• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

آخرین به روز رسانی الگوریتم اینستاگرام برای تجارت شما چه معنایی دارد -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 24, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

اینستاگرام یک پلتفرم بازاریابی قدرتمند است. حدود 75 درصد از کاربران پس از مشاهده یک پست اینستاگرام به نوعی اقدام می کنند، خواه بازدید از یک وب سایت، دنبال کردن برند در پلتفرم یا خرید مستقیم چیزی باشد.

با وجود این پتانسیل برای ارتباط با مشتریان، استفاده از اینستاگرام به عنوان یک ابزار بازاریابی مقرون به صرفه برای شرکت‌ها سخت‌تر می‌شود. چه به تنهایی این کار را انجام دهید و چه در نظر دارید از یک آژانس رسانه‌های اجتماعی برای کمک به شما در انجام این تغییرات استفاده کنید، بازاریاب خوب مطمئن است که مهم است که از آخرین به روز رسانی ها مطلع باشید.

الگوریتم اینستاگرام (مثل الگوریتم فیس بوک) ترکیبی از عواملی است که ترتیب محتوایی را که کاربر در فید خود می بیند تعیین می کند. این پلتفرم می گوید که به روز رسانی های آن – از جمله تغییرات اخیر در الگوریتم و تغییرات در ویژگی هایی مانند Stories و Reels – در مورد بهبود تجربه کاربر است.

مدیر عامل اینستاگرام آدام مورسی در یک پست بلاگ گفت که این پلتفرم می خواهد از زمان شما بهترین استفاده را ببرد و ما معتقدیم که استفاده از فناوری برای شخصی سازی تجربه شما بهترین راه برای انجام این کار است.

با این حال، این تغییرات همچنین جلب توجه کسب و کارها بدون پرداخت هزینه برای تبلیغات را دشوارتر می کند. برای کمک به شما در پیمایش این تغییرات، بیایید ببینیم که چگونه بر توانایی کسب و کار شما برای دستیابی به مخاطبان شما تأثیر می گذارد و چه کاری می توانید در مورد آنها انجام دهید.

چه چیزی در حال تغییر است؟

تغییرات اخیر در فید شامل گزینه انتخاب فید “دنبال کردن” یا “مورد علاقه” است، در حالی که شایعات تغییراتی در ابعاد پست های تصویر ثابت وجود دارد. در حالی که کاربران اکنون گزینه های بیشتری برای نحوه مشاهده محتوا در فید خود دارند، اکثریت قریب به اتفاق مخاطبان شما احتمالا همچنان فید پیش فرض را مشاهده می کنند.

شاید بزرگترین تغییر اخیری که مورسی اعلام کرد، تغییر مسیر رتبه بندی به سمت محتوای اصلی بود. مورسی در بیانیه‌ای عمومی گفت: «اگر چیزی را از ابتدا ایجاد کنید، باید اعتبار بیشتری نسبت به اینکه چیزی را که از شخص دیگری پیدا کرده‌اید دوباره به اشتراک بگذارید، دریافت کنید. ما بیشتر تلاش خواهیم کرد تا محتوای اصلی را بیشتر ارزیابی کنیم، به ویژه در مقایسه با محتوای ارسال شده مجدد.

این تغییر در زمینه پلتفرمی رخ می‌دهد که قبلاً شروع به اولویت‌بندی محتوای ویدئویی واکنش‌پذیرتر در قالب حلقه‌ها کرده بود. در رقابت با TikTok برای جلب توجه کاربران، اینستاگرام به سمت یک فید جدید کمتر اصلاح شده و کامل با پست های تکراری کمتر از چندین کاربر حرکت کرده است.

همانطور که اگر این برای مبارزه با آن کافی نبود، شایعه شده است که اینستاگرام نیز در حال آزمایش با تغییر ابعاد پست‌های عکس ثابت است تا صفحه را به روشی مشابه حلقه‌ها پر کند.

