این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
شرکت بازاریابی اینستاگرام Later به تازگی منتشر کرده است یک گزارش در مورد معیارهای تک تک صنعت در سراسر پلتفرم در سال 2022، به کاربران این امکان را می دهد که ببینند هر کدام چقدر خوب عمل می کنند.
بازاریابی اینستاگرام به خودی خود تبدیل به یک بازار بزرگ با جذب مشتری و بازده هنگفت بسته به محصول یا شرکت است. این یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که افراد مختلف از هر سنی را در خود جای داده است و تعداد زیادی از مصرف کنندگان جوان تر را در خود جای داده است که از نظر خریدهای آنلاین مداوم نیز قابل اعتمادتر هستند. آیا فکر میکنم روشی که شرکتها و آژانسهای تبلیغاتی ذهنهای جوان و تأثیرپذیر را هدف قرار میدهند در بهترین حالت کمی مبهم و در بدترین حالت آشکارا اشتباه است؟ خوب، بله، اما اگر من هر بار که مقاله ای سر راهم قرار می گیرد، انزجار اخلاقی خود را مطرح کنم، زودتر از آن چیزی که یک تحلیلگر تجاری بتواند بگوید بازار سهام یا صندوق تامینی، بیکار می شوم. من نمیدانم آن افراد چگونه صحبت میکنند، بنابراین فقط تصور میکنم که این یک چیز فوقالعاده کلیشهای و متکبرانه است. به هر حال، بیایید نگاهی بیندازیم به نوع محتوایی که در اینستاگرام عملکرد خوبی دارد و چه چیزی می تواند از کمک شرکت هایی مانند Later استفاده کند. نه، این مورد حمایت مالی نیست، من فقط انتقال بهتری در آستین خود نداشتم.
تا آنجایی که تعامل پیش میرود، یعنی اینکه چه تعداد از مردم با یک قطعه محتوا تعامل میکنند، صرف نظر از اینکه چند نفر آن را میبینند، به نظر میرسد حیوانات به طور مداوم بهترین عملکرد را دارند. آنها در سال 2021 رتبه اول را با هنر و فرهنگ و طراحی برابری کردند و اکنون با افزایش 2 درصدی مشارکت در سال جاری از دو نفر دیگر پیشی گرفته اند. بیایید صادق باشیم، اگر یک ویدیوی بامزه از یک بچه گربه یا توله سگ بدون حداقل ذره ای خوشحالی می بینید، به کمک نیاز دارید. من قطعاً اغراق میکنم، اما به خوانندگانم اجازه میدهم تا چه اندازه خودشان قضاوت کنند. حیوانات همچنین تنها صنعتی هستند که شاهد افزایش دو درصدی در تعامل بودهاند و عکاسی با 1.99 درصد بهعنوان دنبالهدار است. با کمال تعجب، آرایش و زیبایی، چیزی است که معمولاً وقتی کلمات تبلیغات اینستاگرام به ذهنشان خطور می کند، در مقایسه با دوندگان برتر ما: حیوانات و عکاسی، از نرخ تعامل 1.19٪ برخوردار است.
شاید این بهتر با این واقعیت توضیح داده شود که آرایش به عنوان یک صنعت نیز با 12.53 درصد کمترین میزان را دارد. حیوانات، علیرغم اینکه موادی هستند که بیشترین تعامل را با آنها دارند، از نرخ دسترسی نسبتاً پایینی با 14.98% برخوردار هستند، به طور بالقوه صنعتی هستند که بیشترین سود را برای خود دارند. ورزش و تناسب اندام با 19.43 درصد بالاترین میزان دسترسی را دارند و از نرخ مشارکت مناسب 1.75 درصد نیز برخوردار هستند. با این حال، به طور کلی، املاک و مستغلات بیشترین افزایش دسترسی را نشان داده است، حتی اگر در نهایت هنوز نسبت به رقبای خود فاصله زیادی داشته باشد. در حال حاضر با 14.69 درصد، املاک و مستغلات علیرغم افزایش 6.29 درصدی سال به سال، همچنان می توانند از مقداری کار استفاده کنند. معلوم شد که نسلهایی که خیلی جوان هستند یا خیلی از کار افتادهاند که نمیتوانند خانههایشان را بخرند، اصلاً از صحبت کردن در مورد آنها لذت نمیبرند و ترجیح میدهند به جای آن به حیوانات بامزه نگاه کنند. شوکر.
Engagement به طور کلی در هیچ بخش فردی افزایش چندانی نداشت و به طور کلی شاهد کاهش 28.55 درصدی بود که خبر خوبی برای اینستاگرام نیست. مطمئناً، ممکن است در حال حاضر یک مرکز محبوب و مفید برای تبلیغات باشد، اما توییتر نیز همینطور بود و ما می دانیم که بهترین پوششی که این پلتفرم در دهه گذشته دیده شده، خرید شرکت ایلان ماسک در سال 2022 بوده است. با رقابت افرادی مانند تیک تاک به سرعت در حال رشد است و بسیاری از رقبای اطراف را در کنار خود حذف می کند، اینستاگرام و شرکت مادر آن متا باید هوشمندانه و سریع عمل کنند.
این گزارش در بیست و دو صفحه بسیار جامع است، سی صنعت برتر در اینستاگرام را پوشش میدهد و حتی توصیههای فردی را برای بازاریابانی که به دنبال موفقیت در آنها هستند، ارائه میکند. استوریهایی وجود دارد که هر دو صنعت خاص را پوشش میدهند و همچنین داستانهای موفقیت اینفلوئنسرها و اکانتهای برتر اینستاگرام را در حال حاضر توصیف میکنند. نامهای معروفی مانند ویل ادموند و آلگرا شاو برخی از حسابهایی هستند که آنها در این مقاله به طرز شگفتانگیزی به خوبی به آنها پرداختهاند. اگر در حال ایجاد حضور برند در پلتفرم هستید، قطعا ارزش دیدن دارد.
در ادامه بخوانید: بازاریابی محتوای دیجیتال در طول و پس از همهگیری یک افزایش چشمگیر مشاهده میکند