• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

مزایای هوش مصنوعی برای افزایش فروش -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 11, 1401
صفحه اصلی فالوور اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

هوش مصنوعی (AI) جهان را تسخیر کرده است بازار یابی در سال های اخیر تصاحب شده است. هوش مصنوعی زمان صرف شده برای انجام وظایف توسط انسان ها را کاهش می دهد و بهره وری و کارایی تیم های بازاریابی را بهبود می بخشد.

هر چند ممکن است ترسناک به نظر برسد، ماشین‌ها تا کنترل کردن فاصله زیادی دارند. هنوز چیزهای زیادی بر دوش انسان ها می افتد، و این وظیفه ماست که یاد بگیریم چگونه پاداش ها را درو کنیم مزایای هوش مصنوعی تا استراتژی های بازاریابی خود را موثرتر کنیم.

مزایای هوش مصنوعی برای افزایش فروش

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی یک اصطلاح فراگیر است که به انواع مختلفی از فناوری اشاره دارد، از جمله فراگیری ماشین، یادگیری عمیق، پردازش زبان طبیعی (NLP)، و بیشتر. این شامل کل حوزه محاسباتی همراه با مجموعه داده ها برای تسهیل حل هوشمندانه مسائل است.

هوش مصنوعی می تواند از تکرارهای قبلی و کارهای تکمیل شده به منظور اصلاح رفتار خود بیاموزد. به عنوان مثال، هوش مصنوعی مورد استفاده در گوگل ادز ترکیبی از کلمات کلیدی را با مخاطبان مختلف آزمایش می کند و به طور موثر آنهایی را که بهترین بازگشت سرمایه (ROI) را دارند، پیدا می کند.

نمونه های دیگر هوش مصنوعی شامل دستیارهای صوتی مانند سیری یا الکسا، که از هوش مصنوعی برای ضبط صدای شما استفاده می کنند، آنچه را که می گویید رمزگشایی می کنند و سپس بر اساس تحقیقات به سوال شما پاسخ می دهند.

هوش مصنوعی همچنین در الگوریتم های موجود در چندین وب سایت یا پلتفرم مانند آمازون، HBO و اینستاگرام نقش دارد. این راه‌حل‌های هوش مصنوعی بر اساس علایق و رفتار کاربران، پروفایل ایجاد می‌کنند. سپس از آنها برای پیش بینی نوع محتوایی که کاربران به احتمال زیاد با آن تعامل دارند، استفاده می کنند.

به طور خلاصه، هوش مصنوعی از مقادیر زیادی داده برای برون یابی اطلاعات مهم با استفاده از آمار و مدل های یادگیری استفاده می کند. همچنین می تواند عملکرد خود را ارزیابی کرده و مسیر حرکت خود را بدون دخالت انسانی تغییر دهد.

به همه این دلایل، هوش مصنوعی می تواند کاربردهای بسیار قدرتمندی برای بازاریابی داشته باشد، همانطور که می تواند روندها و رفتارهای مصرف کننده را پیش بینی کنید بخش بزرگی از چیزی است که می تواند یک تجارت را موفق کند.

مزایای استفاده از هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی مزایای بسیاری را برای عملکردها و اهداف فروش ارائه می دهد، از جمله موارد ذکر شده در زیر.

1. داده های دقیق تر

هوش مصنوعی صفحه ای را در هنگام خرابی رد نمی کند، یک رقم را اشتباه می خواند یا مجموعه ای از داده ها را فراموش نمی کند. ماشین های روغن کاری شده (حتی دیجیتال) کار خود را به خوبی انجام می دهند. مهمتر از آن، هوش مصنوعی همچنین وظایفی را به عنوان بخشی از به اصطلاح “پاکسازی داده” انجام می دهد، که شامل فیلتر کردن داده های نادرست، نامربوط یا قدیمی است، به منظور پالایش نتایج و جمع آوری روندها، نتیجه گیری ها و پیش بینی های دقیق تر.

