• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

12 سوالی که باید از یک میکرو اینفلوئنسر قبل از شروع کار با آنها بپرسید -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 13, 1401
صفحه اصلی فالوور اینستاگرام

به گزارش پنل اینستا

اینفلوئنسر مارکتینگ در چند سال گذشته راه طولانی را پیموده است.

اگر به دنبال یک استراتژی بازاریابی مؤثر برای تحقق آگاهی از برند، تعامل یا اهداف فروش خود هستید، بازاریابی تأثیرگذار می تواند راهگشا باشد.

چرا میکرو اینفلوئنسرها را استخدام کنید؟

Source

به گزارش لینکیا، 92 درصد از بازاریابان که از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده می کنند، آن را موفق بوده اند.

ممکن است تصور کنید که برای کار با اینفلوئنسرهای برتر رسانه های اجتماعی به بودجه بازاریابی گسترده ای نیاز دارید. با این حال، کار با یک میکرو اینفلوئنسر می تواند منجر به نتایج موفقیت آمیز با هزینه کمتر برای کسب و کار شما شود.

بنابراین، میکرو اینفلوئنسر چیست؟

نمودار ردیف اینفلوئنسر اینستاگرام

Source

میکرو اینفلوئنسر کسی است که دارد 10000 تا 50000 فالوور. در حالی که یک میکرو اینفلوئنسر ممکن است فالوورهای کمتری نسبت به اینفلوئنسرهای برتر داشته باشد، آنها تمایل دارند نرخ تعامل خوبی با یک جامعه به خوبی مرتبط در جایگاه خود داشته باشند.

اگر قصد دارید با یک میکرو اینفلوئنسر کار کنید، مهم است که چند فاکتور را قبل از اعتماد به کمپین بازاریابی خود تعیین کنید.

پرداخت کمپین بازاریابی میکرو اینفلوئنسر

Source

کار با میکرو اینفلوئنسر ممکن است برای شما هزینه داشته باشد حدود 500 دلار برای یک پست اینستاگرام، بنابراین دانستن اینکه برای یک کمپین بازاریابی بالقوه موفق که اهداف شما را برآورده می کند، هزینه پرداخت می کنید ضروری است.

چگونه می توانید هنگام کار با یک میکرو اینفلوئنسر موفقیت را تضمین کنید؟

وقتی به آنها نزدیک می شوید باید از آنها سوالات بازاریابی بپرسید.

از اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی چه باید بپرسید؟

دانستن اینکه چه سوالاتی باید از اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی بپرسید به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که آیا میکرو اینفلوئنسر فرد مناسبی برای کار با برند شما است یا خیر.

وقتی به میکرو اینفلوئنسرها نزدیک می شوید، از این سوالات مصاحبه بازاریابی تاثیرگذار استفاده کنید:

[Question #1] آیا با مخاطب هدف ما ارتباط دارید؟

از پروفایل مشتری هدف خود برای درک مخاطبان خود استفاده کنید و آن را با مخاطبان تأثیرگذاران بالقوه ای که قصد همکاری با آنها را دارید مرتبط کنید.

image2 min 3 e1560970291801

Source

به عنوان مثال، اگر شما یک برند پوشاک هستید که می‌خواهید حرفه‌ای‌های جوانی را که از نظر بدنی فعال و مراقب سلامتی هستند، هدف قرار دهید، نمی‌خواهید با یک تأثیرگذار که ترجیح می‌دهد مخاطبان جشنواره را هدف قرار دهد (نه جوان سالم و فعال بدنی) کار کنید. حرفه ای نمی تواند تماشاگر جشنواره باشد، اما جوی متفاوت در محتوا وجود دارد).

از اینفلوئنسر بپرسید که آیا فکر می‌کند با مخاطبان هدف شما ارتباط دارد یا خیر، بینش بیشتری در مورد برند آنها به شما می‌دهد، که به شما کمک می‌کند تشخیص دهید که آیا آنها با مخاطبان هدف شما همخوانی دارند یا خیر.

[Question #2] چه نوع محتوایی تولید می کنید؟

از یک میکرو اینفلوئنسر بپرسید که چه نوع محتوایی تولید می کند به کمپین بازاریابی شما کمک می کند، حتی اگر زمانی که از پروفایل اینستاگرام بازدید می کنید بتوانید خودتان ببینید چه نوع محتوایی تولید می کند.

image4 min 3

Source

وقتی یک اینفلوئنسر به وضوح می‌تواند به شما بگوید که چه نوع محتوایی تولید می‌کند، می‌دانید که ارزش‌های مشابهی با شما و هویت برند شما در ذهن دارند وقتی موافقت می‌کنند با شما همکاری کنند.

