این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
تبلیغات گوگل یک ابزار اساسی در آگهی، زیرا مدتهاست که در تبلیغات آنلاین پیشرو بوده است. کدانستن انواع تبلیغاتی که می توان با گوگل ادوردز ایجاد کرد برای بهینه سازی استراتژی تبلیغات آنلاین شما ضروری است.
از 30 ژوئن 2022، گوگل از آن حمایت خواهد کرد تبلیغات واکنشگرا در شبکه جستجو در سایر اشکال مانند تبلیغات متنی گسترده. برای اطلاعات بیشتر در مورد این نوع تبلیغات، مزایای آن و تفاوت آن با فرمت های قبلی، ادامه مطلب را بخوانید!
تبلیغات جستجوی واکنشگرا چیست؟
تبلیغات جستجوی واکنشگرا حاوی عناوین و توضیحات متعددی برای یک آگهی است. این اجازه می دهد تا سطوح بالایی از شخصی سازی را برای فردی که آگهی را مشاهده می کند، انجام دهد، زیرا می توان ترکیبات زیادی را بر اساس عادت ها و سابقه جستجو به آنها ارائه داد.
تبلیغات جستجوی واکنشگرا معمولاً دارای حدود 15 عنوان مختلف و حداکثر 4 توصیف ممکن است که می تواند هزاران ترکیب مختلف را به همراه داشته باشد.
همچنین یک ویژگی «پین کردن» وجود دارد که به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا بر روی اینکه کدام آگهیها نشان داده میشوند کنترل داشته باشند، اگرچه استفاده مکرر از آن توصیه نمیشود. پین کردن بیش از حد، تلاش های موتور جستجو برای آزمایش ترکیب ها را مختل می کند، که در نهایت به عملکرد کمپین آسیب می زند. بازاریابان باید اطمینان حاصل کنند که همه عناوین و توضیحات مطابقت دارند و کاملاً قابل تعویض هستند تا بیشترین بهره را از تبلیغات ببرند.
ما قویاً توصیه می کنیم که بهترین شیوه های تبلیغاتی Google را به روز نگه دارید، زیرا آنها اغلب به روز می شوند. به طور کلی بهترین شیوه های در نظر گرفته شده شامل تحقیق کلمات کلیدی، ارائه تعداد معقول تبلیغات برای یک گروه تبلیغاتی یا کمپین، و ترکیب و استفاده از سایر ابزارها و تکنیک های Google Ads، مانند درج کلمه کلیدی پویا و پسوند تبلیغات است.
3 مزایای تبلیغات جستجوی واکنشگرا
1. شخصی سازی
بارزترین مزیت استفاده از تبلیغات جستجوی واکنشگرا میزان شخصی سازی است که می توان به آن دست یافت. طبق گفته گوگل، حداکثر 15 درصد از درخواست های جستجوی دریافتی هر روز منحصر به فرد هستند، به این معنی که قبلا هرگز جستجو نشده اند.
2. تجربه کاربری صاف
تبلیغات جستجوی واکنشگرا برای نمایش آگهی مناسب به منابع اطلاعاتی متعددی از جمله موقعیت مکانی کاربر، دستگاه و سابقه جستجو متکی هستند. این امکان تجربه کاربری یکپارچه را فراهم می کند، زیرا تبلیغات واکنشگرا را می توان متناسب با دستگاه های دسکتاپ یا تلفن همراه طراحی کرد. هنگامی که توضیحات محصول خود را برای تبلیغات خود می نویسید، سعی کنید از مواردی که به طور ناگهانی یا بیضی پایان می یابند که در نهایت باعث سردرگمی کاربر می شود اجتناب کنید.
همچنین، از آنجایی که گوگل به طور خودکار ترکیب های مختلف را به کاربران مختلف نشان می دهد، باعث صرفه جویی زیادی در کار تبلیغ کننده می شود و نیاز به تست دستی A/B را بی نیاز می کند.
3. آگاهی بیشتر از برند
یکی دیگر از مزایای استفاده از تبلیغات جستجوی واکنشگرا این است که ایجاد توضیحات و عناوین بیشتر منجر به دسترسی بیشتر می شود، زیرا تبلیغات با جستجوهای بیشتری مطابقت دارند و در نتیجه توسط افراد بیشتری دیده می شوند. با برداشت بیشتر، آگاهی از برند شما بالاتر خواهد بود.
در نهایت، آنها نیز بالا می روند 15٪ نرخ کلیک بیشتر نسبت به سایر اشکال، مانند تبلیغات متنی سنتی.
تبلیغات جستجوی واکنشگرا و تبلیغات جستجوی پویا
به یاد داشته باشید که تبلیغات جستجوی واکنشگرا آنهایی هستند که در آن تعدادی عنوان و توضیحات را در اختیار Google قرار می دهید و به گوگل اجازه می دهید به طور خودکار ترکیب های مختلف عنوان، توضیحات و تصاویر را آزمایش کند تا بهترین کارایی را پیدا کند.
تبلیغات جستجوی پویا جایی است که خود گوگل با گرفتن اطلاعات از محتوا و URL ارائه شده و همچنین عبارت های جستجو عنوان را می نویسد. آنها برای یافتن کلمات کلیدی بالقوه ای که ممکن است قبلاً آنها را در نظر نمی گرفتید عالی هستند.
با این حال، آنها به یک استراتژی کلی بازاریابی کمی متفاوت نیاز دارند. از آنجایی که عنوان بهطور خودکار و در محل توسط Google ایجاد میشود، ممکن است محتوای آن با URL یا صفحه مقصد مطابقت نداشته باشد و مشتری را سردرگم کند و به طور بالقوه قیف را مختل کند.
تبلیغات جستجوی پویا بیشتر در استراتژی های بازاریابی مجدد مورد استفاده قرار می گیرند زیرا برای جذب ترافیک بسیار هدفمند بهترین هستند.
تبلیغات جستجوی پویا و تبلیغات جستجوی پاسخگو از هوش مصنوعی برای پر کردن شکاف بین هدف جستجوی کاربر و محصول یا خدمات شما استفاده می کنند. به طور طبیعی، این به نرخ تبدیل بالاتر و به طور کلی بازده بهتر در کمپین های بازاریابی ترجمه می شود.