2. تجربه مشتری شخصی تر

با جمع‌آوری الگوهای رفتاری هوش مصنوعی از رفتار انسانی، هر مشتری می‌تواند پروفایل مشتری خود را داشته باشد، شخصی‌ترین تجربه برند را به دست آورد و دقیقاً آنچه را که نیاز دارد یا می‌خواهد، بدون هیچ تلاش اضافی از سوی اعضای انسانی تیم فروش یا بازاریابی، پیدا کند. هوش مصنوعی می تواند به طور خودکار بهترین توصیه ها را برای نیازهای هر کاربر ارائه دهد.

3. سفر مشتری به خوبی اجرا شده است

هوش مصنوعی می تواند بر اساس رویدادهای قبلی از دام ها جلوگیری کند، که برای اطمینان از اینکه هیچ مشتری در سفر از کشف برند تا لحظه پایان فروش گم نمی شود، بسیار ارزشمند است. هوش مصنوعی بی سر و صدا داده ها را در مورد فلاپ ها و نادیده گرفتن های قبلی در سفر مشتری جمع آوری می کند، پیشنهاداتی برای اجتناب از آنها در آینده ارائه می دهد و حتی از تکرار آنها جلوگیری می کند! به طور خلاصه، هر بار تجربه ای روان تضمین می شود.

4. بهبود عملکرد و بهره وری تیم

همچنین می توان از هوش مصنوعی برای مشاهده الگوهای رفتار و عملکرد درون شرکت استفاده کرد. بنابراین، می‌تواند به بهینه‌سازی حجم کاری هر یک از اعضای تیم به نحوی که به بهترین وجه با نیازهای خاص و شخصیت کاری آنها مطابقت داشته باشد، کمک کند. این به نوبه خود، عملکرد گروه و نتایج تجاری را افزایش می دهد.

چگونه استفاده از هوش مصنوعی می تواند فروش برند را افزایش دهد؟

همانطور که توضیح دادیم هوش مصنوعی از مجموعه های بزرگی از داده ها استفاده می کند که اغلب به طور مداوم در حال حرکت جمع آوری و بهینه سازی می شوند. از آنجا، از داده‌ها برای تشخیص الگوها، تلاش برای پیش‌بینی نتایج و نتایج، پیشنهاد توصیه‌ها و بهینه‌سازی سفر مشتری استفاده می‌کند.

زمانی که نوبت به اجرای فروش می رسد، هوش مصنوعی حجم عظیمی از اطلاعات را برای پیش بینی رویدادهایی مانند فروش، مخاطبان هدف بالقوه، احتمال بسته شدن برای سرنخ های مختلف و حتی فراز و نشیب های پایین بازار بر اساس رفتارها و روندهای قبلی مشتریان مقایسه می کند.

هوش مصنوعی همچنین می‌تواند توصیه‌هایی را به تیم‌های فروش ارائه دهد، مانند برچسب‌گذاری قیمت یا اینکه مشتریان بر اساس احتمال تبدیل به آن‌ها توجه کنند.

هوش مصنوعی مکالمه ای در وب سایت ها و صفحات فرود به شکل الف رایج شده است چت بات پاپ آپ طراحی شده برای پیش بینی نیازهای کاربر و حتی پاسخ به سوالات یا نگرانی های آنها.
در نتیجه، هوش مصنوعی بازاریابی و فروش را علمی‌تر از آنچه که هست می‌کند. در حالی که ساده‌ترین و تکراری‌ترین کارها توسط ماشین‌ها انجام می‌شود، فروش بر عناصر انسانی بیشتری مانند خدمات مشتری، تعامل انسانی و ارتباط و همچنین روندهای جهانی بیشتر متمرکز خواهد شد. ساخت.

دوره رایگان روندهای بازاریابی دیجیتال برای سال 2022



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
b2b businesses instagram ads

نحوه استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای بازاریابی B2B -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

TikTok در مقابل حلقه‌های اینستاگرام: استراتژی‌هایی برای سازندگان محتوا

TikTok در مقابل حلقه‌های اینستاگرام: استراتژی‌هایی برای سازندگان محتوا -پنل اینستاگرام

خرداد 31, 1401
پست در اینستاگرام از رایانه شخصی: 3 ساده ترین راه

پست در اینستاگرام از رایانه شخصی: 3 ساده ترین راه -پنل اینستاگرام

خرداد 11, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 11, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام - راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام – راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 11, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 11, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 11, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.