به گزارش پنل اینستا
برابری زنان حقوق LGBTQ کنترل اسلحه. ایمنی جاده. حیوانات حمایت عاطفی
امروزه دلایل زیادی وجود دارد – برخی جدی، برخی جزئی، همه شایسته.
Source
برندها به یک هدف نیاز دارند و این هدف باید بیشتر از افزایش نتیجه باشد.
اما چگونه میدانید که با کدام موضوعات کلیدی درگیر شوید، یا کدام موضوعات کم اهمیت همچنان بر مخاطبان شما تأثیر میگذارند؟
بیایید برخی از بایدها و نبایدهای بازاریابی فعال در رسانه های اجتماعی را با نمونه هایی از بهترین مارک های فعال که آن را به درستی انجام می دهند مرور کنیم.
با این حال، ابتدا مروری کوتاه بر فعالیت برند.
فعالیت برند چیست؟
فعالیت برند زمانی است که برندها حمایت خود را از یک هدف نشان می دهند.
علت ممکن است پرواز زیر رادار باشد و نیاز به توجه بیشتری داشته باشد یا ممکن است همه جا درباره آن صحبت شود. ممکن است محلی یا جهانی باشد. ممکن است بر مخاطبان برند یا کارمندان آن تأثیر بگذارد.
این برند ممکن است از یک رویداد اجتماعی مانند رژه غرور حمایت کند. آنها ممکن است کالاهایی با مضمون ایجاد کنند، مانند کوکی ها، تی شرت ها یا محصولات با نسخه محدود. آنها ممکن است رویدادها را میزبانی کنند، کمک های مالی را با دلار به دلار مطابقت دهند یا یک هشتگ جدید ارائه دهند.
مشکل این است که برخی از مارکها فقط زمانی ظاهر میشوند که علتی در حال ترند باشد، مثلاً در ماه پراید. این حمایت واقعی نیست. این پشتیبانی با زمان محدود است. این اغلب به خاطر پول درآوردن است به جای اینکه در واقع نگرانی و حمایت از علت را نشان دهد.
فعالیت برند شکست می خورد.
کنشگری واقعی در مقابل برند جعلی در سال 2020
بهترین برندهای فعال برای سرمایه گذاری و بهره برداری از جامعه آگاه اجتماعی ما وانمود نمی کنند که فعال هستند. این معتبر یا قابل احترام نیست، و اگرچه ممکن است در کوتاه مدت موثر باشد، اما در دراز مدت ممکن است در صورت شما منفجر شود.
میدانی چگونه وقتی ناامید هستی، دیگران میتوانند آن را حس کنند؟ همین امر در مورد پشتیبانی مصنوعی نیز صدق می کند. مصرف کنندگان می دانند که شما چه زمانی معتبر هستید و چه زمانی فقط نمایشی را به نمایش می گذارید.
اگر واقعاً نمیتوانید پشت یک هدف باشید، اصلاً پشت آن قرار نگیرید.
صبر کنید تا دلیلی را پیدا کنید که به آن اعتقاد دارید و می توانید فعالانه در آن شرکت کنید. حمایت سطحی ناخواسته است.
هیچ دلیل یا جامعه ای خواهان توجه نیست زیرا انجام این کار مرسوم است. اسمش استثمار است نه کنشگری.
حامی بودن یعنی همیشه حامی بودن، صرف نظر از این که آیا برای شما درآمد کسب می کند یا خیر. شما باید یک فعال باشید حتی زمانی که منفعت مالی در پی نخواهد داشت. کنش گرایی گاهی آرام و کم بیان است.
12 راه برای برنده شدن در فعالیت برند رسانه های اجتماعی در سال 2020
رسانههای اجتماعی ابزار فوقالعادهای برای برقراری ارتباط فعالیتهای شما با مخاطبان هستند. شما همچنین می توانید در هنگام زنگ زدن نکن موافق باشید، به خصوص اگر شخصی به طور عمومی از نام تجاری شما برای تبلیغ هدفی استفاده می کند که واقعاً از آن حمایت نمی کنید.
Source
در اینجا نحوه تسلط بر فعالیت برند واقعی در سال 2020 آمده است.
1) علتی را پیدا کنید که هر روز بتوانید از پس آن بربیایید.
برخی از برندها محصولات یا خدماتی را ایجاد می کنند که به دلایل خاصی جذاب هستند. به جای اینکه گاهی اوقات فعال باشند، می توانند تلاش های خود را در برندسازی معمولی خود بگنجانند، زیرا این فقط بخشی از شرکت است.
