• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

14 اپلیکیشن برای برنامه ریزی و زمان بندی محتوای اینستاگرام شما -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 15, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

اینستاگرام اکنون دارد 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه و 500 میلیون کاربر فعال روزانه، بنابراین جای تعجب نیست که چرا به یک کانال بازاریابی برتر برای تولیدکنندگان محتوا تبدیل شده است. اما به کار زیادی نیاز دارد – بین ایجاد پست های معمولی، داستان ها، حلقه ها، IGTV ها و درگیر شدن با مخاطبان خود. و استفاده از پتانسیل کامل آن می تواند دشوار باشد، به خصوص زمانی که سعی می کنیم در چندین پلتفرم ظاهر شویم.

اینجاست که زمان‌بندی وارد می‌شود. برخی افراد در ابتدا برنامه‌ریزی و زمان‌بندی محتوا را دشوار می‌دانند، اما در درازمدت باید آزادی بیشتری به شما بدهد. من دوست دارم چندین پست را به صورت دسته ای ایجاد کنم و سپس محتوا را برای پخش زنده در هفته های آینده برنامه ریزی کنم. این باعث صرفه جویی در وقت من می شود و به من امکان می دهد مطالب را به طور مداوم منتشر کنم.

این پست به برخی از محبوب ترین راه حل ها (بدون ترتیب خاصی) برای برنامه ریزی و زمان بندی محتوای اینستاگرام شما می پردازد.

برخی از پیوندهای موجود در این پست پیوندهای وابسته هستند، آنها به وضوح علامت گذاری خواهند شد. مناگر روی این پیوندها کلیک کنید و خرید چیزی را انتخاب کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنم بدون هزینه اضافی برای شما. من فقط محصولات و خدماتی را توصیه می کنم که می شناسم یا به آنها اعتماد دارم، چه یک رابطه وابسته وجود داشته باشد یا نه.

قبل از اینکه شروع کنی

اکثر این ابزارها نیاز به داشتن یک حساب تجاری در اینستاگرامیعنی باید به فیسبوک متصل باشید. می‌توانید این کار را در تنظیمات > حساب > تغییر به یک حساب حرفه‌ای انجام دهید، گزینه‌ها را مرور کنید و سپس یک حساب تجاری را انتخاب کنید.

اگر ترجیح می دهید یک حساب Creator داشته باشید، من یک راه حل در زیر برای شما دارم. به طور مشابه در بالا، می توانید این کار را در تنظیمات > حساب > تغییر به یک حساب حرفه ای انجام دهید، گزینه ها را مرور کنید و سپس یک حساب ایجاد کننده را انتخاب کنید.

حالا بیایید به ابزارهایی که می توانید استفاده کنید می پردازیم…

اگر یک حساب تجاری یا Creator در اینستاگرام دارید، می توانید از استودیوی Creator بومی فیس بوک برای برنامه ریزی پست های خود از دسکتاپ رایانه خود استفاده کنید. بله شما آن را درست خواندید. اگر یک حساب کاربری Instagram Creator دارید، خبر خوب این است که می‌توانید با استفاده از این، پست‌ها را از رایانه خود زمان‌بندی کنید!

در حال حاضر در مقایسه با سایر گزینه های شخص ثالث، یک ابزار بسیار اساسی است. هیچ پایگاه داده هشتگ وجود ندارد و به نظر می رسد در حال حاضر فقط می توانید پست های شبکه معمولی یا IGTV را برنامه ریزی کنید.

قیمت گذاری: رایگان

بعداً به شما امکان می دهد رسانه را در کتابخانه خود آپلود کنید و سپس به سادگی آن را به تقویم انتشار خود بکشید. از اینجا می‌توانید پنجره زمان‌بندی را باز کنید تا شرح خود را بنویسید، حساب‌های دیگر را تگ کنید، یک مکان اضافه کنید و تعدادی هشتگ ذخیره شده اضافه کنید.

