• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    مدل کسب و کار Freemium چیست؟

    مدل کسب و کار Freemium چیست؟ -پنل اینستاگرام

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    مدل کسب و کار Freemium چیست؟

    مدل کسب و کار Freemium چیست؟ -پنل اینستاگرام

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

متا در سال 2023 دوز پرکننده اجباری را در اینستاگرام و فیس بوک دو برابر می کند -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
مرداد 7, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

متا در سال 2023 دوز پرکننده اجباری را در اینستاگرام و فیس بوک دو برابر می کند [Updated]

(به روز رسانی در 5:17 بعد از ظهر ET: سخنگوی متا در پاسخ به شکایات کاربران اینستاگرام این بیانیه را ارسال کرد: «بر اساس یافته‌های ما و بازخوردهای جامعه، آزمایش تمام صفحه در اینستاگرام را متوقف می‌کنیم تا بتوانیم گزینه‌های دیگر را کاوش کنیم و به طور موقت تعداد آن‌ها را کاهش می‌دهیم. توصیه هایی که در فید خود می بینید تا بتوانیم کیفیت تجربه شما را بهبود ببخشیم. ما می‌دانیم که تغییرات در برنامه می‌تواند یک تعدیل باشد، و در حالی که معتقدیم اینستاگرام باید با تغییر جهان تکامل یابد، می‌خواهیم زمانی را صرف کنیم تا مطمئن شویم که این کار را درست انجام می‌دهیم.

سخنگو با توجه به بهبودهای اخیر در الگوریتم طراحی شده برای مبارزه با انتشار اطلاعات نادرست، خاطرنشان کرد که زاکربرگ در این تماس می گوید: «به طور کلی، ما در چند سال گذشته پیشرفت زیادی در زمینه تعدیل محتوا داشته ایم و من کاملاً در این زمینه هستم. به این افتخار می کنم.” او می‌گوید که بیشتر تعدیل محتوا از طریق هوش مصنوعی انجام می‌شود و گزارش اجرای استانداردهای جامعه شرکت با ردیابی «چه درصدی از محتوای مضر» که سیستم‌ها «پیش از اینکه کسی مجبور به گزارش آن به آن‌ها شود» شناسایی می‌کنند و اقدامی انجام می‌دهند به نظارت بر عملکرد هوش مصنوعی ادامه می‌دهد. ما.”)

اخیرا صدها هزار نفر طوماری Change.org را امضا کرد از اینستاگرام می‌خواهد با توصیه تعداد زیادی Reel از حساب‌هایی که آنها را دنبال نمی‌کنند، فضا را در فیدهای خود اشغال نکند. اندکی بعد، متا مالک اینستاگرام تأیید کرد که این کاربران فقط تصور نمی کنند که یک بهمن ناگهانی Reels زندگی اجتماعی آنلاین آنها را خراب می کند. ویدیوهای کوتاه در حال حاضر حدود 15 درصد از فیدهای کاربران اینستاگرام و فیس بوک را تشکیل می دهند – و به زودی، حتی بیشتر اوقات، تمام به روز رسانی های دوستانی را که کاربران برای دنبال کردن انتخاب می کنند، کنار می زنند.

با وجود تمام بازخوردهای منفی، متا فاش کرد در تماس درآمد که قصد دارد تعداد قرقره های توصیه شده توسط هوش مصنوعی را که کاربران می بینند، بیش از دو برابر کند. شرکت تخمین می زند که در سال 2023، حدود یک سوم فیدهای اینستاگرام و فیس بوک محتوای توصیه شده است.

تبلیغات

یکی از دگرگونی‌های اصلی در کسب‌وکار ما در حال حاضر این است که فیدهای اجتماعی عمدتاً توسط افراد و حساب‌هایی که آنها را دنبال می‌کنید هدایت می‌شوند به طور فزاینده‌ای توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شوند که محتوایی را توصیه می‌کند که از فیس‌بوک یا اینستاگرام برای شما جالب باشد، حتی مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا می‌گوید: اگر از آن سازندگان پیروی نکنید.

