• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

Tripscout اولین پلتفرم رزرو هتل را برای اینستاگرام راه اندازی کرد -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 12, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

راه اندازی سفر در شبکه های اجتماعی سفربازی اولین آژانس مسافرتی آنلاین (OTA) را برای اینستاگرام راه اندازی کرده است. این شرکت همچنین اخیراً یک سرمایه‌گذاری 10 میلیون دلاری سری A را با همکاری شرکت‌های Accomplice و Corazon Capital تکمیل کرد و به Tripscout اهرمی را داد که برای مختل کردن فضای رزرو هتل نیاز دارد.

پلت فرم رزرو، تحت نام کاربری @hotel، به مشتریان خود نرخ های تخفیفی منحصراً توافقی را با هزاران هتل در سراسر جهان ارائه می دهد.

تبلیغات

“رسانه های اجتماعی سئوی جدید هستند، با این حال صنعت سفرهای قدیمی بر اساس تعاملات تراکنشی ساخته شده است که توسط میلیاردها هزینه تبلیغاتی سالانه هدایت می شود. ما به طور کاملا متفاوتی به بازار رویکرد کرده ایم. ما مخاطبان زیادی، پرشور و وفادار ایجاد کرده ایم. کنراد والیسفسکی، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Tripscout در بیانیه‌ای گفت: مسافران، و ما برای راه‌اندازی این پیشنهادات خصوصی تغییردهنده بازی در اینستاگرام هیجان‌زده هستیم، تا بتوانند بیشتر سفر کنند، بهتر سفر کنند و کمتر هزینه کنند. .

TravelPulse اخیراً قبل از راه‌اندازی با Waliszewski صحبت کرد تا جزئیات نحوه عملکرد این پلت فرم جدید پیشگامانه را بیابد.

هم اکنون در جریان است

TravelPulse (TP): فرآیند رزرو با Tripscout/@Hotels چگونه کار می کند؟

Konrad Waliszewski (KW): پلتفرم رزرو @Hotel جدید Tripscout به مشتریان خود نرخ های تخفیفی منحصراً توافقی را با هزاران هتل در سراسر جهان ارائه می دهد. مسافران با ارسال یک پیام مستقیم (DM) با کلمه “hotel” به حساب اینستاگرام @Hotel به این نرخ های منحصر به فرد هتل دسترسی پیدا می کنند. آنها نرخ های خصوصی را در محدوده 25 تا 75 درصد کمتر از بهترین نرخ های در دسترس عموم در وب سایت های هتل ها و OTA دریافت می کنند. ماهیت خصوصی «گروه کاربری بسته» این تخفیف‌ها به همراه حجم مخاطبان ارگانیک پیشرو در صنعت، Tripscout را قادر می‌سازد تا مهم‌ترین معاملات هتل را در این صنعت ارائه دهد.

نحوه انجام این کار به این صورت است: سایر OTAها متعهد به توافقنامه های برابری قیمت هستند که آنها را ملزم می کند اتاق های هتل را به طور عمومی با همان نرخ تبلیغ کنند. از آنجایی که ما این معاملات را از طریق ربات چت از طریق DM خصوصی ارائه می‌کنیم، می‌توانیم نرخ‌های تخفیف ویژه‌ای را که برای مخاطبان خود مذاکره کرده‌ایم ارائه دهیم. همچنین، OTAها و وب‌سایت‌های رزرو هریک باید میلیاردها دلار برای تبلیغات پولی هزینه کنند تا با یکدیگر برای خرید مشتری رقابت کنند، اما از آنجایی که 30 میلیون مخاطب ما همه ارگانیک هستند و با بیش از 1 میلیون دنبال کننده در ماه افزایش می‌یابند، ما حاشیه بسیار بیشتری به ازای هر رزرو داریم. می تواند به عنوان پس انداز به مسافران منتقل شود.

TP: به غیر از صرفه جویی قابل توجه، مزایای دیگر رزرو از طریق OTA رسانه اجتماعی چیست؟

KW: ما به شما کمک می کنیم هتل های منحصر به فرد و زیبایی را که در زندگی واقعی در اینستاگرام کشف می کنید پیدا کنید و در آنها اقامت کنید. همچنین، از آنجایی که ما به مخاطبان ارگانیک خود خدمات ارائه می دهیم، می توانیم بیش از حد در خدمات استثنایی و واقعی به مشتریان سرمایه گذاری کنیم.

TP: آیا رزروها محافظت می شوند؟

KW: بله، هر رزرو محافظت شده است و تقریباً هر رزرو قابل استرداد است. قبل از رزرو، صریحاً به شما اطلاع می‌دهیم که آیا اتاقی غیرقابل استرداد است.

TP: در حال حاضر با چند هتل کار می کنید و آیا انتظار دارید این تعداد افزایش یابد؟

KP: با ده ها هزار هتل، به لطف تامین کنندگان بسیاری که با آنها کار می کنیم، پوشش کامل رزرو در سراسر جهان را داریم. ما نرخ‌های خصوصی ویژه و منحصراً توافقی برای هزاران هتل داریم و بر ادامه افزایش این تعداد متمرکز هستیم.

