• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

نحوه استفاده از استوری اینستاگرام: راهنمای ساده برای بازاریابان -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 19, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

در 2nd آگوست 2016، اینستاگرام معرفی شد استوری های اینستاگرامویژگی جدید با شباهت های قابل توجه به اسنپ چت.

استوری های اینستاگرام مطمئناً یک عمل جنگ دیجیتال و تجاری است.

این تنها راهی است که می‌توانم استراتژی پیشروی آشکار فیس‌بوک برای مقابله با اسنپ چت را تفسیر کنم، یک غول رسانه اجتماعی که فیسبوک زمانی سعی در خرید آن داشت. از امروز، به نظر می رسد فیس بوک برای خرید اسنپ چت تمام شده است.

این پلتفرم رسانه اجتماعی خود را دارد که به سرعت در حال رشد است، اینستاگرام، که، نه چندان تصادفی، برای همان گروه نوجوان و نوجوان بسیار مطلوب و دارای تعامل دیجیتالی جذاب است. و اکنون آن پلتفرم داستان هایی برای ارائه دارد.

استوری به کاربران اینستاگرام این امکان را می دهد که پست ها را با فرکانس بالاتر به اشتراک بگذارند. در حالی که عکس‌های اینستاگرام معمولاً برای عکس‌های کاملاً ترکیب‌بندی شده رزرو می‌شوند، Stories به شما امکان می‌دهد لحظات کوچکی را که ممکن است به اندازه تصویر عالی نباشند به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام این ویژگی را به عنوان راه حلی برای ارسال بیش از حد پست قرار می دهد. فضای مجزای قابل توجهی وجود دارد که استوری‌های اینستاگرام شما در آن زندگی می‌کنند و می‌توانید هر دفعه که می‌خواهید پست بگذارید، بدون اینکه نگران سیل شدن فید دوستانتان یا پر کردن شبکه صفحه نمایه خود باشید.

بنابراین، چگونه کار می کند و چگونه می تواند در ایجاد استراتژی بازاریابی شما مفید باشد؟ نگران نباشید ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

قبل از شروع به نحوه عملکرد استوری های اینستاگرام، ابتدا نگاهی به نحوه نمایش آنها در پروفایل اینستاگرام شما بیندازیم.

جایزه: به دنبال افزایش سریع فالوور اینستاگرام هستید؟ ثروتمند اجتماعی خدماتی را ارائه می دهد که برای شما انجام می شود که فالوورهای واقعی و هدفمند را در حساب های شخصی یا تجاری اینستاگرام شما به ارمغان می آورد. بدون اینکه یک دقیقه در اینستاگرام وقت بگذارید! آن را به صورت رایگان در اینجا امتحان کنید.

راهنمای رسانه های اجتماعی

دانلود رایگان

راهنمای نهایی بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تجارت

استوری اینستاگرام چگونه است

هنگامی که وارد برنامه اینستاگرام خود می شوید، آخرین استوری های اینستاگرام را توسط افرادی که دنبال می کنید در بالای فید خبری خود مشاهده خواهید کرد.

استوری-های-اینستاگرام-چه شکلی-برای-نحوه-استفاده-از-استوری-های-اینستاگرام

منبع تصویر: بررسی کننده رسانه های اجتماعی

وقتی روی یکی از این حلقه‌ها ضربه می‌زنید، استوری روز اینستاگرام آن کاربر را در یک ترکیب ۱۰ ثانیه‌ای از عکس‌ها یا ویدیوها می‌بینید.

استوری‌های-اینستاگرام-چگونه-به‌نظر می‌آیند-2-برای-نحوه-استفاده-از-استوری-های-اینستاگرام

منبع تصویر: بررسی کننده رسانه های اجتماعی

هنگامی که از نمایه دوست خود بازدید می کنید که یک داستان فعلی دارد، متوجه یک دایره رنگارنگ در اطراف عکس پروفایل کاربر می شوید.

