• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

استراتژی‌های فشار و کشش: چه هستند و نمونه‌هایی -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 27, 1401
صفحه اصلی فالوور اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

آیا باید استراتژی فشار یا کشش ایجاد کنید؟ این یک تصمیم مهم در بازاریابی دیجیتال است.

استراتژی های فشار و کشش مخالف یکدیگر هستند، اما همیشه می توانند مکمل یکدیگر باشند. برای کمک به برنامه ریزی کمپین های بازاریابی خود، بیایید نگاهی بیاندازیم به اینکه دقیقاً چه هستند، چه زمانی آنها را اعمال کنیم و چند مثال.

استراتژی‌های فشار و کشش چه هستند و مثال‌هایی

هدف استراتژی های جذب جذب کاربران به سمت یک محصول یا خدمات است. آنها مشتریانی را هدف قرار می دهند که به دنبال برآوردن نیاز هستند و به آنها بازاریابی درونگرا نیز می گویند.

هدف این است که برند خود را به گونه‌ای قرار دهید که مشتری بتواند آن را پیدا کند و تا زمان تبدیل و وفاداری رابطه را تقویت کند.

چه زمانی یک استراتژی جذب را اعمال کنیم

استراتژی‌های جذب دارای مزایای زیادی هستند، از جمله ایجاد اعتماد، در نظر گرفتن تمام لحظات سفر خریدار، پرورش سرنخ‌های با کیفیت و افزایش شناخت برند.

استراتژی‌های جذب در بلندمدت مؤثرتر هستند و به جای حساس کردن آنها به نیازهای جدید، به مشتریانی کمک می‌کنند که قبلاً نیازهای خود را شناسایی کرده‌اند.

5 مثال از استراتژی های جذب

  1. سئو. وقتی کاربران نیازی را شناسایی می کنند یا مشکلی برای حل آن دارند، اولین کاری که انجام می دهند جستجو در گوگل است. سئو وب سایت شما را در رتبه های برتر موتورهای جستجو قرار می دهد و یافتن شما را برای مشتریان بالقوه آسان تر می کند.

  2. بازاریابی محتوا. محتوا برای سئو بسیار مهم است، اما همچنین در خدمت ارزش گذاری برای کاربر و ایجاد اعتماد در برند است.

  3. تولید سرب هنگامی که موفق شدید مشتری بالقوه را به بازدید از وب سایت خود برسانید، باید آنها را تشویق کنید که ایمیلی بگذارند تا بتوانید به ارتباط با آنها ادامه دهید. یکی از رایج ترین استراتژی ها برای انجام این کار، ارائه محتوای ارزشمند (مثلاً یک کتاب الکترونیکی یا چک لیست) به کاربران در ازای ارائه آدرس ایمیل آنها است.

  4. امتیاز دهی/پرورش. امتیازدهی سرنخ شامل تخصیص امتیاز به هر لید بر اساس اطلاعات به جا مانده در فرم و تعامل آنها با برند است. بسته به این امتیاز، پیام‌های مختلفی را برای آن‌ها ارسال می‌کنیم که پاسخگوی نیازهایشان باشد تا در مسیر تبدیل، که به آن پرورش لید می‌گویند، همراهی کنیم.

  5. تولید نظرات و پیشنهادات. نظرات سایر کاربران یک عامل کلیدی در تصمیم گیری خرید است. به همین دلیل، استراتژی های جذب شامل تکنیک هایی برای تشویق مشتریان راضی به اشتراک گذاری نظرات محصولات یا خدمات ما می شود.

استراتژی فشار چیست؟

استراتژی های فشار، که به آن “بازاریابی برون مرزی” نیز می گویند، به دنبال ارائه یک محصول یا خدمات به کاربر است. به عبارت دیگر، این شرکت پیام هایی را برای مصرف کنندگان ارسال می کند که هدف آن شناساندن برند به کاربران است.

در بسیاری از موارد، استراتژی‌های فشار به تبلیغات سنتی مرتبط هستند.

چه زمانی یک استراتژی فشار اعمال کنید

استراتژی‌های فشار به شما این امکان را می‌دهند که به کاربران بیشتری دسترسی داشته باشید زیرا دسترسی کمپین‌ها را بر اساس بودجه خود کنترل می‌کنید. این باعث ایجاد حجم بالاتری از سرنخ ها و تبدیل ها می شود.

به همه این دلایل، استراتژی های فشار در کوتاه مدت موثر هستند. آنها همچنین استراتژی های جذب را تکمیل می کنند – به عنوان مثال، اجرای یک کمپین تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی برای جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما و ایجاد سرنخ.

5 مثال از استراتژی های فشار

  1. SEM: SEM را می توان به عنوان یک استراتژی مکمل برای SEO درک کرد زیرا تبلیغات پولی را در موتورهای جستجو قرار می دهد تا زمانی که کاربر جستجوی مرتبط را انجام می دهد ظاهر شود. توصیه می شود استراتژی SEM را بر روی کلمات کلیدی با هدف جستجوی بالا متمرکز کنید.

  2. تبلیغات رسانه های اجتماعی: تبلیغات اجتماعی کاربران را در رسانه‌های اجتماعی هدف قرار می‌دهند تا بر اساس عادات و ترجیحاتشان، محصولات تقسیم‌بندی شده را به آنها ارائه دهند. کلید موفقیت حجم زیادی از اطلاعات کاربر است که می تواند برای تقسیم بندی تبلیغات و دستیابی به مخاطبان مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

  3. بازاریابی وابسته. این استراتژی شامل تبلیغ محصولات یا خدمات از طریق کانال های شخص ثالث، مانند یک وب سایت یا کانال YouTube است. شما فقط زمانی پرداخت می کنید که توصیه به خرید منجر شود. برای اینکه این تکنیک کار کند، سایت های وابسته باید با صنعت شما مرتبط باشند و محتوای با کیفیت منتشر کنند.

  4. بالقوه “داغ” بالقوه. بازاریابی تلفنی تکنیک چندان محبوبی نیست، عمدتاً به این دلیل که از آن برای ارائه محصولات پشت درهای سرد سوء استفاده شده است. اما اگر مشتریان بالقوه ای را که در مراحل بعدی فرآیند تبدیل هستند هدف قرار دهید و پیشنهادی را که نیازهای آنها را برآورده می کند برای آنها ارسال کنید، می تواند یک استراتژی بسیار موثر باشد.

  5. نمایشگاه ها و نمایشگاه ها. نمایشگاه های کلاسیک به ویژه در بخش B2B هنوز خوب کار می کنند. آنها فرصتی عالی برای نمایش مستقیم محصول خود به کاربران بالقوه علاقه مند و ایجاد سرنخ های با کیفیت هستند.

فراخوان جدید برای اقدام



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
چگونه کپشن های اینستاگرام بنویسیم که تعامل برتر را ارائه می دهد

چگونه کپشن های اینستاگرام بنویسیم که تعامل برتر را ارائه می دهد -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

How to have the best marketing experience on Instagram

چگونه بهترین تجربه بازاریابی را در اینستاگرام داشته باشیم؟ -پنل اینستاگرام

خرداد 8, 1401

وبلاگ – صفحه 33 از 33 -پنل اینستا

خرداد 10, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 7, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 31, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.