این یک تغییر شدید برای سازندگان محتوا و صاحبان مشاغل در برنامه خواهد بود. در حالی که ممکن است هنوز بتوانید تصاویر مربعی پست کنید، شایعه شده است که اینستاگرام برای تصاویری که با ابعاد جدیدشان تناسب ندارند، یک حاشیه تار اضافه می کند.

این افکت مرزی نه تنها می‌تواند زیبایی‌شناسی شما را خراب کند، بلکه احتمالاً تصاویر پرتره بیشتری در خوراک خبری توسط الگوریتم اولویت‌بندی می‌شوند.

کسب و کار خود را به صورت ارگانیک رشد دهید

تغییرات ایجاد شده در الگوریتم اینستاگرام طی چند سال گذشته کار را سخت‌تر کرده است کسب و کارها به صورت ارگانیک رشد کنند.

پست کردن مداوم محتوای اصلی می تواند یک سوال بزرگ به نظر برسد. با این حال، به این معنی است که برای مثال، اگر برای ایجاد یک اینفوگرافیک اصلی به مشکل بر می‌خورید، باید با رتبه‌بندی پست خود نسبت به فردی که دوباره همان اینفوگرافیک را پست می‌کند، پاداش دریافت کنید.

وقت گذاشتن برای ایجاد محتوای متنوع که تمام زوایای کسب و کار شما را پوشش می دهد، هرگز مهم نبوده است. مصرف کنندگان می خواهند تجارت واقعی را ببینند – از محصولات در حال ساخت تا قرقره هایی که نحوه استفاده از آن را توضیح می دهند. اینستاگرام باید یک نمای 360 از کسب و کار شما ارائه دهد، نه فقط ویترین فروشگاه.

تغییر استراتژی

به روز رسانی الگوریتم اینستاگرام دسترسی به دنبال کنندگان خود را برای مشاغل دشوارتر می کند. اما با بازاریابی دقیق، برند شما همچنان می‌تواند مخاطبان خود را گسترش دهد و تعامل را با جدیدترین ویژگی‌های پلتفرم افزایش دهد.

برای انجام این کار، ابتدا باید روی ایجاد محتوای با کیفیت بالا تمرکز کنید. می توانید این کار را با استفاده از Reels و Stories برای آزمایش انواع محتوای اصلی انجام دهید. قرقره ها عامل مهمی در جلب توجه افراد در خوراک خود هستند. آنها اساساً شکل دیگری از تبلیغات هستند که به شما امکان می دهد مجموعه ای از محصولات را ارائه دهید.

IGTV همچنین فرصت های جدیدی را برای برندهایی که به دنبال آن هستند باز کرده است تولید محتوای ویدیویی: اگر منابع در دسترس دارید یا شخصی را می شناسید که این کار را می کند (مانند یک تأثیرگذار)، ویدیوهای او را در کانال خود به نمایش بگذارید یا حتی با هم همکاری کنید.

این تغییرات ممکن است دلهره آور به نظر برسند، اما اگر به ارسال محتوای با کیفیت و تعامل با مخاطبان خود ادامه دهید، باید شاهد موفقیت در پلتفرم باشید.

به یاد داشته باشید، شما تنها نیستید – اینستاگرام می‌خواهد به تولیدکنندگان محتوا و کسب‌وکارهای کوچک بهترین فرصت را بدهد تا محتوایشان دیده شود.




منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
5 نکته اینستاگرام برای مبتدیان - Liddleworks

5 نکته اینستاگرام برای مبتدیان - Liddleworks -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

instagram-application-apple-ipad-install

13 نکته کاربردی اینستاگرام که مانند یک جذابیت عمل می کند -پنل اینستاگرام

خرداد 24, 1401
منظور از پرداخت اینستاگرام برای تجارت الکترونیک چیست؟  از کارشناسان می پرسیم |  مشاوره الکترونیک

منظور از پرداخت اینستاگرام برای تجارت الکترونیک چیست؟ از کارشناسان می پرسیم | مشاوره الکترونیک -پنل اینستاگرام

خرداد 24, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 24, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 24, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

خرداد 24, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 24, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 24, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.