• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    مدل کسب و کار Freemium چیست؟

    مدل کسب و کار Freemium چیست؟ -پنل اینستاگرام

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    مدل کسب و کار Freemium چیست؟

    مدل کسب و کار Freemium چیست؟ -پنل اینستاگرام

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

ارزش پیشنهادی: تعریف و مثال -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
مرداد 6, 1401
صفحه اصلی فالوور اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

به عنوان یک برند، مشتری شماست گزاره ارزش یکی از مهمترین دارایی های شماست این بیانیه ای است برای متقاعد کردن مشتریان بالقوه که باید از شما خرید کنند. این “پیچ آسانسور” است که به آنها می گوید که شما کی هستید و چرا باید با شما تجارت کنند. به همین دلیل، باید بخشی جدایی ناپذیر از شما باشد بازاریابی دیجیتال استراتژی

برای اینکه واقعاً مؤثر باشد، ارزش پیشنهادی شما باید با مخاطبان خود صحبت کند، که به معنای پرهیز از کلمات پر سر و صدا و شعارهای بی معنی است. یک پیشنهاد ارزش خوب باید به وضوح تمام مزایای ارائه شده توسط محصول یا خدمات شما را شناسایی کند و برند شما را به عنوان یک تامین کننده بهتر متمایز کند.

تعریف ارزش پیشنهادی و مثالها

در این مقاله، ما به این خواهیم پرداخت که ارزش پیشنهادی چیست و چگونه استراتژی ایمیل مناسب می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. ما همچنین چند نمونه از بیانیه‌های ارزش پیشنهادی از برندهای برتر را در طول سال‌ها مرور می‌کنیم تا به شما نشان دهیم که پیام مناسب چقدر می‌تواند قدرتمند باشد، به‌ویژه زمانی که به روش صحیح ارتباط برقرار شود.

ارزش پیشنهادی چیست؟

یک پیشنهاد ارزش را به عنوان یک زمین آسانسور در نظر بگیرید. به بیان ساده، پیشنهاد ارزش مشتری بیانیه ای است که توضیح می دهد که شما به عنوان یک کسب و کار، چه کسی هستید، چه مزایایی می توانید ارائه دهید، و چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند. این در مورد این است که چرا شخصی باید مشتری شما شود. هدف ارزش پیشنهادی متقاعد کردن مشتریان بالقوه است که می توانید ارزش بیشتری نسبت به رقبای خود به آنها ارائه دهید. شما راه حلی دارید که به نقاط درد آنها می پردازد و لایق اعتماد آنها هستید.

پیشنهاد ارزش باید واضح و مختصر باشد و برند شما را متمایز کند. شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه یک مشتری بالقوه را به خود جلب کنید. در حالت ایده آل، پیام شما نباید بیش از یک جمله یا عبارت باشد.

یک پیشنهاد ارزش همچنین باید به وضوح مشکلی را که می‌توانید حل کنید و اینکه محصول یا خدمات شما چگونه می‌تواند برای مشتریان مفید باشد را مشخص کند. برای اینکه این امکان پذیر باشد، باید مخاطبان هدف خود را بشناسید و خواسته ها و نیازهای آنها را شناسایی کنید..

موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. مخاطب شما کیست؟
  2. کدام نقطه درد را می توانید برای آنها حل کنید؟
  3. برای حل آن چه می کنید؟
  4. چه چیزی می توانید ارائه دهید که رقبای شما نمی توانند ارائه دهند؟

نمونه هایی از گزاره های با ارزش بالا

تعریف ارزش پیشنهادی خوب و خوب است، اما بهترین راه برای درک واقعی قدرت یک پیشنهاد خلاقانه و استراتژیک، نگاهی به چند نمونه شناخته شده است. می توانید از آنها به عنوان الهام بخش برای پیشنهاد ارزش مشتری خود استفاده کنید.

زوم ویدئو و کنفرانس وب

در یک چشم به هم زدن، یک شرکت فناوری کوچک در کانون توجه قرار گرفت، تقریباً یک شبه هزاران کاربر جدید به دست آورد و تاج گذاری کرد. شماره 1 در خدمات ویدئو کنفرانس و وب کنفرانس توسط گارتنر

این شرکت دقیقاً می‌دانست که برای برقراری ارتباط با ارزش پیشنهادی خود به چه پیامی نیاز دارد: “در زمان‌های دورتر، زوم به شما کمک می‌کند زندگی خود را در حرکت نگه دارید.” در واقع، اولین چیزی که هنگام بازدید از وب سایت زوم می بینید، یک پیام واضح است که توضیح می دهد چرا باید از زوم استفاده کنید و چه مزایایی می تواند به شما ارائه دهد. این کار را با برجسته کردن نقاط ضعفی که رقبای خود نتوانسته اند برطرف کنند، مانند تجربیات متناقض، پلتفرم های دشوار و قیمت های پنهان، انجام می دهد.

اوبر

اوبر در طول سال‌ها چندین بار بحث‌هایی را مطرح کرده است. به عنوان یکی از شناخته شده ترین بازیگران در اقتصاد گیگ، این غول سواری با واکنش شدید مردم مواجه شده است. مواردی شامل اتهامات مربوط به اعمال ناعادلانه کار، سوء استفاده از قراردادهای ساعت صفر و امتناع از ارائه حمایت های اولیه به رانندگان بود.

