این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
اثرات بیسابقه همهگیری جهانی COVID-19 را نمیتوان نادیده گرفت. تنها در ایالات متحده، اقتصاد حدود 32 درصد کوچک شد بین ماههای آوریل و ژوئن، زمانی که دولتها قرنطینهها را اعمال کردند و بخشهای تجاری متعدد (از جمله مراقبتهای بهداشتی) هزینههای خود را کاهش دادند تا بتوانند هر گونه چالشی را پشت سر بگذارند.
متأسفانه، بسیاری از مؤسسات مجبور شده اند مقدار قابل توجهی از هزینه ها را کاهش دهند – و نیروی کار قطعاً در میان آنها است. برای غلبه بر عدم اطمینان و ادامه زندگی در زمانی که فاصله گذاری اجتماعی به یک هنجار جدید تبدیل می شود و جلسات فیزیکی به دلایل بهداشتی و ایمنی منع می شود، دانستن راه شما در اینترنت به یک ضرورت تبدیل شده است.
فروش تجارت الکترونیک به ویژه در ماه های اوج قرنطینه افزایش شدیدی داشته است. فروش تجارت الکترونیک در ماه آوریل 49 درصد افزایش یافت، با فروش آنلاین خواربار، لوازم الکترونیکی و کتاب پیشرو است. این فقط ملزوماتی نیست که مردم می خرند – به نظر می رسد که اقلام اوقات فراغت نیز تقاضای زیادی دارند.

دانلود رایگان
راهنمای نهایی بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تجارت
فرصت های کلیدی را شناسایی کنید
اینجاست که فرصت از بین میرود. همه آنلاین هستند، حرکات خود را محدود میکنند، و به دنبال راههایی هستند تا زمان خود را پربارتر کنند (کار از راه دور به سرعت بخشی از «عادیهای جدید» میشود، آیا شرکت ها آماده هستند یا نه) و سرگرم کننده تر (نینتندو گزارش داد افزایش 400 درصدی درآمد برای سه ماهه اول به دلیل همه گیری).
بنابراین صرف نظر از اینکه کسبوکار خود را اداره میکنید یا فقط به دنبال کسب درآمد اضافی برای کمک به گذراندن زمان هستید، بازار وجود دارد: اکنون فقط باید راهی برای استفاده از آن پیدا کنید.
اینجاست که اینستاگرام وارد میشود. استفاده از رسانههای اجتماعی به طور کلی به دلیل شیوع همهگیری افزایش یافته است، اما این اینستاگرام است که بیشترین رشد را در این زمینه به دست آورده است: انتظار میرود کل زمان صرف شده در این پلتفرم امسال 14 درصد رشد داشته است، یا بیش از 3 دقیقه زمان اضافی برای هر کاربر در روز. اگر میخواهید دیده شوید، اینستاگرام جایی است که باید بروید – و کسب درآمد کنید.
در اینجا روشهای مختلفی برای کسب درآمد از زمان صرف شده در رسانههای اجتماعی و پیوند با دیگران در اینستاگرام وجود دارد که ممکن است دقیقاً به آنچه شما میتوانید ارائه دهید نیاز داشته باشند.
1. روحیه کارآفرینی را به صورت آنلاین بیاورید
اینستاگرام برای کارآفرینان، فروشندگان آنلاین و کسبوکارهایی که برای بهبود پایداری در طول همهگیری به کانالهای دیجیتالی گرایش دارند، یک موهبت بزرگ بوده است. خود اینستاگرام نیز این موضوع را تایید کرده است، و یک آغازگر مختصر در مورد نحوه شروع ارائه کرد:
- در ابتدایی ترین سطح، تمام جزئیات مربوط به نام تجاری خود را با پست هایی که در فید خود می گذارید، در میان بگذارید. اولی ستون فقرات محتوای اینستاگرام شما خواهد بود، بنابراین اطلاعیه های مهم، جزئیات محصول و پاسخگویی به سوالات متداول را برای مشتریان احتمالی به اشتراک بگذارید.

- از اینستاگرام استفاده کنید ابزارهای تجارت الکترونیک داخلی برای حمایت از کسب و کار شما با اتصال حساب اینستاگرام خود به کاتالوگ رسمی فیس بوک کسب و کار خود، می توانید برای ویژگی های خرید اینستاگرام درخواست دهید. پس از تایید، این به شما امکان میدهد محصولات را در پستهای فید (حداکثر پنج در هر تصویر) و داستانها (یک برچسب در هر داستان) برچسبگذاری کنید، که بلافاصله به مشتریان امکان میدهد نام هر مورد، قیمت مربوطه آن و یک لینک مستقیم را ببینند. از طریق کاتالوگ خود خرید کنید
نکته ما؟ اگر یک فرد یا یک تجارت کوچک هستید، از تشریفات دوری کنید و خود واقعی خود باشید. از به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی بیشتر با مخاطبان خود نترسید. آنها بیش از هر زمان دیگری اهمیت فروش را برای مشاغل کوچک و کارآفرینان فردی درک می کنند و کمی بازتر بودن با داستان آنلاین شما می تواند به مشتریان وفاداری تبدیل شود که نه فقط به خاطر محصولاتتان، بلکه به دلیل مراقبت از آنها به شما ایمان دارند.
