• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

نشنال جئوگرافیک 85 میلیون فالوور اینستاگرام دارد. چگونه موفقیت آنها را تقلید کنیم -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 19, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

کارشناسان و تحلیلگران برتر بازاریابی رشد گسترده کاربران اینستاگرام را در سال 2018 پیش بینی می کنند، بسیاری می گویند اینستاگرام محبوب ترین شبکه رسانه اجتماعی خواهد بود. سال گذشته، اپلیکیشن محبوب عکس، شبکه‌های رقیب را شکست داد اسنپ ​​چت و توییتر با بیش از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه.

بنابراین، اینستاگرام مکانی برای شروع ایجاد آگاهی از برند برای تجارت شما است. از آن استفاده کنید تا مردم را در مورد تجارت با شما هیجان زده کنید. با تبدیل کردن کسب و کار خود به مکانی جالب برای کار، کارمندان با استعداد برتر را به شرکت خود جذب کنید.

نشنال جئوگرافیک از سال 1888 از عکس های برنده جوایز خود برای بیان یک داستان بصری استفاده کرده است، مدت ها قبل از اینکه رسانه های اجتماعی وجود داشته باشند! با این حال، تقریباً مانند اینستاگرام برای آن ساخته شده است، و منطقی است که نشنال جئوگرافیک با بیش از 85 میلیون فالوور تا به امروز بیشترین فالوور را داشته باشد.

توانایی عکاسانش برای نشان دادن دیدگاه دنیوی خود در زمان واقعی به نشنال جئوگرافیک این امکان را می دهد تا تقریباً از هر رسانه دیگری با اینستاگرام به افراد بیشتری دسترسی پیدا کند.

در اینجا چهار نکته کلیدی استراتژی از حساب برتر اینستاگرام آورده شده است که می توانید آنها را در رویکرد برندسازی شرکت خود در سایت اعمال کنید.

1) یک هدف کاملاً مشخص برای حساب خود داشته باشید

اولین قدم برای ایجاد یک برند شناخته شده در هر پلتفرم رسانه اجتماعی، داشتن یک هدف مشخص است که به حساب شما جهت و موضوع کلی بدهد. در یک پست وبلاگ تایلر متکالف، تهیه‌کننده عکاس نشنال جئوگرافیک در وب‌سایت خود می‌گوید: «هدف ما ایجاد انگیزه در مخاطبان برای سفر مسئولانه است و عکاسان ما چندین دهه است که این کار را با موفقیت انجام می‌دهند.»

هدف حساب کاربری شما نیز باید انگیزه دادن به افراد برای انجام اقداماتی باشد که مستقیماً به مأموریت شرکت شما مربوط می شود. Nat Geo همیشه در مورد حیوانات و گرفتن آنها در زیستگاه طبیعی آنها بدون مزاحمت بوده است.

چگونه می توانید این عکس را دوست نداشته باشید؟

2) محتوایی را ارسال کنید که باعث می‌شود افراد از پیمایش خودداری کنند

لازم نیست محتوای شما به اندازه نشنال جئوگرافیک نفس گیر باشد تا در برندسازی کسب و کار شما بسیار موثر باشد. اما از اکانت اینستاگرامی که بیشترین فالوور را دارد سرنخ بگیرید و به یاد داشته باشید که عکس های جذاب اولین چیزی است که باعث محبوبیت یک حساب اینستاگرام می شود. هرگز فقط برای ارسال پست پست نکنید و فقط بهترین عکس های خود را پست کنید.

در حالی که ممکن است شرکت شما ۱۱۰ عکاس برتر جهان را نداشته باشد که اینستاگرام شما را مانند نشنال جئوگرافیک اداره کنند، اما می توانید مطمئن شوید که با استعدادترین عکاسان در کسب و کار شما به حساب کاربری شما دسترسی دارند. اینستاگرام را فقط در دامان یک نفر نیندازید. یک تلاش تیمی معمولاً با مشارکت‌کنندگان متعددی که در جهت مجموعه‌ای از اهداف استاندارد کار می‌کنند، بهترین کار را انجام می‌دهد.

