• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    مدل کسب و کار Freemium چیست؟

    مدل کسب و کار Freemium چیست؟ -پنل اینستاگرام

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    مدل کسب و کار Freemium چیست؟

    مدل کسب و کار Freemium چیست؟ -پنل اینستاگرام

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

The Putid Pivot: چرا فیس بوک و اینستاگرام در شرف بدتر شدن هستند – بدون مزخرفات -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
مرداد 8, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

متا این هفته یک تماس درآمد داشت. درآمد و سود کاهش یافته است. بخش متاورس در یک سه ماهه 2.8 میلیارد دلار از دست داد. و مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، در مورد حقوق و دستمزد گفت که “احتمالاً افراد زیادی در شرکت هستند که نباید اینجا باشند.”

در اینجا دلیل این خبر بد برای افرادی است که از فیس بوک و اینستاگرام استفاده می کنند.

محورها چگونه کار می کنند

شرکت‌های تثبیت‌شده – به‌ویژه شرکت‌های فناوری – باید در جایی که سرمایه‌گذاری می‌کنند تعادل ایجاد کنند. بخشی از تلاش آنها صرف کسب و کار موجودشان می شود و بخشی دیگر صرف تحقیق و توسعه برای آینده می شود.

در مورد متا، تجارت موجود فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ است. آینده Oculus و بقیه Metaverse است.

“محور” چیزی است که زمانی اتفاق می افتد که یک شرکت تصمیم می گیرد که محصولات آینده بسیار مهم تر خواهند بود و محصولات فعلی اهمیت کمتری خواهند داشت.

محورها مشکل هستند. به طور کلی، محصولات آینده هنوز برای ایجاد سود واقعی آماده نیستند. و محصولات فعلی در میان کاهش طولانی و آهسته هستند. این دقیقاً همان چیزی است که در حال حاضر در متا اتفاق می افتد.

این برای تجربه شبکه اجتماعی شما به چه معناست

شما می‌توانید با مشاهده این محور و از طریق تجربه با محورهای گذشته پیش‌بینی کنید که چه اتفاقی می‌افتد. پس انتظار موارد زیر را داشته باشید:

  • سود ضربه خواهد خورد، بنابراین قیمت سهام متا کاهش خواهد یافت. درآمد فیس بوک و اینستاگرام در حال کاهش است. این فقط اقتصاد رکود نیست. پایگاه های کاربری آنها در حال پیر شدن است و جوانان به سمت پلتفرم هایی مانند TikTok جذب می شوند. با اضافه کردن هزینه های هنگفت توسعه فناوری متاورس، متای بسیار کم سودتری دریافت خواهید کرد. سود کمتر – همراه با تردید در مورد آینده – باعث می شود مردم ارزش شرکت را کمتر کنند و سهام پایین بیاید. ممکن است فکر کنید که این برای تجربه شما اهمیتی ندارد – بالاخره، چرا وقتی روی یک پست اینستاگرام کلیک می کنید، به قیمت سهام اهمیت می دهید – اما در نظر بگیرید که قیمت سهام متا برای ارزش گزینه های سهام کارکنان مرکزی است. . این بدان معنی است که مهندسان و سایر متخصصان شروع به جستجوی جبران بهتر در شرکت های دیگر مانند اپل، تیک تاک یا هر چیز بزرگ بعدی خواهند کرد. بنابراین شما فرار مغزها را در متا خواهید دید.
  • متا بهترین مهندسان خود را در بخش متاورس قرار خواهد داد. اگر شما تیم مدیریت متا هستید، استعدادها را کجا قرار می دهید؟ شما روی آینده شرط بندی می کنید نه گذشته. بنابراین شما به سراغ با استعدادترین مهندسان تیم متاورس می روید. این امر هجوم استعدادها را از گروه هایی که فیس بوک و اینستاگرام را می سازند، تشدید می کند.
  • به هم ریختگی تبلیغات در شبکه های اجتماعی افزایش می یابد. یک تبلیغ «مفید» یا جایگاه را در سایتی مانند اینستاگرام در نظر بگیرید. حال در نظر بگیرید چه اتفاقی می‌افتد وقتی آن سود واحد را با دو جایگزین کنید. فرض کنید آن سود را با قیمت CPM 14 دلار (هزینه هر هزار بازدید) فروختید و یک میلیون نفر آن را دیدند. با دو فایده، سودها به دلیل درهم ریختگی ارزش کمتری دارند، اما بیایید این کاهش را 10 درصد در نظر بگیریم. و همچنین بیایید فرض کنیم که افرادی که از درهم ریختگی تبلیغات آزرده خاطر می شوند، ترافیک را 10 درصد کاهش می دهند. (هر دو احتمالاً بیش از حد تخمین زده می شوند.) با CPM 14 دلاری با یک میلیون بازدید، شما 14000 دلار از تبلیغات واحد کسب می کنید. با دو تبلیغ با CPM 12.60 دلار با 900000 بازدید، 22680 دلار به دست می آورید. شما فقط درآمد خود را 62٪ افزایش دادید. (به هر حال، این پویایی به همین دلیل است که تبلیغات زیادی در تلویزیون شبکه وجود دارد.) البته اگر به اندازه کافی شلوغ تبلیغات اضافه کنید، محصول غیرقابل استفاده می شود. اما مردم سال ها طول می کشد تا آن را منزجر کنند. اگر فیس‌بوک و اینستا را به نفع متاورس هدر می‌دهید، به این آینده بلندمدت اهمیتی نمی‌دهید، زیرا تا آن زمان به یک شرکت متاورس تبدیل می‌شوید که برخی دارایی‌های شبکه‌های اجتماعی نامفهوم را مورد توجه قرار می‌دهد. افزایش درآمد در مدت زمان کوتاه و در عین حال از بین بردن تجربه مشتری در درازمدت دقیقاً همان رفتاری است که شرکت‌ها در بحبوحه محوری رفتار می‌کنند.
  • کیفیت تجربه پایین خواهد آمد. راه دیگر برای به دست آوردن سود بیشتر از فیس بوک و اینستاگرام تا بتوانید متاورس را تامین مالی کنید، کاهش هزینه در شبکه های اجتماعی است. چه هزینه ای دارد؟ امنیت. نگهداری به موقع سرعت. اعتدال خدمات مشتری برای تبلیغ کنندگان بهبود مستمر در مواجهه با تغییر مشخصات پلت فرم. به عبارت دیگر، جهان به پیشرفت خود ادامه خواهد داد، اما فیس بوک و اینستاگرام این کار را نخواهند کرد – از نظر تجربه مشتری، آنها در جای خود خواهند ماند یا پسرفت خواهند کرد.
  • و TikTok را کپی خواهند کرد. چرا Reels در حال حاضر فیدهای فیس بوک را در بر می گیرد؟ چرا اینستاگرام شبیه TikTok است، با محتوای توصیه شده از افرادی که آنها را دنبال نمی کنید؟ زیرا متا به کاربران و تعامل TikTok حسادت می کند. اگر شرکت انرژی استراتژیک خود را پشت سر گذاشتن رقابت واقعی می گذاشت، ممکن است چیزی جدید و تخیلی برای نگه داشتن شما در شبکه های اجتماعی خود بیاورد. اما تمام آن انرژی خلاقانه وارد فراجهان می شود. ارزان ترین، ساده ترین و کم تخیل ترین راه برای رقابت با TikTok کپی کردن TikTok است. پس این چیزی است که اتفاق می افتد. اگر شما آن را دوست ندارید، آنها اهمیتی نمی دهند، زیرا به هر حال روی درازمدت فیس بوک و اینستاگرام سرمایه گذاری نمی کنند.