2. منابع خلاقانه خود را به اشتراک بگذارید
برای کسانی که مجموعه مهارتهایشان در زمینههای خلاقانه نهفته است، ممکن است قبلاً در اینستاگرام یا هر پلتفرم رسانه اجتماعی سنگین بصری مشابهی بوده باشید. میتوانید از دانش دیجیتال خود استفاده کنید و خدماتی را ایجاد کنید که به شما امکان میدهد با دیگرانی که سعی در ایجاد حضور آنلاین خود دارند، شریک شوید.
این می تواند شامل موارد زیر باشد:
- فروش ادیت عکس و طراحی گرافیک به افراد و برندها برای استفاده در شبکه های اجتماعی و وب سایت هایشان. این در حوزه جوامع اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام رایج است، جایی که اینفلوئنسرها و عکاسان خود را ایجاد کرده و به اشتراک می گذارند. از پیش تنظیمات ویرایش عکس امضا برای برنامه هایی که به دیگران در تقلید زیبایی شناسی مورد نظرشان کمک می کنند.
- ارائه آموزش های دقیق و تکه هایی از آنها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید. از آنجایی که همهگیری همهگیر را به خانههایشان میآورد و از آنها میخواهد سرگرمیهای جدید را امتحان کنند یا مهارتهای خود را تقویت کنند، هر دانشی که در این بخش دارید این پتانسیل را دارد که به دیگران اطرافتان کمک زیادی کند. برخی از نکات و ترفندهای مفید برای سرگرمی انتخابی خود را در فید اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید، و هنگامی که علاقه کافی ایجاد کردید، شروع به اضافه کردن پیوند به یک بسته کامل (یا حتی یک جلسه مشاوره) کنید که برای خرید در دسترس است. اگر کیفیت محتوای شما به اندازه کافی خوب باشد، مردم خرید خواهند کرد – بنابراین آنها را به روشی آسان برای درک و جذاب ارائه دهید.
3. بازاریابی وابسته را امتحان کنید
افزایش شدید استفاده از تجارت الکترونیک در بحبوحه همهگیری ویروس کرونا به این معنی است که بازاریابی وابسته این شانس را داشت که به شکلی بزرگ شروع به کار کند – و این اتفاق هم افتاد. برای افراد ناآشنا، بازاریابی وابسته زمانی است که سازمان ها یا افراد با یک نام تجاری تجارت الکترونیکی خاص شریک می شوند تا اگر مخاطبان خود را برای خرید اقلام برند معرفی کنند، کمیسیون دریافت کنند. به کدهایی فکر کنید که برخی از کاربران اینستاگرام هنگام ارسال عکس کالاهای ورزشی از برندهای مورد علاقه خود ارائه می دهند.
میتوانید بازاریابی وابسته را از پستهای حمایتشده رایجتری که در اینستاگرام میبینید، با درج کدهای تخفیف یا پیوندهای خاص در یک پست یا بیو متمایز کنید. در حالی که ممکن است در پستهای حمایتشده، برندها محصولاتی را برای افراد تأثیرگذار ارائه کنند تا از آن استفاده کند یا درباره آن پست بگذارد، بازاریابی وابسته بیشتر مبتنی بر عملکرد است: شرکتهای وابسته بر اساس تعداد کلیکها یا فروشهایی که از ارجاع کاربران به وبسایت شریک دریافت میکنند، کمیسیون دریافت میکنند.
فقط مطمئن شوید که برنامههای مرتبط با صنایعی را که در طول همهگیری رونق غیرمنتظرهای را تجربه میکنند، بیابید تا در سمت امن باشید. این صنایع شامل هدایا و مناسبت ها، خانه و باغ، سلامت و تناسب اندام، غذا و نوشیدنی، و برندهای زیبایی. به فصول نیز توجه داشته باشید – با کمال تعجب، علیرغم اقدامات کلی کاهش هزینه برای صرفه جویی در هزینه در خانه، مصرف کنندگان انتظار ندارند کمتر هزینه کنند امسال در طول رویدادهای تعطیلات ویژه مانند کریسمس و جمعه سیاه، بنابراین زمان بندی درست تبلیغات بازاریابی وابسته شما نیز به یک عامل تبدیل می شود.