Later

با یک حساب کاربری رایگان، ماهانه 30 بار آپلود دریافت می کنید. در صورت ارتقاء به یک حساب ممتاز، این افزایش می‌یابد و همچنین به شما امکان می‌دهد پست‌ها، داستان‌ها و ویدیوهای چرخ فلک چند عکس را برنامه‌ریزی کنید. همچنین می توانید از پایگاه داده پیشنهادی هشتگ داخلی استفاده کنید و اولین نظر را به صورت خودکار اضافه کنید. همچنین می توانید یک Linkin.bio برای پیوند دادن پست های اینستاگرام خود به صفحات وب راه اندازی کنید.

قیمت گذاری: رایگان، برنامه های پولی بین 15-40 دلار در ماه با تخفیف در صورت پرداخت سالانه متغیر است

من برای مدت طولانی از Planoly استفاده کردم و واقعاً از آن لذت بردم. فکر کنم یکی از آن ها را داشته باشد. بهترین طرح‌بندی‌ها و استفاده از آن واقعاً بصری است. می‌توانید رسانه جدید را به ستون سمت چپ اضافه کنید، سپس آن را به تقویم خود بکشید، جایی که پنجره زمان‌بندی ظاهر می‌شود. در اینجا می توانید کپشن خود را بنویسید، سایر کاربران را تگ کنید، یک مکان اضافه کنید و هشتگ های ذخیره شده خود را انتخاب کنید. یکی از موارد مورد علاقه من در مورد Planoly این است که بتوانم محتوای برنامه ریزی شده خود را در یک شبکه سه ستونی ببینم که می توانید آن را مجدداً مرتب کنید تا بتوانید تجسم کنید که فید شما چگونه است.

با نسخه رایگان 30 پست شبکه در ماه دریافت می کنید. ویژگی‌های ممتاز شامل آپلود نامحدود، تجزیه و تحلیل پیشرفته، ارسال خودکار اولین نظر، بهینه‌سازی زمان ارسال، فیلترها و موارد دیگر است.

قیمت گذاری: رایگان، برنامه های پولی بین 9-29 دلار در ماه با تخفیف در صورت پرداخت سالانه متغیر است

4. قابل برنامه ریزی [affiliate link]

Planable کمی متفاوت از سایر موارد موجود در این لیست است، زیرا آنها به طور خاص آژانس ها و تیم های بازاریابی داخلی را هدف قرار می دهند که خواهان یک ابزار رسانه اجتماعی هستند که برای همکاری طراحی شده باشد.

Planable social media instagram scheduling 01

با Planable می‌توانید محتوای رسانه‌های اجتماعی را برای اینستاگرام، توییتر، فیس‌بوک و لینکدین ایجاد، تأیید و زمان‌بندی کنید. با اینستاگرام، می‌توانید پست‌های شبکه‌ای و ویدیویی، استوری‌ها و چرخ فلک‌ها را برنامه‌ریزی کنید. و می‌توانید پست‌های آتی و منتشر شده را در فید، تقویم، فهرست یا نمای شبکه‌ای ببینید.

اگر چندین حساب برند را مدیریت می کنید یا آژانسی هستید که چندین مشتری را مدیریت می کند، این می تواند یک راه حل عالی برای شما باشد. می‌توانید سطوح تأیید را تنظیم کنید، پیش‌نمایش کنید که پست یک بار به صورت زنده چگونه به نظر می‌رسد، یادداشت‌هایی را در قالب نظرات بگذارید، پست‌ها را به یک فایل CSV یا PDF صادر کنید. همچنین می‌توانید پست‌ها را بر اساس موارد تأیید شده، آخرین به‌روزرسانی، برچسب‌گذاری شده و غیره فیلتر و مرتب کنید.

با نسخه رایگان شما به تمام ویژگی ها دسترسی کامل دارید اما به 50 پست محدود می شود. نسخه های پولی به شما این امکان را می دهد که کاربران، فضاهای کاری و پست های نامحدود بیشتری داشته باشید.

