• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

Rocket Chat برای پیام رسانی همه کانالی به دایرکت اینستاگرام ضربه می زند -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 21, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

ما مشتاقیم که Transform 2022 را به صورت حضوری در 19 ژوئیه و تقریباً 20 تا 28 ژوئیه بازگردانیم. برای گفتگوهای روشنگر و فرصت های شبکه هیجان انگیز به رهبران هوش مصنوعی و داده بپیوندید. امروز ثبت نام کنید!


اگر شما یک شرکت پلتفرم ارتباطی سازمانی هستید که می‌خواهید بال‌های خود را باز کرده و در کنار برخی از برنامه‌های شناخته‌شده‌تر، نقاط دید را به دست آورید، می‌توانید بدتر از اتصال به اینستاگرام انجام دهید.

موشک.چت، یک ارائه دهنده ارتباطات سازمانی، امروز سرویس جدیدی به نام را اعلام کرد دایرکت اینستاگرام، که به کسب و کارها امکان می دهد حساب های تجاری اینستاگرام خود را با بسته خدمات مشتری همه کانال Rocket.Chat یکپارچه کنند. گابریل انگل، مدیر عامل و بنیانگذار شرکت VentureBeat به VentureBeat گفت که ادغام جدید برای کمک به کسب و کارها برای ایجاد روابط با مشتریان از طریق تسهیل تجربه تجارت مکالمه ای در برنامه آشنای اینستاگرام DM و ارائه یک پلتفرم omnichannel واحد برای نقاط مختلف اتصال مصرف کننده طراحی شده است.

انگل گفت Rocket.Chat یک پلت فرم همکاری ایمن و مبتنی بر منبع باز است که بر روی بیش از 500000 سرور شرکتی نصب شده است و بیش از 12 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. همچنین به عنوان یک سرویس SaaS در دسترس است. این شرکت در میان مشتریان خود، نیروی دریایی ایالات متحده، نیروی هوایی ایالات متحده، لاکهید مارتین و سایر سازمان هایی را به حساب می آورد که مایل به کنترل و ذخیره کامل مکاتبات دیجیتالی خود هستند.

انگل گفت: «این مشتریان به دنبال حفظ حریم خصوصی به عنوان یک ویژگی مهم هستند. با Rocket.Chat، یک شرکت می تواند داده های خود را در هر کجا که بخواهد میزبانی کند، و آنها کاملا مطمئن هستند که چه کسی به آن داده ها دسترسی خواهد داشت. و حتی می‌توانند از همه داده‌ها استفاده کنند، زیرا از قبل روی سرورهایشان برای مدل‌سازی و بهبود استراتژی‌های هوش مصنوعی خودشان است. این به این دلیل است که آنها به هر چیزی که در زمان واقعی اتفاق می افتد دسترسی کامل دارند.

انگل گفت: آنچه Rocket.Chat می‌خواهد به مشتریانش بدهد، مالکیت و حق حاکمیت داده است، زیرا این پلتفرم می‌تواند بر روی هر زیرساختی که آنها در اختیار دارند اجرا شود، و آنها می‌توانند با آمدن و رفتن به تمام شبکه‌های اجتماعی متصل شوند. آنها همچنان همان رابطه را با مشتریان مجرد حفظ می کنند، سپس داده ها را حفظ می کنند. انگل گفت: آنها با استفاده از نوع فناوری ما یک استراتژی بیشتر برای اثبات آینده خواهند داشت.

سایت بررسی نرم افزار G2 رقبای Rocket.Chat را به‌عنوان تیم‌های Microsoft، Cisco Jabber، Slack، LiveChat، Webex App، Mattermost، Zoom و Bitrix24 فهرست می‌کند – اگرچه هیچ‌کدام از آنها ذخیره‌سازی خصوصی داده‌ها را امکان‌پذیر نمی‌سازد.

ترکیب چت، ویدئو، ارتباطات داخلی، خدمات مشتری

کاربران می‌توانند Rocket.Chat را با طیف وسیعی از ویژگی‌ها برای تنظیم پلتفرم خود اجرا کنند: ارتباطات فردی و گروهی، کنفرانس ویدیویی، آپلود فایل، اشتراک‌گذاری صفحه، LiveChat و ادغام با انواع پلت‌فرم‌های ارتباطی مختلف.

