• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

بهترین ابزارهای چگالی کلمات کلیدی برای گنجاندن در استراتژی SEO شما -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
مرداد 7, 1401
صفحه اصلی فالوور اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

تراکم کلمات کلیدی اصطلاحی است که در سئو برای اشاره به تعداد دفعاتی که کلمات کلیدی در کپی یک صفحه وب تکرار می شوند استفاده می شود. موتورهای جستجو مانند گوگل داشتن چگالی کلمه کلیدی بالا را جریمه می کنند زیرا به این معنی است که محتوا برای کاربر بهینه نشده است. اما چگونه می توانید چگالی کلمات کلیدی صفحه وب یا پست وبلاگ خود را بررسی کنید؟

در این مقاله به برخی از آنها می پردازیم ابزارهای چگالی کلمه کلیدی که می توانید برای این کار استفاده کنید.

بهترین ابزارهای چگالی کلمات کلیدی برای گنجاندن در استراتژی SEO شما

اهمیت تراکم کلمات کلیدی در سئو

کلمات کلیدی یکی از مهم ترین بخش های استراتژی سئو هستند زیرا به رتبه بندی محتوای شما در SERP کمک می کنند. با این حال، پر کردن کلمات کلیدی توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو جریمه می شود زیرا به عنوان یک عمل سئو کلاه سیاه در نظر گرفته می شود. این بدان معناست که استفاده صحیح از کلمات کلیدی مهم است.

اگرچه قوانین سخت و سریعی وجود ندارد، اما یک قانون کلی این است که کلمات کلیدی باید بین 1 تا 2 بار در هر 100 کلمه ظاهر شوند. هدف تولید محتوای با کیفیت برای کاربران است.

دانستن چگالی کلمات کلیدی مهم است زیرا اگر از کلمات کلیدی بیش از حد در متن کوتاه استفاده کنید، جریمه خواهید شد.

10 ابزار برتر برای اندازه گیری چگالی کلمات کلیدی وب سایت

1. ابزار بررسی سئو

این یک ابزار رایگان است. شما فقط باید آدرس صفحه ای را که می خواهید آنالیز کنید وارد کنید تا به نتیجه برسید. در حالی که ابزارهای دیگری وجود دارند که تجزیه و تحلیل بسیار دقیق و پیچیده تری ارائه می دهند، با ابزارهای بررسی سئو می توانید به سرعت متوجه شوید که کدام کلمات کلیدی بارها نشان داده می شوند.

2. کتاب سئو

SEObook جامع تر از جستجوگر چگالی کلمات کلیدی ابزار بررسی SEO است. این به شما امکان می دهد داده ها را از پنج وب سایت رتبه بندی شده برتر که برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی می کنند، جمع آوری کنید. تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که برای استفاده از SEObook باید ثبت نام کنید.

3. سمروش

Semrush دارای ویژگی های بسیاری است، بنابراین می توان از آن برای انجام تقریباً هر کار SEO استفاده کرد. با این حال، برای اینکه بتوانید بدون هیچ محدودیتی از ابزار استفاده کنید، باید هزینه ای ماهانه بپردازید. با Semrush، می توانید داده هایی را در مورد چگالی کلمات کلیدی وب سایت خود و وب سایت های رقبای خود دریافت کنید.

4. ژئو طبقه بندی

GeoRanker تعداد بهینه کلمات کلیدی را که باید بر اساس تعداد کل کلمات مقاله خود داشته باشید، به شما می گوید. بهترین چیز در مورد این ابزار این است که به شما امکان می دهد به سرعت و به راحتی تعداد دفعاتی که کلمات کلیدی اصلی و ثانویه ظاهر می شوند علاوه بر ارتباط خود کلمه کلیدی را درک کنید.

اگرچه نسخه رایگان دارد، اما برای استفاده از تمام ویژگی های آن باید در یکی از برنامه های پرداخت ماهانه آن مشترک شوید.

