• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

7 روش مطمئن برای تبلیغ موسیقی در استوری اینستاگرام [With Free Tools] -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 2, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

بیا با آن روبرو شویم:

گفتن داستان های قانع کننده در اینستاگرام به عنوان یک نوازنده راهی تضمین شده برای موسیقی خود را تبلیغ کنید به کره چشم بیشتر

داستان سرایی برای قرن ها وجود داشته است و قادر به گفتن قانع کننده است استوری های اینستاگرام با موسیقی شما، طرفداران شما را به شدت افزایش خواهد داد.

به اختصار:

اگر می‌خواهید استریم‌های Spotify بیشتری داشته باشید، دنبال‌کننده‌های غول‌پیکر و در نهایت درآمد بیشتری کسب کنید.

سپس همانطور که به شما نشان می‌دهم بمانید چگونه آهنگ خود را در استوری های اینستاگرام به سرعت تبلیغ کنیم.

بهترین قسمت؟

در پایان، من ابزارهای پیچیده رایگان را به شما نشان می دهم تا داستان هایی با تبدیل بالا و جذاب به صورت رایگان ایجاد کنید.

بدون هیچ مقدمه ای، بیایید مستقیماً به کاوش بپردازیم.

اهمیت استوری اینستاگرام برای نوازندگان

قبل از شروع کار با چگونه با استفاده از استوری های اینستاگرام موسیقی خود را تبلیغ کنیمبه عنوان نوازنده، باید بدانید که آیا استوری های اینستاگرام ارزش زمان، انرژی و پول شما را دارد یا خیر.

اکثر نوازندگان اهمیت استفاده از استوری های اینستاگرام را نمی دانند. به همین دلیل آن را بی اهمیت جلوه می دهند.

در اینجا به برخی از اهمیت…

1. قابلیت کشف

بهترین راه برای افزایش سرسام آوری طرفداران و ایجاد یک برند بزرگ زمانی است که مردم محتوای شما را به صورت ارگانیک کشف کنند.

این علم موشکی نیست که مردم به برخی از برندها احساس وابستگی می‌کنند، حتی وقتی می‌دانید که آنها به وضوح عملکرد ضعیفی دارند. به آن موقعیت برند می گویند.

بگویید یک طرفدار بالقوه موسیقی شما را فقط با جستجوی یک کلمه کلیدی تصادفی در اینستاگرام کشف می کند.

فکر می کنید آنها چه احساسی خواهند داشت؟

اول از همه، آنها سطحی از را وصل می کنند اعتبار و امانت به موسیقی و شخصیت شما

در مرحله دوم، مطمئناً آنها محتوای شما را دنبال کرده و با آن درگیر خواهند شد.

و خیلی چیزهای دیگر.

چگونه در استوری های اینستاگرام کشف می شوید؟

  • اضافه کردن مکان
  • برچسب گذاری و برچسب گذاری جغرافیایی

ویژگی هایی در اینستاگرام وجود دارد که به شما امکان می دهد دیگران را تگ کنید و مکان های خاصی را به محتوای خود اضافه کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد برچسب گذاری جغرافیایی و برچسب گذاری در زیر.

2. دنبال کنندگان را بکشید

استوری های اینستاگرام به شما مزیتی ناعادلانه می دهد تا فالوورهای وفادار بیشتری به دست آورید.

اینجا یک چیز بسیار جالب است.

هنگامی که از یک ویژگی جدید هر پلتفرم رسانه اجتماعی استفاده می کنید، به این دلیل که الگوریتم در حال آزمایش چیزها است، به راحتی ارتقا پیدا می کنید.

فالوور بیشتری در اینستاگرام داشته باشید؟ از استوری های اینستاگرام استفاده کنید.

نحوه تبلیغ موسیقی در استوری اینستاگرام

  1. کسب درآمد در استوری اینستاگرام
  2. برچسب گذاری جغرافیایی، هش تگ و مکان
  3. کالای خود را با استفاده از استوری اینستاگرام بفروشید
  4. عکس فوری و توصیفات رسانه های اجتماعی را به اشتراک بگذارید
  5. محتوای ایجاد شده توسط کاربر
  6. شمارش معکوس برای انتشار استراتژی تبلیغات
  7. پرسش و پاسخ در استوری اینستاگرام

#1. کسب درآمد در اینستاگرام

با بیش از روزانه 500 میلیون استوری فعال اینستاگرام کاربران در سراسر جهان، (statistica).

