• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

“اولویت بندی نکردن مردم”: با تغییر پلت فرم نبرد اینستاگرام با TikTok، شکایات افزایش می یابد -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
تیر 26, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

روزهایی که فیدهای اینستاگرام مملو از عکاسی غذاهای آماتوری فیلتر شده بود، گذشته است. اکنون، وقتی وارد برنامه می شوید، احتمالاً محتوای ویدیویی بیشتری پیدا خواهید کرد.

پلتفرم رسانه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر تمرکز خود را به ویدیو تغییر داده است و محصولاتی مانند ویژگی ویدیوی کوتاه خود را در اولویت قرار داده است. قرقره ها در میان رقابت با TikTok.

تغییرات در اینستاگرام باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده است با پلت فرم استراتژیست‌های رسانه‌های اجتماعی می‌گویند، اما به نظر می‌رسد تمرکز ویدئو محور اینستاگرام اینجا باقی بماند و می‌تواند فرصت‌هایی را برای سازندگان و برندها ایجاد کند.

به یاد دارم زمانی که (اینستاگرام) برای اولین بار منتشر شد و همه ما از آن فیلترها… روی عکس هایمان استفاده می کردیم کریستینا اولیوارز، بنیانگذار و مدیر اجرایی The Social Butterfly Gal. “اگر به قدیمی‌ترین شکل عکس خود در اینستاگرام برگردید، آن را کاملاً تغییر می‌بینید. و من فکر می‌کنم به همین دلیل است که بسیاری از مردم عصبانی می‌شوند زیرا این تغییر در جایی است که همه چیز در حال انجام است.”

متا، شرکت مالک این پلتفرم، گفت: در حال حاضر، اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی است که پست‌های ویدیویی را به Reels تبدیل می‌کند.

یکی از سخنگویان متا در ایمیلی گفت: «ما در حال آزمایش این ویژگی به عنوان بخشی از تلاش‌هایمان برای ساده‌سازی و بهبود تجربه ویدیویی در اینستاگرام هستیم.

سال گذشته، آدام موسری، رئیس اینستاگرام گفت که این پلتفرم «دیگر یک برنامه اشتراک گذاری عکس نیست“با اشاره به اینکه کاربران به دنبال سرگرم شدن هستند و رقابت یوتیوب و TikTok را تایید می کنند.

موسری همچنین گفت که یکی از اهداف این شرکت برای سال 2022 این است کهدو برابر کردنروی محصولات ویدیویی خود و همه فرمت های ویدیویی خود را در اطراف Reels ادغام کند.

از آنجایی که اینستاگرام به تمرکز خود بر روی ویدئو ادامه می‌دهد، این چیزی است که کارشناسان می‌گویند برای کاربران و برندها معنی دارد.

آیا TikTok ذهن شما را می خواند؟: چرا اجتناب از خریدهای ناگهانی در رسانه های اجتماعی بسیار سخت است

کاربران از چه چیزی شکایت دارند؟

برای کاربران، جذابیت اینستاگرام این است که از یک پلتفرم تصویری به یک اپلیکیشن صمیمی و جذاب تبدیل شده است. Yael Bar tur، مشاور و شریک شبکه های اجتماعی در شرکت روابط عمومی Sitrick.

بار تور گفت: «اگرچه اکنون تعداد زیادی تبلیغات بیشتری دارند، من فکر می‌کنم کاربران آن را دوست داشتند زیرا بسیار صمیمی‌تر و جذاب‌تر است و واقعاً فقط آنچه را که برای دیدن ثبت نام کرده‌اید می‌بینند».

اولیوارز گفت، اما یکی از ناامیدی‌های کاربران از این برنامه این است که الگوریتم آن «افرادی را که قبلاً دنبال می‌کنیم اولویت‌بندی نمی‌کند».

اینستاگرام تصمیم گرفت خوراک زمانی را حذف کنید در سال 2016 به نفع یک الگوریتم مبتنی بر، اما این شرکت ترتیب زمانی را بازگرداند گزینه امسال

اولیوارز می‌گوید: «این شرکت در تلاش است تا در همان حوزه TikTok قرار بگیرد. بنابراین من احساس می‌کنم چیزهایی وجود دارد که آنها باید کمی بیشتر در اولویت قرار دهند تا اینکه صرفاً تلاش کنند بیش از حد با TikTok رقابت کنند.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا در طی تماس با درآمد شرکت در ماه آوریل گزارش داد که قرقره ها بیش از 20 درصد از زمانی را که مردم در سه ماهه اول در اینستاگرام سپری می کردند، تشکیل می دادند.

متا میانگین ماهانه داده های کاربران اینستاگرام را که در سال 2010 راه اندازی شد، منتشر نمی کند. این پلتفرم در سال 2018 و اواخر سال گذشته 1 میلیارد کاربر را گزارش کرد. منابع ناشناس در این شرکت به CNBC گفتند اینستاگرام از مرز ۲ میلیارد کاربر ماهانه عبور کرد.

