• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 16, 1401
صفحه اصلی تبلیغات اینستاگرام

به گزارش پنل اینستا

به عنوان یک آژانس سئو یا بازاریابی، می‌دانید که داشتن ابزار مناسب برای مقیاس‌بندی کسب‌وکارتان چقدر مهم است. با کنار گذاشتن رویکرد دستی، می‌توانید راه‌های هوشمندانه‌تری برای رشد و توسعه آژانس خود بیابید (و به بسیاری از صاحبان کسب‌وکار کمک کنید تا حد امکان موفق شوند).

این چیزی است که داشبورد آژانس «Google برای کسب‌وکار من» را بسیار هیجان‌انگیز می‌کند. این مجموعه یکپارچه برای مدیریت نمایه «Google برای کسب‌وکار من» مشتری شما است، صرفنظر از اینکه مجموعه مشتری شما چقدر بزرگ یا کوچک است.

ما می دانیم که ایجاد نمایه کسب و کار Google برای بهینه سازی دید مشتری شما در جستجوی Google بسیار مهم است. به همین دلیل است که این داشبورد آژانس بسیار قدرتمند است: به شما کمک می کند فهرست های GMB را از طرف مشتریان خود با سرعت، کارایی و سهولت ایجاد و مدیریت کنید.

آیا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مطالبه فهرست GMB از طرف مشتریان خود به عنوان یک آژانس آماده هستید؟ ما همه چیزهایی را که باید بدانید جمع آوری کرده ایم.

a چیست Google برای کسب و کار من حساب آژانس؟

قبل از اینکه جلوتر برویم، اجازه دهید چند چیز را مستقیم بیان کنیم. «Google برای کسب‌وکار من» (اکنون به عنوان نمایه کسب‌وکار Google شناخته می‌شود) یک فهرست رایگان در Google است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنند، مکان‌های فروشگاه فیزیکی خود را تبلیغ کنند و سئوی محلی خود را تقویت کنند.

این شامل مجموعه ای از اطلاعات، از جمله ساعات کار، آدرس، جزئیات تماس و موارد دیگر است. اساساً، به گونه ای طراحی شده است که به کسب و کارها فرصت بیشتری برای رتبه بندی در اکوسیستم گوگل (به ویژه در نتایج جستجوی گوگل و نقشه های گوگل) بدهد.

معمولاً، این نمایه‌های کسب‌وکار توسط صاحبان کسب‌وکار راه‌اندازی می‌شوند و به حساب‌های Google آنها مرتبط می‌شوند. با این حال، بسیاری از کسب و کارها انتخاب می کنند که یک آژانس سئو را برای مدیریت این فرآیند برای آنها درگیر کنند.

آنجاست که داشبورد آژانس کسب و کار گوگل این پورتال که در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد، به آژانس‌ها اجازه می‌دهد فهرست‌های Google را از طرف مشتریان خود با Google My Business مدیریت کنند.

یکی از بزرگترین مزایای این داشبورد این است که به آژانس ها اجازه می دهد هزاران مکان تجاری محلی را در یک حساب واحد مدیریت کنند. پیش از این، تعداد نمایندگی‌ها به 100 مکان در هر حساب محدود می‌شد (که مقیاس این آژانس‌ها را دشوار می‌کرد).

مزایای ثبت نام در a نمایه کسب و کار به عنوان آژانس؟

به عنوان یک آژانس، شما می خواهید کارآمدترین راه را برای عملکرد و حمایت از مشتریان خود بیابید. این همان چیزی است که داشبورد آژانس کسب و کار Google را به ابزار ارزشمندی تبدیل می‌کند: این ابزار به شما امکان می‌دهد به راحتی حساب‌های Google My Business را برای مشتریان خود راه‌اندازی کنید، بدون اینکه نیازی به گذراندن فرآیند سخت درخواست دسترسی یا انتقال مالکیت داشته باشید.

اجازه دهید شما را با چند مورد از مزایای اصلی ثبت نام در داشبورد آژانس کسب و کار Google آشنا کنیم:

