• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

چرا تبلیغات فیسبوک شما پس از افزایش مقیاس تبدیل نمی شود؟ -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 15, 1401
صفحه اصلی فالوور اینستاگرام

به گزارش پنل اینستا

تبلیغات فیس بوک شما دیوانه وار تبدیل می شد.

اما، به محض اینکه شروع به اندازه گیری آنها کردید، مشکلی پیش آمد!

تبلیغات رسانه های اجتماعی شما اکنون با شکست مواجه شده اند و شما نمی دانید چه کاری انجام دهید.

خوشبختانه، ما پاسخ را دریافت کرده ایم. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه تبلیغات فیس بوک را در سال 2020 مقیاس بندی کنید.

ابتدا، بیایید نگاهی به این موضوع بیندازیم که چرا تبلیغات فیس بوک شما تبدیل نمی شوند.

آیا تبلیغات فیس بوک شما با بودجه بالاتر تبدیل نمی شود؟

زمانی که تبلیغات فیس بوک شما کالا را ارائه نمی دهد، خسته کننده است، به خصوص زمانی که موفقیت اولیه را تجربه کرده باشید.

پس چرا این اتفاق می افتد؟

متأسفانه، هیچ پاسخ خاصی برای اینکه چرا تبلیغات شما تبدیل نشده است وجود ندارد. اما مسائل زیر ممکن است پشت عدم موفقیت شما باشد.

تست A/B

حتی بهترین بازاریاب ها نیز تبلیغات خود را آزمایش می کنند تا ببینند چگونه با یکدیگر مقایسه می شوند. آزمایش بیش از یک تبلیغ در یک زمان به شما کمک می کند تا مشخص کنید کدام ویژگی بهتر عمل می کند. هنگام آزمایش دو تبلیغ فیس بوک (معروف به تست تقسیم)، سعی کنید تصاویر، متن یا رنگ را تغییر دهید تا ببینید کدامیک بهترین عملکرد را دارد. این کمپین آزمایشی Mailchimp از خلاقیت های مختلفی استفاده می کند:

تست Mailchimp AB

منبع

حتی می توانید قالب های مختلف تبلیغات فیس بوک و مخاطبان هدف را آزمایش کنید. 60 درصد شرکت ها احساس کنید تست A/B برای نرخ تبدیل بهینه ارزشمند است، بنابراین آزمایش جنبه‌های مختلف بسیار سودمند است.

استفاده از داده های قابل اعتماد از تست های A/B، به جای حدس زدن آنچه ممکن است موثر باشد، شما را قادر می سازد تا بودجه خود را به طور موثر افزایش دهید.

تبلیغات خود را خیلی سریع مقیاس نکنید

هنگامی که در حال آزمایش تبلیغات فیس بوک هستید، مهم است که آنها را خیلی سریع مقیاس ندهید. در حالت ایده‌آل، قبل از افزایش مقیاس به حداقل 1500 نمایش نیاز دارید.

وقتی تبلیغ برنده خود را انتخاب کردید، بودجه را به تدریج افزایش دهید. برای شروع، سعی کنید بودجه را 10 تا 20 درصد در روز افزایش دهید.

گزینه مناقصه صحیح را انتخاب کنید

یکی از دلایلی که تبلیغات فیس بوک شما کار نمی کند این است که از گزینه مناقصه صحیح استفاده نمی کنید.

اگر تبلیغات شما بازتاب پایینی دارد، ممکن است لازم باشد استراتژی قیمت پیشنهادی خود را تغییر دهید:

تبلیغات fb مناقصه صحیح را انتخاب کنید

منبع

به جای استفاده از مبلغ پیشنهادی خودکار، سعی کنید از یک مبلغ پیشنهادی خاص در هر کلیک استفاده کنید. معمولاً مقدار پیشنهادی به شما داده می شود که می توانید از آن به عنوان راهنما استفاده کنید.

بخش دیگری که باید بررسی شود این است که آیا پیشنهاد به ازای هر کلیک یا هر نمایش ارائه می شود. گاهی اوقات آزمایش هر دو گزینه می تواند کمک کند تا ببینید کدام یک برای شما بهتر است.

اگر کمپین شما کلیک های زیادی دریافت می کند، استفاده از هزینه هر نمایش می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند.

