• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

برترین روندهای دیجیتال ساینیج برای سال 2022 -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 21, 1401
صفحه اصلی فالوور اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

ساینیج دیجیتال نوعی تبلیغات دیجیتالی است که از طریق دستگاه های دارای صفحه نمایش، پروژکتور یا صفحه نمایش لمسی ارائه می شود. این قالب تبلیغاتی علاوه بر تقویت وجهه یک برند، به یکی از بهترین راه های انتقال پیام به مردم نیز تبدیل شده است.

همه چیز را در مورد بیاموزید بهترین ساینیج دیجیتال روندهای 2022!

برترین روندهای دیجیتال ساینیج برای سال 2022

اهمیت دیجیتال ساینیج در بازاریابی

چندین دلیل وجود دارد که چرا یک برند باید علامت دیجیتال را در استراتژی های بازاریابی خود ادغام کند:

  • پیام برند می تواند به روشی بسیار مؤثرتر و قدرتمندتر ارائه شود و به خاطر سپردن آن برای مخاطب آسان تر و طولانی تر شود.
  • از آنجایی که تأثیر زیادی بر روی مخاطب می گذارد، می تواند در تبلیغ محصولات یا خدمات جدید بسیار مفید باشد.
  • این امر باعث می شود نام تجاری و محصولات یا خدمات آن بیشتر قابل تشخیص باشد، به خصوص زمانی که از فونت یا رنگی استفاده می کنید که تجارت را مشخص می کند.
  • به ایجاد اعتماد و وفاداری بیشتر در بین مشتریان کمک می کند.
  • می تواند به یک برند کمک کند تا به اهداف خود برسد و نتایج خود را افزایش دهد.

6 روند ساینیج دیجیتال برای سال 2022

1. ویدئو وال

یک ویدیو وال شامل چندین نمایشگر است که در کنار هم قرار گرفته اند یا روی هم قرار گرفته اند تا یک صفحه نمایش بزرگتر را تشکیل دهند. اگرچه گاهی اوقات می تواند یک مانیتور بزرگ نیز باشد. این سیستمی است که با استفاده از انفجارهای بصری توجه مخاطب را به طور مؤثر و بلافاصله به خود جلب می کند. یعنی با تصاویری که نادیده گرفتن آنها بسیار دشوار است، چه از نظر رنگ، حرکت یا خود محتوا.

برترین روندهای دیجیتال ساینیج برای سال 2022

منبع: Digital Signage Today

2. رسانه های اجتماعی و علائم دیجیتال

شبکه‌های اجتماعی یکی از پر استفاده‌ترین کانال‌هایی هستند که برندها برای دستیابی به مخاطبان خود استفاده می‌کنند، اما در عین حال برجسته‌تر شدن نیز پیچیده‌تر می‌شود. هدف این است که برندها سیگنال های دیجیتال را با رسانه های اجتماعی مرتبط کنند تا حضور برند خود را بیشتر برجسته کنند.

3. یادآوری بهداشت و ایمنی

برندها می خواهند تصویر ایمنی را هم به صورت داخلی و هم به مشتریان منتقل کنند، بنابراین همیشه محتوای مربوط به یادآوری سلامت و ایمنی وجود خواهد داشت. هدف این است که از عناصر بسیار بصری، جذاب و تعاملی تشکیل شده باشد. این یکی از چشمگیرترین و تاثیرگذارترین راه ها برای دستیابی به مخاطب هدف است.

4. ارتباطات داخلی

مانند یادآوری سلامت و ایمنی، شرکت ها شروع به راه اندازی ارتباطات داخلی با عناصر سمعی و بصری خواهند کرد. این کمک می کند تا افراد را به شیوه ای تاثیرگذارتر به دست آورید. همچنین، وقتی نوبت به برقراری ارتباط پیام‌های حساس به زمان می‌رسد، هنگام جفت شدن با علائم دیجیتال، بسیار راحت‌تر و کارآمدتر تحویل داده می‌شوند.

5. نمایشگاه های هنری

یکی از مزایای دیجیتال ساینیج این است که با هر فضایی تطبیق می‌یابد، بنابراین می‌توانید در هر مکانی و در هر زمان هنر را به نمایش بگذارید. از طریق نمایشگرها می‌توانید نقاشی‌ها و مجسمه‌های دیجیتال را به نمایش بگذارید و همچنین فیلم‌های کوتاه یا سایر محتوای سمعی و بصری را پخش کنید. این یک راه منحصر به فرد برای ارائه محتوا و ایجاد آگاهی از برند ایجاد می کند. علاوه بر این، شما می توانید به تعداد دلخواه از صفحه نمایش استفاده کنید و هر کدام از آنها می توانند برای مدت معینی هر آنچه را که می خواهید پخش کنند.

6. گیمیفیکیشن و تعامل

ایجاد بازی، مسابقه و محتوای تعاملی جدیدترین روند ساینیج دیجیتال در سال 2022 است. با این کار می توانید به مخاطب این احساس را بدهید که بخشی از یک کمپین تبلیغاتی است. برای مثال، می‌توانید سؤالات، معماها یا بازی‌هایی از هر نوعی را برای مشتریان به نمایش بگذارید.

فراخوان جدید برای اقدام



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
متا مجموعه‌های دیجیتالی را از این هفته در اینستاگرام آزمایش می‌کند - Crypto Investors Desk

متا مجموعه‌های دیجیتالی را از این هفته در اینستاگرام آزمایش می‌کند - Crypto Investors Desk -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

7 قالب مسابقه و هدیه اینستاگرام

7 قالب مسابقه و هدیه اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 1, 1401
How to Write Engaging Instagram Captions

چگونه کپشن های جذاب اینستاگرام بنویسیم که با برندهای برتر رقابت می کنند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.