اسانس گیاهی این کار را به عنوان یک برند بدون ظلم انجام می دهد:
نایک این کار را نیز به روشی کلیتر انجام میدهد – دلیل آن عظمت، تناسب اندام و انجام کارهایی است که هرگز فکرش را نمیکردید. این با هر بخشی از شرکت آنها و هر محتوایی که در رسانه های اجتماعی ارسال می کنند در هم آمیخته است. به برچسب آنها در پروفایل اینستاگرام خود نگاه کنید:
در حالی که آنها از ورزشکاران با هر جنسیت حمایت می کنند، در برخی مواقع بر ورزشکاران زن تمرکز می کنند:
2) علل مرتبط با جامعه خاص خود را بررسی کنید.
“جامعه شما” می تواند مخاطب هدف شما و/یا جامعه محلی شما باشد. همچنین به این فکر کنید که دوست دارید از چه کسانی به عنوان مشتری استقبال کنید. آیا می خواهید مشتریان زن، شهروندان سالخورده بیشتر، تعداد بیشتری از جمعیت معلول را داشته باشید؟ به دنبال دلایلی باشید که از آنها حمایت می کند و سپس در تمام طول سال فعال بمانید.
Airbnb یک ویدئوی IGTV در مورد یکی از میزبانان آنها، که خانه ای سازگار با محیط زیست در جنگل های بارانی ایجاد کرد.
این بهترین دلیل برای پشت سر گذاشتن Airbnb است. این به طرز ماهرانه ای آگاهی از محیط زیست را با سفر و پیشنهادات Airbnb ترکیب می کند. به علاوه، هزاره ها آگاه به محیط زیست هستند و مسافران مکرر، بنابراین به طور خاص برای آن جمعیت شناسی جذاب خواهد بود.
3) هدفی را که نزدیک به خانه است تبلیغ کنید.
به طور خاص برند شما تحت تاثیر چه چیزی قرار می گیرد؟ مشتریان، کارمندان یا هر دو چه کسانی هستند؟ چگونه می توانید آن را با یک علت گسترده ترکیب کنید؟
Lyft این کار را به خوبی در توییتر انجام داد:
نکته جالب در مورد این توییت این است که در 1 ژوئیه پست شد، زمانی که بسیاری از برندهای دیگر از فعالیت های رسانه های اجتماعی پس از ماه پراید فاصله گرفتند.
نکته این است که برندها و کنشگری آنها نباید متقابل باشد. بهترین و قابلاعتمادترین کنشگری ترکیبی از کارهایی است که یک برند انجام میدهد و آنچه را که برای آن مطرح میکنند:
4) علتی را انتخاب کنید که هر انسانی به آن اهمیت می دهد.
مطمئن نیستید چه دلیلی برای تبلیغ دارید؟ یکی را انتخاب کنید که دامنه وسیعی دارد. بحث کردن با چنین چیزی بسیار سخت است:
5) فقط گاهی اوقات فعال نباشید.
به راحتی می توان با دلیلی که مد روز است، کنار آمد، درست مانند مهربانی با دیگران و دادن هدایای متفکرانه در کریسمس.
با این حال، اگر برند شما در بقیه سال بیاطلاع باشد، چه کسی وقتی کاری را درست انجام میدهید اهمیت میدهد؟
خود را در لیست شیطنتهای فعالیت برند قرار ندهید. درعوض، روابط بلندمدت با مشتریان خود و همچنین دلایلی که پشت سر می گذارید ایجاد کنید.
Pantene یک مثال عالی از این است. بیایید نگاهی به حساب توییتر آنها. در ابتدا، به نظر می رسد که آنها در ماه ژوئن فعال باشند، زیرا ماه غرور نیز هست و ترویج زیبایی در جامعه LGBTQ یک استراتژی منطقی است.
من تعجب کردم که آیا آنها در بقیه سال نیز به همان اندازه فعال بودند – در این زمینه یا هر دلیلی. پس پیمایش کردم.
در ماه مه، آنها افزونه SHE Chrome خود را که مخفف Search Human Equalizer است، تبلیغ کردند.
استوری های اینستاگرام آنها که اکنون هستند به طور دائم در نمایه اینستاگرام خود نشان داده می شود، توضیح داد که این افزونه چه کاری انجام می دهد:
درک آن زمانی که در عمل نیست کمی دشوار است، بنابراین در اینجا یک مثال آورده شده است. من “بزرگترین نویسندگان” را در گوگل در سافاری جستجو کردم. این نتایج بود:
این نتایج زمانی بود که من پس از نصب افزونه SHE جستجو کردم:
اکنون نویسندگان زن هم در نتایج تصویر و هم در نتایج صفحه وجود دارند.
این عالی است. علاوه بر نوآوری، Pantene ثابت کرده است که از اهداف خارج از ماه پراید حمایت می کند. (شما نیز میتوانید به پیمایش ادامه دهید – آنها حامیان مکرر تعدادی از دلایل هستند و حمایت آنها پوشش رسانهای زیادی را دریافت میکند.)
به علاوه، تعاملی است. اگر هدف تشویق مردم به مشارکت است، پس راهی برای مشارکت در اختیار آنها قرار دهید.
۷) کاری را بیهوده انجام دهید.