شما افراد مناسب را هدف قرار نمی دهید

شما می دانید مشتری ایده آل شما چه کسی است، بنابراین اکنون زمان آن است که آنها را هدف قرار دهید.

نکته مهم در مورد تبلیغات فیس بوک این است که می توانید یک مخاطب سفارشی ایجاد کنید و مستقیماً به قلب پایگاه مشتری ایده آل خود وارد شوید:

اشتباهات هدف گذاری تبلیغات فی بی 2020

منبع

مردم تنها زمانی روی تبلیغات شما کلیک می کنند که به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند باشند – اگر مخاطب مناسبی را هدف قرار ندهید، تبلیغات شما به خوبی تبدیل نمی شود.

به عنوان مثال، شما آگهی یک برند پوشک را در خوراک خود می بینید، اما فرزندی ندارید. این یک مورد از هدف گذاری تبلیغات ضعیف است.

قبل از اینکه بتوانید افراد مناسب را هدف قرار دهید، مهم است که اطلاعاتی در مورد مشتری ایده آل خود بدانید. ایجاد شخصیت خریدار یکی از راه‌های رسیدگی به این موضوع است.

شخصیت خریدار جزئیات اطلاعات در مورد مشتری ایده آل شما، از جمله:

  • محل
  • سن
  • جنسیت
  • سرگرمی ها

با تبلیغات فیس بوک، می توانید اطلاعات گسترده ای در مورد مخاطبان هدف خود درج کنید. کاوش عمیق در شخصیت خریدار به شما کمک می کند تا تبلیغات خود را با بازار هدف خود تنظیم کنید:

هدف گذاری تفصیلی تبلیغات در fb 2020

منبع

در تبلیغات فیس بوک، می توانید اطلاعات پیشرفته ای را در مورد موارد زیر درج کنید:

  • وضعیت رابطه
  • خانواده
  • امور مالی
  • تحصیلات
  • رفتار – اخلاق
  • والدین
  • رویدادهای زندگی

هنگامی که یک شخصیت خریدار دقیق دارید، می توانید به راحتی از این اطلاعات استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما به مخاطبان صحیح می رسد.

تبلیغات فیسبوک شما از نظر بصری جذاب نیستند

اگر می خواهید تبلیغات فیس بوک شما با مخاطبان بیشتری تبدیل شود، باید یک تبلیغ بصری جذاب ایجاد کنید.

تبلیغات شما باید چشم نواز باشد، به خصوص زمانی که میزان اطلاعاتی را که کاربر در داشبورد فیس بوک خود می بیند در نظر بگیرید.

چگونه متوجه می شوید که تبلیغات شما جلب توجه نمی کند؟ اگر تبلیغ شما دارای نرخ کلیک پایینی است، پس عملکرد آن ضعیف است.

بنابراین، تبلیغ شما باید شامل چه چیزی باشد؟

این کمک می کند تا از یک تصویر جلب توجه و مرتبط با کمپین شما استفاده کنید. این بدان معنا نیست که شما نیاز به استفاده از تصویری تکان دهنده یا چیزی «خارج از برند» دارید.

به این تبلیغ از آمازون نگاه کنید:

image3

منبع

چرا این تبلیغ کار می کند؟ این یک نمونه محصول معامله، رتبه بندی مشتری (که برخی از دلایل اجتماعی را ارائه می دهد) را نشان می دهد و به شما می گوید که کدام رویداد در راه است – فروش جمعه سیاه.

در نهایت، تبلیغ شما باید با یک کاربر طنین انداز شود و به او دلیلی برای کلیک کردن بدهد. همچنین باید با مخاطبان شما مرتبط باشد. فیس بوک در نظر گرفته است بر اساس رتبه بندی نرخ تعامل، رتبه بندی کیفیت و رتبه بندی نرخ تبدیل، یک تبلیغ چقدر مرتبط است.

اساساً، تبلیغاتی که مرتبط‌تر در نظر گرفته می‌شوند، هزینه کمتری دارند و تبدیل بهتری دارند.

یک راه خوب برای تشویق کاربران به کلیک کردن بر روی تبلیغ شما، استفاده از فراخوان برای اقدام است. این آگهی از MU Campus Dining کاربران را تشویق می‌کند تا مسیرها را دریافت کنند و یافتن این تسهیلات را برای دانش‌آموزان آسان می‌کند:

image1

منبع

همچنین متوجه خواهید شد که کاربران آگهی یک تصویر مرتبط، از جمله لوگوی قابل توجه و خوراکی هایی که دانش آموزان گرسنه ممکن است به دنبال آن باشند، مشاهده خواهید کرد.

