• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

آنچه باید در مورد استوری اینستاگرام در سال 2020 بدانید -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 10, 1401
صفحه اصلی فالوور اینستاگرام

به گزارش پنل اینستا

استوری اینستاگرام راهی عالی برای نزدیک‌تر شدن به مخاطبان، اشتراک‌گذاری اخبار هیجان‌انگیز در مورد کسب‌وکارتان یا معرفی آخرین محصولاتتان است.

اگر می خواهید ارتباط عمیق تری با مشتریان خود ایجاد کنید، انتشار محتوای ویدیویی در استوری اینستاگرام بسیار موثر است!

چه ترجیح می دهید کلیپ های ویدیویی ساده را به اشتراک بگذارید یا محتوای تعاملی، استوری اینستاگرام یک تغییر واقعی بازی است برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ به طور یکسان.

از زمان معرفی در سال 2016، استوری های اینستاگرام به رقیب اسنپ چت در ارائه محتوای ویدیویی قابل مصرف سریع تبدیل شده است.

بنابراین، استوری اینستاگرام در سال 2020 کجاست؟

در اینجا، ما نگاهی به آمار استوری های اینستاگرام می اندازیم تا به استراتژی بازاریابی محتوای شما کمک کنیم.

آمار استوری اینستاگرام 2020

این 25 آمار اینستاگرام 2020 به شما کمک می کند تا محتوای استوری خود را برنامه ریزی کنید.

image3 1

منبع

# 1 500 میلیون نفر هر روز از داستان ها استفاده می کنند

اینستاگرام اکنون بیش از 1 میلیارد حساب کاربری فعال دارد 500 میلیون نفر از آنها روزانه از Stories استفاده می کنند. از زمان راه اندازی آن در سال 2016، کاربران استوری اینستاگرام به میزان قابل توجهی افزایش یافته اند.

تا ژانویه 2017، Stories قبلاً 150 میلیون کاربر جذب کرده بود. از آنجایی که آمار کاربران آن در حال افزایش است، می توانید انتظار داشته باشید که کاربران بیشتری با روند Stories همراه شوند.

اگر از خود می‌پرسید که آیا اینستاگرام پلتفرمی است که ارزش سرمایه‌گذاری را دارد، این اعداد باید شما را متقاعد کنند که این یک گزینه مؤثر است.

شماره ۲ ۷۱ درصد از کاربران اینستاگرام زیر ۳۵ سال سن دارند

image1 1

منبع

اگر توزیع جهانی کاربران اینستاگرام در سراسر جهان را در نظر بگیرید، 71 درصد از کاربران زیر 35 سال سن دارنده. اینستاگرام بیشترین محبوبیت را در بین کاربران 25 تا 34 ساله دارد.

دانستن اطلاعات جمعیتی پلتفرم های رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که آیا اینستاگرام سرمایه گذاری ارزشمندی برای برند شما است یا خیر و چگونه می توانید از این پلت فرم به بهترین نحو استفاده کنید.

اگر برند شما مشتریان جوان را هدف قرار می دهد، اینستاگرام مکان خوبی برای سرمایه گذاری زمان و پول در محتوا است.

# 3 83٪ از کاربران اینستاگرام مارک ها و محصولات جدید را در پلتفرم کشف می کنند

اینستاگرام مکانی است که برندها می توانند تاثیر زیادی بر مصرف کنندگان بگذارند. با 83 درصد از کاربران برندها و محصولات جدید را در اینستاگرام کشف می کنند، انتشار پست ها و داستان ها می تواند به شما کمک کند تا آگاهی و تبدیل برند را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

کاربران در حال حاضر به دنبال الهام گرفتن از محتوای اینستاگرام با تصمیمات خرید خود هستند و به عنوان یک بازاریاب می توانید محتوای تصویری و ویدیویی ایجاد کنید تا به کاربران در تحقیقات محصولات و خدمات کمک کند.

شماره 4 بیش از 86 درصد از کاربران استوری ایجاد می کنند

86.6 درصد از اینستاگرامرها از استوری استفاده می کنند. با این حال، تنها 36.6٪ استوری ها را تماشا می کنند در حالی که 63.4٪ پست ها را مشاهده می کنند.

بنابراین، آیا باید از داستان ها در کنار محتوای پست خود استفاده کنید؟ کاملا.

داستان ها راه بسیار خوبی برای تعامل و تعامل با مخاطبان شما هستند. گنجاندن محتوای Story در استراتژی بازاریابی شما می تواند به افزایش نرخ مشارکت کلی کمک کند و سطح اعتماد عمیق تری ایجاد کند.

