به گزارش پنل اینستا
مصاحبه ما با Sked Social Stars، Budgy Smuggler، و نحوه استفاده آنها از اینستاگرام برای بیان داستان برند خود.
در مورد Budgy Smuggler به ما بگویید
Budgy Smuggler استرالیایی برای لباس شنا است و ما در ماموریتی هستیم که ران های جهان را آزاد کنیم.
همه چیز به عنوان یک شوخی در سال 2003 شروع شد و برخی از دوستان در حیاط پشتی یک جفت لباس شنا به سبک اسپیدو نوشتند «قاچاقچی بادی» – و به نظر می رسد که گیر کرده است!
در حال حاضر در خارج از دفاتر در سیدنی و لندن، ما تمام لباس های شنا خود را در استرالیا طراحی و تولید می کنیم. ما زنانه، بچهها، لباسهای فعال و لوازم جانبی را نیز انجام میدهیم. ما به خود می بالیم که محصولی با کیفیت تولید می کنیم، نه اینکه خودمان را خیلی جدی نگیریم و بخندیم.
آیا می توانید جزئیات بیشتری در مورد کمپین زودیاک ارائه دهید؟
با بازاریابی خود، ما سعی میکنیم بیشتر بر ساختن برند و «به اشتراک گذاشتن عشق قاچاق» تمرکز کنیم، نه اینکه فقط محصول را تحت فشار قرار دهیم و همیشه سعی کنیم «فروش» کنیم. در حدود ابتدای سال متوجه موضوع بزرگی در مورد علائم زودیاک و طالع بینی شدم. مردم جدی هستند عشق از قاچاق، بنابراین میخواستم کمپینی ایجاد کنم که برای هر فرد شخصی احساس شود. همانطور که گفته شد، Budgy همه چیز را جدی نگرفته و حس شوخ طبعی را حفظ می کند – بنابراین من هر یک از علائم زودیاک را انتخاب کردم و چند ویژگی شخصیت گستاخانه و ظاهری ساختم و آنها را با یکی از کارهایمان مطابقت دادم. فرض این بود، “مطمئن نیستید کدام جفت را بخرید؟ ستاره ها را دنبال کنید…» و بر اساس علامت زودیاک شما، جفت بعدی شما برای شما مشخص شد.
چه نتایجی از کمپین دیدید؟
این تا حد زیادی به عنوان یک کمپین ایمیل ارسال شد. نرخ باز 35% + بود و برای هر کسی که در 2 سال گذشته با ایمیل های ما درگیر شده بود ارسال شد. هنگامی که در استوری های اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شد، تعامل مثبت افزایش می یافت، بسیاری از پاسخ ها موافقت خود را به اشتراک می گذاشتند / “وحشتناک” خود را به اشتراک می گذاشتند یا به ما می گفتند که آنها مالک آن جفت هستند!
به طور کلی اهداف رسانه های اجتماعی برای Budgy Smuggler چیست؟
تمرکز ما بر به اشتراک گذاری محتوای قابل توجهی است که باعث ایجاد افراد می شود احساس چیزی بیشتر ما می خواهیم مردم را سرگرم کنیم، آنها را بخندانیم و به آنها احساس خوبی نسبت به خودشان بدهیم. ما می خواهیم عشق قاچاق را به اشتراک بگذاریم. به مردم بفهمانیم که برای پوشیدن لباس شنای ما نیازی به داشتن هر شکل و اندازه ای ندارند. از لحاظ عملی، ما در حال حاضر زمان زیادی را بر روی محتوای ویدیویی متمرکز می کنیم و TikTok خود را رشد می دهیم.
اسکد چه نقشی در موفقیت شما داشته است؟
من از Sked برای برنامه ریزی تمام محتوای اینستاگرام استفاده می کنم و در 3 سال گذشته این کار را انجام داده ام. من استفاده از آن را بسیار آسان، قابل اعتماد می دانم و از سرعت به روز شدن Sked با تغییرات و ویژگی های اینستاگرام قدردانی می کنم.
آینده Budgy Smuggler چیست؟
ما در حال گسترش محصولات ساخت استرالیا هستیم: کلاه، لباس، جوراب و لباس زیر. ما همچنین بر افزایش حضور خود در ایالات متحده و اروپا، به ویژه فرانسه تمرکز می کنیم. در اواخر امسال، ما مسابقه سالانه دکل معمولی خود را برگزار می کنیم که در آن به جستجوی معمولی ترین دکل در بریتانیا، فرانسه و استرالیا می پردازیم.
بررسی کنید وب سایت Budgy Smuggler و آنها اینستاگرام.