• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 29, 1401
صفحه اصلی فالوور اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

دیجیتال آگهی در طول سال‌ها گسترش یافته و فرمت‌ها، سبک‌ها و پلتفرم‌های مختلف را شامل می‌شود. اکثر مردم با تبلیغات مختلفی که روزانه با آن مواجه می شوند آشنا هستند، اما ممکن است بلافاصله تفاوت بین آنها را نبینند. در واقع، یک کسب و کار می تواند از چندین نوع تبلیغات دیجیتال به عنوان بخشی از آن استفاده کند استراتژی بازاریابی.

اما تبلیغات دیجیتال دقیقاً چیست؟ سودآورترین انواع تبلیغات کدامند؟ چه فرمت هایی می توانند بهترین نتایج را به من بدهند؟ کدام یک وجود دارد؟ بیایید ۸ نوع محبوب تبلیغات دیجیتال را با هم مرور کنیم.

8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

تبلیغات دیجیتال چیست؟

بزرگترین تفاوت تبلیغات دیجیتال با تبلیغات آفلاین است توانایی ایجاد مخاطبین بسیار تقسیم بندی شده برای دسترسی به افرادی که ممکن است به محصول یا خدمات شما علاقه مند باشند.

نمونه هایی از تبلیغات دیجیتال، بنرهایی هستند که در صفحات یا برنامه های مختلف پیدا می کنید. تبلیغات رسانه های اجتماعی روزانه توسط میلیون ها کاربر مشاهده می شود. فرمت های دیگر شامل تبلیغات صوتی و تصویری است که در بین ویدیوهای YouTube یا قسمت های پادکست مورد علاقه خود پیدا می کنید.

8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

8 نوع تبلیغات دیجیتال

انواع مختلفی از تبلیغات دیجیتال وجود دارد، اما ما می‌توانیم این قالب‌ها را به 8 دسته کلی طبقه‌بندی کنیم:

  1. تبلیغات بومی

  2. تبلیغات از طریق ایمیل

  3. تبلیغات رسانه های اجتماعی

  4. نمایش تبلیغات

  5. بازاریابی مجدد

  6. SEM

  7. تبلیغات موبایل

  8. تبلیغات ویدیویی

1. تبلیغات بومی

تبلیغات بومی است در محتوا یا پلتفرمی که در آن منتشر می شود تعبیه شده است، بدون وقفه در مسیریابی. این فرمت تبلیغات دیجیتال به تمام خلاقیت شما کمک می کند. این تبلیغات می توانند سرگرم کننده، شگفت زده کنند و ارزشی را به مخاطبان هدف شما ارائه دهند، همه اینها در یک تجربه کاربری یکپارچه. در واقع، تبلیغات بومی اغلب به عنوان “ضد تبلیغات” شناخته می شود.

در مواجهه با استفاده روزافزون از مسدودکننده‌های تبلیغات، پاسخ این است که سعی نکنید استفاده از آن‌ها را با اجبار کاربران به مصرف تبلیغات خود محدود کنید: احترام به آزادی انتخاب آنها و استفاده از تبلیغات بومی برای ارائه محتوایی است که واقعاً می‌خواهند مصرف کنند. . .

2. بازاریابی ایمیلی

بازار پایگاه های داده با کیفیت بسیاری را با تقسیم بندی های مختلف به عنوان اولین گام برای ایجاد ارائه می دهد کمپین های بازاریابی ایمیلی. اما امکانات این قالب از این هم فراتر می رود بخش بندی شده یک مخاطب است. کمپین های بازاریابی ایمیلی قوی از محتوا برای ترغیب کاربران به دانلود کتاب الکترونیکی یا کاغذ سفید استفاده می کنند و پایگاه داده ای از سرنخ های علاقه مند ایجاد می کنند. همانطور که پایگاه داده شما رشد می کند، می توانید آن را به گروه های تخصصی به طور فزاینده ای تقسیم کنید و کمپین های ایمیل مجدد را به آنها هدایت کنید. هدف این است که در زمان مناسب و با پیام مناسب برای حداکثر تأثیر به صندوق ورودی آنها برسند.

3. تبلیغات اجتماعی

تبلیغات رسانه های اجتماعی از جالب ترین ها هستند فرمت های تبلیغات دیجیتال زیرا آنها میلیون ها کاربر دارند و به شما امکان می دهند مخاطبان هدف خود را تقسیم بندی کنید. استفاده کنید تبلیغات رسانه های اجتماعی برای به حداکثر رساندن حضور خود در این پلتفرم ها با بهره گیری از ویژگی ها و گزینه های مختلف آنها:

  • تبلیغات فیسبوک: به لطف Power Editor، تبلیغات فیس بوک ابزاری با امکانات متعدد است. برای استفاده کامل از پتانسیل آن، به این فکر کنید که می خواهید با کمپین خود به چه چیزی برسید: مخاطبان انتشارات خود را افزایش دهید؟ تصویر برند را بهبود ببخشید؟ به تبدیل در وب سایت خود دست یابید؟ نوع تبلیغی را انتخاب کنید که با اهداف شما مطابقت دارد و اندازه گیری و بهینه سازی نتایج را فراموش نکنید.
  • تبلیغات توییتر: تبلیغات در توییتر هرگز با گزینه های جدید شگفت زده نمی شود. اخیراً آنها ابزار Conversion Lift را راه اندازی کردند که به شما امکان می دهد کمپین های خود را برای آزمایش چندین متغیر پیکربندی کنید و بنابراین بودجه را روی تکنیک هایی متمرکز کنید که بهترین نتایج را ارائه می دهند.
  • تبلیغات اینستاگرام: بصری ترین شبکه اجتماعی نیز به شدت به تبلیغات متکی است. در طول سال گذشته، محتوای حمایت شده خود را تقویت کرده و به نوآوری خود ادامه می دهد.
  • تبلیغات TikTok: TikTok تازه وارد به دنیای تبلیغات رسانه های اجتماعی است. تبلیغات در این برنامه به ویژه در صورتی مفید است که Gen Z یا مخاطبان جوان‌تری را نسبت به سایر پلتفرم‌های اجتماعی هدف قرار دهید. ما یک مجموعه کامل ایجاد کرده ایم راهنمای تبلیغات و بازاریابی در TikTok.