آیا می دانید که می توانید از آهنگ های خود در آنجا کسب درآمد کنید؟

بهترین قسمت؟ شما می توانید از آهنگ های خود بدون به خطر انداختن تعامل و وفاداری فالوورهای خود درآمد کسب کنید.

در واقع، آنها با محتوای شما درگیر خواهند شد در حالی که شما چندین دلار درآمد کسب می کنید. شما باید از خنک بودن استفاده کنید هک اینستاگرام برای شروع

می خواهید به شما اجازه داده شود؟ به خواندن ادامه دهید

بگذار حجاب را بردارم….

اینستاگرام دارای ادغام مستقیم با Spotify است. این بدان معنی است که می توانید آهنگ های خود را مستقیماً در استوری های اینستاگرام ادغام کنید Spotify.

مهمتر از آن، هر چه مخاطبان شما بیشتر با محتوای شما درگیر شوند، درآمد بیشتری از جریان ها به دست خواهید آورد.

یک داستان اضافه کنید، آهنگ را در Spotify پیدا کنید و سپس آن را در پس‌زمینه استوری خود پخش کنید.

استوری های اینستاگرام Spotify

خیلی باحاله، درسته؟

خبرهای بیشتری برات دارم….

دیگران را وادار کنید از موسیقی شما در استوری اینستاگرام خود استفاده کنند. به این ترتیب، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

بیشتر در این مورد، در زیر.

#2. برچسب گذاری جغرافیایی، هشتگ گذاری و مکان

الگوریتم اینستاگرام در برخی از ابزارهای تعامل پیچیده ساخته شده است تا به سازندگان کمک کند مخاطبان خود را درگیر کنند.

این چیزی است که بسیار جالب است….

اگر حداکثر 10000 دنبال کننده دارید، اینستاگرام ویژگی های قدرتمندتری را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند تا پلتفرم را به حداکثر برسانید.

اما ابزارهای اساسی بیش از اندازه کافی هستند.

ممکن است برچسب‌گذاری جغرافیایی، برچسب‌گذاری، و مکان یا نحوه استفاده از آن را درک نکنید.

برچسب گذاری جغرافیایی و هشتگ چیست؟

برچسب گذاری جغرافیایی فرآیند پیوست کردن یک مکان استراتژیک یا اطلاعات مختصات جغرافیایی به یک تصویر و ویدیو در اینستاگرام، فیسبوک، اسنپ چت و توییتر است.

به زبان ساده، برچسب گذاری جغرافیایی به معنای الصاق یک مکان خاص به یک پست در رسانه های اجتماعی است.

بگویید، شما در یک تور هستید، و پیوست کردن مکان آن مکان به داستان‌هایتان، تعامل آن را دو برابر می‌کند.

بنابراین، هشتگ گذاری (پسندیدن #ترویج موسیقی) یک روش کاملاً عمومی برای گفتن این است که به دیگران اجازه دهید در مورد کاری که انجام می دهید وارد شوند.

بهتر از آن، چشم کاربران مرتبط محتوای شما را پیدا کرده و با آن تعامل خواهند داشت.

چگونه موقعیت مکانی را به استوری اینستاگرام اضافه کنید؟

اینجا یک گام به گام فرآیند پیوست کردن مکان به پست خود در استوری های اینستاگرام.

  • عکس یا ویدیو بگیرید
  • بر روی ضربه بزنید چوبr آیکون.
  • بر روی ضربه بزنید برچسب مکان.
  • برچسب روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود. از آنجا، شما می توانید آن را سفارشی کنید.

به طور خلاصه، بعد از اینکه کار شماره یک را تمام کردید (#1 کسب درآمد در استوری های اینستاگرام) زمان پیوستن یک مکان است.

مزایا؟ داستان شما به طور خودکار در داستان های آن مکان نمایش داده می شود. به این ترتیب، تعداد فالوورها و تعامل شما افزایش می یابد و در نهایت پول بیشتری به دست خواهید آورد.

#3. با استفاده از استوری اینستاگرام، کالا را به شما بفروشید

با بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه در اینستاگرام، آیا می توانید کالای خود را بفروشید؟ آره!

استوری های اینستاگرام
منبع: آمار

این باعث می شود اینستاگرام پس از فیس بوک در رتبه دوم از نظر تعداد کاربران فعال قرار گیرد.

چگونه با استفاده از استوری اینستاگرام کالای خود را بفروشید؟

این واقعا ساده است، روند گام به گام را دنبال کنید نحوه اضافه کردن مکان به استوری اینستاگرام در بالا.