چه بخواهید ویدیوها، تصاویر یا محتوای تعاملی مانند نظرسنجی ها را منتشر کنید، محتوای استوری شما می تواند بر پیام های برند شما تأکید کند.

شماره 5 61 درصد از کاربران اینستاگرام از طریق استوری می‌بینند که دوستانشان چه می‌خواهند

به گفته فیسبوک، اکثر مردم از Stories برای بررسی زندگی دوستان خود استفاده می کنند. با این حال، 58٪ از مردم نیز از Stories برای مشاهده محتوای معتبر استفاده می کنند.

برند شما می‌تواند از محتوای پشت صحنه، مانند افشای محصول، تورهای محل کار، جلسات پرسش و پاسخ، و محتوای «یک روز از زندگی» برای نشان دادن داستان‌های «واقعی» و ویرایش نشده به مخاطبانتان استفاده کند.

ناسا به طور مرتب از Stories برای انتشار محتوای انحصاری مانند مصاحبه با کارمندان استفاده می کند:

image6

منبع

شماره 6 51% از برندها از ویدئو در داستان های خود استفاده می کنند

بر فراز نیمی از برندها از محتوای ویدیویی در استوری اینستاگرام خود استفاده می کنند. محتوای ویدیویی همچنین نرخ ضربه به جلو و خروج بهتری نسبت به تصاویر دارد.

اگر برای استوری‌ها وقت می‌گذرانید و می‌خواهید نرخ تعامل را بهبود ببخشید، تولید ویدیو ممکن است راه پیش رو باشد.

شماره 7 مشاغل کوچکتر پست کمتری دارند

علیرغم اینکه افراد بیشتری از Stories استفاده می کنند، فقط کسب و کارهای کوچک هر 4 روز یک بار در استوری ها پست کنید، در حالی که اکانت های برند با بیش از 100000 دنبال کننده هر 2 روز پست می کنند.

اگر کسب‌وکارهای کوچک‌تر استوری‌ها را بیشتر ارسال کنند، می‌توانند شاهد افزایش تعامل باشند.

شماره 8 استوری اینستاگرام 19 درصد از کل بازدیدها را به خود اختصاص می دهد

در حالی که پست ها تاثیرات بیشتری به دست می آورند، استفاده از Stories برای محتوای خود، در کنار انتشار پست ها در فید، به افزایش مشارکت کلی شما کمک می کند.

شماره 9 میانگین دسترسی داستان ها کمی بیش از 5٪ است

را میانگین دسترسی به استوری های اینستاگرام 5.82 درصد است.، اما دسترسی کلی شما به تعداد فالوورهایی که دارید و صنعتی که در آن هستید بستگی دارد.

همانطور که Buffer در جدول زیر نشان می دهد، صنایع مختلف تمایل دارند میزان متوسط ​​دسترسی خود را داشته باشند:

image7 1

منبع

شماره 10 یک سوم از پربیننده ترین استوری های اینستاگرام از کسب و کارها می آیند

واضح است که برندها با محتوای Story خود موفق شده اند. افزودن استوری اینستاگرام به استراتژی بازاریابی محتوا می تواند نرخ تبدیل را افزایش دهد و دید کلی کسب و کار خود را افزایش دهید.

شماره 11 طول پست بهینه یک تا هفت داستان است

مطمئن نیستید چه مقدار محتوا در استوری های خود پست کنید؟ خوب، یک تا هفت داستان طول پست بهینه برای کاربران است.

image5 1

منبع

بعد از هفت داستان چه اتفاقی می افتد؟ میزان تکمیل (تعداد دفعاتی که استوری‌های شما از ابتدا تا انتها در 24 ساعت تماشا شده است) به طور قابل توجهی به زیر 70 درصد کاهش می‌یابد.

با این حال، بهتر است طول محتواهای مختلف را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای حساب شما بهتر است. ممکن است متوجه شوید که میزان تکمیل شما با طول های مختلف افزایش می یابد.

بافر دریافت که هنگام ارسال بین 12 تا 20 فریم مختلف، کمترین تفاوت در میزان تکمیل وجود دارد.

#12 68 درصد از هزاره ها از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند

این مقایسه شده است 49 درصد محتوای اسنپ چت و 44 درصد فیس بوک مصرف می کنند. از آنجایی که هزاره‌ها احتمالاً برندها را در اینستاگرام دنبال می‌کنند، احتمالاً استوری‌های برندها را نیز مصرف می‌کنند.

هرگز زمان بهتری برای استفاده از استوری اینستاگرام وجود نداشته است.

#13 بیش از 100 میلیون کاربر محتوای زنده را ضبط یا تماشا می کنند

لایو اینستاگرام مدت کوتاهی پس از Stories معرفی شد و به کاربران امکان می داد محتوای زنده را برای مخاطبان خود پخش کنند. داستان‌ها فقط تا 15 ثانیه طول می‌کشند، بنابراین محتوای زنده به شما امکان می دهد عمیق تر بروید.