انگل به VentureBeat گفت: «Rocket.Chat، همانطور که از نامش مشخص است، یک پلت فرم ارتباطی است، اما نه فقط برای چت. ما ویدئو کنفرانس و سایر اشکال ارتباطی را نیز انجام می دهیم. اما تمام دلیل ایجاد آن شکستن سیلوهای داشتن سیستم های ارتباطی بود که فقط در فضای ابری هستند یا فقط برای ارتباطات داخلی طراحی شده بودند یا سیستمی که فقط برای خدمات مشتری طراحی شده بود. ما تصمیم گرفتیم به پلتفرمی برویم، جایی که می‌توانید دو سرویس مشتری در ارتباطات بین شرکتی و بین شرکت‌های مختلف با هم تعامل داشته باشند. بنابراین واقعاً یک موتور همکاری است.»

کسب‌وکارها باید آماده پذیرش تجارت مکالمه (تجارت سی) در برنامه‌های پیام‌رسان و چت از جمله اینستاگرام DM، فیس‌بوک مسنجر، و واتس‌اپ یا از طریق فناوری صوتی باشند تا تجربه مشتری بهتری را ارائه دهند و فروش بیشتری را به دست آورند. انگل گفت. تجارت محاوره ای – محل تلاقی برنامه های پیام رسانی و خرید – همچنان به سمت جلب توجه می شود زیرا مشتریان به دنبال تعامل معنادار هستند و به طور فزاینده ای خرید از طریق چت با مارک های مورد علاقه خود را پذیرفته اند. بر اساس مطالعه اخیر متا، نیمی از خریداران گزارش دادند که عمدتاً از طریق رسانه های اجتماعی و پلتفرم های پیام رسانی به تجارت الکترونیکی می پردازند.

کاربران همیشه انتظار پاسخ سریع دارند

مشتریان به دلایل مختلفی از جمله اطلاعات محصول، مشاوره هدیه، مکان فروشگاه، تحویل انعطاف‌پذیر، خریدهای فوری و دریافت پشتیبانی شخصی، با کسب‌وکارها چت می‌کنند. تحقیقات نشان داده است که وقتی تجارت محاوره ای باشد، رضایت – و فروش – افزایش می یابد. با این حال، اثربخشی تجارت سی تا حد زیادی توسط اجرا هدایت می‌شود: مصرف‌کنندگان انتظار دارند که کسب‌وکارها به سرعت پاسخ دهند و پاسخ‌های مفیدی ارائه دهند.

با این حال، پاسخ دادن به چندین پیام اینستاگرام برای تیم پشتیبانی مشتری زمان‌بر است. انگل گفت: ادغام Rocket.Chat با Instagram DM برای این تیم طراحی شده است که به سرعت به پیام های مشتریان از یک رابط پاسخ دهد و توانایی راه اندازی چت بات ها و پاسخ های سریع را برای کاهش زمان رسیدگی فراهم می کند. چت‌بات‌ها می‌توانند به مشتریان در مورد سؤالات متداول کمک کنند و در عین حال در وقت نمایندگان برای مکالماتی که نیاز به تعامل انسانی دارند، صرفه‌جویی کنند.

این شرکت دارای یک جامعه فعال از بیش از 1000 توسعه دهنده است که به تیم اصلی توسعه دهندگان خود برای بهبود محصول کمک می کنند. به گفته انگل، چشم انداز بلند مدت Rocket.Chat جایگزینی ایمیل با یک پلت فرم ارتباطی فدرال زمان واقعی است. اینستاگرام یک ابزار بازاریابی قدرتمند است که حدود 500 میلیون کاربر روزانه. در باره 36 درصد از کاربران اینستاگرام فالو می کنند حداقل یک تجارت در کانال رسانه های اجتماعی.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. کسب اطلاعات بیشتر در مورد عضویت.



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
چگونه در سال 2022 فالوورهای اینستاگرام بیشتری داشته باشیم (راهنمای کامل)

چگونه در سال 2022 فالوورهای اینستاگرام بیشتری داشته باشیم (راهنمای کامل) -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

آینده NFT ها چیست؟  اینستاگرام و فراتر از آن

آینده NFT ها چیست؟ اینستاگرام و فراتر از آن -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 26, 1401
زمان بندی پست ها در اینستاگرام: راهنمای گام به گام

زمان بندی پست ها در اینستاگرام: راهنمای گام به گام -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.