اما این بار، یک را اضافه کنید برچسب محصول به جای الف برچسب مکان.

سپس لینک را به محصولات خود اضافه کنید. به این ترتیب، مخاطبان شما می توانند مستقیماً از آنجا خرید کنند.

در اینجا یک هشدار وجود دارد.

اینستاگرام درآمد خود را کاهش می دهد، اما ارزش وقت و انرژی شما را دارد.

#4. عکس های فوری رسانه های اجتماعی را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید

احتمالا این مورد را در اینستاگرام دیده اید.

استوری اینستاگرام برای نوازندگان

این روندی است که به این زودی هیچ نشانه ای از کاهش نشان نمی دهد.

میدونم چی تو ذهنت میگذره…

چه کاری برای موسیقی من انجام می شود?

حقیقت را بگویم، لزومی ندارد که همیشه در مورد موسیقی شما باشد. مردم از دیدن موسیقی و چهره شما همیشه خسته می شوند.

مهمتر از آن، این همچنین یک راه عالی برای تبلیغ متقابل و تبلیغ کانال های دیگر شما نیز هست.

به این ترتیب، فرصت دو برابری خواهید داشت که در آینده چیزی به آنها بفروشید.

من شخصا این کار و کارهای بیشتری را برای برخی از دوستانم (هنرمندان) انجام داده ام. جایی که یکی از دوستان یک پست الهام بخش در توییتر گذاشت و من فقط یک اسکرین شات گرفتم، آن را برش دادم و آن را در استوری های اینستاگرام خود قرار دادم.

در سوی دیگر طیف، به اشتراک گذاشتن توصیفات طرفداران خود یک راه عالی برای حرفه ای به نظر رسیدن است. این می تواند نظرات، برندگان مسابقه شما … و غیره باشد.

برای شما اعتبار ایجاد می کند.

#5. محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)

تولید محتوا به صورت روزانه سخت تر از همیشه است. نوازندگان همیشه درگیر هستند.

اگه راهی باشه چی اینفلوئنسرهای درجه یک آیا می تواند برای شما محتوا ایجاد کند؟

محتوای تولید شده توسط کاربر این است که افراد دیگر محتوای با کیفیتی برای شما ایجاد کنند. پس از آن دوباره آن را منتشر می کنید.

بگذار حجاب را بردارم…

سازندگان محتوای تأثیرگذار اما معمولی را جستجو کنید و مستقیماً برای آنها پیام ارسال کنید یا از این طرح ایمیل استفاده کنید:

استوری های اینستاگرام

زمین سخت یا تحقیرآمیز نیست، بلکه برای هر دو طرف مفید است.

اما، اگر تعداد قابل توجهی فالوور نداشته باشید، تحقیرآمیز خواهد بود. زیرا هر اینفلوئنسر شهرت و نفوذ بیشتری می خواهد.

بنابراین، اگر پیشنهاد شما برای آنها مفید نباشد، با آن موافقت نخواهند کرد.

در نتیجه، اگر اینفلوئنسر اینستاگرام با پیشنهاد شما موافقت کند، شما تگ می شوید که همچنین راهی برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر است و بالعکس.

#6. استراتژی ارتقای شمارش معکوس

شمارش معکوس استوری های اینستاگرام
شمارش معکوس استوری های اینستاگرام 2

آیا برای دیدن تایمرهای شمارش معکوس وارد صفحه فروش شده اید؟

به نظر شما آنها قرار است چه کار کنند؟ حدس بزن…

خوب، آنها قصد دارند سطحی از فوریت را ایجاد کنند و بر کمیاب بودن محصول تأکید کنند.

از آنجایی که کمبود ارزش زیادی برای یک محصول قائل است.

استراتژی ارتقای شمارش معکوس یکی از قدرتمندترین تکنیک هایی است که بازاریابان آنلاین و صاحبان مشاغل برای ایجاد سر و صدا در اطراف محصولات خود قبل از تاریخ عرضه استفاده می کنند.

میدونم چی تو ذهنت میگذره……

… من یک بازاریاب نیستم چرا باید به این اطلاعات گوش دهم یا حتی آن را امتحان کنم؟

راستش را بخواهید، شما بازاریاب آهنگ ها و احساسات هستید. توجه به موسیقی به معنای ترمیم روح های شکسته و ترویج عدالت در جامعه است.

