• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    مدل کسب و کار Freemium چیست؟

    مدل کسب و کار Freemium چیست؟ -پنل اینستاگرام

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    مدل کسب و کار Freemium چیست؟

    مدل کسب و کار Freemium چیست؟ -پنل اینستاگرام

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

Panique chez Instagram، qui abandonne une mise à jour devant la colère de ses utilisateurs -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
مرداد 13, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

این یک رابط کاربری جدید است که «کاملاً ساده» در اینستاگرام به‌عنوان یک رابط کاربری جدید است. Dont acte: le réseau social met ce developpement en pause. Mais previent aussi qu’il contenra à mettre davantage en avant les contenus vidéo.

C’est ce que l’on appelle un rétropédalage. Il ya quelques jours، Adam Mosseri، حامی اینستاگرام، s’est fendu d’un communiqué طولانی، sous la forme d’une vidéo postée sur son compte. L’objectif؟ Tenter d’apaiser une polémique qui ne cesse de grossir depuis quelques semaines… et l’apparition d’une nouvelle interface « plein écran » pour le réseau social, clairement inspirée de celle de celle de TikTok, à l’apparition d’une nouvelle interface « plein écran » pour le réseau social, clairement inspirée de celle de celle de TikTok, à bequis » au détriment des publications de vos contacts.

« آزمون Ce n’est qu’un! » از Mosseri دفاع کنید، چه دقیق و چه رابط کاربری «غوطه‌ورانه» و «غیرقابل‌استفاده» از ویژگی‌های مفید استفاده می‌کند. Elle a pependant visualment été activée sur sures comptes d’importance, puisque même deux des plus grandes stars de la plate-forme (کیم کارداشیان و کایلی جنر) s’y sont publiquement opposées.

👋🏼 در حال حاضر اتفاقات زیادی در اینستاگرام می افتد.

من می‌خواستم به چند مورد اشاره کنم که روی آن کار می‌کنیم تا اینستاگرام تجربه بهتری داشته باشد.

لطفا نظرتون رو بهم بگید👇🏼 pic.twitter.com/x1If5qrCyS

— آدام موسری (@mosseri) 26 جولای 2022

کیم کارداشیان entre dans la danse

Par le biais d’une داستان، les deux célébrités (qui réunissent presque 700 millions d’abonnés à elles-deux, excusez du peu) ont en effet relayé une petition devenue virale en quelques heures. Elle réunit quelque 300 000 signataires autour d’un برنامه ساده : « اینستاگرام را دوباره اینستاگرام بسازید ». Ils réclament un retour du flux chronologique, que l’algorithme mette de nouveau en avant les photos, mais aussi qu’Instagram cesse « d’essayer de devenir TikTok » pour revenir à ce qui a fait son charme : le partage simple de clichés entre amis.

Il faut aussi le rappeler : il ya derrière tout cela de très gros sous. La Pétition rappelle en effet que ce «pivot» vers la vidéo chamboule l’économie de nombreux influenceurs qui la pratiquent peu et voient péricliter l’engagement de leurs abonnés… et donc leurs revenus.

Devant cette fronde، il était logique que Mosseri intervienne. Il a certes reconnu que l’interface plein écran « n’était pas encore au point » et a annoncé que son déploiement était désormais en pause. La colère de Kim Kardashian et de quelques centaines de milliers d’utilisateurs n’est toutefois pas la seule raison de ce revirement. Dans une Interview accordée à The Verge, Mosseri explique par ailleurs que ses équipes ont constaté que les « données d’usage » رابط کاربری de la nouvelle n’étaient pas bonnes.

اینستاگرام plie, mais ne rompt pas

مایس توجه : اینستاگرام ne reviendra pas pour autant à ce qu’il était autrefois. Mosseri le rappelle dans sa communication : la part des contenus vidéo ne va faire que grimper dans les années à venir :

« Nous allons continuer à supporter les photos, c’est une partye de notre héritage […] Ceci dit, je veux être honnête : je pense qu’Instagram va se tourner de plus en plus vers la vidéo à l’avenir. Nous le constatons même si nous ne changeons rien […] Si on regarde ce que les gens partagent, aiment, consomment et regardent in Instagram, on constate qu’il s’agit de plus en plus de vidéos ».

D’aucuns pourraient lui rétorquer que c’est aussi parce que le service a, par le biais de changements successifs (lancement des داستان ها، پویس دس قرقره ها، اصلاحات الگوریتم…) مورد علاقه لا vidéo que la consommation des utilisateurs a évolué…

Le petit message d’Adam Mosseri ne changera rien, non plus, à l’irruption dans votre fil de contenus produits par des comptes que vous ne suivez pas. Car tous les services de Meta sont en train, doucement, mais surement, de muter : Instagram, comme Facebook, vont s’éloigner du fonctionnement d’un réseau social traditnel, avec amis ou abonnés, pour se mettre à l’heure du « موتور کشف ».

Un moteur de recommandation de contenus déjà à l’œuvre, inspiré là encore de la fonction «Pour Toi» از TikTok، dont la place va augmenter dans les mois qui viennent. À l’occasion de la presentation des résultats financiers de sa firme, il ya quelques jours, Mark Zuckerberg a indiqué que la part des contenus « پیشنهادات » était d’environ 15 % à l’heure actuelle, mais « ferait plus que doubler d’ici à la fin de l’année prochaine ». Nous ne sommes pas sures que cela ravisse Kim Kardashian…



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
جک کونته، مدیرعامل Patreon از اینستاگرام و فیس بوک - TechCrunch خسته شده است

جک کونته، مدیرعامل Patreon از اینستاگرام و فیس بوک - TechCrunch خسته شده است -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

Saiba mais sobre o recuo das mudanças implementadas no Instagram

اینستاگرام: saiba mais sobre o recuo das mudanças implementadas na plataforma -پنل اینستاگرام

مرداد 13, 1401
قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما

قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما -پنل اینستاگرام

مرداد 13, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام …-پنل اینستاگرام

مرداد 13, 1401
Instagram Stories, tudo o que você precisa saber para tirar o máximo proveito desta funcionalidade e aumentar as visualizações

استوری‌های اینستاگرام: داستان‌های جالب و به‌عنوان Visualizações را بیاموزید -پنل اینستاگرام

مرداد 13, 1401
بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟

بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟ -پنل اینستاگرام

مرداد 13, 1401
10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده)

10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده) -پنل اینستاگرام

مرداد 13, 1401
هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی

هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی -پنل اینستاگرام

مرداد 13, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • دسته‌بندی نشده
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.