  • این به شما امکان می دهد تمام مکان های مشتری خود را در یک حساب مدیریت کنید: داشبورد آژانس به عنوان یک مرکز متمرکز برای تمام اطلاعات GMB مشتری شما عمل می کند. این امر مدیریت هر فهرست، به‌روزرسانی اطلاعات کسب‌وکار، پاسخ به نظرات Google و بهینه‌سازی حساب‌های آن‌ها را برای عملکرد برتر در نتایج جستجوی محلی سریع‌تر و ساده‌تر می‌کند.
  • ارسال و دریافت آسان دعوت‌نامه‌ها برای مدیریت فهرست‌ها: برای کمک به آژانس‌ها در مدیریت چندین صفحه «Google برای کسب‌وکار من»، این داشبورد ارسال و دریافت دعوت‌نامه‌ها برای مدیریت این صفحات از مشتریان را آسان‌تر می‌کند. در این پورتال، آژانس‌ها می‌توانند وضعیت تمام درخواست‌های خود را مشاهده کرده و مجوزهای دسترسی را به راحتی ارزیابی کنند.
  • فرآیندهای مدیریت و تأیید ساده شده با گروه‌های مکان: همه مکان‌های مدیریت شده در یک حساب سازمانی در یک گروه مکان قرار دارند. این بدان معناست که آژانس‌ها می‌توانند به راحتی درخواست دسترسی برای مدیریت فهرست GMB کسب‌وکارهای کوچک کنند یا کسب‌وکارها می‌توانند از یک آژانس دعوت کنند تا فهرست خود را به راحتی مدیریت کند.
  • گردش کار داخلی هوشمندتر با گروه‌های کاربری: کلید موفقیت به‌عنوان یک آژانس این است که اطمینان حاصل کنید که سیستم‌های مناسبی برای حضور در مشتریان جدید و مدیریت فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال آنها در اختیار دارید. با گروه‌های کاربری، آژانس‌ها می‌توانند به راحتی تیم‌ها را مدیریت کرده و دسترسی به هر نمایه کسب‌وکار Google را کنترل کنند.

چگونه آژانس ها می توانند مدیریت کنند فهرست‌های «Google برای کسب‌وکار من». برای مشتریان خود؟

همانطور که اشاره کردیم، کارآمدترین راه برای مدیریت فهرست‌های Google برای کسب‌وکار من برای مشتریان به‌عنوان یک آژانس، این است یک حساب آژانس با Google راه اندازی کنید.

این نوع نمایه کسب‌وکار که به‌عنوان حساب سازمانی نیز شناخته می‌شود، به‌طور خاص برای اشخاص ثالثی طراحی شده است که مکان‌ها را از طرف مشتری یا سایر صاحبان کسب‌وکار مدیریت می‌کنند.

نحوه کار به این صورت است: سازمان شما فقط زمانی می تواند یک مکان را مدیریت کند که آن مکان سطح مناسبی از مجوز را به شما بدهد. سپس، کاربران درون سازمان شما (معروف به کارمندان آژانس شما) می توانند این نمایه های کسب و کار Google را از طرف مشتریان شما مدیریت کنند.

آماده راه اندازی یک سازمان در نمایه کسب و کار هستید؟ در اینجا مراحلی وجود دارد که باید انجام دهید:

  • سر به صفحه ثبت نام آژانس گوگل
  • آدرس وب سایت آژانس خود را وارد کنید
  • با یک آدرس ایمیل در دامنه آژانس خود وارد شوید (مطمئن شوید که آدرس ایمیل شما با دامنه وب سایت آژانس شما مطابقت دارد!)
  • تأیید کنید که این حساب اصلی نمایه کسب و کار Google آژانس شما است
  • اطلاعات اضافی درباره آژانس خود وارد کنید و مالکان بیشتری اضافه کنید
  • دستورات را برای ایجاد سازمان خود دنبال کنید

آژانس ها چه نوع جزئیاتی را می توانند برای مشتری خود مدیریت کنند Google برای کسب و کار من?

ممکن است از خود بپرسید: به عنوان یک آژانس، چه کاری می توانم انجام دهم تا به بهینه سازی نمایه کسب و کار Google مشتریم کمک کنم؟

خبر خوب این است که با یک نمایه آژانس، می توانید همان سطح دسترسی مشتری خود را به دست آورید. این به شما این امکان را می‌دهد که ویرایش‌های هوشمندانه و استراتژیک در فهرست کسب‌وکارشان انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که بیشترین دید را در جستجو و نقشه‌های Google به دست می‌آورد.

به عبارت دقیق تر، در اینجا چیزی است که می توانید برای مشتریان خود به عنوان یک آژانس مدیریت کنید:

  • ویرایش اطلاعات تماس: مهم است که مطمئن شوید اطلاعات تماس مشتری شما (مانند شماره تلفن و آدرس ایمیل آنها) دقیق و به روز است. مشتریان در منطقه خدمات خود باید بتوانند به راحتی با آنها در تماس باشند، که این جزئیات را برای افزایش فروش و بازدید از فروشگاه ضروری می کند.
  • بهینه سازی نام کسب و کار مشتری در Google: نام نمایه مشتری شما باید دقیقاً نشان دهنده کسب و کار او باشد و جستجوی آن آسان باشد.
  • تنظیم آدرس کسب و کار مشتری: ذخیره آدرس فیزیکی صحیح در فهرست GMB مشتری برای کمک به هدایت خریداران در جهت درست، کلیدی است. بنابراین، مطمئن شوید که ویترین فروشگاه آنها با یک آدرس دقیق به راحتی قابل دسترسی است.
  • اصلاح شرح کسب و کار مشتری: این شرح نمایه فرصتی برای شماست تا بهترین کاری که مشتری شما انجام می دهد را به نمایش بگذارید. دقیقاً مانند بیوگرافی در رسانه‌های اجتماعی، این توضیحات باید کوتاه، جذاب و حاوی کلمات کلیدی سئو استراتژی باشد تا شانس آن‌ها برای به ثمر رساندن ترافیک وب سایت ارگانیک را افزایش دهد.
  • به روز رسانی ساعات کاری مشتری: آیا کسب و کار مشتری شما ساعات کاری خود را در فصول مختلف تغییر می دهد؟ آیا در روزهای تعطیل تعطیل هستند یا برای رویدادهای خاص تا دیر وقت باز هستند؟ حتماً این ساعات کاری را در فهرست «Google برای کسب‌وکار من» به‌روزرسانی کنید.
  • اطمینان از اینکه فهرست آنها وب سایت کسب و کار صحیح را نشان می دهد: ترافیک وب سایت را از فهرست Google My Business مشتری با پیوند به روز به وب سایت فعلی آنها به حداکثر برسانید.

