، نیاز به تنظیم دقیق‌تری دارد.

وقتی نوبت به دور شدن از عکس‌ها می‌رسد، که بخش بزرگی از شکایات اخیر را در بر می‌گیرد، موسری اظهار داشت که «عاشق[d] عکس‌ها» و اینکه اینستاگرام همچنان مکانی برای عکس‌ها در آینده خواهد بود. با این حال، او به تغییر پلتفرم به سمت ویدیو متعهد بود و معتقد بود که این اتفاق می افتد حتی اگر اینستاگرام چیزی را تغییر ندهد.

موسری گفت: «باید صادق باشم، معتقدم که بیشتر و بیشتر اینستاگرام با گذشت زمان تبدیل به ویدیو می شود. ما این را می بینیم حتی اگر چیزی را تغییر دهیم. ما این را می بینیم حتی اگر فقط به فید زمانی نگاه کنید. اگر به آنچه مردم در اینستاگرام به اشتراک می گذارند نگاه کنید، به مرور زمان بیشتر و بیشتر به ویدیوها تغییر می کند. اگر به آنچه که مردم در اینستاگرام می پسندند، مصرف می کنند و مشاهده می کنند، نگاه کنید، به مرور زمان بیشتر و بیشتر به سمت ویدیو تغییر می کند، حتی زمانی که ما تغییر چیزی را متوقف می کنیم. بنابراین، ما باید به این تغییر متمایل شویم و در عین حال به پشتیبانی از عکس‌ها ادامه دهیم.»

در نهایت، موسری به انبوهی از پست‌ها و ویدیوهای توصیه شده که اینستاگرام اخیراً از افرادی که آنها را دنبال نمی‌کنند به کاربران ارائه می‌دهد، پرداخت. (بیش از حد، در من نظر). رئیس اینستاگرام از توصیه‌ها به‌عنوان راهی برای کمک به کاربران برای کشف چیزهای جدید دفاع کرد، اما اذعان داشت که اگر کاربران محتوایی را مشاهده می‌کنند که به آن علاقه‌ای ندارند، به این معنی است که برنامه «رتبه‌بندی بدی انجام می‌دهد».

موسری گفت که اینستاگرام به تلاش برای بهبود توصیه‌های خود ادامه خواهد داد – بدون شک با الهام از الگوریتم اعتیادآور TikTok-زیرا آنها برای کمک به سازندگان، به ویژه سازندگان کوچک، برای دستیابی به مخاطبان جدید و افزایش دنبال کنندگان آنها بسیار مهم بودند.

اکنون، این تغییرات به یکباره بسیار زیاد است، اما بدانید که تعدادی از چیزها در مورد اینستاگرام ثابت می مانند. ما به طور گسترده‌تری به سازندگان متعهد خواهیم ماند. ما به حمایت از عکس‌ها متعهد می‌مانیم. ما در جایی می‌مانیم که سعی می‌کنیم محتوای دوست شما را در بالای فید و در ابتدای داستان‌ها قرار دهیم.» او گفت. “اما ما همچنین به تکامل نیاز داریم، زیرا جهان به سرعت در حال تغییر است و ما باید همراه با آن تغییر کنیم.”

در صورتی که شما پیگیری می کردید، در حالی که موسری بود دیپلماتیک در پاسخ خوداو اساساً گفت: “من نگرانی های شما را می شنوم … اما بله، این اتفاق نمی افتد.”



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی

«تلاش برای TikTok بودن را متوقف کنید»: واکنش کاربران نسبت به تغییرات اینستاگرام -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

اینستاگرام می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد، اما به ویدیو فکر کنید

اینستاگرام می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد، اما به ویدیو فکر کنید -پنل اینستاگرام

مرداد 4, 1401
چه محتوایی در TikTok، توییتر و اینستاگرام در سال 2022 بهترین کارایی را دارد - GWI

چه محتوایی در TikTok، توییتر و اینستاگرام در سال 2022 بهترین کارایی را دارد – GWI -پنل اینستاگرام

مرداد 4, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام …-پنل اینستاگرام

مرداد 4, 1401
Instagram Stories, tudo o que você precisa saber para tirar o máximo proveito desta funcionalidade e aumentar as visualizações

استوری‌های اینستاگرام: داستان‌های جالب و به‌عنوان Visualizações را بیاموزید -پنل اینستاگرام

مرداد 4, 1401
بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟

بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟ -پنل اینستاگرام

مرداد 4, 1401
10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده)

10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده) -پنل اینستاگرام

مرداد 4, 1401
هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی

هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی -پنل اینستاگرام

مرداد 4, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • دسته‌بندی نشده
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.