TikTok در ماه سپتامبر گزارش داد این پلتفرم به سرعت در حال رشد از 1 میلیارد کاربر عبور کرد، تنها سه سال پس از ادغام با یک برنامه ویدیویی دیگر به نام Musical.ly و به عنوان یک برند بین المللی راه اندازی شد.

نژادپرستی در شبکه های اجتماعی: سیاه پوستان بیش از هر کسی از فیس بوک استفاده می کنند. الان دارن میرن

تغییرات در اینستاگرام برای برندها چه معنایی دارد؟

اولیوارز گفت: برای برخی از صاحبان مشاغل، تطبیق با رسانه های اجتماعی مستلزم “تغییر طرز فکر بزرگ” است و برندها اکنون باید زمان بیشتری را صرف ارتقای محتوای خود در اینستاگرام کنند زیرا پلتفرم ویدیو را در اولویت قرار می دهد.

اولیوارز گفت: «برندها شروع به استخدام تولیدکنندگان محتوا کرده‌اند، زیرا می‌دانند که به کسی نیاز دارند تا محتوا را فیلمبرداری کند، محتوا را ویرایش کند. من فکر می‌کنم این یک تغییر بزرگ در طرز فکر آنها در مورد بازاریابی به دلیل این راه‌های جدید است.»

اولیوارز گفت که این پلتفرم هنوز فرصت‌های زیادی را برای برندهایی ارائه می‌کند که با ویدیوهای کوتاه خود خلاق و اصیل هستند و می‌توانند «پیمایش را متوقف کنند».

اولیوارز گفت: “ما باید به آموزش ادامه دهیم و همچنان تلاش کنیم تا مردم را با این کار کنار بیاوریم زیرا راه به جایی نمی برد.” “و بنابراین مثل این است که یا سوار قطار می شوید یا نه.”

سرمایه گذاران جوان: جنرال Z علیرغم نکات گمراه کننده سرمایه گذاری، برای مشاوره مالی شخصی به TikTok، اینستاگرام روی می آورد

آینده اینستاگرام چیست؟

در حالی که برخی از کاربران اینستاگرام در حال تخلیه هستند، Bar tur گفت که این پلتفرم قوی است و خاطرنشان کرد که کاربران در ابتدا در برابر ویژگی Stories مقاومت می کردند.

بار تور گفت اینستاگرام احتمالاً منابع بیشتری را به سمت اطمینان از دیدن حلقه‌های بیشتر توسط کاربران هدایت می‌کند و فید برای ویدیوها تنظیم می‌شود تا از تعامل بالاتر اطمینان حاصل شود.

بار تور گفت: «هر چیزی که تعامل را افزایش دهد هم برای پلتفرم و هم برای کاربران خوب است.

در حال حاضر، آینده اینستاگرام احتمالاً به صورت ویدیویی خواهد بود. موسری در آوریل گذشته گفت اینستاگرام این کار را خواهد کرد الگوریتم رتبه بندی آن را تغییر دهید برای برجسته کردن محتوای اصلی در پلتفرم خود در مقایسه با محتوای بازنشر شده. و ماه گذشته اینستاگرام قرقره های توسعه یافته از 60 تا 90 ثانیه

اولیوارز می‌گوید: «رسانه‌های اجتماعی به سرعت تغییر می‌کنند و تقریباً در هر ثانیه یک به‌روزرسانی متفاوت وجود دارد. در مورد آینده، بسیار جالب خواهد بود که ببینیم چگونه آنها به نوآوری پلتفرم‌ها ادامه می‌دهند و چه بازاریاب‌ها، کسب‌وکارها، برندها، سازندگان، بازاریابی خود را ارتقا می‌دهند.»

پوشش بیشتر برای مشترکین USA TODAY

این مقاله در ابتدا در USA TODAY ظاهر شد: تغییرات اینستاگرام در نبرد با TikTok باعث نارضایتی برخی از کاربران شده است



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
اینستاگرام آزمایش اولیه پلتفرم جدید کشف اینفلوئنسر «Creator Marketplace» را راه اندازی کرد

اینستاگرام آزمایش اولیه پلتفرم جدید کشف اینفلوئنسر «Creator Marketplace» را راه اندازی کرد -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

مرداد 12, 1401
حلقه های فیس بوک و اینستاگرام شما تغییر کرده است!  TikTok مورد حمله قرار گرفت

حلقه های فیس بوک و اینستاگرام شما تغییر کرده است! TikTok مورد حمله قرار گرفت -پنل اینستاگرام

تیر 26, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام …-پنل اینستاگرام

مرداد 3, 1401
Instagram Stories, tudo o que você precisa saber para tirar o máximo proveito desta funcionalidade e aumentar as visualizações

استوری‌های اینستاگرام: داستان‌های جالب و به‌عنوان Visualizações را بیاموزید -پنل اینستاگرام

تیر 26, 1401
بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟

بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟ -پنل اینستاگرام

تیر 26, 1401
10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده)

10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده) -پنل اینستاگرام

تیر 26, 1401
هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی

هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی -پنل اینستاگرام

تیر 26, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • دسته‌بندی نشده
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.