برنامه این شرکت افزایش تعامل کاربران با Reels و سپس گسترش درآمد تبلیغات از طریق تبلیغات Reels است. شریل سندبرگ در این تماس، که آخرین تماس او به عنوان مدیر عملیاتی بود، می‌گوید که Reels بخشی از تلاش‌های متا برای نوآوری «بی‌وقفه» برای ارائه «ابزارها و محصولاتی است که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا نتایج تجاری را به دست آورند».

برای تبلیغ‌کنندگان، Reels مطمئناً فرصت جدیدی برای دسترسی به کاربران است.

سندبرگ مثالی را مورد بحث قرار داد که در آن یک کسب و کار تحویل غذاهای دریایی پایدار، شرکت Wild Alaskan، Reels را در طی یک کمپین تبلیغاتی آزمایش کرد که به شرکت کمک کرد هزینه مشترک خود را کاهش دهد و بازده هزینه های تبلیغات خود را افزایش دهد. استفاده از قرقره‌ها برای هر تبلیغ‌کننده‌ای آسان نیستاما در مجموع، متا می‌گوید که Reels سریع‌تر از Stories رشد می‌کند، با پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که Reels در حال افزایش درآمد سالانه ۱ میلیارد دلاری است – بیش از Stories در سال اول.

زاکربرگ می‌گوید: «رشد قرقره‌های قوی باعث ایجاد تعامل در فیس‌بوک و اینستاگرام می‌شود. او همچنین گفت که تعامل کاربران به طور پیوسته در حال افزایش است. او این را نشان داد که Reels کیفیت فیدهای کاربران را با تکیه بر هوش مصنوعی پیشرفته ای که برای توصیه بیشتر محتوایی که به وضوح برای کاربران جالب است، آموزش داده شده است، بهبود بخشیده است و اغلب با دوستان به اشتراک می گذارد و باعث ایجاد تعاملات اجتماعی جدید می شود.

اما بسیاری از کاربران از دیدن Reels به عنوان نوآورانه یا جالب خودداری می کنند. درخواست‌کنندگان شکایت دارند که در اینستاگرام، فقط می‌خواهند عکس‌های زیبای دوستان و خانواده را ببینند، نه محتوای بیشتر از حساب‌های ناآشنا.

“تلاش برای تیک تاک بودن را متوقف کنید!” تاتی برونینگ، خالق طومار Change.org (که با وجود اینکه متا برنامه های خود را برای ادامه کپی کردن TikTok به اشتراک گذاشته است، هنوز پابرجاست) پست کرد. در حال حاضر هدف این طومار 500000 امضا است. ما به دلایلی TikTok را داریم و اجازه دهید با آن روبرو شویم، تنها حلقه‌های آپلود شده TikToks بازیافتی و محتوایی هستند که جهان قبلاً دیده است. چه چیزی نوآورانه و منحصر به فرد در مورد محتوای قدیمی قدیمی وجود دارد؟ هیچ چی!”

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
فیدهای فیس بوک و اینستاگرام شما در حال بدتر شدن هستند

فیدهای فیس بوک و اینستاگرام شما در حال بدتر شدن هستند -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

خاویر 'جاوی' اولیوان کیست؟  یک اسپانیایی با 17 فالوور در اینستاگرام که جایگزین شریل سند می شود

خاویر ‘جاوی’ اولیوان کیست؟ یک اسپانیایی با 17 فالوور در اینستاگرام که جایگزین شریل سند می شود -پنل اینستاگرام

مرداد 7, 1401
به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام - راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام – راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام -پنل اینستاگرام

مرداد 7, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام …-پنل اینستاگرام

مرداد 7, 1401
Instagram Stories, tudo o que você precisa saber para tirar o máximo proveito desta funcionalidade e aumentar as visualizações

استوری‌های اینستاگرام: داستان‌های جالب و به‌عنوان Visualizações را بیاموزید -پنل اینستاگرام

مرداد 7, 1401
بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟

بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟ -پنل اینستاگرام

مرداد 7, 1401
10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده)

10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده) -پنل اینستاگرام

مرداد 7, 1401
هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی

هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی -پنل اینستاگرام

مرداد 7, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • دسته‌بندی نشده
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.