این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
فیدهای ویدیویی کوتاه مدت با TikTok و بیش از یک میلیارد کاربر جهانی ماهانه آن بر پلتفرم های رسانه های اجتماعی تسلط دارند. کسی که باید شکست بخورد.
برای رقابت، متا اعلام کرد در روز پنجشنبه اینستاگرام و فیسبوک Reels – گزینه ویدیوی کوتاه و فرمت محتوایی که سریعترین رشد را دارد – با طیف وسیعی از ابزارهای خلاقانه جدید از جمله گزینههای ویرایش صدا، برچسبهای تعاملی جدید، کلیپهای طولانیتر و موارد دیگر بهروزرسانی میشوند.
کاربران اکنون میتوانند کلیپهای Reels 90 ثانیهای ایجاد کنند که 30 ثانیه از محدودیت 60 ثانیهای اولیه آن بیشتر است.
در حالی که ویدیوهای کوتاه موفقیت بزرگی در جذب مخاطبان آنلاین – به ویژه کاربران GenZ – داشتهاند – اجازه دادن به ویدیوهای طولانیتر با اخلاق اخیر TikTok مطابقت دارد، پس از اینکه مدت ویدیوی خود را در جولای به 3 دقیقه و سپس به 10 دقیقه در فوریه افزایش داد.
سایر ابزارهای جدید Reels اینستاگرام شامل تعداد زیادی استیکر محبوب استوری از جمله استیکرهای نظرسنجی، مسابقه و اسلایدر ایموجی، یک ویژگی Import Audio است که به سازندگان این امکان را میدهد تا صدای اصلی را به هر ویدیوی ۵ ثانیهای بهعلاوه مستقیماً در قالب Reels وارد کنند، و قالبهایی که به کاربران امکان میدهد دنبالههای صوتی و کلیپ را از حلقههای مورد علاقهشان بیرون بکشند و آن را با محتوای خود سفارشی کنند.
با فیس بوک Reels، کاربران اکنون می توانند از طریق Creator Studio حلقه های فیس بوک را از مرورگر وب خود ایجاد، ویرایش، انتشار و زمان بندی کنند.
انواع ابزارهای کلیپ ویدیویی نیز بر روی دسکتاپ موجود است که به کاربران امکان میدهد حلقههای کوتاه را مستقیماً از محتوای زنده خود تولید کنند و کلیپهای زنده را به فرمت عمودی 60 ثانیهای با نمای دوگانه برای گیمپلی و دوربینهای سازنده برش دهند.
سازندگان اکنون میتوانند ویدیوهای خود را در فیسبوک Reels روایت کنند و با Sound Sync، کلیپهای ویدیویی خود را بهطور خودکار با آهنگ آهنگ همگامسازی کنند.
در نهایت، متا با قرار دادن آنها در فیدهای پیشنهادی اضافی در سراسر برنامه های خود، کشف Reels را تقویت می کند.
این به این معنی است که حلقههای پیشنهادی در فید را در سطح جهانی عرضه کنید تا به سازندگان کمک کند توسط مخاطبان جدید کشف شوند و حلقههای تماشای جهانی را گسترش دهید تا حلقههای فیسبوک در فید، گروهها و تماشا ظاهر شوند. کاربران اینستاگرام اکنون می توانند Reels خود را در فیس بوک برای گسترش دسترسی به محتوای خود توصیه کنند.
متا گفت که سازندگان باید هنگام پست کردن در Reels روی محتوای اصلی تمرکز کنند، زیرا پلتفرم محتوای اصلی را در مکانهایی که Reels را توصیه میکند اولویت میدهد.
حلقههای اینستاگرام و فیسبوک با طیف وسیعی از ابزارهای خلاقانه جدید از جمله گزینههای ویرایش صدا، برچسبهای تعاملی جدید و کلیپهای طولانیتر بهروزرسانی خواهند شد. کاربران اکنون می توانند کلیپ های Reels 90 ثانیه ای ایجاد کنند که 30 ثانیه بیشتر از محدودیت 60 ثانیه اولیه است.
(0)