TP: آیا مقصدی وجود دارد که شما به طور خاص روی آن تمرکز کرده اید؟

KW: با توجه به 30 میلیون فالوور اینستاگرام ما، ما به شدت بر مقاصدی که مخاطبان ما بیشتر به آنها علاقه مند هستند تمرکز کرده ایم – که از شهرهای بزرگ مانند نیویورک و لندن تا مقاصد تعطیلات مانند مکزیک و مالدیو را شامل می شود. ما می‌خواهیم مردم بهتر سفر کنند و کمتر هزینه کنند، بنابراین به آن‌ها کمک می‌کنیم هتل آرزویی را که در اینستاگرام می‌بینند با نرخ‌های مقرون‌به‌صرفه رزرو کنند، نه تمرکز بر هتل‌هایی که به مشتریان در مقاصد بین‌المللی خدمات ارائه می‌دهند.

TP: آیا خدمات مسافرتی دیگری وجود دارد که Tripscout قصد دارد از طریق سایت های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام به فروش برساند؟

KW: در حال حاضر، ما کاملاً بر ارائه بهترین تجربه رزرو هتل در جهان متمرکز شده‌ایم، اما چشم‌انداز ما این است که از برنامه Tripscout استفاده کنیم تا اولین برنامه فوق‌العاده سفر باشد و از مشتریان در کل سفرشان پشتیبانی کنیم – از الهام گرفتن تا برنامه‌ریزی تا رزرو تا کاوش در مقصد

TP: آیا Tripscout مدل اینستاگرام را می گیرد و آن را در سایت های دیگر مانند فیس بوک یا تیک تاک اعمال می کند؟

KW: ما در هر پلتفرم رسانه های اجتماعی حضور پررنگی داریم و قصد داریم به مسافران در هر کجا که وقت خود را سپری می کنند کمک کنیم. با این حال، اینستاگرام اولویت ما است زیرا این شبکه اجتماعی تاثیرگذارترین ابزار برای کشف، برنامه ریزی و تجارت برای سفر است. مهم است که به یاد داشته باشید که اینستاگرام 2 میلیارد کاربر دارد و کاربر به طور متوسط ​​روزانه 53 دقیقه را در این پلتفرم سپری می کند – و اگر مسافری را تماشا کنید که برای یک سفر جدید برنامه ریزی می کند، باز کردن برنامه اینستاگرام تقریباً همیشه اولین اقدام او است.

کل صنعت سفر به تبلیغات ناپایدار و رقابتی فزاینده Google/Facebook وابسته است – و این با افزایش ابتکارات حریم خصوصی Google و Apple سخت‌تر می‌شود. اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد، رسانه های اجتماعی موثرترین کانال برای جذب کاربر، حفظ و تبدیل و اینستاگرام مهم ترین بستر برای بازاریابی سفر است.

TP: وقتی سایت رزرو فعال است، انتظار دارید چه نوع استقبالی دریافت کنید؟

KW: ما انتظارات بسیار بالایی داریم. قیمت‌های هتل‌ها دقیقاً در زمانی که مسافران مشتاق بازگشت به خانه و کشف دنیای پس از همه‌گیری هستند، به سرعت در حال افزایش است. در تمام تست های خود، چنین پاسخ مثبت و دلگرم کننده ای را دیده ایم.

مشتریان بتای ما در حال حاضر از ما برای کمک به اقامت در هتل‌هایی با قابلیت Instagrammable که هرگز فکر نمی‌کردند توانایی خرید آن‌ها را داشته باشند و برای کاهش صدها دلار هزینه اقامت خود تمجید می‌کنند. ما در حال آماده شدن برای یک مقیاس عظیم هستیم زیرا می دانیم محصولی را ارائه می دهیم که مسافران می خواهند – توانایی رزرو هتل های عالی با قیمت های پایین تر – و آن را با بزرگترین مخاطبان در سفر به اشتراک خواهیم گذاشت. بسیار نادر است که هر دو طرف – محصول و توزیع – را در روز اول متوجه شده باشید.

برای اطلاع از آخرین اخبار سفر، به‌روزرسانی‌ها و معاملات، حتماً مشترک شوید خبرنامه روزانه TravelPulse در اینجا.



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی

اینستاگرام قابلیت هشدار برای یافتن کودکان ربوده شده را راه اندازی کرد. 2 داستان دیگر و یک چیز بی اهمیت -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

بهترین زمان برای پخش جریانی در توییچ چه زمانی است؟

بهترین زمان برای پخش جریانی در توییچ چه زمانی است؟ -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
جدیدترین ویژگی اینستاگرام به شما می گوید که واقعاً چه کسی جدیدترین شوق رقص را اختراع کرده است - Tubefilter

جدیدترین ویژگی اینستاگرام به شما می گوید که واقعاً چه کسی جدیدترین شوق رقص را اختراع کرده است – Tubefilter -پنل اینستاگرام

خرداد 17, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.