• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

کارشناسان اجتماعی در مورد تأثیرگذاران و اصالت: «TikTok 100٪ اینستاگرام را خواهد کشت». -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 11, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

اصالت در رسانه های اجتماعی، به ویژه برای برندها و بازاریاب هایی که با نقش خود در این فضا دست و پنجه نرم می کنند، مورد توجه است. در یک رویداد میزگرد اخیر با کارشناسان اجتماعی از شبکه درام، از ما پرسیدیم که اصالت برای تأثیرگذاران و مارک هایی که با آنها کار می کنند چیست؟ انتظارات (و سازندگان) چگونه در حال تغییر شکل هستند – و با ادامه صعود TikTok، بازار چگونه تغییر خواهد کرد؟

ماه گذشته، Ogilvy اعلام کرد که دیگر با اینفلوئنسرهایی که چهره یا بدن خود را در تبلیغات خود ویرایش می کنند، کار نخواهد کرد. این حرکت منعکس کننده یک روند در سراسر اجتماعی به سمت اصالت است. اگرچه واکنش جوامع اینفلوئنسر و بازاریابی متفاوت بود، اما تعداد کمی موافق نیستند که این حوزه انتظار شفافیت و صداقت بیشتری از سازندگان دارد.

در حالی که پانل ما در تمجید از اعتبار افزایش یافته اجتماعی جهانی است، آنها در مورد اینکه چگونه مارک ها، بازاریابان و تنظیم کننده ها باید این تغییر را تشویق کنند متفاوت هستند. کلویی مک‌کلوسکی، رئیس اجتماعی جهانی در آژانس مسکن الیور، می‌گوید که اگرچه «این گامی به سوی صنعت ما است که نقشی را که ما در این مشکل بازی می‌کنیم… من نمی‌خواهم به دوری کامل از AR و فیلترها تبدیل شود. ”

مک‌کلاسکی ادامه می‌دهد: «تفریح ​​در فضای اجتماعی یکی از بهترین چیزها در مورد آن است. لزومی ندارد که همیشه جدی و متناقض باشد.

Mollie Lyons، مدیر ارشد اجتماعی در آژانس تخصصی اجتماعی Wilderness، موافق است: تصاویر ویرایش شده می توانند تصویر غیرواقعی و آسیب رسان بدن را به خصوص برای دختران جوان تر ایجاد کنند، اما “آیا محکوم کردن اینفلوئنسرها اقدام درستی است؟” یا ممنوعیت هایی که مسئولیت را بر عهده سازندگان می گذارد، این مسائل را تشدید می کند؟ او می‌گوید: «من فکر می‌کنم اینفلوئنسرها ممکن است سودمندتر باشند که اعلام کنند یک قسمت از محتوا فیلتر شده است، زیرا هنوز اینفلوئنسرها را از فیلتر کردن تصاویرشان باز نمی‌دارد.

اما اعلام مشکلات خاص خود را دارد. هری هوگو، یکی از بنیانگذاران فروشگاه اجتماعی پیشرو The Goat Agency، نگران است که سازندگان اجتماعی ممکن است با مقررات سختگیرانه تر از هر تبلیغ کننده دیگری مواجه شوند. چرا اینفلوئنسرها باید این کار را انجام دهند و تلویزیون این کار را نمی کند؟ هر تبلیغی که در تلویزیون پخش می‌شود، نوعی از لمس کردن را دارد. اعلام یک شیب لغزنده برای صنعت است.

کسی برای همه

همانطور که ما با نحوه درک، برقراری ارتباط و تنظیم نرم افزاری دست و پنجه نرم می کنیم که به سازندگان اجازه می دهد ظاهر خود را به صورت دیجیتالی «تغییر» کنند، خود صنعت دستخوش تغییراتی شده است.

مخصوصاً در TikTok، شاهد رشد میکرو اینفلوئنسرهایی هستیم که از طریق دانش و تعامل تخصصی با مخاطبان خود ارتباطات معتبری ایجاد می کنند. همانطور که ناتالی کارسون، مدیر ارشد حساب در آژانس Coegi مستقر در سنت لوئیس، می‌گوید: «نکته جالب در مورد بازاریابی تأثیرگذار این است که صدها هزار تأثیرگذار وجود دارد، بنابراین یک نفر برای همه وجود دارد.»

نوجوانان رقصنده فوق‌العاده موفق هنوز وجود دارند، و هنوز نقش بزرگی در اکوسیستم بازاریابی تأثیرگذار دارند، اما مجموعه‌ای رو به رشد از سازندگان کوچک قابل دوام وجود دارد که به جایگاه‌های مربوط به انواع برندها خدمات می‌دهند. خدمات مالی را در نظر بگیرید: همانطور که لورن مک فارلند، مدیر بازاریابی تأثیرگذار در آژانس Journey Further، می‌گوید: «من ISA خود را نمی‌دانم، اما به TikTok نگاه می‌کنم تا بفهمم چه اتفاقی می‌افتد».