قیمت گذاری: طرح رایگان، برنامه های پولی بین 39-99 دلار در ماه با تخفیف در صورت پرداخت سالانه متغیر است

Loomly مفهومی شبیه به Planable است، اما من این طرح را کمتر بصری یافتم. برای شروع، می‌توانید تقویمی را تنظیم کنید که مانند محفظه‌ای برای پروژه، نام تجاری یا کسب‌وکار شما است. می توانید حساب های اجتماعی را برای پلتفرم هایی از جمله اینستاگرام، فیس بوک، لینکدین، توییتر، یوتیوب، تیک تاک و پینترست متصل کنید.

Loomly Instagram Social Schedule 02 1

می‌توانید پست‌های خود را در نمای فهرست یا تقویم ببینید، اسلات‌های زمان‌بندی را تنظیم کنید و محتوای خود را صادر کنید. و مانند Planable، می‌توانید تأییدیه‌ها را تنظیم کنید و پیش‌نمایش کنید که پست شما پس از انتشار چگونه خواهد بود. Loomly همچنین ایده های پست را بر اساس هشتگ ها، رویدادهای مربوط به تاریخ، روندها و فیدهای RSS ارائه می دهد.

قیمت گذاری: Loomly یک آزمایش 15 روزه ارائه می دهد، برنامه های پولی بین 34-332 دلار در ماه با تخفیف در صورت پرداخت سالانه متغیر است.

6. باد دم [affiliate link]

Tailwind یک ابزار کاربردی برای کاربران Pinterest است، اما آنها همچنین یک ابزار برنامه ریزی و برنامه ریزی اینستاگرام را ارائه می دهند. Tailwind یک شریک رسمی فیس بوک است که به شما امکان می دهد پست ها، ویدیوها، استوری ها و پست های چرخ و فلک را به صورت خودکار در اینستاگرام منتشر کنید.

Tailwind 2
Tailwind Instagram

ویژگی‌ها عبارتند از برنامه‌ریزی با کشیدن و رها کردن، فهرست هشتگ‌های ذخیره‌شده، برنامه‌ریزی هشتگ‌ها در اولین نظرات و قالب‌های شرح، و همچنین یک برنامه زمان‌بندی هوشمند که زمان‌هایی را که مخاطبان شما در حال حاضر بیشترین درگیر شدن را دارند به شما نشان می‌دهد و یک هشتگ یاب برای استفاده از جایگاه مرتبط. هشتگ ها همچنین می توانید یک صفحه فرود مارک دار با لینک های قابل کلیک ایجاد کنید.

قیمت گذاری: آزمایشی رایگان در دسترس است که به شما امکان می دهد 30 پست را برنامه ریزی کنید. طرح پرداخت شده 14.99 دلار در ماه با تخفیف در صورت پرداخت سالانه است

بافر به شما امکان می دهد محتوا را برای فیس بوک، لینکدین، توییتر، اینستاگرام و پینترست زمان بندی کنید. بافر یکی از ابزارهای مورد علاقه من برای زمان بندی محتوا است زیرا استفاده از آن بسیار آسان است، اما من بیشتر از آن برای توییتر، گروه ها و صفحات فیس بوک و لینکدین استفاده می کنم.

buffer

با یک حساب کاربری رایگان می توانید 3 کانال اجتماعی اضافه کنید و برای هر کانال اجتماعی 10 پست را برنامه ریزی کنید. این امر با حساب‌های پولی افزایش می‌یابد، جایی که می‌توانید یک برنامه زمان‌بندی پست ایجاد کنید، پست‌هایی را که زمان‌بندی شده و در نمای تقویم منتشر می‌شوند، مشاهده کنید، اولین نظر را در اینستاگرام ارسال کنید و کاربران بیشتری را دعوت کنید. من به شدت بافر را توصیه می کنم!