به یاد داشته باشید، محتوای اینفلوئنسرها بازتابی از هویت برند آنهاست، که ممکن است با تصویری که می‌خواهید به تصویر بکشید، سازگار نباشد.

به عنوان مثال، اگر شما یک برند خانواده دوست هستید، کار با یک تأثیرگذار که این سبک زندگی را به تصویر نمی‌کشد، می‌تواند کمپین شما را غیر معتبر کند و به اینفلوئنسر و برند شما آسیب برساند.

مهم است که مطمئن شوید محتوایی که اینفلوئنسر برای شما تولید می کند مکمل برند شما باشد. مخاطبان شما باید احساس کنند که این یک مسابقه خوب است، به خصوص اگر به افزایش آگاهی از برند یا افزایش فروش امیدوار هستید.

[Question #3] آیا می توانید مهلت های ما را رعایت کنید؟

این یکی از آن هاست سوالات عملی فکر می‌کنید لازم نیست بپرسید، اما همیشه بهتر است آن را در فضای باز مطرح کنید.

کمپین بازاریابی میکرو اینفلوئنسر اینستاگرام

Source

اگر محصول جدیدی را راه اندازی کرده اید، ممکن است ضرب الاجل های خاصی داشته باشید که بخواهید رعایت کنید. در هر صورت، بهتر است اطمینان حاصل کنید که مهلت خاصی برای میکرو اینفلوئنسر خود دارید تا دستورالعمل های بازاریابی خود را رعایت کند.

علاوه بر این، می‌خواهید میزان سرعت واکنش میکرو اینفلوئنسرتان به ایمیل‌ها و پیام‌ها را بسنجید. تاخیر در پاسخ می تواند به معنای تاخیر در انتشار محتوای شما باشد.

اینفلوئنسرهایی که دسترسی به آنها آسان است، به لطف ارتباط خوب و مثبت بودن آنها، تمایل دارند با برندها بهتر کار کنند.

[Question #4] معیارهای تعامل شما چیست؟

معیار مهمی که باید به دنبال آن باشید، تعامل است. مخاطبان میکرو اینفلوئنسر چقدر با محتوای خود درگیر هستند؟

به لایک ها، نظرات و اشتراک گذاری ها نگاه کنید. در حالی که لایک می تواند نشان دهنده تعامل خوب باشد، می توان آنها را به راحتی از طریق پلتفرم های آنلاین خریداری کرد.

اشتراک‌گذاری و نظرات تلاش بیشتری می‌طلبد. نگاهی بیندازید که چه کسی روی پست های خود نظر می گذارد و آیا این نظرات واقعی به نظر می رسد.

اینفلوئنسرهای جعلی به این معنی است که از کمپین های بازاریابی خود به نتایج موفقیت آمیزی دست نخواهید یافت، زیرا این میکرو اینفلوئنسرها در واقع هیچ تأثیری بر مخاطبان خود ندارند. با بررسی تجزیه و تحلیل های تقلبی از خراب شدن خود جلوگیری کنید.image7 min 3

Source

اگر معیارهای تعامل آنها پایین است، ممکن است بخواهید به جای آن با تأثیرگذاران دیگر کار کنید.

اینستاگرام دارای یک نرخ مشارکت پایه بین 3 تا 6 درصد، بنابراین هر چیزی بیش از این عالی در نظر گرفته می شود.

فیس بوک و توییتر تمایل دارند نرخ های مشارکت پایه بین 0.5٪ و 1٪.

شفاف‌ترین اینفلوئنسرها بیش از اندازه مایلند که معیارهای تعامل خاصی را به شما ارائه دهند، اما اینکه می‌خواهید پاسخ آن‌ها چقدر خاص باشد بستگی به چیزی دارد که به دنبال آن هستید.

[Question #5] آیا تحلیل دیگری دارید؟

تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند تا تعیین کنید که ROI شما چقدر خواهد بود. در کنار معیارهای تعامل، به دنبال تجزیه و تحلیل برای پلتفرمی هستید که میکرو اینفلوئنسر از آن استفاده می کند.

image6 min 4

Source

Google Analytics به شما نظارتی بر آمار وبلاگ/وب‌سایت می‌دهد، در حالی که Iconosquare برای اینستاگرام و Page Insights برای فیس‌بوک می‌توانند بینشی در مورد تجزیه و تحلیل این پلتفرم‌ها به شما ارائه دهند.