وقتی روی عکس نمایه کلیک می‌کنید، به استوری فعلی آن کاربر هدایت می‌شوید و وقتی استوری را مشاهده می‌کنید که سازنده اجازه ارسال پیام را می‌دهد، گزینه ارسال پیام را در پایین سمت چپ داستان مشاهده می‌کنید.

این پیام برخلاف نظر عمومی در مورد داستان، در صندوق ورودی پیام مستقیم سازنده داستان قرار می‌گیرد.

استوری‌های-اینستاگرام-چگونه-به نظر می‌آیند-3-برای-نحوه-استفاده-از-استوری-های-اینستاگرام

منبع تصویر: هاب اسپات

اکنون که می دانید داستان ها چگونه در فید خبری شما ظاهر می شوند، بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید برای نمایه کسب و کار خود یکی ایجاد کنید.

چگونه استوری اینستاگرام بسازیم

اگر به‌روزرسانی‌های خودکار شما «روشن» نیستند، اولین کار شما این است که برنامه Instagam خود را به‌روزرسانی کنید تا ببینید آیا به ایجاد استوری اینستاگرام دسترسی دارید یا خیر.

به روز رسانی به این شکل است.

نحوه ایجاد استوری در اینستاگرام برای نحوه استفاده از استوری های اینستاگرام

منبع تصویر: بررسی کننده رسانه های اجتماعی

پس از اتمام دانلود، باید بتوانید این ویژگی جدید را در بالای صفحه اصلی اینستاگرام خود مشاهده کنید.

چگونه تنظیمات داستان خود را تنظیم کنید

وقتی صحبت از استوری اینستاگرام می شود، دو گزینه دارید. می‌توانید تنظیمات حریم خصوصی خود را برای هر استوری که منتشر می‌کنید تغییر دهید، یا گزینه‌ای را برای همه استوری‌های خود از تنظیمات اصلی اینستاگرام خود انتخاب کنید.

برای انجام دومی، به پروفایل اینستاگرام خود بروید و روی نماد چرخ تنظیمات در بالا سمت راست کلیک کنید.

تنظیمات استوری خود را برای نحوه استفاده از استوری های اینستاگرام تنظیم کنید

وقتی اینجا هستید، می توانید افراد خاصی را انتخاب کنید که نمی خواهید داستان های خود را با آنها به اشتراک بگذارید. شما همچنین می توانید لیست پیام های خود را سفارشی کنید و از دریافت پیام توسط افراد جلوگیری کنید.

تنظیم-استوری-تنظیمات-2-برای-نحوه-استفاده-از-استوری-های اینستاگرام

توجه داشته باشید که این تنظیمات همان تنظیماتی هستند که برای هر داستان جداگانه ای که منتشر می کنید نیز خواهید داشت.

با داستان های خود خلاق باشید

نماد رعد و برق فلاش را روشن می کند و دو فلش به شما اجازه می دهد بین دوربین های جلو و جلو سوئیچ کنید. همچنین گزینه ای برای آپلود هر تصویر از رول دوربین وجود دارد. برای انتخاب عکس یا ویدیوی خود به سادگی می توانید انگشت خود را به سمت پایین بکشید.

این شامل بومرنگ‌ها و هایپرلپس‌ها برای تزئین عکس‌هایتان و جذاب‌تر کردن آن‌ها، یا انتخاب یکی از سه گزینه نوع قلم برای doodle روی عکستان، اضافه کردن یک شکلک با استفاده از صفحه‌کلیدتان، یا کشیدن انگشت به راست برای انتخاب یک فیلتر رنگی ساده است.

نکته اضافی: اگرچه ممکن است در نگاه اول اینطور به نظر برسد، اما شما فقط به رنگ هایی که در پایین صفحه نمایش ظاهر می شوند محدود نمی شوید. برای باز کردن گزینه‌های رنگی پیشرفته‌تر، کافی است یکی از رنگ‌ها را فشار داده و نگه دارید تا صفحه نمایش به بالا کشیده شود.

