این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
متا قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد ویژگی جدیدی را در سایت رسانه اجتماعی خود، اینستاگرام، پیادهسازی کند. این شرکت بهتازگی یک بهروزرسانی منتشر کرد تا تأیید کند که NFTها در آینده بر روی این پلتفرم پیادهسازی خواهند شد.
انتشار Meta به سازندگان و مصرف کنندگان اجازه می دهد تا یک مجموعه دیجیتالی را در اینستاگرام ارائه دهند. این NFTها را برای مشتریان گسترده تری در دسترس قرار می دهد و پذیرندگان بالقوه این تکنیک ها را هیجان انگیز می کند.
در نهایت، NFT های بسیار پرطرفدار در Meta Platform Now
متا که شرکت مادر اینستاگرام و فیس بوک به همراه سایر پلتفرم ها است، اعلام کرد که NFT ها را با استفاده از واقعیت افزوده از طریق Spark AR در استوری های اینستاگرام آزمایش خواهد کرد.
مدیر عامل متا، مارک زاکربرگ، اعلام کرده است که آزمایش خود را برای سازندگان در سراسر جهان گسترش می دهد. آنها اطلاعات بیشتری را در اطلاعیه ای منتشر کردند که در آن بیان شد که پس از یک آزمایش آزمایشی موفق با سازندگان منتخب ایالات متحده، خلاقان و مجموعه داران می توانند مجموعه های دیجیتالی خود را در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک به اشتراک بگذارند.
علاوه بر اینستاگرام، فیس بوک شروع به پشتیبانی از NFT خواهد کرد. متا این جزئیات را اعلام کرده است و زاکربرگ توضیح داده است که سازندگان می توانند NFT های خود را به همراه اینستاگرام در حساب فیس بوک ارسال کنند.
متا در فضای NFT از پلتفرم های دیگر عقب افتاده است، اما به هر حال پیشرفت های قابل توجهی داشته است. این شرکت در اوایل ماه مه آزمایش کلکسیون های دیجیتالی را در اینستاگرام آغاز کرد، اولین نشانه هایی مبنی بر اینکه از NFT ها پشتیبانی می کند.
زاکربرگ میگوید این اقدام اولین گام برای امکان نمایش مجموعههای دیجیتالی در سایر برنامههای خانواده متا مانند فیسبوک، مسنجر و واتساپ است.
فروشگاه اینترنتی متا برای آواتارهای مجازی
پیش از این، روز شنبه، متا اعلام کرد که در حال راه اندازی یک بوتیک مجازی آنلاین به نام فروشگاه متا آواتارز است. فروشگاه Meta Avatars به کاربران این امکان را می دهد که با سرمایه واقعی لباس هایی را برای آواتارهای دیجیتال خود خریداری کنند. این اعلامیه در جریان زنده اینستاگرام، در کنار ایوا چن، معاون مشارکت مد اینستاگرام منتشر شد.
فیس بوک همچنین اعلام کرد که این ویژگی جدید به عنوان بخشی از فروشگاه آواتار در فیس بوک، مسنجر و اینستاگرام معرفی می شود. دسترسی به فروشگاه از طریق فیس بوک و اینستاگرام امکان پذیر است که به شما امکان می دهد لباس های دیجیتال را برای آواتار خود خریداری کنید.
برای بهبود فیس بوک، مسنجر و اینستاگرام، این شرکت آواتارهای سه بعدی را معرفی می کند. برنامهها این است که با ایجاد زیرساختهای تدریجی در طول زمان، از رسانههای اجتماعی به سمت فراواژه مجازی بروند.
متا معتقد است که کالاهای دیجیتال می توانند در آینده یک اقتصاد پر رونق و فعال برای آواتارهای خود ایجاد کنند. برای کمک به دستیابی به این هدف، متا با Balenciaga، Prada و Thom Browne همکاری کرده است تا لباس های باکیفیت را به فروشگاه لباس دیجیتال خود بیاورد.
ادامه مطلب
- نحوه خرید NFT
- Metaverse با زمان همکاری می کند