• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

TikTok در مقابل حلقه‌های اینستاگرام: استراتژی‌هایی برای سازندگان محتوا -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 31, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

TikTok vs. Instagram Reels یکی از رقابت‌های بزرگ زمان ما است، دقیقاً مانند Coke و Pepsi. اگرچه TikTok تنها دو سال است که در سطح جهانی وجود داشته است، در حال حاضر به یک عنصر اصلی فرهنگی برای ژنرال Z تبدیل شده است. 1 میلیارد کاربر ماهانه در پاییز 2021؛ گزارش شده است که اینستاگرام متعلق به متا ضربه خورده است 2 میلیارد کاربر ماهانه چند ماه بعد. اگر متا بتواند آن را تکرار کند موفقیت استوری اینستاگرام با حلقه‌های اینستاگرام، فشار زیادی بر TikTok وارد می‌کند تا رشد خود را حفظ کند.

به عنوان یک سازنده محتوا، ممکن است تعجب کنید که آیا لازم است هر دو را انجام دهید. از یک طرف، صفحه “برای شما” TikTok بسیار سفارشی شده است و مطابق با علایق کاربران است. از سوی دیگر، صفحه «کاوش» حلقه‌های اینستاگرام یک دیگ ذوب محتوا است. در این مقاله، من عمیقاً به تفاوت‌های TikTok و Reels و آنچه که باید به عنوان بخشی از استراتژی تولید محتوا درازمدت خود در نظر بگیرید، می پردازم.

TikTok در مقابل قرقره ها

TikTok یک برنامه اشتراک‌گذاری ویدیو است که ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای تا ۳ دقیقه‌ای را در ابتدا نشان می‌دهد و اکنون ویدیوهای حداکثر ۱۰ دقیقه‌ای را که به‌صورت الگوریتمی در صفحه «برای شما» کاربران به اشتراک گذاشته می‌شوند، نشان می‌دهد. کاربران همچنین می توانند انتخاب کنند که سازندگان را در TikTok دنبال کنند. از بین 3 دسته اصلی محتوا – الهام بخش، آموزشی یا سرگرم کننده – بیشتر محتوای TikTok در قسمت سرگرمی قرار می گیرد. اگرچه با TikTok افزایش طول ویدیوی آن، وارد قلمرو یوتیوب از دسته آموزشی شد. با الگوریتم TikTok، سازندگان این فرصت را دارند که در TikTok بسیار سریعتر از اینستاگرام ویروسی شوند. این همان چیزی است که آن را هیجان انگیز و جذاب می کند. به عنوان مثال، همکلاسی من کریستیون کنسپسیون کمتر از 2 سال است که در TikTok کار می کند و به 60 هزار دنبال کننده نزدیک می شود. تعداد فالوورهای مشابهی برای رسیدن به او در اینستاگرام زمان بیشتری می برد.

قرقره ها ویدیوهای 15 تا 90 ثانیه ای هستند که کاربران می توانند موسیقی، زیرنویس و افکت های مختلف را به آن اضافه کنند. برخلاف نحوه عملکرد اینستاگرام معمولاً که در آن فقط دنبال کنندگان شما می توانند پست های شما را ببینند مزیت Reels این است که توجه کاربران بیشتری را نسبت به دنبال کنندگان شما جلب می کند. یک Reel در زیر برگه Reels قرار می گیرد و در شبکه نمایه اصلی کاربران، در Feeds و زیر دکمه Explore نشان داده می شود. به سازندگان اجازه می دهد تا مخاطبان جدیدی را جذب کنند. با هشتگ‌ها، موسیقی و افکت‌های مناسب، Reels می‌تواند در صفحات بالای جایگاه‌های خاص ظاهر شود. از آنجایی که ویدیوها نوع محتوای مورد علاقه مصرف‌کنندگان هستند که می‌خواهند از برندها ببینند، Reels پتانسیل زیادی برای جلب دنبال‌کنندگان دارد.

در سال 2016، زمانی که اینستاگرام “Stories” را منتشر کرد، یک ویژگی قرض گرفته شده از اسنپ چت، به سرعت توسط کاربران اینستاگرام پذیرفته شد و از نظر تعداد کاربران روزانه از اسنپ چت پیشی گرفت. حالا همه می پرسند: آیا Reels کاربران را از TikTok خارج می کند؟

“آزمایش” TikTok در مقابل “ارائه” قرقره ها

از آنجایی که تجارت اصلی TikTok اشتراک‌گذاری ویدیو است، کاربران آن منحصراً بر محتوای ویدیویی متمرکز هستند. این ممکن است پلتفرم را از آزمایش در محتوای ویدیویی استقبال بیشتری کند. در TikTok، سازندگان از امتحان تنوع بیشتر محتوا هراسی ندارند، و آن را به مکانی امن برای آزمایش محتوای جدید تبدیل می‌کند. به عنوان مثال، روندهایی مانند “توت و خامه” در TikTok شروع به کار کرد.

در همین حال، در اینستاگرام، همانطور که کاربران آن پلتفرم تمایل دارند شبکه های خود را مدیریت کنند، ممکن است در محتوای Reels خود نیز محفوظ تر باشند. اگر خانواده و دوستان شما را در اینستاگرام دنبال کنند، احتمال بیشتری وجود دارد که محتوای شما را ببینند، در حالی که صفحه “برای شما” در TikTok عمدتا به افراد غریبه خدمات می دهد. از این رو، به نظر می رسد TikTok بهترین مکان برای سازندگان است تا ایده های خود را آزمایش کنند، در حالی که قرقره ها به سلسله مراتب محتوای “شبکه ای” وفادار مانده اند.