آنچه بازاریابان باید در مورد استوری اینستاگرام بدانند

اگر یک نمایه بهینه شده فعال با کاربران مناسب دارید، باید فوراً از فرصت استفاده از Stories استفاده کنید. شما این فرصت را دارید که بدون چالش ایجاد مخاطب در اسنپ چت یا راه اندازی یک کانال جدید، محتوایی شبیه به اسنپ چت ایجاد کنید.

علاوه بر مخاطب داخلی، امکان کشف بیشتر نیز دارید. محتوایی که در اسنپ چت تولید می‌کنید باید مرتباً در کانال‌های دیگر تبلیغ شود وگرنه کسی آن را نخواهد دید. در اینستاگرام، هشتگ‌ها، برچسب‌های جغرافیایی و بخش Discover برای افزایش شانس یافتن شما وجود دارد. محتوای اسنپ چت می تواند در فضای خالی ناپدید شود مگر اینکه کسی دقیقاً بداند که به دنبال چه چیزی است.

اگر علاقه مند بوده اید که محتوای سبک اسنپ چت را بدون ایجاد طاق آزمایش کنید، این فرصت شماست.

بسته بندی کردن

چند مزیت وجود دارد که اسنپ چت در خارج از دروازه وجود دارد. برای اولین بار، استوری های اینستاگرام فاقد ویژگی جدید «خاطرات» اسنپ چت است و هیچ اعلان اسکرین شات وجود ندارد. ناگفته نماند که هیچ استیکری در استوری وجود ندارد و فیلترها چیزی را به دلخواه می‌گذارند. و تشخیص چهره – یکی از اعتیاد آورترین ویژگی های اسنپ چت – به طور قابل توجهی وجود ندارد. (اگر نمی توانید خود را تبدیل به زنبور عسل کنید، چرا زحمت بکشید؟)

با این حال، استوری های اینستاگرام یک مزیت بزرگ نسبت به اسنپ چت دارند: به عنوان بخشی از چتر بزرگتر فیس بوک/اینستاگرام، مانع کمتری برای پرش در مورد پذیرش دارند.

150 میلیون کاربر فعال روزانه اسنپ چت در مقایسه با بیش از 500 میلیون کاربر اینستاگرام رنگ پریده است.

اسنپ ​​چت زمینه بسیار بیشتری برای پوشش دارد، در حالی که اینستاگرام در حال حاضر مخاطبان اسیر خود را دارد.

تو تصمیم بگیر.

جایزه: به دنبال افزایش سریع فالوور اینستاگرام هستید؟ ثروتمند اجتماعی خدماتی را ارائه می دهد که برای شما انجام می شود که فالوورهای واقعی و هدفمند را در حساب های شخصی یا تجاری اینستاگرام شما به ارمغان می آورد. بدون اینکه یک دقیقه در اینستاگرام وقت بگذارید! آن را به صورت رایگان در اینجا امتحان کنید.

نویسنده مهمان: مهروزخان یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت A آژانس دیجیتال – StartupBug و یکی از بنیانگذاران Video Explainers – شرکت انیمیشن سازی وایت برد و تصویری Explainer. او عاشق وبلاگ نویسی، بازاریابی، استراتژی ها و قیف های فروش است. می توانید مقالات بیشتری را در این زمینه پیدا کنید توضیح دهندگان ویدئو – وبلاگ، بررسی کننده رسانه های اجتماعی یا او را در توییتر دنبال کنید: @mehrozanwer.



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی

چند فالوور از اینستاگرام به دست می آورید؟-پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

یافته‌های مطالعه، قانونی‌سازی ماری‌جوانا، بازاریابی حشیش در اینستاگرام را تغییر داده است

یافته‌های مطالعه، قانونی‌سازی ماری‌جوانا، بازاریابی حشیش در اینستاگرام را تغییر داده است -پنل اینستاگرام

خرداد 4, 1401
آواتار اینستاگرام Novità: di cosa si tratta؟  اسکپریلو زیرنویس!

آواتار اینستاگرام Novità: di cosa si tratta؟ اسکپریلو زیرنویس! -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.