5. من را اضافه کنید

با AddMe، تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL را وارد کنید و تجزیه و تحلیل ایجاد می کند. یکی از مزایای Add Me Tool این است که در صورت ثبت نام می توانید گزارشی را دانلود کنید.

از ویژگی های پیشرفته آن می توان به تجزیه و تحلیل عناوین، توضیحات متا، تگ ها و غیره اشاره کرد.

6. ابزارهای سئو کوچک

جستجوگر چگالی کلمات کلیدی Small SEO Tools بسیار شبیه به اولین ابزار این لیست است. تنها تفاوت این است که می توانید هم URL و هم متن را وارد کنید تا بفهمید کلمات کلیدی چند بار استفاده می شوند. استفاده از آن بسیار آسان است و همچنین اطلاعات جالبی مانند زمان بارگذاری صفحه ارائه می دهد که می تواند برای نتایج سئو و موقعیت بالا مفید باشد.

7. تحلیلگر کلمه کلیدی زنده

Live Keyword Analyzer برای کسانی طراحی شده است که دانش زیادی در این زمینه ندارند اما می خواهند محتوای باکیفیتی ایجاد کنند که رتبه بندی کند. شما فقط باید لیست کلمات کلیدی و متن را وارد کنید تا بدانید هر کلمه کلیدی چند بار استفاده شده است. همچنین امکان ویرایش متن از همان پلتفرم وجود دارد.

8. نینجاهای بازاریابی اینترنتی

با نینجاهای بازاریابی اینترنتی، می توانید اطلاعاتی را در صفحه وب خود و همچنین صفحات وب رقبای خود به روشی بسیار آسان و سریع دریافت کنید. شما فقط باید URL را بچسبانید تا تعداد دفعات ظاهر شدن یک کلمه کلیدی و کلمات کلیدی مرتبط را بدانید.

9. جستجوگر چگالی کلمات کلیدی SEOChat

جستجوگر چگالی کلمات کلیدی SEOChat اطلاعاتی در مورد کلمات کلیدی اولیه و ثانویه ارائه می دهد. همچنین به شما امکان می دهد تا تحلیلی در مورد استفاده از کلمه کلیدی ایده آل برای محتوا بر اساس طول آن استخراج کنید.

10. سئو قبل از پست

سئوی قبل از پست دارای ویژگی است که سایر ابزارها از آن برخوردار نیستند. این به شما امکان می دهد چگالی کلمات کلیدی را از فایل های .doc، .docx، PDF، و txt. و همچنین با چسباندن متن در ابزار یا ارائه یک URL محاسبه کنید.

ابزارهای بیشتری نیز وجود دارند که داده‌های چگالی کلمات کلیدی را ارائه می‌دهند، اما با این ابزارها می‌توانید به راحتی سئوی درون صفحه را انجام دهید و از جریمه شدن توسط گوگل یا سایر موتورهای جستجو جلوگیری کنید.

فراخوان جدید برای اقدام



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
instagram

عکس‌ها دیگر در اولویت اینستاگرام نیستند -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

تبلیغات پویا فیس بوک و اینستاگرام: دوره آموزشی هدف گذاری مجدد پویا -پنل اینستاگرام

مرداد 7, 1401
رقیب اتریوم (ETH) تقریباً 35 درصد پس از اعلام شراکت NFT جدید اینستاگرام - The Daily Hodl

رقیب اتریوم (ETH) تقریباً 35 درصد پس از اعلام شراکت NFT جدید اینستاگرام – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

مرداد 14, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام …-پنل اینستاگرام

مرداد 7, 1401
Instagram Stories, tudo o que você precisa saber para tirar o máximo proveito desta funcionalidade e aumentar as visualizações

استوری‌های اینستاگرام: داستان‌های جالب و به‌عنوان Visualizações را بیاموزید -پنل اینستاگرام

مرداد 7, 1401
بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟

بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟ -پنل اینستاگرام

مرداد 7, 1401
10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده)

10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده) -پنل اینستاگرام

مرداد 7, 1401
هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی

هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی -پنل اینستاگرام

مرداد 7, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • دسته‌بندی نشده
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.