یکی از مواردی که در برنامه ریزی اینستاگرام با استفاده از بافر باید به آن توجه کرد این است که دسکتاپ شما فقط می توانید تا 4 تصویر در هر پست چرخ فلک اضافه کنید، اما اگر از برنامه موبایل استفاده می کنید می توانید تا 10 تصویر اضافه کنید.

سلام! با عرض پوزش برای محدودیت وجود دارد، اگر از برنامه های تلفن همراه ما استفاده می کنید، می توانید تا 10 تصویر اضافه کنید، امیدوارم که کمک کند. -جیمز

– بافر (@buffer) 7 سپتامبر 2020

قیمت گذاری: برنامه های رایگان و پولی از 15 تا 99 دلار در ماه با تخفیف در صورت پرداخت سالانه متغیر است

Hootsuite با بیش از 20 شبکه رسانه اجتماعی و 100 برنامه کاربردی از جمله فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، یوتیوب، لینکدین و پینترست ادغام می شود. این به شما امکان می دهد پلتفرم های اجتماعی خود را ایجاد، برنامه ریزی، برنامه ریزی، همکاری و مدیریت کنید.

Hootsuite

ویژگی‌ها شامل تقویم انتشار، زمان‌بندی انبوه، تجزیه و تحلیل و قابلیت نظارت بر پیام‌های دریافتی است. طرح رایگان به شما امکان می دهد 1 کاربر، 3 پروفایل اجتماعی و 30 پیام برنامه ریزی شده داشته باشید.

قیمت گذاری: اگر سالانه با یک دوره آزمایشی 30 روزه پرداخت کنید، برنامه های رایگان و پولی از 39 تا 520 پوند در ماه متغیر است.

Sked کاملاً روی اینستاگرام تمرکز دارد، اما به شما اجازه می دهد در سایر حساب های رسانه های اجتماعی نیز پست بگذارید. علاوه بر اینکه می‌توانید به صورت خودکار در حساب اینستاگرام خود پست کنید، می‌توانید در پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک، توییتر، لینکدین و Google My Business پست‌های خودکار ارسال کنید. می‌توانید به صورت بصری فید خود را با ویرایشگر کشیدن و رها کردن برنامه‌ریزی کنید، با کاربران نامحدودی به صورت رایگان همکاری کنید و هشتگ‌ها را به صورت خودکار به اولین نظر اضافه کنید. آنها همچنین دارای یک لینک در ویژگی بیو برای اضافه کردن لینک به وب سایت شما هستند.

قیمت گذاری: برنامه های پولی بین 16 تا 83 پوند در ماه با تخفیف در صورت پرداخت سالانه با 7 روز آزمایشی رایگان متغیر است.

Sprout Social یکی دیگر از پلتفرم های مدیریت رسانه های اجتماعی همه در یک است. پست‌ها را برای زمان بهینه برنامه‌ریزی کنید، پیشنهادهایی برای محتوا دریافت کنید، URLهای کمپین را برای گردش کار تایید تنظیم کنید و همه پست‌ها را در یک تقویم محتوای مشترک مدیریت کنید.

قیمت گذاری: برنامه های پولی از 99 تا 249 دلار در ماه با 30 روز آزمایش رایگان متغیر است.

پیش‌نمایش به شما امکان می‌دهد به راحتی پست‌ها، ویدیوها، چرخ فلک‌ها، استوری‌ها، حلقه‌ها و IGTV‌های اینستاگرام خود را برنامه‌ریزی و زمان‌بندی کنید. هیچ محدودیتی برای تعداد پست هایی که می توانید با یک حساب کاربری رایگان منتشر کنید وجود ندارد.

همچنین می‌توانید به ویرایشگر عکسی دسترسی داشته باشید که دارای تعدادی فیلتر و تنظیمات از پیش تعیین شده، فهرستی از پیشنهادات هشتگ، هشتگ‌های با عملکرد برتر، الگوهای زیرنویس، اگر برای نوشتن، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر گیر کرده‌اید، دسترسی داشته باشید. یکی از چیزهایی که من واقعاً دوست دارم این است که بتوانم تصاویر جلد مختلف را برای Reels و IGTV آزمایش کنم تا بتوانید پیش‌نمایش آن را به عنوان بخشی از شبکه خود مشاهده کنید. من دوست ندارم که برای استفاده از Preview در رایانه خود، باید به طرح Premium ارتقا دهید.