مخاطبان شما می توانند ویدیوهای زنده را در زمان واقعی لایک کنند و در مورد آنها نظر دهند. استفاده از پخش زنده در کنار استوری ها و پست های فید راهی عالی برای ایجاد ارتباط معتبرتر با مشتریان بالقوه شما است.

شماره 14 99% از بازاریابان ایالات متحده قصد دارند در شش ماه آینده از تبلیغات داستانی استفاده کنند

آمار دروغ نمی گوید استوری اینستاگرام هم برای استفاده از تبلیغات اینفلوئنسر و هم برای تبلیغات استوری معمولی موثر است.

با 99 درصد از بازاریابان آمریکایی که توسط اینستاگرام مورد نظرسنجی قرار گرفتند، قصد استفاده از استوری را دارند برای محتوای تبلیغاتی، آیا واقعاً می توانید قدرت بالقوه این پلتفرم را نادیده بگیرید؟

#15 داستان بیشتر در خارج از ساعات کاری مشاهده می شود

کاربران اینستاگرام معمولاً زمان بیشتری برای تماشای استوری قبل از کار، در وقت ناهار و بعد از کار دارند.

ارسال محتوا در این دوره ها احتمالاً تعامل بهتری ایجاد می کند. با این حال، مهم است که زمان‌های بهینه را آزمایش کنید تا ببینید کدام دوره‌ها برای حساب شما بهتر کار می‌کنند.

شماره 16 تقریباً یک چهارم محتوا در استوری ها ارسال شده است

با 24.92 درصد از کل محتوای اینستاگرام که در سال 2018 در استوری منتشر شد، همه به این تبلیغات دامن زدند، که به این معنی است که برندها نیز نیاز دارند.

محبوب ترین نوع محتوای استوری در اینستاگرام در سال 2018، پست های تک تصویری بود، در حالی که ویدیوها و تصاویر متعددی نیز منتشر شد.

شماره 17 اکثر داستان ها با صدا تماشا می شوند

اگر در حال تولید محتوا برای Stories هستید، ممکن است بخواهید صدا را در نظر بگیرید. با وجود اینکه بسیاری از کاربران محتوا را از طریق تلفن همراه خود تماشا می کنند، 60 درصد داستان‌ها همچنان با صدا روشن مشاهده می‌شوند.

مطالعه فیسبوک نشان داد که کاربران از صداگذاری و موسیقی در استوری های خود لذت می برند 80% داستان های حاوی موسیقی و صداگذاری بهتر از تبلیغات بدون صدا هستند.

#18 استیکرهای تعاملی بازدیدهای ویدیو را افزایش می دهند

منتظر دیدن استیکرهای تعاملی بیشتری در Stories باشید. برچسب های تعاملی بسیار بالا هستند احتمالاً بازدیدهای ویدیوی شما را 9 برابر از 10 افزایش می دهد.

image9

منبع

این نوع استیکرها به مخاطبان شما اجازه می‌دهند تا با محتوای شما درگیر شوند، به این معنی که احتمال بیشتری وجود دارد که به اطراف بچسبند و ویدیوی شما را تماشا کنند.

اگر می‌خواهید آمار خود را افزایش دهید، دفعه بعد که ویدیویی را پست می‌کنید، از برچسب‌های تعاملی استفاده کنید.

#19 هشتگ های پر استفاده در استوری ها برای سال 2020 عبارتند از…

#صبح بخیر، #خانه، #TBT، #کار، #شب بخیر، #آرامش، #عشق

چرا برخی از این هشتگ‌ها را در استوری‌های خود امتحان نمی‌کنید تا ببینید چگونه بر تجزیه و تحلیل شما تأثیر می‌گذارند؟

#20 استوری اینستاگرام میزان زمان صرف شده در پلتفرم را افزایش داد

تا زمان راه اندازی استوری، میانگین زمان صرف شده در اینستاگرام 15 تا 21 دقیقه بود. پس از راه اندازی Stories، مقدار زمان صرف شده روی سکو 28 دقیقه در روز بود.

افراد زیر 25 سال به طور متوسط ​​32 دقیقه را در اینستاگرام سپری می کنند.

#21 میانگین نرخ مشاهده استوری اینستاگرام 7.2٪ از فالوورهای شما است

میانگین نرخ مشاهده استوری اینستاگرام 7.2 درصد از فالوورهای شما است. با این حال، میانگین دسترسی به پست‌ها تقریباً سه برابر بیشتر از استوری است. این بدان معنا نیست که شما باید به طور کلی از Stories دست بکشید.

image8 1

منبع

استوری ها برای افزایش نرخ مشارکت کلی شما بسیار موثر هستند، بنابراین برای نتایج بهینه، محتوای Story را در کنار فید خود منتشر کنید.

