این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
![متا در سال 2023 دوز پرکننده اجباری را در اینستاگرام و فیس بوک دو برابر می کند
-پنل اینستاگرام 25 متا در سال 2023 دوز پرکننده اجباری را در اینستاگرام و فیس بوک دو برابر می کند [Updated]](https://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2022/07/GettyImages-1242101003-800x525.jpg)
(به روز رسانی در 5:17 بعد از ظهر ET: سخنگوی متا در پاسخ به شکایات کاربران اینستاگرام این بیانیه را ارسال کرد: «بر اساس یافتههای ما و بازخوردهای جامعه، آزمایش تمام صفحه در اینستاگرام را متوقف میکنیم تا بتوانیم گزینههای دیگر را کاوش کنیم و به طور موقت تعداد آنها را کاهش میدهیم. توصیه هایی که در فید خود می بینید تا بتوانیم کیفیت تجربه شما را بهبود ببخشیم. ما میدانیم که تغییرات در برنامه میتواند یک تعدیل باشد، و در حالی که معتقدیم اینستاگرام باید با تغییر جهان تکامل یابد، میخواهیم زمانی را صرف کنیم تا مطمئن شویم که این کار را درست انجام میدهیم.
سخنگو با توجه به بهبودهای اخیر در الگوریتم طراحی شده برای مبارزه با انتشار اطلاعات نادرست، خاطرنشان کرد که زاکربرگ در این تماس می گوید: «به طور کلی، ما در چند سال گذشته پیشرفت زیادی در زمینه تعدیل محتوا داشته ایم و من کاملاً در این زمینه هستم. به این افتخار می کنم.” او میگوید که بیشتر تعدیل محتوا از طریق هوش مصنوعی انجام میشود و گزارش اجرای استانداردهای جامعه شرکت با ردیابی «چه درصدی از محتوای مضر» که سیستمها «پیش از اینکه کسی مجبور به گزارش آن به آنها شود» شناسایی میکنند و اقدامی انجام میدهند به نظارت بر عملکرد هوش مصنوعی ادامه میدهد. ما.”)
اخیرا صدها هزار نفر طوماری Change.org را امضا کرد از اینستاگرام میخواهد با توصیه تعداد زیادی Reel از حسابهایی که آنها را دنبال نمیکنند، فضا را در فیدهای خود اشغال نکند. اندکی بعد، متا مالک اینستاگرام تأیید کرد که این کاربران فقط تصور نمی کنند که یک بهمن ناگهانی Reels زندگی اجتماعی آنلاین آنها را خراب می کند. ویدیوهای کوتاه در حال حاضر حدود 15 درصد از فیدهای کاربران اینستاگرام و فیس بوک را تشکیل می دهند – و به زودی، حتی بیشتر اوقات، تمام به روز رسانی های دوستانی را که کاربران برای دنبال کردن انتخاب می کنند، کنار می زنند.
با وجود تمام بازخوردهای منفی، متا فاش کرد در تماس درآمد که قصد دارد تعداد قرقره های توصیه شده توسط هوش مصنوعی را که کاربران می بینند، بیش از دو برابر کند. شرکت تخمین می زند که در سال 2023، حدود یک سوم فیدهای اینستاگرام و فیس بوک محتوای توصیه شده است.
یکی از دگرگونیهای اصلی در کسبوکار ما در حال حاضر این است که فیدهای اجتماعی عمدتاً توسط افراد و حسابهایی که آنها را دنبال میکنید هدایت میشوند به طور فزایندهای توسط هوش مصنوعی هدایت میشوند که محتوایی را توصیه میکند که از فیسبوک یا اینستاگرام برای شما جالب باشد، حتی مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا میگوید: اگر از آن سازندگان پیروی نکنید.
برنامه این شرکت افزایش تعامل کاربران با Reels و سپس گسترش درآمد تبلیغات از طریق تبلیغات Reels است. شریل سندبرگ در این تماس، که آخرین تماس او به عنوان مدیر عملیاتی بود، میگوید که Reels بخشی از تلاشهای متا برای نوآوری «بیوقفه» برای ارائه «ابزارها و محصولاتی است که به تبلیغکنندگان کمک میکند تا نتایج تجاری را به دست آورند».
برای تبلیغکنندگان، Reels مطمئناً فرصت جدیدی برای دسترسی به کاربران است.
سندبرگ مثالی را مورد بحث قرار داد که در آن یک کسب و کار تحویل غذاهای دریایی پایدار، شرکت Wild Alaskan، Reels را در طی یک کمپین تبلیغاتی آزمایش کرد که به شرکت کمک کرد هزینه مشترک خود را کاهش دهد و بازده هزینه های تبلیغات خود را افزایش دهد. استفاده از قرقرهها برای هر تبلیغکنندهای آسان نیستاما در مجموع، متا میگوید که Reels سریعتر از Stories رشد میکند، با پیشبینیها نشان میدهد که Reels در حال افزایش درآمد سالانه ۱ میلیارد دلاری است – بیش از Stories در سال اول.
زاکربرگ میگوید: «رشد قرقرههای قوی باعث ایجاد تعامل در فیسبوک و اینستاگرام میشود. او همچنین گفت که تعامل کاربران به طور پیوسته در حال افزایش است. او این را نشان داد که Reels کیفیت فیدهای کاربران را با تکیه بر هوش مصنوعی پیشرفته ای که برای توصیه بیشتر محتوایی که به وضوح برای کاربران جالب است، آموزش داده شده است، بهبود بخشیده است و اغلب با دوستان به اشتراک می گذارد و باعث ایجاد تعاملات اجتماعی جدید می شود.
اما بسیاری از کاربران از دیدن Reels به عنوان نوآورانه یا جالب خودداری می کنند. درخواستکنندگان شکایت دارند که در اینستاگرام، فقط میخواهند عکسهای زیبای دوستان و خانواده را ببینند، نه محتوای بیشتر از حسابهای ناآشنا.
“تلاش برای تیک تاک بودن را متوقف کنید!” تاتی برونینگ، خالق طومار Change.org (که با وجود اینکه متا برنامه های خود را برای ادامه کپی کردن TikTok به اشتراک گذاشته است، هنوز پابرجاست) پست کرد. در حال حاضر هدف این طومار 500000 امضا است. ما به دلایلی TikTok را داریم و اجازه دهید با آن روبرو شویم، تنها حلقههای آپلود شده TikToks بازیافتی و محتوایی هستند که جهان قبلاً دیده است. چه چیزی نوآورانه و منحصر به فرد در مورد محتوای قدیمی قدیمی وجود دارد؟ هیچ چی!”