4. مشتریان آزاد پیدا کنید
همهگیری نیاز به اقدامات کسبوکارها و تغییر دیجیتالی را تسریع کرده است تا مبادا از فقدان درآمد ناشی از کاهش ترافیک و مقررات سختگیرانهتر عقب بمانند و دچار رکود شوند. اگر شما یک بازاریاب دیجیتال هستید که به پشتیبانی اضافی نیاز دارید، این زمان می تواند بهترین زمان برای جستجوی مشتریان آزاد برای حمایت از هر درآمد دیگری باشد که ممکن است به دست آورید.
شما می توانید به راحتی از اینستاگرام برای ساخت نمونه کارها آنلاین خود استفاده کنید (یا اگر از قبل یک وب سایت یا وبلاگ دارید، ترافیک را به یک موجود هدایت کنید). این بدان معناست که خدماتی را که میخواهید به دیگران بفروشید عملی کنید و پروفایل اینستاگرام خود را برای پشتیبانی از آن بهینه کنید.
در اینجا چند نکته برای تقویت بازاریابی اینستاگرام شما وجود دارد:
- از کلمات کلیدی مرتبط در بیو اینستاگرام خود برای کمک به موتورهای جستجو استفاده کنید. اضافه کردن لمسی از هوی و هوس و سفارشی سازی و همچنین توسط با استفاده از فونت های مختلف، اضافه کردن کاراکترهای خاص یا حتی قرار دادن برخی ایموجی ها برای هدایت چشم به اطلاعات کلیدی.
- کپشنهای جذاب اینستاگرام را بنویسید تا مستقیماً بر جمعیتشناسی هدف خود تأثیر بگذارد – جذابیت برای احساسات، از عبارات دعوت به اقدام در هر پست استفاده کنید، آنها را به خوبی قالببندی کنید (و آنها را طولانی نگه دارید)، و به یاد داشته باشید که هشتگها را با 12.6 درصد بیشتر اضافه کنید. تعامل نسبت به پست های بدون آنها.
- اثبات اجتماعی را با محتوای تولید شده توسط کاربر به اشتراک بگذارید، به ویژه اظهارات مشتری مثبت. آیا مشتری خوشحالی دارید که بخواهد بازخورد خود را به اشتراک بگذارد؟ پستهای ویژهای ایجاد کنید که جزئیات خدمات خاصی را که آنها استفاده کردهاند، نحوه کمک به آنها و اینکه چگونه آنها توانستهاند در ازای کاری که ارائه کردهاند از شما حمایت کنند، ایجاد کنید.
افکار نهایی
اینستاگرام این پتانسیل را دارد که امسال منبع درآمد موثری برای هر کسی باشد که به دنبال فرصت های جدید است. گرفتن؟ اکنون که همه آنلاین هستند – خرید آنلاین، برقراری ارتباط آنلاین و کار آنلاین – رقبای شما نیز به همان اندازه برای جلب توجه مشتریان رقابت می کنند و با کسب درآمد از حضور خود در اینستاگرام، قدم های خود را می یابند.
به همین دلیل است که برندسازی باید یکی از جنبه های اصلی باشد که باید در نظر گرفته شود، صرف نظر از اینکه کدام مسیر را برای کسب درآمد در اینستاگرام انتخاب می کنید. زمانی را به طوفان فکری اختصاص دهید و حتی ابتداییترین پایههای برند آنلاین خود – جلوههای بصری – را برنامهریزی کنید، زیرا این دقیقاً همان چیزی است که اینستاگرام در نمایش آن برتری دارد. ابزارهای ویرایش عکس و طراحی گرافیکی مانند کانوا، اینستاسیز کردن، و موارد دیگر برای دانلود رایگان و کاربرپسند هستند که توسط متخصصانی ایجاد شده اند که می دانند چه چیزی به صورت بصری کار می کند و چه چیزی نه.
در نهایت، حفظ سلامت و ایمنی خود با محدود کردن جابهجایی در اولویت قرار دادن جهان، زیرا جهان به آرامی به وضعیت پس از همهگیری تبدیل میشود، نیازی به از دست دادن تمام راههایی که میتوانید برای زندگی خود درآورید، تمام شود. چشمانتان را دور نگه دارید، با تمام ابزارهایی که در دسترستان است خلاق باشید و حتی برای آن قوی تر عمل کنید.
نویسنده مهمان: دنیس لانگنگر بخشی از تیم است اینستاسیز کردن – یک کیت ابزار ایجاد محتوا برای هر کسی که عکس ها و محتوای آنلاین را در تلفن همراه ویرایش می کند.