این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
سازندگان و گردآورندگان توکنهای غیرقابل تعویض یا NFT به زودی میتوانند توکنهای خود را در اینستاگرام نمایش دهند. در یک پست وبلاگ امروز، مارک زاکربرگ مدیر عامل متا تایید کرد که این شرکت در حال آزمایش NFT بر روی این پلتفرم است، با “عملکردهای مشابه” به زودی برای فیس بوک.
مدیر عامل اینستاگرام آدام موسری امروز در ویدئویی اعلام کرد که گروه کوچکی از کاربران آمریکایی می توانند NFT ها را در فید، داستان ها و پیام های خود ببینند.
جزئیات NFT دارای برچسب “کلکسیونی دیجیتال” هستند و مشابه پروفایل ها و محصولات برچسب گذاری شده نمایش داده می شوند. وقتی روی برچسب کلیک می کنید، اطلاعاتی مانند نام سازنده و مالک را مشاهده خواهید کرد.
موسری اظهار داشت که این تست در ابتدا کوچک خواهد بود تا اینستاگرام بتواند از جامعه یاد بگیرد. او ممکن است تنش بین شرکتهای بزرگی مانند اینستاگرام و اخلاق غیرمتمرکز Web3 را در تلاش برای مبارزه با بیاعتمادی به یک پلتفرم شبکه اجتماعی بزرگ که وارد این فناوری میشود، ایجاد کند.
به گفته کریستین پای، سخنگوی متا، NFT های ایجاد شده بر روی بلاک چین اتریوم و Polygon در ابتدا پشتیبانی خواهند شد و Solana و Flow به زودی عرضه خواهند شد.
موسری تاکید می کند که حمایت اینستاگرام از آن می تواند به معرفی این فناوری به مخاطبان گسترده تری کمک کند. اینستاگرام اولین پلتفرمی نیست که این کار را انجام می دهد: توییتر NFT ها را به عنوان تصاویر پروفایل شش ضلعی در ژانویه معرفی کرد.
یک شش ضلعی به عنوان یک نماد در گوشه پست های اینستاگرام NFT ظاهر می شود. وال استریت ژورنال هفته گذشته گزارش داد که علیرغم این واقعیت که شرکت ها و افراد مشهور به سرعت از NFT ها استفاده کرده اند و برخی از فروش های اخیر منجر به افزایش موقت فعالیت ها شده است. فروش صاف شده است از اوج سپتامبر گذشته
برای خواندن وبلاگ ما “Instagram of the Bored Ape Yacht Club هک شد، 3 میلیون دلار NFT گرفته شد” اینجا را کلیک کنید.