نمایه «Google برای کسب‌وکار من» روشی قدرتمند برای کمک به مشتریان شماست تا در مقابل مشتریان بالقوه در منطقه خود قرار بگیرند. با انجام این ویرایش‌های استراتژیک در فهرست آن‌ها، می‌توانید جایگاه آن‌ها را در بزرگترین موتور جستجوی جهان (معروف به گوگل) افزایش دهید و حضور آنلاین آن‌ها را ارتقا دهید.

نحوه ادعای الف فهرست «Google برای کسب و کار من». برای مشتریان شما

در حالی که هر کسی می‌تواند فهرستی را به Google اضافه کند، مهم است که مطمئن شوید که مشتریان شما واقعاً مالک و کنترل داده‌های این حساب هستند.

اگر شخصی قبلاً شرکت مشتری شما را در Google فهرست کرده است، در اینجا چگونه می توانید برای ادعای این فهرست اقدام کنید:

  • کسب و کار آنها را در Google Maps پیدا کنید
  • در گوشه سمت راست پایین نقشه، «ادعای این کسب‌وکار» را انتخاب کنید
    • در این مرحله می‌توانید نام کسب‌وکار را نیز به‌روزرسانی کنید یا اطلاعات نادرست را اصلاح کنید
    • سپس، شما به سادگی باید تأیید کنید که مشتری شما مالک کسب و کار است (معمولاً از طریق تأیید ایمیل) و ادعای این فهرست را نهایی کنید.

مشتریان Offboarding: نحوه انتقال مالکیت به آنها نمایه کسب و کار

اگر مشتریان شما تصمیم گرفتند به جای دیگری بروند یا به آنجا بروند، باید بدانید که چگونه مالکیت را به آنها بازگردانید.

این به عنوان t شناخته می شودواگذاری مالکیت اصلی نمایه کسب و کار، و برای اطمینان از اینکه مشتری شما کنترل کاملی بر نمایه خود دارد انجام می شود.

به علاوه، از آنجایی که مشتری شما قبلاً دسترسی خواهد داشت، این یک فرآیند سریع و آسان برای اطمینان از دسترسی کامل آنها است.

در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  • برای مدیریت نمایه کسب و کار خود وارد سیستم شوید
  • نمایه ای را که می خواهید مدیریت کنید باز کنید
  • در منوی سمت چپ، Users را انتخاب کنید
  • کاربری را که می خواهید مالک اصلی باشد انتخاب کنید. در سمت راست نام آنها، روی کادر کلیک کنید
  • “مالک اصلی” را انتخاب کنید (اگر در حال حاضر مالک اصلی نمایه کسب و کار او باشید، این نشان داده می شود)
  • روی Transfer than Done کلیک کنید و این انتقال بلافاصله تغییر خواهد کرد

وقتی صحبت از استفاده از فهرست های کسب و کار گوگل به عنوان یک آژانس به میان می آید، راه اندازی حساب مناسب کلید موفقیت شما است. با راه‌اندازی دسترسی در سطح آژانس، می‌توانید همه فهرست‌های lcient خود را در یک داشبورد آسان (با تعداد نامحدودی از مکان‌ها که می‌توان در یک مکان متمرکز مدیریت کرد) مدیریت کنید.

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
اینستاگرام چگونه به آینده تجارت الکترونیک تبدیل می شود؟

اینستاگرام چگونه به آینده تجارت الکترونیک تبدیل می شود؟ -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

آیا اینستاگرام به سلامت روان شما آسیب می رساند؟ -پنل اینستاگرام

خرداد 16, 1401
Instagram Artificial Intelligence

اینستاگرام از هوش مصنوعی برای یادگیری اطلاعات بیشتر کاربران استفاده خواهد کرد – California18 -پنل اینستاگرام

تیر 5, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 16, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 16, 1401
به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام - راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام – راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 16, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 16, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 16, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.