• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

Pourquoi créer un compte Instagram pour son restaurant ? – Mme Marketing Digital | مدیر جامعه آشپزی -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 28, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

اینستاگرام، Tiktok، فیس بوک، توییتر… tant de réseaux sociaux possibles pour développer son activité. Mais Lors de la استراتژی رسانه های اجتماعی, il est primordial de réfléchir aux réseaux les plus pertinents pour votre domaine. مقاله Dans cet، je vais vous expliquer pourquoi il est peut-être temps de se lancer sur Instagram pour le bien de votre restaurant.

➡️ Il ne suffit pas de publier pour publier sur Instagram, vous devez créer une استراتژی ارتباط sur-mesure à votre établissement culinaire، avec les اهداف sur les mois à venir، le تن à donner ou encore les پیام ها à faire passer à chaque publication. A la suite de la création de votre profile, il est super (méga) مهم استOptimiser Votre Profilen effet, vous pouvez comparer votre profile Instagram à la ویترین تجارت رای. Une vitrine organisée et appétissante donnera sûrement plus envie de rentrer (ou de s’abonner) qu’une devanture désorganisée et pas décorée, non ?

4 Raisons d’opter pour un profile Instagram pour votre restaurant :

  1. حسادت دونر: اینستاگرام est le temple des ارائه های جولیز et des کلیشه های زیبا. Et si vous utilisez Instagram comme support pour drainer des nouveaux clients vers votre établissement ? Ou alors, rappeler à ceux déjà venu que vous existez ? اسمارت فون Avec un bon، لایت روم رتوش کوچک، vous pouvez faire des معجزات در اینستاگرام Et si vous n’avez pas le temps, faites appel à un professionnel pour vous épauler. Le plus important est de se lancer !

    مثال: مارجوری از طریق انتقال احساسات به انتشارات می‌آید: حسادت، حسادت، خوش‌خور…

Les Cookies de Marjorie
  1. صفحه رای لمسی: اینستاگرام پرمت د سیبلر les personnes de 25 à 35 ans, فیس بوک les personnes de 25 à 45 ans et Tiktok les personnes de 18 à 25 ans. Il est donc important de bien connaitre son مشتری ایده آل pour cibler le réseau social où il se trouve et lui parler. Je vous conseille de bien le définir (qui est-il ? ses péférences ? etc). Deuxième conseil, ne pas vouloir en faire trop d’un seul coup : on privilégie 1 réseau social sur lequel on se developpe bien, ensuite on pensera à se lancer sur un autre réseau social.
مخاطب پسر سیبلر
  1. Atteindre les personnes autour de vous: plein de fonctionnalités اینستاگرام permettent aux commerces locaux et aux établissements d’atteindre une تماشاگران proche d’eux ! Je vous conseille de bien faire à bien tagger les localisations lors de la création de vos publications ou encore à utiliser des hashtags de lieux en description !

    مثالفهرست هشتگ‌های pour un établissement à Nancy : #nancyville #nancy #nancyvieilleville #nancycity #بزرگترین #meurtheetmoselle #nancyrestaurant #nancymetropole…

  1. Créer une Communauté: اینستاگرام est le meilleur moyen de garder le contact avec les clients, il est facile et simple pour eux de répondre aux story ou aux publications. و غیره مشتریان عاشق پس دسوس توت؟ Qu’on repartage leurs story où ils vous ont identifié, ils se sentent امتیازات et chouchouté. Dans ce cas, vous avez tout gagné ! Les storys permettent également de transmettre des preuves sociales fortes aux visiteurs de votre profile (و oui، si Michel recommande et aime votre restaurant، pourquoi Josette n’aimerait pas elle aussi؟)

    پتی کنسل: ne te fie pas trop au nombre d’abonnés, tu dois surtout te متمرکز کننده sur le nombre de personnes converties depuis ton profile Instagram. Avoir beaucoup d’abonnés c’est cool mais s’ils ne viennent pas dans ton établissement après cela ne sert à rien, n’est-ce pas ?

Tunnel de vente sur Instagram pour les restaurant
Infographie – Le tunnel de vente sur Instagram

آیا لنسر در اینستاگرام چیست؟

Faut-il créer son compte avant de lancer son établissement ? شما après اوورتور کردن؟ Si vous avez la possibilité de créer le compte Instagram avant l’ouverture du restaurant, je vous conseille de le faire pour plusieurs raisons:

  • Montrer l’avancée des travaux, créer des avant / après: les clients و même les abonnés sont کوریو, alors ils vont adorer voir l’avancée des travaux. Et pourquoi pas en profiter pour les faire شرکت کننده un peu en داستان ? مثال : quelle couleur de peinture pour les murs préférez-vous ? (استیکرهای avec un petit sondage).
  • Créer une petite communauté: مبتدی à lancer son compte avant l’ouverture est un bon moyen d’avoir déjà une petite communauté fidèle لرس دو افتتاحیه بزرگ!
  • قابل مشاهده: un peu de بدنام avant l’ouverture de l’établissement ne fait pas de mal et peut même آپورتر د بلز انتخاب می کند (شرکت‌ها، همکاری‌های متنوع و غیره). Alors pourquoi s’en priver !

دوشنبه serait de créer le profil dès que le projet est in route, mais il n’est غیر قابل تصور de se lancer une fois toutes les premières bases posées et l’ouverture faite ; به علاوه مهم است جاست دو لنسر et de سودجو !

مثال : La Patisserie – Traiteur Maison Usel-Weiss a lancé son compte Instagram bien avant la fin des travaux et l’ouverture du magasin. مشتریان Cela permet aux abonnés et futurs de se sentir impliqués dans cet ouverture prochaine.

En نتیجهil est preférable de se lancer, cela peut vous apporter que des bonnes choses mais surtout des مشتریان. توجه cependant à ne pas faire n’importe quoi pour ne pas ruiner votre reputation et notoriété. Il faut bien réfléchir, et si on n’est pas sur de soi, il ne faut pas hésiter à faire appel à un professionnel (مدیر جامعه یا مدیر رسانه های اجتماعی به عنوان مثال!).


ارائه امی

هی Moi C’est امیje suis Community Manager اینستاگرام et j’aide les métiers de bouche (رستوران ها، خیانتکاران…) à attirer plus de gourmands dans leur établissement ou vers website grâce à une دوران ارتباط et معتبر. 🌶️

➡️ Reserve-vite ton appel pour متمایز کننده پروژه د تن




منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
5 Surprising Ways to Increase Instagram Engagement

5 روش شگفت انگیز برای افزایش تعامل در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

Logo_horizontal

راهنمای یافتن مشتریان مد فراتر از اینستاگرام -پنل اینستاگرام

تیر 3, 1401
12 Smart Ways to increase Instagram Engagement and Boost Your Website Traffic

12 روش هوشمند برای افزایش تعامل اینستاگرام و افزایش ترافیک وب سایت شما – -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 28, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 7, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 31, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.