4. نمایش تبلیغات

زنگ میزنیم نمایش تبلیغات هر عنصر تبلیغاتی بصری که ممکن است در یک وب سایت، پورتال، وبلاگ قرار دهیم، و غیره به صورت بنر، پاپ آپ و بینابینی. اگرچه این قالب تحت تأثیر رشد مسدودکننده‌های تبلیغاتی قرار گرفته است، اما فکر می‌کنم هنوز پتانسیل زیادی دارد، به خصوص با گزینه‌های بازاریابی مجدد. اما پاسخ این نیست که سعی کنید مسدود کننده‌ها را دور بزنید تا به کاربر حمله کنند، بلکه ایجاد تبلیغاتی است که واقعاً ارزش دیدن دارند.

5. بازاریابی مجدد

این نوع تبلیغات با یک صفحه نمایش آنلاین که به طور هوشمند از داده های صفحه وب برای نمایش استفاده می کند، یک قدم جلوتر می رود تبلیغات شخصی سازی شده برای کاربران بازاریابی مجدد از اطلاعات کاربرانی که از طریق کوکی‌ها جمع‌آوری شده‌اند استفاده می‌کند تا تبلیغات مرتبط‌تر با آخرین اقداماتشان را به آنها نشان دهد. به عنوان مثال، اگر کاربری محصولی را به سبد خرید آنلاین اضافه کرد اما آن را خریداری نکرد، می توان از بازاریابی مجدد برای یادآوری محصول و تشویق آنها به خرید استفاده کرد. به این ترتیب می توانید تبلیغات واقعا مرتبط و به موقع ایجاد کنید و در نتیجه شانس موفقیت بیشتری خواهید داشت.

6. SEM

SEM ایجاد کمپین های تبلیغاتی موتورهای جستجو توسط روی تبلیغات متنی موجود در موتورهای جستجو کلیک کنید مانند گوگل یا بینگ. این یکی از گسترده ترین است انواع تبلیغات دیجیتال وقتی صحبت از ایجاد تبلیغات چاپی می شود. کلید موفقیت آن این است که به طور واقعی به نیازهای کاربران پاسخ می دهد زیرا بر اساس کلمات کلیدی آنها جستجو می شود (به عنوان مثال، “اجاره خودرو در مرکز شهر مادرید”).

برای به حداکثر رساندن اثربخشی کمپین‌های SEM، Google Ads توانایی ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی موتور جستجو را همراه با لیست‌های هدف‌گیری مجدد ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، ما ممکن است تبلیغات را فقط برای افرادی که در 30 روز گذشته از یک صفحه خاص در وب سایت ما بازدید کرده اند، نمایش دهیم. آیا می توانید تمام احتمالات برای دریافت تبدیل را تصور کنید؟

7. تبلیغات موبایل

تمام قالب های تبلیغاتی باید برای دستگاه های تلفن همراه طراحی شوند. اکثر مصرف کنندگان یک دستگاه دارند و این دستگاهی است که بیشترین ساعت را با آن به گشت و گذار می گذرانند. در واقع، طبق گفته گوگل، جستجو در موبایل بسیار بیشتر از جستجوهای روی دسکتاپ است. بنابراین به جای اینکه کمپین های وب خود را با موبایل تطبیق دهید، وقت آن رسیده است که قرار دهید موبایل اول

اگر صفحه ای وب سایت موبایلی نداشته باشد، گوگل آن صفحه را ایندکس نمی کند. این باید به شما نشان دهد که موبایل چقدر مهم است.

8. فیلم آنلاین

ویدئو بسیار موثر است زیرا می رسد CTR بهتر از تبلیغات سنتی و تقویت یک کمپین را آسان تر می کند. این قالبی است که روز به روز محبوب تر می شود و به لطف سرعت اتصالات و اندازه روزافزون صفحه نمایش موبایل، دیگر لازم نیست به کمپین های دسکتاپ محدود شود. بزرگترین مانع برای ویدیو، رد کردن فرمت‌های پیش از پخش توسط کاربر است (یکی دیگر از تبلیغات که معمولاً توسط مسدود کننده های تبلیغات). برای غلبه بر این مشکل، در عوض روی یوتیوب‌برها و تبلیغات ویدیویی بومی شرط بندی کنید و خواهید دید که چگونه طرح بازاریابی شما موفق می‌شود.

فراخوان جدید برای اقدام



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

پست در اینستاگرام از رایانه شخصی: 3 ساده ترین راه

پست در اینستاگرام از رایانه شخصی: 3 ساده ترین راه -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 29, 1401
باگ خشمگین اینستاگرام به این معنی است که استوری ها را به طور بی پایان تماشا خواهید کرد

باگ خشمگین اینستاگرام به این معنی است که استوری ها را به طور بی پایان تماشا خواهید کرد -پنل اینستاگرام

خرداد 25, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 7, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 31, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.