این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
ساینیج دیجیتال نوعی تبلیغات دیجیتالی است که از طریق دستگاه های دارای صفحه نمایش، پروژکتور یا صفحه نمایش لمسی ارائه می شود. این قالب تبلیغاتی علاوه بر تقویت وجهه یک برند، به یکی از بهترین راه های انتقال پیام به مردم نیز تبدیل شده است.
همه چیز را در مورد بیاموزید بهترین ساینیج دیجیتال روندهای 2022!
اهمیت دیجیتال ساینیج در بازاریابی
چندین دلیل وجود دارد که چرا یک برند باید علامت دیجیتال را در استراتژی های بازاریابی خود ادغام کند:
- پیام برند می تواند به روشی بسیار مؤثرتر و قدرتمندتر ارائه شود و به خاطر سپردن آن برای مخاطب آسان تر و طولانی تر شود.
- از آنجایی که تأثیر زیادی بر روی مخاطب می گذارد، می تواند در تبلیغ محصولات یا خدمات جدید بسیار مفید باشد.
- این امر باعث می شود نام تجاری و محصولات یا خدمات آن بیشتر قابل تشخیص باشد، به خصوص زمانی که از فونت یا رنگی استفاده می کنید که تجارت را مشخص می کند.
- به ایجاد اعتماد و وفاداری بیشتر در بین مشتریان کمک می کند.
- می تواند به یک برند کمک کند تا به اهداف خود برسد و نتایج خود را افزایش دهد.
6 روند ساینیج دیجیتال برای سال 2022
1. ویدئو وال
یک ویدیو وال شامل چندین نمایشگر است که در کنار هم قرار گرفته اند یا روی هم قرار گرفته اند تا یک صفحه نمایش بزرگتر را تشکیل دهند. اگرچه گاهی اوقات می تواند یک مانیتور بزرگ نیز باشد. این سیستمی است که با استفاده از انفجارهای بصری توجه مخاطب را به طور مؤثر و بلافاصله به خود جلب می کند. یعنی با تصاویری که نادیده گرفتن آنها بسیار دشوار است، چه از نظر رنگ، حرکت یا خود محتوا.
منبع: Digital Signage Today
2. رسانه های اجتماعی و علائم دیجیتال
شبکههای اجتماعی یکی از پر استفادهترین کانالهایی هستند که برندها برای دستیابی به مخاطبان خود استفاده میکنند، اما در عین حال برجستهتر شدن نیز پیچیدهتر میشود. هدف این است که برندها سیگنال های دیجیتال را با رسانه های اجتماعی مرتبط کنند تا حضور برند خود را بیشتر برجسته کنند.
3. یادآوری بهداشت و ایمنی
برندها می خواهند تصویر ایمنی را هم به صورت داخلی و هم به مشتریان منتقل کنند، بنابراین همیشه محتوای مربوط به یادآوری سلامت و ایمنی وجود خواهد داشت. هدف این است که از عناصر بسیار بصری، جذاب و تعاملی تشکیل شده باشد. این یکی از چشمگیرترین و تاثیرگذارترین راه ها برای دستیابی به مخاطب هدف است.
4. ارتباطات داخلی
مانند یادآوری سلامت و ایمنی، شرکت ها شروع به راه اندازی ارتباطات داخلی با عناصر سمعی و بصری خواهند کرد. این کمک می کند تا افراد را به شیوه ای تاثیرگذارتر به دست آورید. همچنین، وقتی نوبت به برقراری ارتباط پیامهای حساس به زمان میرسد، هنگام جفت شدن با علائم دیجیتال، بسیار راحتتر و کارآمدتر تحویل داده میشوند.
5. نمایشگاه های هنری
یکی از مزایای دیجیتال ساینیج این است که با هر فضایی تطبیق مییابد، بنابراین میتوانید در هر مکانی و در هر زمان هنر را به نمایش بگذارید. از طریق نمایشگرها میتوانید نقاشیها و مجسمههای دیجیتال را به نمایش بگذارید و همچنین فیلمهای کوتاه یا سایر محتوای سمعی و بصری را پخش کنید. این یک راه منحصر به فرد برای ارائه محتوا و ایجاد آگاهی از برند ایجاد می کند. علاوه بر این، شما می توانید به تعداد دلخواه از صفحه نمایش استفاده کنید و هر کدام از آنها می توانند برای مدت معینی هر آنچه را که می خواهید پخش کنند.
6. گیمیفیکیشن و تعامل
ایجاد بازی، مسابقه و محتوای تعاملی جدیدترین روند ساینیج دیجیتال در سال 2022 است. با این کار می توانید به مخاطب این احساس را بدهید که بخشی از یک کمپین تبلیغاتی است. برای مثال، میتوانید سؤالات، معماها یا بازیهایی از هر نوعی را برای مشتریان به نمایش بگذارید.