به قلم رسانه پنل اینستا
اینستاگرام دیگر تنها پلتفرمی نیست که بتوانید عکس های تعطیلات یا غذای خود را در آن نشان دهید. آن نسخه از اینستاگرام مدت هاست که از بین رفته است. اکنون بسیاری موارد دیگر از جمله Instagram Live را ارائه می دهد. تعداد فزاینده ای از فالوورهای اینستاگرام به طور مکرر از استریم های زنده استفاده می کنند و از آنها لذت می برند تا با افراد مورد علاقه خود در “گرم” تعامل داشته باشند و از آنها سوال بپرسند!
به عنوان مثال، محل کار بسیاری از افراد با نفوذ است. و این پلتفرم را به ابزاری ارزشمند برای شرکت ها تبدیل می کند. آنها می توانند از اینستاگرام برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنند.
اینستاگرام در بازار محتوای ویدیویی نیز رقابتی است. می توانید به ویژگی Reels نگاهی بیندازید. این یک محصول کوتاه مدت است که بر محتوای ویدیویی متمرکز شده است یکی از بزرگترین رقبای TikTok. امروزه مردم این نوع محتوای ویدیویی را ترجیح می دهند. و اینستاگرام یکی از انتخاب های اصلی آنهاست. این نشان میدهد که تجربههای ویدیویی روی پلتفرم چقدر عالی هستند.
این بیماری همه گیر رشد محتوای ویدیویی کوتاه مدت را سرعت بخشیده است. اما این تمام چیزی نیست که به رشد کمک کرده است. بحران جهانی بهداشت همچنین به رشد سریع صنعت پخش زنده کمک کرده است. اینستاگرام نیز در آن مرحله است.
لایو اینستاگرام و سوالات
سال ها پیش، اینستاگرام قابلیت پخش زنده خود را به عنوان بخشی از استوری ها راه اندازی کرد. با استفاده از این قابلیت، کاربران می توانند در زمان واقعی به دنبال کنندگان خود ارسال کنند.
پخش زنده در طول همه گیری به دلیل ماهیت تعاملی آن بسیار محبوب شد. به سازندگان محتوا و بینندگان آنها اجازه دهید با هم ارتباط برقرار کنند. بنابراین، تماشای یکی مانند صحبت کردن با پخش کننده است. این تعامل انسانی را فراهم کرد که مردم در طول قرنطینه به شدت به آن نیاز داشتند.
اینستاگرام قابلیتی دارد که تجربه را حتی بهتر می کند. این تابع “سوالات” است. همه نظرات در یک جریان زنده تقریباً در هر پلتفرمی در یک بخش قرار می گیرند. این بدان معناست که هرزنامه ها، سوالات و واکنش های ایموجی همه در یک مکان هستند.
این می تواند برای پخش کننده ها گیج کننده باشد. آنها ممکن است برخی از سوالاتی که دنبال کنندگانشان می پرسند را از دست بدهند. در اینستاگرام مشکلی نیست
فرستندهها میتوانند یک استیکر سؤال را قبل از پخش زنده در استوری اینستاگرام خود ارسال کنند. فرزندان آنها می توانند سوالات خود را با استفاده از این ارسال کنند. سپس، زمانی که سازنده محتوا زنده است، می تواند روی دکمه علامت سوال در پایین صفحه کلیک کرده یا ضربه بزند. آنها می توانند سوالاتی را که دنبال کنندگانشان ارسال کرده اند ببینند. این جدا از بخش نظرات است. به این ترتیب، سازندگان محتوا میتوانند به راحتی به سؤالاتی برای پاسخگویی روی بیاورند.
به لطف این ویژگی، استریمرها راحت تر به مواردی که بینندگانشان می خواهند به آنها رسیدگی کنند، می پردازند.
علاوه بر این، پخش کننده ها می توانند پاسخ های خود را پس از پخش در یک استوری ارسال کنند. این به کاربرانی که آنلاین نیستند در حالی که جریان زنده اتفاقاً بهروز هستند، اجازه میدهد.
اگر علاقه ای به پاسخ دادن به سوالات ندارید چه؟ می توانید این ویژگی را غیرفعال کنید. برای انجام این کار، یک پخش زنده را شروع کنید. سپس روی سه نقطه در کادر نظر در پایین صفحه ضربه بزنید. با این کار لیستی از گزینه ها نمایان می شود. Turn Off Questions یکی از آنهاست. این را انتخاب کنید و کارتان تمام شد.
راه دیگر این است که برچسب سوال در استوری خود پست نکنید. بدون آن، کاربران فقط می توانند از شما در بخش نظرات سوال بپرسند.
سایر ویژگی هایی که می توانید در لایو اینستاگرام غیرفعال کنید
سوالات تنها چیزی نیستند که می توانید در لایو اینستاگرام غیرفعال کنید. اگر مشتاقانه منتظر تعامل با فالوورهای خود هستید، ممکن است آنها شما را هیجان زده نکنند. اما برای برندهایی که نیاز به استفاده از لایو اینستاگرام برای اهداف خاصی دارند، جالب است.

نظرات
فرستنده ها می توانند نظرات را در جریان زنده خود خاموش کنند. فرآیند مشابه غیرفعال کردن سوالات است. با این حال، به جای انتخاب «غیرفعال کردن سؤالات»، باید روی «غیرفعال کردن نظرات» ضربه بزنید.
این قابلیت ممکن است برای برندهایی که می خواهند از لایو اینستاگرام استفاده کنند مفید باشد اطلاعیه های مهم. بدون بخش نظر، هیچ مزاحمتی وجود نخواهد داشت. بینندگان آنها می توانند روی آنچه در جریان زنده می گویند تمرکز کنند.