محتوایی در اینستاگرام ایجاد کنید که جنبه انسانی شرکت شما را منعکس کند و آن کارمندان شما هستند! تصاویر اجمالی جالبی از پشت صحنه دفتر خود ارسال کنید که کار خود را به شیوه ای سرگرم کننده به نمایش می گذارد. همچنین تصاویری از رویدادهای ویژه، نمایشگاه‌های تجاری، صحنه‌هایی از سفرهای کاری خارج از محل، حضور در رسانه‌ها و مهمانی‌های شرکتی را پست کنید.

این عکس خیره کننده از یک یوزپلنگ در میان علف ها باعث شد که از پیمایش دست بکشم. در مورد شما چطور؟

3) از هشتگ های معروف و مارک دار استفاده کنید

روشی که کاربران در اینستاگرام محتوا پیدا می کنند، به استفاده درست از هشتگ ها بستگی زیادی دارد. اکانت هایی که حداقل از یک هشتگ استفاده می کنند، 12.6 درصد تعامل بیشتری دارند. هشتگ های برتر سال 2017 شامل #love، #photooftheday، #picoftheday و #سفر بودند. بیشتر پست‌های نشنال جئوگرافیک از این هشتگ‌های پرطرفدار استفاده می‌کنند.

با این حال، نشنال جئوگرافیک هشتگ های مارک خود را نیز ایجاد می کند که به اندازه عکس ها منحصر به فرد هستند و به اهمیت سفر یا برند آن اشاره می کنند. هشتگ های مارک دار روشی عالی برای دسته بندی تصاویر و ویدیوهای خاص در کاتالوگ های مجازی مبتنی بر موضوع هستند.

عکاس، در این مورد، از هشتگ خود در پست (نام خود) استفاده می کند. وقتی شخصی روی هشتگ او کلیک می کند، جریانی از عکس های او را نشان می دهد.

4) زیرنویس هایی بنویسید که افراد را به حرکت درآورد

مردم از اینستاگرام برای دیدن عکس‌ها و ویدیوها استفاده می‌کنند، اما می‌خواهند بدانند که به چه چیزی نگاه می‌کنند تا زمینه را بیان کنند. کپشن گویای تمام ماجراست! هرگز با زیرنویس های مبهم یا ناقص پست نکنید.

نشنال جئوگرافیک نه تنها عکس های خیره کننده ای منتشر می کند، بلکه زیرنویس های جذابی نیز دارد که مخاطبان خود را به خود جلب می کند. در پست مثال زیر، نه تنها عکس قدرتمند است، بلکه توضیحات واقعاً معنی می دهد و تأثیر می گذارد.

اینستاگرام حدود 600 کلمه را در کپشن به شما می دهد. من نمی گویم که از همه آنها به هیچ وجه استفاده کنید، بلکه می خواهم از فضا عاقلانه استفاده کنید تا مخاطبان خود را جلب کنید و آنها را در مورد آنچه در عکس یا ویدیو می بینند آموزش دهید. از جمله بندی هوشمندانه در اینستاگرام باید استفاده شود تا افراد را عمیق تر به یک داستان سوق دهد و آنها را به تعامل با شرکت شما سوق دهد.

در حالی که نشنال جئوگرافیک یک برند B2C است، هیچ دلیلی وجود ندارد که یک برند B2B نتواند از آن الگوبرداری کند و از این نکات برای کمک به تعریف خود در اینستاگرام استفاده کند.

برای کمک به رشد برند خود از طریق اینستاگرام، فرم زیر را پر کنید و ما تقریباً بلافاصله شما را پیگیری خواهیم کرد.



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
Aleppo Citadel - Font

15 تولید کننده برتر فونت اینستاگرام که باید بررسی کنید -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

اینستاگرام این هفته آزمایش NFT ها را اعلام کرد

اینستاگرام این هفته آزمایش NFT ها را اعلام کرد -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
Instagram Marketing Tips for small business

10+ ایده آسان بازاریابی اینستاگرام برای مشاغل کوچک در سال 2022 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 19, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.