وقتی صحبت از آن می شود تنظیم قرارداد برای کار با یک میکرو اینفلوئنسر، اطمینان حاصل کنید که تجزیه و تحلیل می تواند برای کمپین شما قبل از پرداخت ارائه شود.

[Question #6] کدام همکاری های قبلی موفق ترین بوده اند؟

از میکرو اینفلوئنسرهایی که می خواهید با آنها کار کنید بپرسید که آیا در کمپین های قبلی کار کرده اند یا خیر. این به شما امکان می دهد تا علاوه بر تجزیه و تحلیل کمپین، محتوایی را که برای برندهای دیگر تولید کرده اند، مشاهده کنید.

⟶ این کمپین چه معیارهای تعاملی را در پلتفرم خود ایجاد کرد؟

⟶ پست های برند چند لایک / نظر دریافت کردند؟

این نیز سودمند است که ببینیم چگونه این با معیارهای دیگر آنها مقایسه می شود. اگر تعداد کمپین‌های قبلی آن‌ها در مقایسه با معیارهای معمولشان به طور قابل توجهی بیشتر یا کمتر بوده است، شاید ارزش بررسی عمیق‌تر را داشته باشد.

[Question #7] آیا با تمام جنبه های کمپین بازاریابی راحت هستید؟

قبل از امضای قرارداد، ضروری است که از میکرو اینفلوئنسرها بپرسید که آیا با جنبه های کمپین بازاریابی شما راحت هستند یا خیر.

نمونه ای از توافقنامه کمپین

Source
  • آیا آنها می توانند محتوایی را که شما می خواهید تولید کنند تولید کنند؟
  • آیا آنها می توانند دستورالعمل های برند، قالب مورد نیاز و طول کمپین را دنبال کنند؟
  • آیا آنها می توانند به درستی همکاری را افشا کنند؟
  • آیا آنها می توانند محتوای خود را قبل از پخش زنده به اشتراک بگذارند؟
  • آیا آنها می توانند در صورت نیاز تجدید نظر کنند؟

رعایت این قراردادها به موفقیت کمپین شما کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که در مسیر رسیدن به اهداف بازگشت سرمایه خود هستید.

[Question #8] آیا از برند ما اطلاع دارید؟

اگر یک میکرو اینفلوئنسر از برند شما آگاه باشد و طرفدار آن باشد، ممکن است قبلاً محتوا را روی محصولات یا خدمات شما تولید کرده باشد. این بدان معنی است که یک همکاری پولی برای مخاطبان خود طبیعی تر و صمیمانه تر به نظر می رسد و به تحریک واکنش مثبت کمک می کند.

ریز اینفلوئنسرهایی که طرفداران برند شما هستند نیز ممکن است مایل به فرمان a هزینه کمتر یا کار در ازای محصولات/خدمات رایگان.

giphy

یک جستجوی سریع در رسانه های اجتماعی یا وبلاگ آنها معمولاً می تواند مواردی از ذکر نام تجاری را برجسته کند. بعلاوه، جستجوی گوگل ممکن است ریز اینفلوئنسرهایی را بیابد که نام تجاری یا محصولات شما را ذکر کرده اند.


اینفلوئنسرهای قانونی اینستاگرام را برای برند خود پیدا کنید

اجازه دهید با این پیشنهاد منحصر به فرد این کار را برای شما انجام دهیم.

فقط با 7 دلار ما یک لیست سفارشی از 30 میکرو اینفلوئنسر در دسته هایی مانند:

خودرو | زیبایی/مراقبت از پوست | شاهدانه | مد/پوشاک | تناسب اندام | غذا و نوشیدنی | گلف | اسلحه | حیوانات خانگی | عکاس/ ژنرال | لباس شنا | سفر | یوگا

اگر در مورد استفاده از اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای رشد کسب و کار خود جدی هستید، دیوانه خواهید بود که ما را به این موضوع سوق ندهید.

هر لیست بر اساس نیازهای دقیق شما سفارشی شده است. بله، ما در واقع یک انسان واقعی داریم که در اینستاگرام می رود و به دنبال این افراد می گردد!

تنها با 7 دلار، این یک سرمایه گذاری کوچک است که باعث صرفه جویی در ساعات کار شما می شود. بنابراین تا زمانی که می توانید آن را دریافت کنید:

==> فهرست تأثیرگذاران سفارشی خود را دریافت کنید <==


[Question #9] از چه پلتفرم هایی استفاده می کنید؟

در حالی که بسیاری از میکرو اینفلوئنسرها از رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری محتوا استفاده می کنند، بسیاری نیز صاحب وبلاگ ها، وب سایت ها و کانال های یوتیوب هستند.

nordwood themes 387855 unsplash

Source

برخی از اینفلوئنسرها ممکن است به مجلات و تلویزیون دسترسی داشته باشند، بنابراین فرصت بیشتری برای تبلیغ برند شما برای آنها وجود دارد.