همچنین شایان ذکر است که نمی توانید رفتار تماشاگران را کنترل کنید. برخی از آنها ممکن است در قسمت نظرات چیزهای توهین آمیزی بگویند. شما یا سایر بینندگان ممکن است هدف کلمات بی ادبانه آنها باشید. غیرفعال کردن نظرات – به خصوص زمانی که ضروری نیست – راه خوبی برای جلوگیری از این امر است.
غیرفعال کردن کامنت ها نیز فشار برای پاسخ به طرفداران را کاهش می دهد. این برای مشاغل کوچکی که نیروی انسانی لازم برای انجام این کار را ندارند مفید است. علاوه بر این، مانند حذف سوالات، غیرفعال کردن نظرات به پخش کننده اجازه می دهد تا روی معنای آن تمرکز کند.
درخواست های ثبت نام
در لایو اینستاگرام میتوانید کاربر دیگری را برای پیوستن دعوت کنید. بینندگان شما و مهمانانتان را در یک صفحه تقسیم شده می بینند.
مسئله این است که بینندگان شما می توانند برای شما ثبت نام ارسال کنند. و انجام این کار نیز بسیار آسان است. فقط روی نماد فلش رو به پایین در کنار نام کاربری استریمر ضربه بزنید. سپس می توانم لمس کنم “برای ثبت نام اقدام کنید “، سپس روی “ارسال برنامه” ضربه بزنید.
زمانی که نمیخواهید مهمان در پخش زنده خود داشته باشید، این میتواند آزاردهنده باشد. البته می توانید درخواست های آنها را رد کرده یا نادیده بگیرید. اما این امر ناگزیر باعث حواس پرتی می شود. این می تواند منجر به یک تجربه پخش زنده ناخوشایند شود.
در نتیجه، این ممکن است بر کیفیت پخشهای شما تأثیر بگذارد. دفعه بعد که به صورت زنده راه اندازی میکنید، ممکن است بینندگان کمتری داشته باشند. شما نمی خواهید این اتفاق بیفتد، به خصوص اگر نماینده کسب و کار خود هستید.
خوشبختانه این یکی دیگر از مواردی است که اینستاگرام به شما اجازه توقف آن را می دهد. یک پخش زنده شروع کنید، سپس روی سه نقطه ضربه بزنید. سپس روی «خاموش کردن درخواستها برای اجرا» ضربه بزنید.
بردن
پخشهای زنده برای برقراری ارتباط با مردم عالی هستند زیرا میتوانند شما را در زمان واقعی ببینند. برای بسیاری از پخش کننده ها، توانایی تعامل با مردم مهم است. بنابراین ویژگی هایی مانند نظرات و سوالات بسیار مورد استقبال قرار می گیرند.

با این حال، این ویژگی ها ممکن است برای برخی از پخش کننده ها مشکل ایجاد کند. بینندگان می توانند به آنها چیزهای نامناسب یا بی ادبانه بگویند که باعث ناراحتی آنها می شود. و همیشه به یاد داشته باشید که رفاه شما و دیگران باید همیشه اولویت اول شما باشد.
خوشبختانه اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که آنها را خاموش کنید. میتوانید نظرات، سؤالات و درخواستهای پخش را خاموش کنید. از آن برای محافظت از خود و بینندگانتان در برابر افراد بی احترام استفاده کنید.
چرا از فید لایو اینستاگرام برای تبلیغات مهم استفاده کنیم؟
وقتی حرف مهمی برای گفتن دارید، می خواهید مطمئن شوید که مخاطب آن را با صدای بلند و واضح می شنود. و چه راهی بهتر از طریق لایو اینستاگرام برای تماس با آنها؟
پخش زنده یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود در زمان واقعی است و به شما امکان می دهد پیام خود را به وضوح و کارآمد منتقل کنید. علاوه بر این، به شما این امکان را می دهد که فوراً بازخورد و بازخورد افراد را اندازه گیری کنید تا بتوانید هر گونه تنظیمات لازم را در حال حرکت انجام دهید.
بنابراین اگر چیز مهمی برای اعلام دارید، از فید لایو اینستاگرام برای تماس با فالوورهای خود استفاده کنید!
بزرگترین تبلیغات تا به حال در لایو اینستاگرام چیست؟
به عنوان بازاریاب، ما همیشه به دنبال راه های جدید و نوآورانه برای دستیابی به مخاطبان خود هستیم. و یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار استفاده از لایو اینستاگرام است. اما بزرگترین اعلانهایی که تا به حال در لایو اینستاگرام منتشر شده است چیست؟ و چه چیزی می توانیم از آنها بیاموزیم؟ برای یافتن مطالعه را ادامه دهید!
1. تولد فرزند
2. درگیری غافلگیرکننده
3. یک محصول جدید راه اندازی کنید
4. یک تخفیف یا یک تخفیف بزرگ
5. یک رویداد اختصاصی یا دعوت به مهمانی
6. اخبار فوری
7. یک نقطه عطف یا دستاورد بزرگ
8. یک سخنرانی یا بحث الهام بخش
9. یک شوخی یا یک داستان خنده دار
10. هر چیز دیگری که فکرش را بکنید!
همانطور که می بینید، موارد مختلفی وجود دارد که می توانید در لایو اینستاگرام اعلام کنید. و نکته مهم این است که هیچ راه اشتباهی برای انجام این کار وجود ندارد! فقط خودتان باشید، خلاق باشید و از آن لذت ببرید. مخاطبان شما از آن استقبال خواهند کرد و مطمئناً تأثیر زیادی خواهید داشت. با تشکر برای خواندن!
تاریخ: 8 ژوئن 2022 / دسته بندی ها: نکات، / نویسنده: ریچ دریس