به گزارش پنل اینستا
MJC آژانس رسانه های اجتماعی و بازاریابی پیشرو برای طراحان داخلی، معماران و استایلیست ها در استرالیا است.
کیرا و آپریل دوستان دبیرستانی بودند که برای بیش از 10 سال ارتباط خود را از دست دادند و بعد از اینکه در تعطیلات در جزیره همیلتون با یکدیگر برخورد کردند، به طور تصادفی دوباره با هم ارتباط برقرار کردند. از آنجا، آنها تجربه خود را (10+ سال در مدیریت طراحی داخلی برای آوریل و بیش از 10 سال در طراحی گرافیک برای Kiera) برای ایجاد یک بوتیک آژانس رسانه های اجتماعی با بالاترین کیفیت طراحی و نتایج بازاریابی برای مجموعه چشمگیر خود از طراحی های سنگین ترکیب کردند.
دختران واقعاً عاشق کار با هم هستند و اشتیاق آنها به طراحی و بازاریابی در محتوای چشمگیر تولید شده و روابط پایداری که با مشتریان ایجاد کرده اند آشکار است.
کدام استراتژی رسانه های اجتماعی منجر به موفقیت 120 هزار نفری در سال اول شد؟
مشخص کردن یک استراتژی خاص که کارآمد است دشوار است، اما من میگویم که تمایل به نگاه عینی به محتوای خود و بررسی منظم برای دیدن اینکه چه چیزی کار میکند و چه چیزی نیست، کلید دستیابی به مخاطبان جدید در اینستاگرام است.
اعتراف به اشتباه خود (اغلب) و ایجاد وسواس در یادگیری به شما کمک می کند محتوایی با ارزش ایجاد کنید، در حالی که نشان دادن اصالت دستور من برای موفقیت است.
اهداف رسانه های اجتماعی من چیست؟
اهداف من در رسانه های اجتماعی در طول زمان با رشد کسب و کارم تغییر کرده است. در ابتدا هدف اصلی من جذب تنها 1 مشتری بود تا بتوانم درآمد خود را در زمانی که در مرخصی زایمان بودم تکمیل کنم، و پس از اینکه به راحتی به آن هدف در کمتر از 2 هفته دست یافتم، به تعقیب و گریز در شبکه های اجتماعی معتاد شدم. ایجاد محتوا برای من تبدیل به یک بازی شد و ماهها پیش از موعد برنامهریزی و استراتژی میکردم تا سرنخهای خاصی را که میخواستم به عنوان مشتری به دست بیاورم، جذب کنم.
بنده جانور محتوا بودم! این روزها، ما فقط به تعداد کمی از مشتریان در یک صنعت خاص خدمات ارائه می دهیم، بنابراین دیگر نیاز من برای جذب سرنخ های جدید وجود ندارد. من به ارائه خدماتم بسیار مطمئن تر هستم و اکنون از اینستاگرام به عنوان مکانی برای نشان دادن بهترین کارهایمان استفاده می کنیم تا اینکه ناامیدانه به دنبال سرنخ بعدی باشیم.
چگونه Sked Social به شما در دستیابی به اهداف کمک می کند؟
Sked Social بهترین است! و من این را نمی گویم……Sked Social به مراتب از هر ابزار زمان بندی دیگری که در گذشته استفاده کرده ام پیشی می گیرد و مشتریان من به ویژه سیستم تأییدی را که Sked پیاده سازی کرده است دوست دارند.
استفاده از همه چیز بسیار آسان است و من خیالم راحت است که می دانم مشتریان من هر قسمتی از محتوا را قبل از ارسال زنده تأیید کرده اند. مشتریان من همچنین گزارش های تحلیلی هفتگی را که Sked Social به طور خودکار هر دوشنبه تولید می کند، دوست دارند. راستش من از هیچ پلتفرم برنامه ریزی دیگری استفاده نمی کنم!
مشاوره برای سایر فریلنسرها؟
آهسته! مخاطبان هدف خود را روشن کنید و شروع به ایجاد نمایه مشتری کنید – هنگامی که این اطلاعات را به دست آوردید، می توانید شروع به ایجاد محتوای هدفمند کنید که فقط برای آن مخاطب خاص مفید است. خوب است که پایین بیایید و منحصر به فرد باشید و این فقط ارائه خدمات شما را تقویت می کند.
برای افزایش فالوورهای خود در شبکه های اجتماعی، لازم نیست هر روز پست بگذارید، اما باید با دقت محتوایی را انتخاب کنید که مخاطب شما با آن ارتباط برقرار کند – وقت بگذارید و مطمئن شوید که از نظر بصری جذاب است و نوشتن کپی رایتینگ درست است قبل از اینکه آن را پست کنید. !
بعدش چی؟
چند ماه گذشته در مورد بازسازی May June Creative از آژانسی که با انواع مشتریان کار می کند به آژانسی که تنها به تعداد معدودی خدمات ارائه می دهد، بوده است. دیدن جذب طراحان و معماران من در صنعت من که همگی از ارزشی که ما در اینستاگرام، پستهای بلاگ و ایمیلهای هفتگی خود ارائه میدهیم، شگفتانگیز بود! ما با برخی از بزرگترین نامهای کشور از جمله Zephyr and Stone، Build Her Collective و Designer Boys کار میکنیم و این به تنهایی یک رویای واقعی است که به حقیقت پیوسته است.
ما را در @mayjunecreative دنبال کنید!