تبلیغات را تغییر دهید

علاوه بر استفاده از تبلیغات جلب توجه، مهم است که نسخه خلاقانه خود را تغییر دهید تا تبلیغات خود را تازه و جذاب نگه دارید.

زمانی فرا می رسد که مخاطبان شما تبلیغات شما را دیده اند و احساس می کنند که کهنه می شوند.

استفاده از نسخه‌های مختلف تبلیغات یکی از راه‌هایی است که به شما در افزایش مقیاس کمک می‌کند:

image8

منبع

به یاد داشته باشید، می توانید از تست A/B استفاده کنید تا ببینید کدام یک از تبلیغات شما با مخاطبان هدف شما بهتر عمل می کند.

چگونه تبلیغات فیس بوک را در سال 2020 مقیاس کنیم

کمپین های تبلیغاتی کوچک ریسک بسیار کمتری دارند. آزمایش آب با بودجه تبلیغاتی اندک آسانتر است و بعید است که سلامت مالی شما را تحت تأثیر قرار دهد.

دلیل اصلی اینکه بسیاری از مردم نمی دانند چگونه تبلیغات فیس بوک را مقیاس کنند این است که معتقدند صرفاً افزایش بودجه آنها کارساز خواهد بود.

خبر بد اینجاست. افزایش هزینه تبلیغات شما موفقیت را تضمین نمی کند (اگر چنین بود، بازاریاب های ثروتمند زیادی وجود داشتند!).

البته، شما باید بودجه خود را به مقیاس افزایش دهید، اما این روش در ترکیب با عوامل دیگر کار می کند.

در اینجا یک استراتژی مقیاس بندی تبلیغات فیس بوک برای کمک به تبدیل تبلیغات برنده خود آورده شده است.

یک مخاطب جدید از Insights ایجاد کنید

آیا می دانستید که فیس بوک اطلاعاتی در مورد مخاطبان اصلی شما به شما ارائه می دهد؟ مطمئناً، شما یک شخصیت خریدار دارید، اما این داده‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا تبدیل‌های بیشتری را انجام دهید.

Facebook Audience Insights به شما داده‌هایی می‌دهد، از جمله صفحات لایک شده، فعالیت‌های سبک زندگی، محصولاتی که خریداری می‌کنند، درآمد و موارد دیگر:

بینش آگهی های فی بی 2020

منبع

اگر هنگام ایجاد اولین تبلیغ فیس بوک خود از اطلاعات گسترده استفاده نکردید، سعی کنید از این داده های جدید برای هدف قرار دادن مخاطبان جدید استفاده کنید.

سپس می‌توانید A/B این دو مخاطب را آزمایش کنید تا مشخص کنید کدامیک بهتر است.

مخاطبی شبیه به هم ایجاد کنید

شما می‌توانید به‌طور جدی با مخاطبان مشابه افزایش پیدا کنید:

image2

منبع

برای انجام این کار، شما:

  • یک فیس‌بوک پیکسل (کدی که در وب‌سایت خود پیاده‌سازی می‌کنید) ایجاد کنید.
  • این به عنوان یک کوکی برای ردیابی تبدیل ها، انتخاب ها و غیره عمل می کند.
  • این کد را در مرورگر کاربر قرار می دهد.
  • فیس‌بوک می‌تواند با استفاده از این داده‌ها مخاطبی شبیه به هم ایجاد کند.

این کار به این دلیل کار می کند که شما اطلاعاتی را از تبدیل های خود به دست می آورید. شما مجبور نیستید بینش خود را حدس بزنید – شما داده هایی دارید که در یک بشقاب از فیس بوک به شما تحویل داده می شود.

مکان خود را گسترش دهید

هیچ تضمینی وجود ندارد که هدف قرار دادن یک مکان جدید موثر باشد. با این حال، اگر کار کند، تبدیل های خود را دیوانه وار افزایش می دهید.

هدف قرار دادن یک مکان جدید به چیزی که شما ارائه می دهید بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر کالاهای فیزیکی می فروشید، می توانید فقط به کشورهای خاصی ارسال کنید. اما، اگر محصول دیجیتالی ارائه می‌دهید، می‌توانید به راحتی از چندین مکان استفاده کنید.