با انجام این کار، در برخی مواقع آهنگ‌ها، کالاها و بلیت‌های کنسرت خود را به مشتریان بالقوه‌ای که امیدوارند فروش داشته باشند، بازاریابی می‌کنید، درست است؟

با استوری های اینستاگرام، این کار بسیار ساده است.

a اضافه کنید برچسب شمارش معکوس و یک روز در آن مطمئن شوید که این کار را 4 هفته قبل از تاریخ انتشار رسمی آن انجام داده اید. به این ترتیب مردم برای شنیدن آن اخراج می شوند.

و احتمال اینکه ماشه را بکشند بسیار بیشتر است.

شماره 7. پرسش و پاسخ (پرسش و پاسخ)

هیچ راه بهتری برای ایجاد محتوایی که با مردم طنین انداز شود، از این نیست که به آنها اجازه سوال بپرسید.

هر طرفداری می‌خواهد یک دیدگاه داخلی در مورد موسیقی که گوش می‌دهد به دست آورد. و ارزش هایی که آنها را هدایت می کند.

نکته حرفه ای: در مورد آنچه به اشتراک می گذارید، به خصوص سبک زندگی شخصی خود محتاط و مختصر باشید

به این ترتیب، شما بیش از اندازه کافی داده برای ایجاد محتوایی خواهید داشت که با آنها طنین انداز شود.

افزودن برچسب نظرسنجی راهی عالی برای ورود به ذهن آنها برای یافتن ایده‌های محتوای شگفت‌انگیز است.

در مورد ایده های محتوا، من یک لیست کامل از ایده های محتوا ایجاد کرده ام تبدیل ایده های محتوا برای نوازندگان.

بهترین ابزار برای ایجاد استوری های جذاب اینستاگرام

S/N کاربرد DEVICE استفاده توصیه
1 دوربین باز اندروید در حال ضبط پرتره HD/4k
2 دوربین HD اندروید در حال ضبط پرتره HD/4k
3 دوربین فوتج اندروید در حال ضبط پرتره HD/4k
4 چشم ماهی iOS در حال ضبط پرتره HD/4k
5 دوربین عالی iOS در حال ضبط پرتره HD/4k
6 تصویر iOS ویراش ویدیو 60 فریم بر ثانیه
7 فیلم ویدیویی iOS ویراش ویدیو 60 فریم بر ثانیه
8 Vlogit اندروید ویراش ویدیو 25 فریم بر ثانیه
9 Vivavideo اندروید ویراش ویدیو 25 فریم بر ثانیه
10 فیلمساز فیلمساز اندروید ویراش ویدیو 30 فریم بر ثانیه
11 کانوا کامپیوتر طراحی گرافیک
12 اسنپا کامپیوتر طراحی گرافیک

پایان – چگونه موسیقی را در استوری های اینستاگرام تبلیغ کنیم

نوازندگان، استوری های اینستاگرام آمده اند تا بمانند. دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اسنپ چت و واتس اپ آن را ادغام کرده اند.

یکی از بزرگترین توزیع کنندگان موسیقی آنلاین، Spotify در حال آزمایش عملکرد استوری های اینستاگرام در پلتفرم خود است.

بنابراین، استفاده از تکنیک های ذکر شده در بالا، اینستاگرام را برای شما تغییر می دهد.

به شما:

کدام یک از این استراتژی ها را ابتدا می خواهید امتحان کنید؟

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

رئیس اینستاگرام اعتراف کرد که تست Pivot برای ویدیو هنوز خوب نیست زیرا کاربران از تغییرات انتقاد می کنند

رئیس اینستاگرام اعتراف کرد که تست Pivot برای ویدیو هنوز خوب نیست زیرا کاربران از تغییرات انتقاد می کنند -پنل اینستاگرام

مرداد 4, 1401
اینستاگرام یا اجازه می دهد عکس ها یا ویدیوها در فید الفید: como se hace y quiénes tienen la función

اینستاگرام یا اجازه می دهد عکس ها یا ویدیوها در فید الفید: como se hace y quiénes tienen la función -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام …-پنل اینستاگرام

مرداد 3, 1401
Instagram Stories, tudo o que você precisa saber para tirar o máximo proveito desta funcionalidade e aumentar as visualizações

استوری‌های اینستاگرام: داستان‌های جالب و به‌عنوان Visualizações را بیاموزید -پنل اینستاگرام

خرداد 2, 1401
بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟

بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟ -پنل اینستاگرام

خرداد 2, 1401
10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده)

10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده) -پنل اینستاگرام

خرداد 27, 1401
هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی

هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی -پنل اینستاگرام

خرداد 2, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • دسته‌بندی نشده
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.