برای روز ملی والدین مجرد، Yoplait والدین مجرد را با خواربار فروشی رایگان شگفت زده کرد – نه فقط Yoplait رایگان، رایگان هر چیزی که آنها خریدند. آنها یک ویدیو ایجاد کرد برای نشان دادن تأثیر این امر بر والدین و فرزندانشان.
این تاثیرگذار و صمیمانه است و یادآور این است که دادن (و بیشتر از آنچه باید بدهید) اگر میخواهید از هر هدفی حمایت کنید، ضروری است.
استارباکس سخاوتمندانه داد، بیش از حد، با تطبیق متولد این راه بنیاد کمک های مالی تا 250 هزار دلار در ماه ژوئن.
8) کاری را انجام دهید که واقعا مفید است.
بهترین بخش هدایای خواربارفروشی Yoplait این بود که برای والدین بسیار مفید است. جزر و مد هنگامی که آنها لباس ها را به صورت رایگان با کمک لباسشویی سیار خود می شستند، کاری مشابه انجام دادند:
آنها بارهای امید این برنامه از زمان طوفان کاترینا برای فراهم کردن لباس های تمیز برای خانواده ها و افرادی که در میان هرج و مرج پس از یک فاجعه زندگی می کنند، اجرا شده است.
9) با سایر شرکتهای خوب همکاری کنید.
وقتی میتوانید با سازمانها یا سازمانهای دیگر شریک شوید، میتوانید با پیام خود به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. Procter & Gamble با تراس سیکل برای بازیافت قطعات استفاده شده محصول نظافت، مانند تیغ.
ارزش یک چرخش را دارد فیس بوک P&Gهمچنین – آنها پشت بسیاری از دلایل قرار می گیرند و از گفتن این جمله فراتر می روند: “هی، ما از این حمایت می کنیم.” انها همچنین با اینفلوئنسرها همکاری کنید، ویدیوهای با کیفیت ایجاد کنید و در رویدادها نشان دهید.
10) کاری را انجام ندهید که هر برند دیگری انجام می دهد.
اوه، شما لوگوی خود را به رنگین کمان برای جشن پراید تبدیل کرده اید؟ اکتبر است، بنابراین اکنون لوگوی شما برای آگاهی از سرطان سینه صورتی است؟
ببینید، اگر واقعاً میخواهید حمایت زیادی برای این هدف ارائه دهید، خوب است، اما اگر این تنها تلاشی است که انجام میدهید، اذیت نکنید.
۱۱) از چیزی که به آن اعتقاد دارید دفاع کنید، حتی اگر این به معنای مخالفت با مشتریانتان باشد.
Ben & Jerry’s در حمایت از حقوق و ازدواج LGBTQ کار بزرگی انجام داد. ابتدا نام یکی از طعم های محبوب بستنی خود را تغییر دادند:
سپس، زمانی که متوجه شدند استرالیا ازدواج همجنس گرایان را قانونی نمی کند، آن ها قاشق دوبل نمی فروشد با همان طعم در فروشگاه های استرالیا.
ظاهراً شما نمی خواهید با بن یا جری درگیر شوید.
اما یک نکته: بن و جری به خوبی با این وضعیت کنار آمدند، اما دلیلش این است که به خوبی برنامه ریزی شده و فکر شده بود.
شما نمی خواهید خیلی سریع وارد بحث داغ دکمه شوید. شما هنوز یک برند حرفه ای هستید و اقدامات و واکنش های شما باید نماینده آن باشد. شما نمی خواهید در نهایت به مردم توهین یا توهین کنید.
12) اشکالی ندارد که به برخی دلایل «نه» بگویید.
شما باید تصمیم بگیرید که میخواهید روی چه چیزی عمل کنید، که ممکن است دلایل دیگری را که برای شما مهم هستند اما اولویت اصلی نیستند حذف کند. اشکالی ندارد. بهتر است در یک دلیل همه جانبه باشید تا اینکه به چند دلیل نیمه متعهد باشید.
چه چیزی می توانید به آن علاقه مند بمانید؟ تمرکز خود را در آنجا قرار دهید.
بنابراین، حکم نهایی ما در مورد فعالیت برند در سال 2020 چیست؟
میلیونها دلیل برای انتخاب وجود دارد و راههای 10 برابری برای مشارکت وجود دارد. به جای اینکه خودتان را لاغر کنید، در مورد علل بازگشت شما فکر زیادی کنید. راه هایی برای حمایت از آنها پیدا کنید که برای شرکت شما منطقی باشد (یک استارتاپ با بودجه ناچیز نمی تواند با کمک های مالی برابری کند) و مخاطب شما را تحت تأثیر قرار می دهد و درگیر می کند.
چه چیزی در مورد آن بسیار عالی است فعالیت برند رسانه های اجتماعی در سال 2020 این است که می تواند با استفاده از هر بودجه ای که با آن کار می کنید، این خبر را منتشر کند.