برای انجام این کار، می‌توانید از فیس‌بوک پیکسل استفاده کنید تا 1٪ مخاطبی شبیه خارج از ایالات متحده ایجاد کنید. فقط مطمئن شوید که تنظیمات زبان خود را برای مطابقت با کشور مورد نظر خود تغییر دهید:

image5

منبع

انواع مختلف مقیاس بندی را بشناسید

روش های مختلفی برای مقیاس بندی تبلیغات فیسبوک شما وجود دارد. ابتدا اجازه دهید به مقیاس افقی و عمودی نگاه کنیم.

مقیاس بندی عمودی شامل افزایش بودجه شما می شود. قبلاً اشاره کردیم که مؤثرترین راه برای انجام این کار این است که برای شروع روزانه 10 تا 20 درصد بودجه خود را افزایش دهید.

مقیاس افقی به معنای گسترش گروه هدف شما است. شما می توانید این کار را با ایجاد یک مخاطب جدید یا یک مخاطب مشابه انجام دهید. هنگام استفاده از این روش‌ها، زمانی که از دو یا چند تبلیغ به طور همزمان استفاده می‌کنید، فقط حدود 30 درصد با مخاطبان خود همپوشانی دارند. در غیر این صورت، تبلیغات شما با خودشان رقابت خواهند کرد.

دو روش دیگر برای مقیاس بندی:

مقیاس بندی خلاق چیزی است که قبلاً به آن اشاره کردیم. تازه نگه داشتن نسخه خلاقانه خود به تبدیل کاربران جدید کمک می کند. مخاطبان شما نمی خواهند بارها و بارها محتوای مشابهی را برای آنها ببینند. استفاده از خلاقیت های جدید یا حتی فرمت های جدید می تواند تبلیغات شما را افزایش دهد.

مقیاس بندی پیشنهاد بسیار مهم است. با همین پیشنهاد نمی توانید کسب و کار خود را افزایش دهید. نه تنها به خلاقیت های تازه نیاز دارید، بلکه باید از پیشنهادات تازه نیز استفاده کنید. اگر مدتی است که همان آهنربای سرب را تبلیغ می‌کنید، سعی کنید محتوای جدیدی ارائه دهید.

شما نیازی به ایجاد یک پیشنهاد از ابتدا ندارید – می توانید محتوای خود را تغییر دهید. به عنوان مثال، می توانید یک وبلاگ را به یک مجموعه ویدیویی تبدیل کنید.

تبلیغات فیسبوک خود را با موفقیت افزایش دهید

مقیاس بندی یک تبلیغ برنده زمانی که کاملاً آماده نیستید می تواند بودجه و موفقیت شما را تحت تأثیر قرار دهد.

اگر می‌خواهید تبلیغات فیسبوک خود را با موفقیت افزایش دهید، نکات ما را در استراتژی تبلیغات خود پیاده‌سازی کنید.

اساساً، همیشه نمی توان صرفاً با افزایش بودجه خود را افزایش داد. گسترش مخاطبان، نسخه‌های خلاقانه و تست A/B باید بخش مهمی از کمپین شما باشد.

تبلیغات فیسبوک خود را به تدریج مقیاس دهید و مطمئن شوید که هنگام اجرای کمپین تبلیغاتی خود از مبلغ پیشنهادی صحیح استفاده می کنید.

آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا تبلیغات فیس بوک شما در دستان متخصص بهتر عمل می کند؟ برنامه الف تماس استراتژی رایگان با برایان تا ببینم آیا او می تواند کمک کند.

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
A Guide to Understanding Your Instagram Audience

راهنمای درک مخاطبان اینستاگرام -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

Meta está cambiando Instagram.  Los que sufren son los creadores.

Meta está cambiando Instagram. Los que sufren son los creadores. -پنل اینستاگرام

خرداد 20, 1401
لینک اینستاگرام در بیو: تاکتیک شماره 1 پروفایل که اکثر مردم از دست می دهند |  بعد

لینک اینستاگرام در بیو: تاکتیک شماره 1 پروفایل که اکثر مردم از دست می دهند | بعد -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 15, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 15, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

خرداد 15, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 15, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 15, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.