این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
به تازگی اینستاگرام آنچه را که در فید اصلی خود ظاهر می شود تغییر داده است. به جای ترتیب الگوریتمی تعیین شده از عکسهای افرادی که دنبال میکنید، ترکیبی از عکسها و ویدیوهای تعیینشده از نظر الگوریتمی نه تنها از افرادی که دنبال میکنید، بلکه از افرادی که فکر میکند ممکن است به آنها علاقه مند باشید نیز ارائه میکند. به گفته اینستاگرام در ماه مارس، در حال افزودن “توصیه هایی به فید شما بر اساس علایق شما” است. تغییر همیشه مخالفت می آورد و گاهی هم می آورد مخالفت سلبریتی های روند ساز مثل کایلی جنر و کیم کارداشیان. زمانی که کایلی جنر در سال 2018 توییت کرد که دیگر از اسنپ چت استفاده نمی کند، این معادل امروزی فرانک سیناترا بود که در یک باشگاه گفت “فکر می کنم باران خواهد بارید”. بسیاری از مردم رفتند. و ارزش بازار سهام اسنپ بیش از این کاهش یافت. 1 میلیارد دلار
این دو ستاره روز دوشنبه متن زیر را در استوری اینستاگرام منتشر کردند، “دوباره اینستاگرام اینستاگرام را بسازید (از تلاش برای TikTok بودن دست بردارید. من فقط می خواهم عکس های زیبای دوستانم را ببینم). با احترام، همه. X.” جنر 360 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد در حالی که کارداشیان 326 میلیون دنبال کننده دارد. این پست ها بیش از 1.6 میلیون لایک دارند و منجر به امضای نزدیک به 140000 در یک طوماری که توسط عکاس مد تاتی برونینگ آغاز شد.
آدام موسری، رئیس اینستاگرام سه شنبه، با پیراهن زعفرانی زیبا و گردنبند طلایی، ویدئویی را در توییتر به اشتراک گذاشت. وی تصریح کرد که نسخه تمام صفحه فید اینستاگرام آزمایشی است که فقط برخی افراد آن را می بینند و به قول او «هنوز خوب نیست». او همچنین گفت که آنها به حمایت از عکس ها ادامه خواهند داد. اما افزود: “من معتقدم که اینستاگرام بیشتر و بیشتر به مرور زمان تبدیل به ویدئو می شود.” دلیلش این است که این چیزی است که مردم پست می کنند و می بینند. او همچنین به مردم یادآوری کرد که اگر توصیهها را دوست ندارند، میتوانید آنها را X کنید، توصیهها را برای یک ماه به تعویق بیندازید یا به فید “دنبال کردن” بروید. فکر کنم منظورش فید علاقه مندی ها بوده؟
این مشکل اینستاگرام به همراه طراحی مجدد فیس بوک برای گنجاندن محتوای انتخابی الگوریتمی بیشتر، بدون ذکر ظهور TikTok و فروش مشکل توئیتر، باعث شده است. اسکات روزنبرگ از Axios اعلام کرد که این پایان دوران شبکه های اجتماعی است که با ظهور Friendster در سال 2003 آغاز شد.
روزنبرگ معتقد است که «موتورهای کشف» مانند TikTok با سرویسهای استریم مانند نتفلیکس برای جلب توجه در یک طرف رقابت خواهند کرد و برنامههای پیامرسانی مانند سیگنال و واتساپ استان ارتباطات گروهی کوچک و شخصی خواهند بود. با این کار میانه، فضایی که زمانی تحت سلطه انجمن ها و تابلوهای پیام بود، برای ستاره های در حال ظهور مانند Discord باز می شود.