قیمت گذاری: برنامه های رایگان و پولی 7.99 دلار و 14.99 دلار در ماه با تخفیف در صورت پرداخت سالانه است.

پلن خود را به عنوان برنامه‌ریز اینستاگرام و مجموعه رسانه‌های اجتماعی معرفی می‌کند. این طرح رایگان به 30 پست در ماه محدود شده است و می‌توانید علاوه بر Dropbox، Drive و Canva، رسانه‌ها را از Google Photos آپلود کنید. آنها یک ویژگی استراتژی محتوای عالی دارند، که به شما امکان می دهد تم ها را به شبکه خود اضافه کنید یا از درخواست های محتوای آنها استفاده کنید تا هرگز ایده های خود را برای پست کردن تمام نکنید.

Plann

اگر ارتقا دهید، می‌توانید به پست‌های نامحدود، کتابخانه تصاویر موجود، ابزارهای ویرایش تصویر، تجزیه و تحلیل پیشرفته اینستاگرام، مجموعه‌های هشتگ و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

قیمت گذاری: برنامه های رایگان و پولی از 9 تا 129 دلار در ماه با تخفیف در صورت پرداخت سالانه متغیر است

RecurPost یک برنامه ریز رسانه های اجتماعی با برنامه های تکراری است که به شما امکان می دهد به طور خودکار محتوا را در بهترین زمان ممکن منتشر کنید. می‌توانید برای پست‌های تکراری برنامه‌ریزی کنید یا یک به‌روزرسانی یکباره را برنامه‌ریزی کنید.

RecurPost

آنها اخیراً تعدادی ویژگی را اضافه کرده‌اند – مانند ارسال تصاویر و ویدیوها به طور مستقیم به شبکه اینستاگرام شما، پشتیبانی از ویدیو در Google My Business. شما همچنین به تقویم محتوا و تجزیه و تحلیل دسترسی دارید و می توانید محتوا را برای زمان بندی به صورت انبوه آپلود کنید.

قیمت گذاری: برنامه های پولی از 25 تا 100 دلار در ماه با تخفیف در صورت پرداخت سالانه، با 14 روز آزمایشی موجود است.

Unum به شما امکان می دهد محتوای اینستاگرام را برنامه ریزی، تجسم و زمان بندی کنید. آنها بیش از 200 پیش تنظیم و همپوشانی برای انتخاب دارند تا بتوانید ویرایش های پست خود را منسجم نگه دارید. و همچنین یک ویرایشگر تصویر و ویدئو و ابزار متن برای تنظیم دقیق. شما همچنین به بیش از 1 میلیون عکس استوک و قالب داستان دسترسی دارید.

قیمت گذاری: رایگان، طرح پرداخت شده 4.99 دلار در ماه در سال است، با یک دوره آزمایشی 14 روزه در دسترس است.

نتیجه

برنامه ریزی پست های اینستاگرام شما باعث ایجاد تفاوت در روند کاری شما می شود. ابزارهای مختلف را آزمایش کنید و ببینید چه چیزی برای شما بهتر است.

این را مفید یافتید؟ لطفا به اشتراک گذاری آن فکر کنید:



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی

چرا تبلیغات فیسبوک شما پس از افزایش مقیاس تبدیل نمی شود؟ -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

Pourquoi vous ne pouvez pas faire confiance à Instagram

Pourquoi vous ne pouvez pas faire confiance à Instagram -پنل اینستاگرام

خرداد 24, 1401

جایگزین های Web3 برای Spotify، Youtube، Google و Instagram -پنل اینستاگرام

خرداد 25, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 15, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 15, 1401
به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام - راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام – راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 15, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 15, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 15, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.