با این حال، یکی از چیزهایی که اوبر به خوبی انجام داده است، پیشنهاد ارزش مشتری آن است. او می‌داند که بازار هدف او افرادی هستند که به حمل‌ونقل کم‌هزینه و درخواستی نیاز دارند، و راه‌حلی را که می‌تواند ارائه دهد به وضوح توضیح می‌دهد: سفر بدون استرس با لمس یک دکمه. بدون اینکه خیلی صریح باشد، Uber همچنین موفق می شود نقاط شکست رقبای خود (تاکسی های سنتی) را برجسته کند. او این کار را با برجسته کردن دلیل برتر بودن سرویسش انجام می دهد:

“یک ضربه و یک ماشین مستقیم به سمت شما می آید”

“راننده شما دقیقا می داند کجا باید برود”

“پرداخت کاملا بدون نقد است”

به قول اوبر، آنها کار را برای شما آسان می کنند زیرا “روز شما مال شماست”.

لیفت

Lyft، یکی از رقبای مستقیم اوبر، نیز با بیانیه ارزش پیشنهادی خود کار بسیار خوبی انجام داده است. به جای بیان بدیهیات و تکرار ارزش های پیشنهادی رقبا، تصمیم گرفت خلاقیت به خرج دهد. او در مورد تجربه‌ای که در صورت استفاده از Lyft برای سواری استفاده خواهید کرد، صحبت می‌کند: سوار ماشین بپرید، پنجره‌ای را باز کنید و بعد از کووید-19 پا به جهان بگذارید. این به طرز هوشمندانه‌ای با حس امیدی که بیشتر جهان احساس می‌کنند، وقتی که ما محتاطانه وارد «عادی‌های جدید» می‌شویم، پیوند می‌خورد و باعث ایجاد حس وحدت می‌شود.

ارزش پیشنهادی Lyft از جنبه دیگری نیز هوشمندانه است، زیرا هم با مسافران و هم با رانندگان صحبت می کند. این یک فراخوان واضح برای اقدام دارد (بیایید با خیال راحت بیرون بیاییم) که هم برای افرادی که باید به جایی برسند و هم برای رانندگانی که در نظر دارند به دنیای کار بازگردند جذاب است:

“راننده بگیر یا راننده شو”

“بیا بالا. یک پنجره بشکن بیایید به آنجا برگردیم.

سیب

شرکت دیگری که به جای محصول بر روی تجربه تمرکز کرده است اپل است. برای اپل، تجربه است محصول. وقتی به آن فکر می کنید، استراتژی بسیار هوشمندانه ای است. به جای تلاش برای رقابت در یک بازار اشباع شده، تصمیم گرفت بر شکل دیگری از ارزش ارائه شده توسط پیشنهاد ارزش مشتری خود تمرکز کند: وضعیت و تجربه کاربر.

بدیهی است که محصولات شیک و با طراحی خوب در خدمت هدف خود هستند، اما این تنها تجربه کلی مشتری را تقویت می کند. اپل آیفون را ساده، شهودی و کاربرپسند معرفی می کند. شیک و مطلوب است و شما را زیبا می کند. بله، شما همچنین ویژگی‌های قدرتمندی را خریداری خواهید کرد، اما چیزی که واقعاً به دست می‌آورید تجربه برندی است که مردم آرزوی آن را دارند. این در مورد آنچه اپل به شما می دهد نیست. این در مورد این است که با خرید یک محصول اپل چه کسی خواهید شد.

الگوی ارزش پیشنهادی

برای شروع ایجاد ارزش پیشنهادی خود به مقداری الهام نیاز دارید؟ پیتر کی تامسون در مدل خود چارچوبی ایجاد می کند که از طریق آن می توان تجربه انسانی مشتریان را بررسی کرد. بوم آن حاوی پرسش‌ها و بخش‌های مرتبطی است که کسانی را که آن را تکمیل می‌کنند تشویق می‌کند تا درباره تجربه مشتری نهایی فکر کنند.

اولین تصویر زیر حاوی یک بوم خالی با سوالات شروع است. مستقیماً پس از این، می‌توانید نمونه‌ای از یک بوم پیشنهاد ارزش کامل را پیدا کنید Evernote.

تعریف ارزش پیشنهادی و مثالها

منبع: peterjthomson.com

بوم پیشنهاد ارزش

منبع: peterjthomson.com

فراخوان جدید برای اقدام



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
نکات بازاریابی ورودی برای بانکداری و بیمه

نکات بازاریابی ورودی برای بانکداری و بیمه -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

راه های سریع برای شروع با اینستاگرام در اندروید -پنل اینستاگرام

مرداد 6, 1401
آنچه بازاریابان بین المللی باید درباره اینستاگرام لایت بدانند

آنچه بازاریابان بین المللی باید درباره اینستاگرام لایت بدانند -پنل اینستاگرام

مرداد 6, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام …-پنل اینستاگرام

مرداد 6, 1401
Instagram Stories, tudo o que você precisa saber para tirar o máximo proveito desta funcionalidade e aumentar as visualizações

استوری‌های اینستاگرام: داستان‌های جالب و به‌عنوان Visualizações را بیاموزید -پنل اینستاگرام

مرداد 6, 1401
بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟

بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟ -پنل اینستاگرام

مرداد 6, 1401
10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده)

10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده) -پنل اینستاگرام

مرداد 6, 1401
هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی

هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی -پنل اینستاگرام

مرداد 6, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • دسته‌بندی نشده
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.