این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
هنگام تبلیغ کسب و کار خود، نباید از قدرت بازاریابی اینستاگرام غافل شوید. این برنامه با رسیدن به بیش از 1.3 میلیارد کاربر، افزودنی قدرتمند به سلاح بازاریابی رسانه های اجتماعی شما است. نه تنها اعداد محض قانع کننده هستند. اما به دلیل تنوع زیاد کاربران در این پلتفرم، می توانید به راحتی به بازار هدف خود برسید.
چه به دنبال هدف قرار دادن والدین جدید باشید، چه طرفداران موسیقی پانک و چه کسانی که به دنبال یک معامله گر بیت کوین، باید نگاهی دقیق به این پلتفرم رسانه اجتماعی بیندازید تا ببینید چگونه می تواند به شما در هدف قرار دادن بازار خود کمک کند.
در اینجا نحوه بهینه سازی استراتژی بازاریابی خود در اینستاگرام آورده شده است.
یک پروفایل عالی ایجاد کنید
اولین قدم برای جذب مشتریان بیشتر در اینستاگرام، ایجاد یک پروفایل عالی است. نمایهای که جالب به نظر میرسد و محتوای جذابی دارد، بینندگان را تشویق میکند تا بیشتر بدانند و روی وبسایت شما کلیک کنند یا صفحه شما را دنبال کنند. میوه های کم آویزان زیادی برای هدف قرار دادن – بیش از حد وجود دارد 90 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک صفحه تجاری را دنبال کنید.
قبل از هر چیز، مطمئن شوید که قبلاً در مورد مخاطبان هدف خود تحقیق کرده اید، بنابراین ایده روشنی در مورد چگونگی دستیابی به آنها به مؤثرترین روش دارید. اگرچه اینستاگرام پایگاه کاربران زیادی دارد، اما فعال ترین کاربران از ایالات متحده هستند و بین 18 تا 29 سال سن دارند. گفته می شود، بسیاری از کاربران دیگر برای هدف قرار دادن وجود دارند!
مرحله بعدی بهینه سازی پروفایل شماست. شما می توانید این کار را با ایجاد یک بیوگرافی جذاب و فریبنده انجام دهید. هدف این است که شخصیت برند خود را در کمترین کلمه ممکن به نمایش بگذارید. اطمینان حاصل کنید که URL وب سایت خود را اضافه کرده اید تا مخاطبان شما بتوانند اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار شما پیدا کنند.
استراتژی های محتوای بصری
در جایی که اینستاگرام به آن مربوط می شود، جلوه های بصری مهم هستند. این بدان معناست که شما به عکسها و ویدیوهای باکیفیت نیاز دارید تا مخاطبان خود را به درستی درگیر کنید و آنها را وادار کنید تا اطلاعات بیشتری درباره شما پیدا کنند. برای انجام این کار، باید مطمئن شوید که عکسها جذاب هستند. چه این کار با ارائه عکس های واضح یا اینفوگرافیک های روشن انجام شود، در هر صورت، باید خوب به نظر برسد و خواندن آن آسان باشد. مهمتر از همه، به یاد داشته باشید، اگر داستان عالی را بیان نمی کند یا مخاطب شما را درگیر نمی کند، مشکل دارید.
زیرنویس های عالی بنویس
برای متمایز شدن در میان هزاران کسبوکار دیگر که همین کار را در اینستاگرام انجام میدهند، باید کپشنهای عالی بنویسید. در اینجا، شما فرصتی دارید تا شخصیت برند خود را به نمایش بگذارید و هر آنچه را که برای فروش محصولات یا خدمات خود نیاز دارید به دست آورید.
می توانید هشتگ ها را در کپشن های خود اضافه کنید. این یک راه عالی برای افزایش تعداد افرادی است که پست های شما را می بینند. کاربران اینستاگرام می توانند هشتگ ها را برای یافتن پست های مرتبط فیلتر کنند. استفاده از هشتگ ها می تواند به شما کمک کند تا از این طریق بینندگان بیشتری برای پست های خود پیدا کنید.
اگرچه می توانید از 30 هشتگ استفاده کنید، اما توصیه می کنیم از پنج تا هشتگ استفاده کنید. در غیر این صورت، می توان آن را به عنوان پر کردن هشتگ مشاهده کرد – که می تواند به این معنی باشد که کاربران اینستاگرام محتوای شما را برای آن برچسب ها نمی بینند.
مشارکت اینفلوئنسرها
یکی از راههای عالی برای به دست آوردن سرنخ، همکاری با یک اینفلوئنسر است. اینفلوئنسرها در حال حاضر مخاطبانی خواهند داشت که میتوانند محصولات یا خدمات شما را به آنها معرفی کنند و شما را از انجام تمام کارهای سنگین برای یافتن پایگاه بیننده خود نجات دهند.
با وجود بسیاری از استراتژی های بازاریابی که باید امتحان کنید، هرگز زمانی بهتر از اکنون برای بازاریابی کسب و کار خود از طریق اینستاگرام وجود نداشته است.
حق چاپ 2022. مقاله ممکن شده توسط Muve Media & Marketing.