برخی معتقدند که TikTok به دلیل الگوریتم آن بهتر عمل می کند، در حالی که برخی دیگر ادعا می کنند که Reels توجه بیشتری را به خود جلب می کند زیرا این ویژگی به شدت توسط اینستاگرام به همه افراد روی پلت فرم فشار داده می شود. از آنچه تاکنون دیده ایم، به نظر می رسد اگر سازندگان مخاطبان کمی داشته باشند، TikTok کار بهتری انجام می دهد یا نیاز به ایجاد مخاطب از ابتدا دارید. در صورتی که سازندگان از قبل مخاطبی داشته باشند، حلقه‌ها تعامل بیشتری خواهند داشت. و غیرقابل انکار، فرصتی برای پرش زودهنگام در Reels وجود دارد، به همان روشی که همه آرزو می‌کردند که ای کاش اولین نفر در YouTube بودند.

در نهایت، این سازندگان هستند که هر پلتفرم را همان چیزی که هست می‌سازند

یوتیوب سالها توانسته است سلطه خود را در فضای دیجیتال حفظ کند، تا حدی به دلیل آن برنامه شریک که به سازندگان اجازه می دهد از ویدیوهای خود کسب درآمد کنند. این برنامه است که سازندگان را از Vine دور کرد روی YouTube، جایی که می‌توان برای کارهای خلاقانه‌شان پول دریافت کرد.

در گذشته، TikTok از نظر پشتیبانی از سازندگان بیشتر شبیه اینستاگرام عمل می کرد. سازندگان می‌توانستند ویدیوهای حمایت‌شده را آپلود کنند یا در جریان پخش زنده کسب درآمد کنند، اما برنامه‌ای برای کسب درآمد وجود نداشت. در آگوست 2020، TikTok یک صندوق ایجادکننده یک میلیارد دلاری راه اندازی کرد برای سازندگان آمریکایی که بیش از 10 هزار دنبال کننده و 100 هزار بازدید ویدیو در یک ماه دارند. با این صندوق، سازندگان TikTok که در این برنامه پذیرفته می شوند، در طول یک سال پرداخت های منظم دریافت می کنند. با این حال، بسیاری از سازندگان شکایت دارند که از صندوق سازندگان TikTok دستمزد بسیار کمی دریافت می کنند.

از سوی دیگر، طبق گزارش ها، متا میلیون ها نفر را برای جذب سازندگان از TikTok به اینستاگرام پیشنهاد داده است. مجله ی وال استریت. وقتی یک شرکت رسانه‌های اجتماعی با ده‌ها میلیارد ذخایر نقدی توسط یک رقیب می‌ترسد، معمولاً سعی می‌کند از آن رقیب بیشتر خرج کند. این دقیقاً همان چیزی است که در متا اتفاق می افتد. تابستان گذشته، متا گفت که یک میلیارد دلار برای سازندگان هزینه خواهد کرد، از صندوق سازندگان TikTok عکس بگیرید. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی فقط به خوبی افرادی هستند که برای کاربران خود محتوا تولید می‌کنند و متا ممکن است با قدرت مالی خود بتواند برتری بیشتری نسبت به TikTok داشته باشد.

افکار نهایی

هنوز خیلی زود است که بگوییم چه کسی در جنگ ویدیویی کوتاه پیروز خواهد شد. از یک سو، الگوریتم TikTok می تواند به سازندگان، به خصوص کوچکترها کمک کند، سریعتر ویروسی شود. از سوی دیگر، ذخیره عمیق پول نقد متا ممکن است به سازندگان اجازه جبران بهتری بدهد برای تولید محتوای آنها حتی به تازه واردان دیگر یعنی یوتیوب شورت که کیف کرده است اشاره نکنید 1.5 میلیارد کاربر ماهانه از زمانی که یک سال پیش راه اندازی شد. با این اوصاف، من باور ندارم که سازندگان از TikTok خارج شوند. TikTok انجمن خودش است. و حتی قبل از راه‌اندازی Reels، TikTok اشتراک‌گذاری محتوا در اینستاگرام را آسان کرد و خطوط بین پلتفرم‌ها را محو کرد و در عین حال کاربران اینستاگرام را هنگام پیمایش فید خود از TikTok آگاه کرد.

بنابراین پیشنهاد من برای تولیدکنندگان محتوا این است که از TikTok و Reels استفاده کنید. هر پلتفرم چیزی برای ارائه دارد، از ابزارهای مختلف سازندگان، فضای امن تر برای خلاقیت، تا جبران بهتری برای سازندگان. محتوای خود را در هر دو پلتفرم قرار دهید و ببینید چه چیزی می چسبد. همه محتوا در همه جا پرفروش نخواهد شد. مانند هر مدیر محصول، شما باید تناسب محصول خود را با بازار پیدا کنید. آنچه را که کار می کند پیدا کنید، انرژی خود را در آنجا متمرکز کنید، و – مثل همیشه – آماده باشید که وقتی همه چیز تغییر می کند، بچرخید.

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

12 Smart Ways to increase Instagram Engagement and Boost Your Website Traffic

12 روش هوشمند برای افزایش تعامل اینستاگرام و افزایش ترافیک وب سایت شما – -پنل اینستاگرام

خرداد 31, 1401
اینستاگرام چگونه به آینده تجارت الکترونیک تبدیل می شود؟

اینستاگرام چگونه به آینده تجارت الکترونیک تبدیل می شود؟ -پنل اینستاگرام

خرداد 31, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 31, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 31, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

خرداد 31, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 31, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 31, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.