این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
یک اطلاعیه بزرگ در مورد پیام رسانی از متا وجود دارد که مردم باید از آن آگاه باشند.
اگر ادمین صفحه فیس بوک یا اینستاگرام هستید یا از واتس اپ استفاده کرده اید، این برای شما مناسب خواهد بود.
اگر در اوقات فراغت، یک کمپین سیاسی یا خدمات مشتری کار می کنید، در اینجا نیز چیزهایی برای شما وجود دارد.
پس لاغر چیه؟
به طور خلاصه، متا در آنها رویداد پیامرسانی تجاری مکالمات ابزارهایی رونمایی کرده اند که فیس بوک و مسنجر، اینستاگرام و واتس اپ را به کانال های خدمات مشتریان آسان تر می کند. همه اینها طیف وسیعی از گزینه های جدید را برای سازمان باز می کند.
بحث متا این است که مردم از صحبت کردن با خانواده و دوستان خود در پیامهای پیامرسان واتساپ، مسنجر و اینستاگرام خوشحال هستند، چرا نباید به این ترتیب صحبت کردن با سازمانها را برای آنها آسانتر کنیم؟
مارک زاکربرگ در این رویداد گفت: این تغییرات جهت سفر را ترسیم می کند که نشان می دهد مردم از بازار عمومی بزرگ دور می شوند و به فضاهای صمیمی کوچک می روند.
«در سالهای اخیر نحوه اتصال آنلاین ما شاهد تغییرات معناداری بوده است. شاید به یاد داشته باشید که در روزهای اولیه فیس بوک همه چیز را با دیوار خود به اشتراک می گذاشتیم. سپس خوراک ما در عموم منتشر می شود تا همه ببینند و به آن واکنش نشان دهند.
امروزه اکثر ما از فید خود برای کشف محتوای جالب و به روز بودن استفاده می کنیم. برای سطوح عمیق تر تعامل، پیام رسانی به مرکز زندگی دیجیتال ما تبدیل شده است. صمیمیتر و خصوصیتر است و با رمزگذاری نیز امنتر است.»
– مارک زاکربرگ، می 2022.
مردم ترجیح میدهند بدون تماس با خط تلفن یا ارسال ایمیلی که اغلب نادیده گرفته میشود، با افرادی که هستند صحبت کنند، استدلال متا اجرا میشود.
آیا این بدان معناست که فیس بوک تماس با شما را آسان تر می کند؟
همانطور که یکی از نظرات درج شده است، آیا این بدان معناست که ایمیل هایی به فیس بوک که به سادگی ناپدید می شوند با خدمات مشتری که کار می کنند جایگزین می شوند؟ خب نفست حبس نکن
جاهای بیشتری برای گفتن شما یک احمق است؟
اکنون، اولین واکنش بسیاری از افراد در بخش عمومی این است که از داشتن یک مکان اضافی برای گفتن اینکه شما و کارفرمایتان احمق هستید، کوتاهی میکنند. این کاملاً منصفانه است. اما قبل از رسیدن به دنده عقب دست نگه دارید. این می تواند چیزها را برای افراد comms از چند جهت تغییر دهد.
رسانه های اجتماعی به عنوان یک کانال رسانه اجتماعی مناسب
اولین تغییری که این امر ایجاد می کند، خدمات مشتری است. اگر فیسبوک، متأسفانه متا، مایل است مراکز تماس و ایمیلهای تماس را حذف کند، این بدان معناست که پاسخگویی به سؤالات را برای خدمات مشتریان آسانتر میکنند. با گوش دادن به چت، آنها فکر می کنند که می توان از طریق تنظیم سؤالات متداول صرفه جویی کرد، بنابراین برخی از پاسخ ها می توانند خودکار شوند.
البته، خدمات مشتری برای مشاغل کوچک با خط تولید کوچک با خدمات مشتری برای 1200 خدمات دولت محلی یکسان نیست.
اما این مهمات بیشتر برای این بحث است که بله، خدمات مشتری باید مالکیت درخواستهای معمولی دریافتی را که درخواست پاسخ میکنند، بپذیرد. برای مثال، این برخلاف snark ورودی است.
رسانه های اجتماعی به عنوان یک کانال معاملاتی
شیفت دوم با کاتالوگ است. تنظیم کاتالوگ به این معنی است که می توانید کسب درآمد از یک کانال و معرفی تجارت الکترونیک را آسان تر کنید. ممکن است یک مسیر قدیمی برای فروش بلیط از طریق سیستم های قدیمی گیشه داشته باشید. این مسیر جدیدی را ارائه می دهد که به نظر می رسد ارزش آزمایش کردن را دارد.
اگر ادمین صفحه فیس بوک برای رویدادها، تئاتر، موزه ها و اوقات فراغت هستید، این دریچه مهمی است که به روی شما باز شده است.
واتس اپ در مجموعه متا بیزینس ادغام شد
من چندین سال است که به مردم توصیه میکنم که از پلتفرم Facebook Business Manager نه تنها برای مدیریت یک صفحه، بلکه برای نظارت بر دهها صفحه دیگر استفاده کنند. این یک ابزار درخشان – و رایگان – برای افرادی است که مسئولیت کلی مدیریت رسانه های اجتماعی را بر عهده دارند.
البته اکنون نام این پلتفرم به Meta Business Manager تغییر کرده است و اشاره قوی به اضافه شدن واتس اپ به این پلتفرم در آینده نزدیک وجود دارد.
چه معنی می تواند برای لیست های پخش WhatsApp برای کسب و کار داشته باشد
در آموزش، من در مورد WhatsApp برای کسب و کار صحبت می کنم که بهترین راه برای استفاده از 45 میلیون کاربر WhatsApp در بریتانیا است. در این مسیر بروید، میتوانید به 256 نفر که موافقت کردهاند در مورد یک موضوع خاص پیام ارسال کنند. نکته مهم این است که مشترکین نام یا شماره تلفن یکدیگر را نمی بینند. به عبارت دیگر، مطابق با GDPR است.
هیچ چیزی در این اطلاعیه وجود ندارد که این امر را تضعیف یا سخت تر کند.
متا API واتس اپ را به صورت رایگان در دسترس قرار می دهد
قبلاً برای استفاده از API باید شرکتی می بودید و شرکت از در دسترس قرار دادن آن برای بخش عمومی امتناع کرد. اکنون، API در دسترس هر کسب و کاری است. کار با یک API بالاتر از مجموعه مهارت های من است، اما مطمئنم افرادی در بخش عمومی وجود خواهند داشت که ممکن است ایده های خوبی ارائه دهند که می توانند واقعی شوند.
این، در ظاهر، واتس اپ را نیز در ترکیب کمپین های سیاسی آینده قرار می دهد.
واتس اپ بدون وجود راهی واضح برای وصل کردن کام و افراد بازاریابی به آن مانند بالا رفته است. به نظر می رسد این شروع اتصال به برق باشد.