این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

اثرات بی‌سابقه همه‌گیری جهانی COVID-19 را نمی‌توان نادیده گرفت. تنها در ایالات متحده، اقتصاد حدود 32 درصد کوچک شد بین ماه‌های آوریل و ژوئن، زمانی که دولت‌ها قرنطینه‌ها را اعمال کردند و بخش‌های تجاری متعدد (از جمله مراقبت‌های بهداشتی) هزینه‌های خود را کاهش دادند تا بتوانند هر گونه چالشی را پشت سر بگذارند.

متأسفانه، بسیاری از مؤسسات مجبور شده اند مقدار قابل توجهی از هزینه ها را کاهش دهند – و نیروی کار قطعاً در میان آنها است. برای غلبه بر عدم اطمینان و ادامه زندگی در زمانی که فاصله گذاری اجتماعی به یک هنجار جدید تبدیل می شود و جلسات فیزیکی به دلایل بهداشتی و ایمنی منع می شود، دانستن راه شما در اینترنت به یک ضرورت تبدیل شده است.

فروش تجارت الکترونیک به ویژه در ماه های اوج قرنطینه افزایش شدیدی داشته است. فروش تجارت الکترونیک در ماه آوریل 49 درصد افزایش یافت، با فروش آنلاین خواربار، لوازم الکترونیکی و کتاب پیشرو است. این فقط ملزوماتی نیست که مردم می خرند – به نظر می رسد که اقلام اوقات فراغت نیز تقاضای زیادی دارند.

راهنمای رسانه های اجتماعی

دانلود رایگان

راهنمای نهایی بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تجارت