کاربران پیچ خورده اند

از فیس بوک و اینستاگرام استفاده می کنید؟

شما مانند افرادی هستید که زمانی که اپل مکینتاش را راه اندازی کرد، Apple II داشتند.

شما مانند افرادی هستید که وقتی نتفلیکس به پخش جریانی روی آورد، دی وی دی ها را از طریق پست دریافت کردند.

شما در حال بالا کشیدن روی پیوتار متا هستید. شما یک «کاربر قدیمی» هستید. تا زمانی که شما نروید اوضاع بدتر و بدتر می شود. و این برای متا خوب است، زیرا آنها فقط از شما استفاده می کنند تا قبل از اینکه خسته شوید، تا آنجا که می توانند درآمد را از شما خارج کنند.

امیدوارم که دوست داشته باشید به سراشیبی بروید، زیرا همه چیزهای سرگرم کننده در شرف تبدیل شدن به متاورس هستند.

مربوط

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
اینستاگرام recua nas alterações na aplicação depois de ter sido alvo de críticas

اینستاگرام recua nas alterações na aplicação depois de ter sido alvo de críticas -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

نحوه قرار دادن فید اینستاگرام در وب سایت (6 ابزار شگفت انگیز)

نحوه قرار دادن فید اینستاگرام در وب سایت (6 ابزار شگفت انگیز) -پنل اینستاگرام

مرداد 8, 1401

7 نکته بازاریابی اینستاگرام که فالوورهای بیشتری برای شما به ارمغان می آورد -پنل اینستاگرام

مرداد 24, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام …-پنل اینستاگرام

مرداد 8, 1401
Instagram Stories, tudo o que você precisa saber para tirar o máximo proveito desta funcionalidade e aumentar as visualizações

استوری‌های اینستاگرام: داستان‌های جالب و به‌عنوان Visualizações را بیاموزید -پنل اینستاگرام

مرداد 8, 1401
بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟

بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟ -پنل اینستاگرام

مرداد 8, 1401
10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده)

10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده) -پنل اینستاگرام

مرداد 8, 1401
هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی

هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی -پنل اینستاگرام

مرداد 8, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • دسته‌بندی نشده
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.