[Question #10] آیا با رقبا کار می کنید یا کار کرده اید؟

اگر قصد دارید با میکرو اینفلوئنسرها کار کنید، به احتمال زیاد رقبای شما نیز همین کار را می کنند.

از ریز اینفلوئنسرها بپرسید که آیا با رقبای شما کار کرده‌اند و در چه جایگاهی. به کمپین های قبلی آنها نگاهی بیندازید و از نتایج تحلیلی آنها مطلع شوید. ممکن است متوجه شوید که جنبه‌هایی وجود دارد که می‌توانید بهتر انجام دهید، یا ممکن است بتوانید از برخی نقاط کمپین آنها استفاده کنید.

اگر قرار است یک میکرو اینفلوئنسر تقریباً همزمان با برنامه‌ریزی شما با یک رقیب کار کند، ممکن است ترجیح دهید تا زمانی که کمپین او تبلیغ نشده است، از این کار خودداری کنید.

[Question #11] هر چند وقت یک بار در شراکت های پولی همکاری می کنید؟

giphy

از اینفلوئنسرها بپرسید که چند وقت یکبار روی شراکت های پولی کار می کنند.

کار با یک میکرو اینفلوئنسر که در شراکت‌های پولی زیادی همکاری می‌کند، ممکن است به کمپین برند شما کمکی نکند، زیرا ممکن است برای مخاطبان آنها غیر صادقانه به نظر برسد.

اینفلوئنسر که در بسیاری از کمپین های برند کار می کند ممکن است با رقبای شما نیز کار کرده باشد، بنابراین تبلیغ محصول/خدمت شما نیز غیرطبیعی به نظر می رسد.

کار با یک میکرو اینفلوئنسر که فقط روی چند کمپین برند کار کرده است ممکن است به طور بالقوه برای شما مناسب تر باشد. فقط به یاد داشته باشید که هم اینفلوئنسر و هم تحلیل های کمپین قبلی را بررسی کنید.

[Question #12] هزینه های شما چیست؟

هزینه‌های هر میکرو اینفلوئنسر بین افراد و نوع محتوایی که تولید می‌کنند متفاوت است.

در حالی که فضایی برای مذاکره وجود دارد، مطمئن شوید که هزینه های آنها با بودجه بازاریابی شما مطابقت دارد.

میانگین هزینه برای اینستاگرام 1000 دلار به ازای هر 100000 دنبال کننده است، در حالی که یوتیوب به ازای هر 100000 مشترک حدود 2000 دلار است.

برخی از میکرو اینفلوئنسرها نیز ممکن است مایل به کار برای محصولات رایگان باشند اگر به برند شما علاقه دارند.

ممکن است قبل از شروع کار بر روی همکاری شما مبلغی درخواست شود. قرارداد اینفلوئنسر شما باید تمام جنبه های کمپین بازاریابی شما از جمله پرداخت را پوشش دهد.

یک میکرو اینفلوئنسر انتخاب کنید که برای برند شما مناسب باشد

geo uc 1106682 unsplash

Source

استفاده از این سوالات مصاحبه بازاریابی اینفلوئنسر به شما کمک می کند تا بهترین میکرو اینفلوئنسرها را برای کار با آنها تعیین کنید.

برای دستیابی به اهداف بازاریابی و کسب و کار خود، دانستن اینکه چه سوالاتی را باید از تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی بپرسید، به اطمینان از برآورده شدن بازگشت سرمایه پیش بینی شده خود کمک می کند.

قبل از اینکه با اینفلوئنسرها کار کنید، چه نوع سؤالاتی می‌پرسید؟ در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی

بازاریابی رسانه های اجتماعی با مخاطبان هزاره -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

مزایای هوش مصنوعی برای افزایش فروش

مزایای هوش مصنوعی برای افزایش فروش -پنل اینستاگرام

خرداد 13, 1401
Share

برنامه جدید رسانه های اجتماعی BeReal در کالج ها به عنوان “اینستاگرام معمولی” ترند می شود | اخبار ایندیا تایمز -پنل اینستاگرام

خرداد 23, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 13, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 13, 1401
به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام - راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام – راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 13, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 13, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 13, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.