#22 محتوای بیشتر به معنای دسترسی متوسط ​​بالاتر است

در مقایسه با Stories فقط می‌توانید محتوای زیادی در فید خود منتشر کنید. از آنجایی که استوری‌ها پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند (مگر اینکه آن‌ها را زیر بیوگرافی نمایه خود سنجاق کنید)، این قابلیت وجود دارد که محتوای بیشتری منتشر شود.

را داستان های بیشتری که پست می کنید، تأثیرات بیشتری خواهید داشت:

image4 1

منبع

شماره 23 اکثر مردم از فریم اول داستان عبور نمی کنند

مانند کاربران بیشتری در اولین فریم یک Story خارج می شوند، مهم است که توجه افراد را به سرعت جلب کنید و به آنها دلیلی بدهید تا به فریم های بعدی خود ادامه دهند.

image2 1

منبع

شما باید مخاطبان خود را درگیر کنید تا آنها را تشویق کنید که به تماشای محتوای شما ادامه دهند، به خصوص اگر چندین فریم پشت سر هم ارسال می کنید.

استفاده از فراخوان به اقدام می تواند به مخاطبان شما کمک کند تا به مشاهده محتوای شما ادامه دهند.

#24 27٪ از فعالیت داستانی از یک فریم تشکیل شده است

اکثر برندها فریم های تک داستانی را ارسال می کنند به استوری اینستاگرام همانطور که قبلاً اشاره کردیم، ارسال فریم های بیشتر می تواند برداشت شما را افزایش دهد.

با این حال، ارسال محتوای با کیفیت به جای کمیت مهم است. در حالی که به نظر می‌رسد داستان‌های کوتاه در بین برندها محبوبیت بیشتری دارند، شما فقط می‌خواهید محتوای باکیفیت منتشر کنید که مخاطبانتان آن را خواهند بلعید.

#25 اینستاگرام دومین پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی است

احتمالاً جای تعجب نیست اینستاگرام دومین پلتفرم پرکاربرد رسانه های اجتماعی است پشت فیسبوک

37.4 درصد از کاربران اینترنت ایالات متحده یک بار در ماه به اینستاگرام دسترسی خواهند داشت. اگر هنوز می خواهید از اینستاگرام به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، هیچ وقت دیر نیست.

افزودن اینستاگرام به استراتژی بازاریابی محتوای خود بسیار توصیه می‌شود، به خصوص اگر می‌خواهید آگاهی از برند، تبدیل‌ها یا سرنخ‌ها را بهبود ببخشید.

می توانید ارتباط عمیق تری با مخاطبان خود ایجاد کنید و سطحی از اعتماد ایجاد کنید که به سختی می توانید از طریق وب سایت خود به دست آورید.

از استوری های اینستاگرام به عنوان بخشی از استراتژی گسترده تر رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید

آمار دروغ نمی گوید – استوری های اینستاگرام به وضوح بخش مؤثری از اینستاگرام است و شما را قادر می سازد تا محتوای متنوع تری نسبت به قبل ایجاد کنید.

چه قصد استفاده از استوری‌ها را برای نمایش محصولات و خدمات خود، تبلیغ محتوای پشت صحنه یا نگاهی درونی به بنیان‌گذاران خود داشته باشید، استفاده از Stories به شما امکان می‌دهد یک جامعه ارزشمند ایجاد کنید.

با نگاهی اجمالی، حس انحصاری بودن را ایجاد کنید یا با نشان دادن افرادی که برای برند شما کار می کنند، رویکردی شخصی به آن اضافه کنید.

نکته مهم در مورد Stories این است که می توان آنها را به مدت 24 ساعت مشاهده کرد، بنابراین مخاطبان شما می توانند محتوای به روز را در هر کجا که هستند مشاهده کنند.

استفاده از استوری در کنار پست های اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا از مزایای بهینه بهره مند شوید.

چگونه از استوری های اینستاگرام برای رونق کسب و کار خود استفاده می کنید؟



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
Paid & free Instagram followers & likes: Everything you should know

فالوورها و لایک های پولی و رایگان اینستاگرام: همه چیزهایی که باید بدانید -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

Stories Instagram : Comment les fonctionnalités en tant que marque B2B ?  |  تیم لوئیس

Stories Instagram : Comment les fonctionnalités en tant que marque B2B ? | تیم لوئیس -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401

5 نکته برای اینکه ویدیوی خود را سریعتر در اینستاگرام ویروسی کنید -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.