این فقط مشاوره مالی نیست – همین امر در مورد جوامع طرفداران خاص، یا گروه های محصولات مصرف کننده مانند تمیز کردن یا مسافرت نیز صدق می کند. یافتن این جوامع می تواند فوق العاده سودآور باشد: کارسون 20٪ نرخ تبدیل بالاتری را با میکرو اینفلوئنسرها در مقایسه با همتایان محبوب تر گزارش می دهد.دیگران تا 60 درصد گزارش کرده اند).

در نتیجه، استانداردهای تولید محتوا در حال رسیدن به بلوغ هستند. روزهای پرطرفدار یوتیوب که از نظر محتوا بسیار کم ارائه می‌دهند، در راه است، هم با اینفلوئنسرهای کوچک و هم نسل جدیدی از ستاره‌ها که درک بهتری از تولید محتوای جذاب دارند (شاید تا حدی به لطف بی رحمی طومار TikTok).

هوگو می‌گوید: «اکنون تعداد بسیار کمی از اینفلوئنسرهای موفق هستند که محتوای عالی تولید نمی‌کنند. ما کمتر و کمتر شاهد انتشار محتوای بد هستیم و اکنون “تولید محتوا همه چیز است.”

هنوز نمرده

روش جدید TikTok برای انجام کارها (پیمایش عمودی ویدیوی تمام صفحه، الگوریتمی هماهنگ با ویروسی انفجاری، تمرکز شدید بر آن محتوای ویروسی) در پشت این پیشرفت ها نهفته است. اینستاگرام فیس‌بوک/متا در حال تغییر شکل در تصویر TikTok است، اما برای پنل ما مشخص نیست که آیا کشتی با کاربران جوان به سمت Meta حرکت کرده است یا خیر. برای جورج گوسلند، تهیه‌کننده رسانه‌های اجتماعی (و سازنده ژن خوب Z TikTok) در Favoured، این ساده است: «TikTok ۱۰۰٪ اینستاگرام را می‌کشد».

البته، بزرگی متا به این معنی است که ما هنوز نمی‌توانیم آن‌ها را تخفیف دهیم – اما هوگو می‌گوید همین مقیاس ممکن است مانع آن‌ها شود. وقتی یک پلتفرم جهانی با یک میلیارد کاربر را اداره می‌کنید، خیلی بزرگ است، سیاست‌های زیادی درگیر است، و باید در مورد آن فکر کنید. سازندگان کنار رفتند، اما فکر می‌کنم آنها اکنون متوجه شده‌اند که برای نگه داشتن مخاطبان در آنجا، باید سازندگان را در آنجا نگه دارند.»

هوگو ادامه می‌دهد: «متا شاید کمی بیش از حد روی موفقیت‌های خود قرار گرفت. TikTok منفجر شد زیرا به هر کسی این فرصت را داد که ویروسی شود. ساختن یک صفحه از صفر تا 100000 در شش یا هفت سال گذشته در فیس بوک غیرممکن بوده است. [followers] در یک روز، همانطور که قبلاً می توانستیم انجام دهیم.»

پنل ما با آن موافق است: اینستاگرام و فیس‌بوک هنوز نمرده‌اند – در واقع، تقریباً بر اساس هر معیاری مسلط هستند. اما پیمایش در عملکرد اخیر ممکن است نیازمند برداشتن یک یا دو صفحه از کتاب TikTok باشد.

برای دریافت جدیدترین نظرات کارشناسان صنعت، مستقیماً هر هفته در صندوق ورودی خود، در خبرنامه The Drum’s Agency Insights ثبت نام کنید.

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
استراتژی بازاریابی ویدیویی اینستاگرام: نکاتی برای ایجاد ویدیوهای جذاب

استراتژی بازاریابی ویدیویی اینستاگرام: نکاتی برای ایجاد ویدیوهای جذاب -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

15 Most Popular Instagram Hashtag Finder Apps 2022

15 محبوب ترین برنامه هشتگ یاب اینستاگرام 2022 – techjustify.com -پنل اینستاگرام

خرداد 20, 1401
Are you looking for Instagram for business hacks?  Or Instagram blog tips?  We have 18 hidden Instagram tips and hacks that will help your blog or business!

18 نکته و هک پنهان اینستاگرام – آموزش وبلاگ نویسی به شما -پنل اینستاگرام

خرداد 11, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 11, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام - راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام – راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 11, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 11, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 11, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.